Dodaj do ulubionych

chrzesniaczka- 4 URODZINY- CO NA PREZENT??

IP: *.crowley.pl 15 lat temu
wszelkie sugestie mile widziane.
jestem studentka. nie pracuje. nie mam za duzo kasy wiec wlasciwie ten
prezent kupia moi rodzice...

prezent dla dziewczynki na 4 lata
Obserwuj wątek
    • Gość: Justa Re: chrzesniaczka- 4 URODZINY- CO NA PREZENT?? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15 lat temu
      Mam chrześniaka 5-ciolatka, któremu ostatnio kupiłam książki "do nauki w domu i
      przedszkolu" dla czterolatka i pięciolatka oraz mały piórnik z podstawowym
      wyposażeniem. To był strzał w dziesiątkę, bo tak mu się spodobało, że do
      późniego wieczora siedział na nimi.
      Jeśli nie książki, to myślę, że najpraktyczniejszym prezentem na urodziny w tym
      wieku byłaby jakaś zabawka edukacyjna.
      Mam jeszcze jednego chrześniaka, kótry w styczniu skończy 3 lata. Pewnie też
      kupię coś rozwijającego go edukacyjnie.
    • Gość: Agnieszka Re: chrzesniaczka- 4 URODZINY- CO NA PREZENT?? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15 lat temu
      Jeśli dziecko lubi się bawić z dorosłymi, to polecam farbki witrażowe. Maluje
      się na foliach różne ładne obrazki, które potem można 'nakleić' na drzwiach,
      oknie lodówce - nie polecam jeśli na imprezie będzie stadko dzici i prezent od
      razu pójdzie 'w ruch'. Farbki bardzo dobrze sie zmywają - pod warunkiem, że są
      jeszcze mokre. Po wyschnięci ciężko je usunąć, a gromadka dzieciaków + farbki
      może być równoznaczna z wymianą np. dywanu. Ale mojej farbki podobały się bardzo.
      Zasadniczo jestem za zabawkami edukacyjnymi - puzle, układanki, gry (są różne
      fajne dla maluchów) i artystycznymi - farby, ciekawe kredki, kreda kolorowa
      (szczególnie latem), modelina, ciastolina; i za książeczkami.
      Ostatnio sprawiliśmy ogromną radość dzieciom przy pomocy prezentu za 1 PLN na
      głowę - dzieci było 4 sztuki - przyrządzik do baniek mydlanych - ale była zabawa:)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?