Dodaj do ulubionych

Jubiler Domańscy - Przestrzegam

25.08.16, 22:11
Przestrzegam przed zakupem biżuterii tej firmy. Zakupiłam u nich srebrną bransoletkę. Spadła mi z ręki następnego dnia po zakupie, po kilku godzinach noszenia. Firma odmówiła bezpłatnej naprawy twierdząc, że niewłaściwie użytkowałam bransoletkę. Niby miałabym specjalnie robić sobie kłopot, zerwać bransoletkę i tracić czas w ich salonie na składanie reklamacji?! Korespondencja z ich przedstawicielem - Tomaszem Łuczyńskim - na wyjątkowo żenującym poziomie. Nigdy już nic u nich nie kupię. W konkurencyjnych firmach nie miałam problemu z uwzględnieniem takiej reklamacji.
Obserwuj wątek
    • Gość: Monika Re: Jubiler Domańscy - Przestrzegam IP: *.90.63.186.sttb.pl 24.07.19, 18:11
      Witam wszystkich.
      Też nie polecam tego salonu. Dwa zakupy i dwa felerne.
      Prezent bransoleta męska zepsuła się po tygodniu użytkowania, a pierścionek po dwóch dniach. Odmówiono mi naprawy pierścionka twierdząc że źle był użytkowany. Także zastanawiam się jak nosi się pierścionek jeśli nie na palcu?

      Już nie dokonam zakupu więcej w tym sklepie i Wam też nie polecam!!!!
    • Gość: marzannak Re: Jubiler Domańscy - Przestrzegam IP: *.30.52.127.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 13.02.20, 02:00
      Popieram przestrogę. W 2014 roku zakupiłam w tym salonie złoty pierścionek wysadzany gęsto kamykami. Niestety pierścionek w krótkim czasie po zakupie zaczął się rozpadać (wypadały kamienie). Po złożeniu 1 reklamacji Sprzedający mnie oszukał, a 2 reklamację Sprzedający odrzucił uzasadniając odmowę uszkodzeniem mechanicznym spowodowanym rzekomym niewłaściwym użytkowaniem pierścionka przez klienta– instrukcji używania ani żadnych wskazówek co użytkowania nigdy nie otrzymałam, pierścionek nosiłam na palcu dłoni. Pierścionka do dnia dzisiejszego sprzedający mi nie zwrócił (mamy już 2020 r.) CDN..
    • Gość: marzannak Re: Jubiler Domańscy - Przestrzegam IP: *.30.48.180.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 18.02.20, 02:49
      W swoich działaniach firma ta wykorzystuje fakt, iż współwłaściciel jest biegłym sądowym - co daje tej firmie pewną bezkarność. Krótko po zakupie pierścionka w tym salonie wypadł kamień, który jak później, tj. po konsultacji z innymi jubilerami i sprawdzeniu tego w fachowej literaturze okazał się zakuty w pierścionku niewłaściwą techniką. Składając pierwszą reklamację na ten pierścionek nie miałam, o tym pojęcia. Pierścionek naprawiono i wpisano w dokument reklamacji, że została odtworzona "łapka", której nigdy w nim nie było, choć właśnie być powinna. Po naprawie także łapki nie było, gdyż kamienie zakute były niezależnie od kształtu (szlifu) w "kornach". To było pierwsze kłamstwo, w tej reklamacji ale w tej samej było też kolejne. Sprzedający naprawił pierścionek bez konsultacji ze mną pomimo, iż (jak później się dowiedziałam ) odrzucił reklamację, o czym nie raczył mnie poinformować. W dokumencie reklamacyjnym wpisał :naprawa grzecznościowa". Nic mi ten zapis nie mówił, gdyż o odmowie reklamacji mnie nie informowano, a naprawy grzecznościowej ze mną nie konsultowano. Rzekomo naprawa była zrobiona dla mojego dobra. Moim zdaniem dla ukrycia wadliwej techniki zamocowania kamienia, który wówczas wypadł (kamień o szlifie markiza zakuto w korny zamiast w łapki).

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka