Dodaj do ulubionych

W Hiszpanii płacą za mało naszym bezrobotnym?

14.07.06, 19:40
Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
Obserwuj wątek
        • Gość: Jaca Znow poszczekiwanie... IP: *.d4.club-internet.fr 15.07.06, 13:56
          .. obroncow ucisnionych.
          Taki placz ze pracy nie ma, a mozna zrobic ze 2-3k na czysto po odjeciu podatkow i kosztow wyzywienia, tylko po co?
          "Nie robim bo sie uj**iem, a na nastepnych wyborach znow zaglosuje na partie, ktora obieca najwiecej prezentow" - cytat obrazujacy topowego bezrobotnego.
              • asmok6 Re: Znow poszczekiwanie... 16.07.06, 13:04
                Gość portalu: Paweł napisał(a):

> Smutne to, ale to co dla nich jest "psim pieniądzem", u nas jest solidną
                > zapłatą. Sam jestem po studiach i bardziej niż szukać pracy biurowej u nas,
                > opłaca mi się wyjechać za granicę zmywać gary.

Solidna zaplata to by byla gdyby to bylo w Polsce, zgodnie z polskim kodeksem
                pracy. A tutaj przez miesiac pracujesz po 12-14godzin dziennie, czesc z tych
                godzin w palacym sloncu. Od wynagrodzenia odlicz sobie koszty wyzywienia po
                hiszpanskich cenach. Od calosci koszty przejazdu i uboczne zwiazane z wyjazdem.
                Zostaje faktycznie jakies 400zl za caly ten miesiac. A i to nie na pewno bo
                nigdy nie mozesz miec pewnosci czy wytrzymasz w takich warunkach. Jesli nie
                wytrzymasz to jestes w plecy o bilet w dwie strony.
                No i powiedz mi ilu bezrobotnych stac na taki interes? Jak sie cierpi ma brak
                kasy to sie jej nie pakuje w niepewne inwestycje.
                • sikorka68 Re: Znow poszczekiwanie... 16.07.06, 13:14
                  asmok6 napisał:

> Gość portalu: Paweł napisał(a):
                  >
                  > > Smutne to, ale to co dla nich jest "psim pieniądzem", u nas jest solidną