Dodaj do ulubionych

Zwrot towaru w Neonet

26.01.13, 10:47
Witam,
kilka dni temu moja siostra kupiła laptopa w sklepie Neonet. Była z niego zadowolona, ale okazało się, że nie posiada napędu DVD. W instrukcji co prawda jest informacja, że taki napęd posiadają tylko wybrane modele, ale sprzedawca w sklepie kazał jej w domu zrobić kopię systemu operacyjnego na płytach. Sam pewnie nie wiedział o tym, że model, który sprzedaje, nie ma napędu, albo nie chciał o tym wspominać. Czy w związku z wprowadzeniem w błąd przez ekspedienta można zwrócić laptop jako niezgodny z umową?
Obserwuj wątek
    • Gość: jaaa Re: Zwrot towaru w Neonet IP: *.tktelekom.pl 28.01.13, 07:14
      a do czego CI napęd DVD ? w dzisiejszych czasach wszystko robimy już na przenośnych pamięciach (czy to usb czy to kartach pamięci ) Te systemy które są wgrane przy kupnie laptopa są totalnym dnem są to wersje podstawowe maxymalnie okrojone ze wszystkiego system bardzo nie stabilny szybko można go zepsuć ,po paru miesiącach przeważnie wyciąga nogi . proponuje wgrać nowy system np Windows 7 Ultimate (najlepsze wydanie Potwierdzenie tego ) Wgrywanie poprzez USB . Co do laptopa jeśli w ogóle nie ma napędu to jest to raczej na pewno Nebook ( a w definicji tego urządzenia nie posiadają napędów optycznych potwierdzenie definicja nebook-a ) Co za tym idzie twoja siostra kupiła kobiecą wersję urządzenia które jest małe le kie i bardzo kobiece .
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka