Dodaj do ulubionych

Więcej przeciwników poszerzenia ul. Partyzantów

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.06.11, 19:58
Ja nie wiem, czemu ludzie prostestuje przeciwko poszerzeniu drogi, korki beda mniejsze przynajmniej, a poza tym jezeli nie ma buspasów - nie ma pieniędzy z uni - nie ma nowej drogi - WOGÓLE
Obserwuj wątek
    • Gość: Jonek Więcej przeciwników poszerzenia ul. Partyzantów IP: *.olsztyn.vectranet.pl 02.06.11, 20:07
      O czym tu mówić psze państwa. Ileż już miesięcy ulica od dworca do ronda Bema jest zwężona jakimś wynalazkiem, bo mur obok drogi może się zawalić. Czyli, jak rozumiem, ulicę poszerzymy, ale właściciela muru nie możemy zmusić do jego remontu?
      P.S.
      Unijne pieniądze znaczy niczyje i można szastać nimi na lewo i prawo? Nie zapominajmy, że unijne pochodzą także z naszej kieszeni...
    • zygzak_fro.net.pl Więcej przeciwników poszerzenia ul. Partyzantów 02.06.11, 20:08
      Pod adresem:
      tiny.pl/hfdfn
      ...zamieszczamy list, który warto przeczytać w całości. Wyjaśniamy w nim jakie kuriozum proponuje nam MZDiM. Jeśli ktoś pisze tu o tym, że to stowarzyszenia wymyśliły zawężenie ilości pasów dla samochodów to się myli. Obecnie ta ilość pasów to 3, miasto proponuje 2 pasy dla samochodów + 2 buspasy.
      Kosztem drzew, ścieżki, chodnika dostaniemy arterię która nie będzie nikomu służyć.
        • kacprzycki prośba 02.06.11, 20:27
          By całej sprawie nadać należytą formę i dać szansę wypowiedzieć się wszystkim mieszkańcom proszę sygnatariuszy pisma o złożenie wniosku do Prezydenta zgodnie z uchwałą Miasta dotyczącą konsultacji społecznych. Proszę się powołać na § 3 ustęp 2 punk 6 "
          1. Prezydent może przeprowadzić konsultacje z własnej inicjatywy.
          2. Z wnioskiem o przeprowadzenie konsultacji społecznych może wystąpić również:
          6) organizacja pozarządowa, w dziedzinach dotyczących prowadzonej przez nią działalności statutowej.

          To pozwoli należycie rozpracować problem - zgodnie z obowiązującym prawem w Olsztynie.
          Będzie wygodnie i co najważniejsze będzie to skuteczne działanie.

          Wiele pracy wymagało wprowadzenie tej uchwały ale było warto o kulisach - od czego to się zaczęło piszę na blogu. sprawa skargi na Prezydenta z dnia 16/11/2009r.
        • Gość: tramwajarz przyjrzyj się projektom! IP: *.olsztyn.vectranet.pl 03.06.11, 09:19
          Problem w tym, że ani większość mieszkańców, ani o zgrozo urzędników, nie ogarnia tematu całościowo. NIKT NIGDZIE NIE PRZEDSTAWIŁ ŻADNYCH WYLICZEŃ dotyczących wprowadzenia buspasów. NIC te buspasy nie dadzą, bo będą się kończyły PRZED skrzyżowaniami, czyli PRZED miejscem powstawania korków. Autobusy będą szybciej przejeżdżać 500m odcinek, po czym BĘDĄ STAŁY W TYCH SAMYCH KORKACH CO TERAZ. Samochody wcale nie będą miały luźniej, bo nadal będą miały PO JEDNYM pasie. Takie są fakty. Faktem jest też to, że prezydent kłamie w sprawie buspasów i remontu tej ulicy od samego początku. Zwróćcie uwagę na to, że jeszcze kilka miesięcy temu tych buspasów tam miało nie być, a poszerzenie ulicy argumentowano dużym ruchem. Teraz już duży ruch nie jest argumentem, argumentem jest konieczność wytyczenia buspasów. Za 5 lat pasy zlikwidują, bo zysk z nich będzie dla komunikacji żaden (i nie ma w tym nic dziwnego) i tyle zostanie z modernizacji i rozwoju systemu transportu publicznego.
    • Gość: Artur Spolecznicy zaprzeczaja sami sobie? IP: *.tpnet.pl 02.06.11, 20:15
      Ostatnio czytalem ze Spolecznicy najchetniej wyprowadzilby nawet ruch samochodowy z centrum miasta (co wiaze sie z rozwojem transportu miejskiego) tak jak sie robi to w stolicach europy, ale jednoczesnie sa przeciwko wybudowaniu buspasów w centrum...
      wiec jednoznacznie stwierdzam: "ZAPRZECZACIE SAMI SOBIE"
    • Gość: b28 Więcej przeciwników poszerzenia ul. Partyzantów IP: *.olsztyn.mm.pl 02.06.11, 21:25
      Na przetargu na budowę torów tramwajowych zaoszczędzono 80 mln zł. I chodzi o to aby te pieniądze nie wydać na dalsze bezmyślne betonowanie/asfaltowanie.
      Nikt nie jest przeciwny remontowi ul. Partyzantów, ale obecnie jest to obszar slumsów i melin. Poszerzenie ul. Partyzantów spowoduje likwidację nielicznego handlu i dalszą degradację rejonu. Przecież drogowcy chcą oddzielić pasy ruchu betonowymi płytami, czyli nie będzie można skręcać w lewo, do banków, urzędów, sklepów i na podwórka. Do tego zlikwidowane zostaną przejścia dla pieszych. Zwiększenie prędkości aut jadących ul. Partyzantów spowoduje z kolei utrudnienie w parkowaniu. Jedynym plusem będzie skrócenie przejazdu o 5 sekund, co zresztą jest wątpliwe z powodu budowy sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu z ul. Kajki. Nie ulegną zmianie korki na obu końcach ulicy, pasów ruchu będzie tam tyle samo.

      Zamiast wariantu olsztyńskich drogowców lepiej naprawić chodniki, zbudować ścieżki rowerowe, dosadzić drzewa, wyremontować nawierzchnię co poprawi jakość życia w dzielnicy i zachęci ludzi do osiedlania się w centrum miasta, otwierania punktów handlowych, itp.
        • Gość: b28 Re: Więcej przeciwników poszerzenia ul. Partyzant IP: *.olsztyn.mm.pl 02.06.11, 21:59
          Tak, ale...
          Po co więc powstanie ul. Obiegowa od ul. Żołnierskiej do ul. Piłsudskiego? Po co powstanie przejście podziemnie przy Alfie? Co mają obie inwestycje z transportem zbiorowym mimo finansowania z projektu tramwajowego? Nic.

          Obiegowa ma powstać aby odciążyć zwężone przez tramwaj ul. Żołnierską i Kościuszki. Czyli tak samo można wyremontować ul. Partyzantów aby odciążyć ul. Kościuszki (od dworca do ul. Piłsudskiego). Trzeba tylko chcieć.
          Bus pas może być jeden zamiast dwóch (od komendy wojewódzkiej pod teatr i od salonu skody do pl. Bema), dzięki czemu będzie miejsce na drzewa, ścieżki rowerowe itp.
          • Gość: Tutejszy Re: Więcej przeciwników poszerzenia ul. Partyzant IP: *.olsztyn.vectranet.pl 03.06.11, 00:01
            Do tego trzeba coś dodać. Sto lat temu ul. Partyzantów była bardzo ważną arterią, bo łączyła miasto z dworcem kolejowym (stąd Bahnhofstrasse). Dziś kolej nie ma praktycznie żadnego znaczenia, ale miejscy planiści nadal forsują pomysłu poszerzania i przepychania ulicy. Dlaczego? Bo Polacy nie potrafili przez 65 lat swych rządów w Olsztynie usprawnić połączenia południowej i północnej częsci miasta. Połączeń między tymi dwiema, przepołowionymi linią kolejową częsciami miasta przybyło przez te ponad półwiecze ZERO - tj. żadne. Robi się teraz z nas durniów, wmawiając, ze coś poprawi budowa "nowej Artyleryjskiej", poszerzanie ulic Partyzantów i Pieniężnego. To są pomysły o znaczeniu ARCHEOLOGICZNYM, dobre na lata 50. XX wieku, a obecnie metoda robienia dymu i przesuwania kasy. Dobrze, ze społeczność Olsztyna wreszcie się budzi i przeciera oczy ze zdumienia. Cios Pałą Dezora okazał się wielce skuteczny. Gratulacje Ratuszu!
      • Gość: Ela Re: Więcej przeciwników poszerzenia ul. Partyzant IP: *.olsztyn.vectranet.pl 02.06.11, 21:39
        mieszkancy to sie znaja, tak jak na Limanowskiego nie chcieli sciezki rowerowej, tez nie chcieli remontu, ciekawe jakie korki teraz by byly,
        jaki sciek komunikacyjny,??? 2 pasy i 2 buspasy, o jakim tu wiekszym natezeniu mowimy, a co ma Pranie czy inny Worobiec do Olsztyna???
        wszystko fajnie wyglada, deptaki i inne krzaki jak sie samochodem nie jezdzi,
        mądrale się znalazly, gadac potrafia ale coś konstruktywnego zrobic to dwie lewe ręce
        • Gość: Kruk Re: Więcej przeciwników poszerzenia ul. Partyzant IP: *.dynamic.mm.pl 02.06.11, 22:30
          Na Limana to ja mieszkam i niech nikt mi nie mówi ,ze jest fajnie , bo poszerzono drogę . Guzik fajnie . Korki większe niż były . Wiem , bo widzę i słyszę z okna . Przystanek pod domem - smród , brud i chamówa "przystankowiczów" . Ściezką rowerową nikt prawie nie jeździ . A pięknych , dających cień w upalne dni i tlen , drzew już nie ma . Czy pamięta ktoś , jakie tu piękne rosły kasztany ???
          To samo chcecie zrobić z Partyzantami , na których nie ma i nie było korków . Wystarczy wyremontować nawierzchnię . Porzadne zrobić chodniki . Zadbac o elewacje domów .
          Ale co się dziwić . Wiocha zasiedliła miasto i chce betonem klepisko zalać . Wiejskie , małomiasteczkowe myślenie .
    • Gość: muuu wizja arterii "wielkiego miasta" IP: *.adsl.inetia.pl 02.06.11, 21:38
      już po 2 pasy mamy na ul. Limanowskiego a rondo Bema przez 24 na dobę jest wąskim gardłem. z tego wynika że władze jeżdżą innymi drogami. Limanowskiego to nie tylko koszmar komunikacyjny - to zdegradowana ulica, brak naturalnego sąsiedztwa, to socrealistyczna wizja arterii "wielkiego miasta". Partyzantów następna w kolejce. Mieszkańcy bierzmy się do roboty bo miasto na pewno nie działa w naszym interesie - interesie mieszkańca.
      Zafundujmy urzędasom wyjazd służbowy na zachód, bo mylą nowoczesność z głupotą!!!!
      • Gość: Krotkapilka Re: wizja arterii "wielkiego miasta" IP: *.olsztyn.vectranet.pl 02.06.11, 22:24
        Ja pier..ole, ale mamy zaj.. stowarzyszenia. Wiesz Zygzak, po Tobie tez nie spodziewalem sie, ze jestes takim krzykaczem i egoista!
        Jak ktos juz wczesniej zauwazyl - szanowne towarzystwo wzajemnej adoracji (czyt. stowarzyszenia) same sobie zaprzeczaja. No chyba, ze nie chcemy buspasow i chcemy nadal sznur aut pod oknami mieszkancow tej ulicy-a moze oni wlasnie sobie tego zycza w imieniu, ktorych wystepuja ow stowarzyszenia?
        • Gość: arcus Re: wizja arterii "wielkiego miasta" IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.06.11, 07:25
          Mieszkańcy sobie właśnie nie życzą. Mieszkańcy widzą z okien, że korki są tylko w godzinach porannego i popołudniowego szczytu. Twierdzenie, że poszerzenie ulicy jest dla naszego dobra, bo rozładuje korki, to bzdura. Naprawdę trzeba tak wielkiego wysiłku intelektualnego, by stwierdzić, że samo poszerzenie ulicy bez rozwiązania problemu wąskich gardeł na rondzie Bema i skrzyżowaniu z 1 Maja niczego nie zmieni? Utrudnienia z dojazdem do kamienic, w których mieszkamy, wycinka ostatnich drzew na ulicy (miasto-ogród tak ma wyglądać? na marginesie - pielęgnacji tych drzew przez lata nie można było wybłagać, "odpowiedzialne" służby jedynie wycinały kolejne), brak ścieżki rowerowej to nie są nic nie znaczące elementy dla ludzi, którzy przy tej ulicy mieszkają. W zeszłą sobotę odwiedził mnie jakiś urzędas z ratusza, który twierdził, że zbiera opinie mieszkańców na temat poszerzenia ulicy. Kiedy usłyszał, że jestem przeciwny forsowanemu przez ratusz projektowi, zabrał się i poszedł. Moje uwagi go nie interesowały. Tak właśnie wygląda współpraca urzędu z mieszkańcami.
    • Gość: kicker Więcej przeciwników poszerzenia ul. Partyzantów IP: *.olsztyn.vectranet.pl 02.06.11, 21:55
      Czy to miasto długo jeszcze będzie zarządzane od kadencji do kadencji? Czy - pytanie stawiam już od długiego czasu - i kiedy pojawi się spójny dokument, w którym zintegrowane będą wszystkie najważniejsze dziedziny rozwoju miasta? Zaliczam do nich w kolejności od najważniejszej: 1) infrastruktura drogowa, 2) rozwój biznesu, 3) rozwój kulturalno-społeczny.
      Wówczas uniknie się podejrzanych działań i - byc może - fałszywych oskarżeń o malwersacje, itp.
      Niemniej wielki "plus" dla organizacji pozarządowych za czujność. Jeśli ktoś jeszcze ma wątpliwości po co ten tzw. 4 sektor, to jest to jeden z przykładów, że jest potrzebny. Olsztyn jest niby miastem akademickim - jednak - i o to mam osobiste pretensje - środowisko akademickie wcale się nie udziela społecznie. Nic nie wnosi do organizmu miejskiego, brakuje inicjatywy. To tak jakby go wcale nie było.
        • zygzak_fro.net.pl Re: Potrzeba czasów bo się zakorkujemy 06.06.11, 10:52
          Gość portalu: AC napisał(a):
          > Za 10 lat na świecie będzie 2 razy więcej samochodów. Ale przy obecnym tempie rozwoju Olsztyna , w mieście będzie ich tyle samo co obecnie. (...)

          Pamiętam podobne profesjonalne przepowiednie z XIX wieku w których to ilość koni w miastach miała tak wzrosnąć, że "metropolie" miałyby utonąć w ich odchodach...

          Ilość samochodów w miastach będzie taka na jaką my sami pozwolimy. To można regulować i ograniczać poprzez ofertę innych sposobów poruszania się oraz zmianami logistyki jak np. ograniczenie zbędnych przemieszczeń.

          Chory problem Urzędu Miasta w środku:
          Wyobraźmy sobie, że Urząd Miasta zatrudnia 100 osób nie mieści się już w Ratuszu ale np. w jakimś ekologicznym biurowcu pod Olsztynkiem. Nikt tam nie musi jeździć bo wszystkie formalności albo ograniczono do minimum albo można je załatwić z poziomu telefonu komórkowego albo serwera z własnej lodówki. Fantastyka? W UK to już działa w bardzo zbliżony sposób, kwestia czasu.
        • Gość: olsztyniak Re: Potrzeba czasów bo się zakorkujemy IP: *.olsztyn.vectranet.pl 06.06.11, 10:53
          Co napiszesz za 10 lat? Że trzeba wyburzyć wszystkie domy przy Partyzantów i położyć tam autostradę? Właśnie dlatego, że już zaczęły nas dusić korki, trzeba już teraz jak najszybciej WYPROWADZIĆ RUCH TRANZYTOWY Z CENTRUM. Ulice Pieniężnego i Partyzantów trzeba wręcz zwężać, a nie rozszerzać, a jako alternatywę dla tranzytu w centrum budować mini-obwodnicę np w postaci tras Leśna - Dywity i Lubelska - Zielona Górka. Pakowanie unijnych środków w kosmetykę anachronicznych tras w centrum to już nie jest IDIOTYZM, to wręcz ZBRODNIA. Za moment funduszy nie będzie, a my obudzimy się z obiema rękami w nocniku i to zanurzonymi po łokcie.
    • Gość: olsztynianka Więcej przeciwników poszerzenia ul. Partyzantów IP: *.olsztyn.mm.pl 02.06.11, 22:05
      Nie mogę pojąć dlaczego takie stowarzyszenia jak Sadyba, czy Leśniczówka Pranie chcą nam meblować Olsztyn? Odnoszę wrażenie,że Pan Worobiec potrafi tylko protestować i jest to Jego sposób na zaistnienie w mediach, bo nie słyszałam o Jego innej działalności. Natomiast Państwo Kassowie robią świetną robotę w Praniu i niech tak zostanie. Niech każdy robi to co umie i nie próbuje innym urządzać świata.
    • Gość: x Więcej przeciwników poszerzenia ul. Partyzantów IP: *.olsztyn.mm.pl 02.06.11, 22:07
      I znów mamy genialny pomysł urzędników, który będzie broniony jak niepodległość. Jako, że Olsztyn ma być miastem - ogrodem to "wspaniałomyślni postanowili wyciąć następne drzewa. Te znad Jeziora Długiego udało się uratować.
      Pragnę się tutaj wypowiedzieć na temat planowanej sygnalizacji przy skrzyzowaniu Kajki i Partyzantów. Zastanawia mnie w jakim celu ma to byc zrobione. Pokonuję to skrzyżowanie kilkanaście razy dziennie i nie widzę powodu aby wprowadzać tam sygnalizację. Chyba, że chcemy mieć jeszcze wiekszek korki niż mamy.
      Uważam, iż na Partyzantów należy wyremontować ulicę i chodniki. Reanimować zniszcone fragmenty zieleni, zrobić zatoczki do parkowania. Tam ludzie mają swoje mieszkania oraz punkty handlowe. Co z tego jak będzie tam "autostrada" z buspasami jak nie będzie gdzie się zatrzymać.
      • Gość: gościnnie Re Popieramy b28 !!!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.06.11, 23:04
        Człowieku trafiasz w sedno ! Autorzy poronionego pomysłu przerobienia miejskiej ulicy w arterię chyba życie spędzili w betonowych jaskiniach Nagórek i nie rozumieją jak wygląda tkanka miejska ....Niemieccy urbaniści tworzący układ Olsztyna 100 lat temu zrobili dobrą robotę ...ulice były dość przyszłościowo pomyślane- szerokie a supermodna wtedy idea miasta ogrodu nie była im obca ...zgroza że teraz pod bzdurnymi argumentami miasto chce to popsuć....
        Ludzie nowoczesności nie mierzy się metrami sześciennymi wylanego betonu i asfaltu.... to miary z lat 50 tych ....jeszcze niech na Partyzantów postawią statuę Bieruta i będzie znana inspiracja..
        • Gość: oj tam Re: Re Popieramy b28 !!!!! IP: *.olsztyn.mm.pl 02.06.11, 23:23
          Gość portalu: gościnnie napisał(a):

          > miary z lat 50 tych ....jeszcze niech na Partyzantów postawią statuę Bieruta i będzie znana inspiracja..

          A co? Jak ma to być "Prospiekt Partizanow" to iść na całość. A w miejscu dawnego domeczku Star-Turistu czyjeś mauzoleum by można se strzelić. Ulica Dąbrowszczaków przecież zamknięta, tyle miejsca tam się marnuje.
          • Gość: ToKu Re: Re Popieramy b28 !!!!! IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.06.11, 10:53
            Zmumifikowane zwłoki miasta Olsztyn można by tam wstawić.

            I obok wielki pomnik: budowniczym węzła komunikacyjnego Olsztyn. Napis na tabliczce: Oni to w pocie czoła, malwersując mniej niż mogli i przekraczając termin ledwie trzykrotnie, bez usterek objętych gwarancją, ale za to z wadami, za których usunięcie trzeba im było ekstra zapłacić zniszczyli chorą tkankę miejską, ten nowotwór toczący pagórki nad Łyną.

            Jeszcze teraz jakiś Generalplan Allenstein by się przydał, żeby pozbyć się resztek tubylczej ludności (czyt. plebsu) zamieszkującego tereny przewidziane pod budowę węzła. Na ich miejsce należy sprowadzić kolonistów z Kurpiów, północnego Mazowsza i innych terenów o wybitnie miejskim charakterze, którzy nie będą wszczynać ruchawek przeciw światłym planom kanclerza miasta i złotym bażantom z wierchuszki partyjnej.

    • Gość: 100%olsztyniak Re: Więcej przeciwników poszerzenia ul. Partyzant IP: 2.25.198.* 02.06.11, 23:42
      Oj tam "spolecznicy"popierd... sobie jutro na kanapie sami do siebie i bedzie git!Po poludniu spotkanie z kolega z GW i nastepny artykulik o "parku narodowym" od Braniewa az po Elk.
      P.S.Slyszalem ze fajne impry odchodza w tym "Praniu"tylko samochody nadmiernie rozjezdzaja okolice tamtych lasow. Muza ponoc do rana(ch.j tam w zwierzyne i te wszystkie pierdoly o ekologi )tam gdzie "dudki"plyna ekologie mozecie wsadzic sobie w dupe
    • Gość: kot z wm.pl Więcej przeciwników poszerzenia ul. Partyzantów IP: *.olsztyn.vectranet.pl 03.06.11, 00:07
      Pomysł Urzędu Miasta jest do doopy! Stowarzyszenia tym razem mają rację!!!
      Na Partyzantów problemem są waskie gardła( Bema i 1 Maja) a nie sama ulica!
      Należy się jej nowa nawierzchnia a nie totalna rozpierducha, która nic nie załatwi!
      A jeśli Miasto chce podpiąć się pod kasę z Unii, to niech zrobi środkowy buspas czynny w godzinach szczytu i po sprawie.Niech naprawi chodniki i wreszcie zrobi ścieżkę rowerową.
      Odnoszę nieodparte wrażenie, że głównie chodzi w tym całym projekcie o przemielenie niezłego szmalu na którym wzbogaci się producent betonu, dostawca podsypki i właściciel ciężkiego sprzętu w jednym. Olsztyniacy wiedzą o kogo chodzi.
      To będzie taki "Miś" na miarę naszych czasów:-(
      Tylko co tym "Misiem" nasza olsztyńska "wadza" chce pokazać światu?

      Wolna Republika Warmii i Mazur!!!

      Ludu Polan powstań z kolan!!!
    • Gość: ** Więcej przeciwników poszerzenia ul. Partyzantów IP: 195.205.47.* 03.06.11, 08:22
      Remontów ulic się u nas nie robi. Ale chętnie forsuje się pomysły budowy prospektów w centrum miasta. Dzielnice-sypialnie potrzebują nowych dojazdów do centrum, ale myśli się tylko o tym, żeby poszerzać ulice w centrum (a one potrzebują tylko solidnego remontu). Zamiast wyprowadzać ruch poza centrum, wprowadza się go do centrum budując szerokie ulice.
      Artyleryjska i tak będzie stać w korku, bo wąskim gardłem będzie Wojska Polskiego, tak jak Limanowskiego stoi w korku, bo wąskim gardłem jest rondo Bema. Partyzantów też będzie stało w korku, bo znów problemem jest rondo Bema (jak piorun zepsuł sygnalizację na rondzie, to okazało się, że kierunek Limanowskiego Kętrzyńskiego jest przejezdny, ale z Partyzantów nie można wjechać na nie).
      W związku z problemami na Wojska Polskiego władze znów mają zamiar poszerzyć ulicę, czyli Wojska Polskiego (znów wycinka drzew, zwężenie chodników, usuwanie przejść dla pieszych, itd.).
      Buspasy są potrzebne, żeby przyspieszyć dojazd do centrum (na Sikorskiego, Krasickiego). Ale proponuje się je tylko w centrum, bo tam gdzie będzie tramwaj, to już buspasy są podobno niepotrzebne (autobusy tam nie będą jeździć?). Pieniądze „zaoszczędzone” na tramwajach, zamiast wydać na budowę kolejnych metrów torów, przeznacza się na budowę dróg dla samochodów.
      Zamiast budować biurowce na obrzeżach, to się buduje kolejne w centrum, żeby jeszcze więcej ludzi przemieszczać do centrum rano i z centrum po południu.
      Realizuje się u nas pomysły wymyślone 30, 40 lat temu, powielając błędy, które już inni popełnili i się z nich wycofują. Za kolejne 30, 40 lat jak centrum opustoszeje, będziemy naprawiać dzisiejsze błędy, ale pieniędzy z Unii na to nie będzie.
      I taka to polityka transportowa miasta.
      Kazać wszystkim urzędnikom, radnym i prezydentowi pojeździć teraz przez miesiąc autobusem do pracy, kazać pojeździć wózkiem inwalidzkim, kazać pojeździć wózkiem z dziećmi, kazać pojechać z dzieckiem 11-letnim rowerem (żeby zgodnie z prawem jeździć tylko po jezdni lub ścieżce dla rowerów, czasem po chodniku), pochodzić pieszo szukając ławki do odpoczynku, to zobaczą, co sp.... w naszym mieście.
    • Gość: ToKu O co tu chodzi? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.06.11, 10:24
      Po co taki duży zakres tej inwestycji?

      Ano po to aby obrócić milionami. Jak w ruchu są miliony, to przecież nikt nie zauważy jak gdzieś "zniknie" ułamek procenta tych milionów, to przeca nikt nie zauważy. Ułamek procenta w tym wypadku to mogą być setki tysięcy złotych.


      ...


      Łubudubu, łubudubu, niech nam żyje prezio naszego grodu, niech żyje nam!

      To mówiłem ja (...), zarządca dróg i mostów, świateł zieleni i do jakiego tam jeszcze stołka jestem przyspawany, zarządca pozaklasowy, w sensie poniżej najniższej.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka