Dodaj do ulubionych

Uczelnia zamiast patrona komunisty

IP: *.inapg.inra.fr 02.07.04, 10:32
jestem studentem tej uczelni.w roku 2002 mialem wypadek samochodowy jadac na
zajecia wlasnie na skrzyzowaniu dolinki i rosola w skutek czego wyladowalem w
szpitalu ze skreconym kregoslupêm.chcialbym jak najszybciej o tym wydarzeniu
zapomniec wiec calym sercem jestem za zmiana nazwy na ul sggw takze jako jej
uczen.
Obserwuj wątek
    • Gość: stolicznyj Re: Uczelnia zamiast patrona komunisty IP: *.acn.pl 02.07.04, 11:35
      Proponuję, żeby z wdzięczności SGGW złożyła wniosek o nazwanie reszty ul.
      Rosoła - ulicą PRAWA I SPRAWIEDLIWOŚCI. Koniecznie trzeba też zmienić nazwę
      ulicy J.F. Ciszewskiego, który też był przecież działaczem lewicowym. Proponuję
      nazwać ją ulicą LECHA KACZYŃSKIEGO. A którąś z poprzecznych ulic, takich
      krótszych, można by nazwać ulicą RADNYCH PiS-u - JEDYNYCH SPRAWIEDLIWYCH. Im
      też się coś przecież należy.
    • rodzina_adamsow Zalosne manewry PiS'uarkow :( 02.07.04, 17:56
      Czy tym PiSuarkowym Kaczorom juz zupelnie sie p...ylo w glowkach?
      Czy oni nie maja innych zajec tylko wymyslenie nowych nazw ulic?
      Czy te medy nie moga sobie darowac szczekania na "niesluszny" ustroj,
      ktory "slusznie" minal?
      Strach sie bac jak by wygladal kraj gdyby PiSuary mialy wiekszosc
      w parlamencie :(
      GA
    • Gość: xxx Re: Uczelnia zamiast patrona komunisty IP: *.internetdsl.tpnet.pl 03.07.04, 00:30
      Tzn. Twardo uwazasz, ze gdyby ulica nazywala sie inaczej niz Rosola, to nie
      mial bys wypadku?? A moze z tego powodu nalezy zaorac ta ulice i posadzic
      trawnik???

A nie wpadlo Ci do glowy, ze z tego samego powodu nalezy tez zmienic nazwe
      uczelni, dzielnicy i calego miasta? A wszystkich swiadkow wypadku, w tym takze
      sanitariuszy i lekarzy rozstrzelac?

Nie ma co. Poniewaz jestes studentem tej uczelni, to znaczy, ze jej poziom musi
      byc niezwykle wysoki ;))