Dodaj do ulubionych

Autostrada przez Ursynów- Co na to Marcinkiewicz ?

27.07.06, 12:08

Nazwie się ją drogą szybkiego ruchu - i już ! .
Obserwuj wątek
    • rubeus Re: Autostrada przez Ursynów- Co na to Marcinkiew 27.07.06, 12:53
      A wiesz co oznacza degradacja planowanej POW, do drogi miejskiej ?
      Rezygnacje z drogi szybkiego ruchu w tunelu, i poprowadzenie jej
      po powierzchni. Powstanie coś na kształt drugiej Doliny Służewieckiej
      /Sikorskiego, tyle że przez środek Ursynowa, z licznymi skrzyżowaniami
      i światłami.
      Wbrew temu co się mówi znaczny procent (ok.80-90%) ciężkiego ruchu w W-wie
      generują, cieżarówiki przeznaczone dla Stolicy, albo poruszające się
      między jedną dzielnicą a drugą... Zaopatrzenie dla skelpów, hurtowni, budów,
      zakładów produkcyjnych, nie przyfówa do nas z nieba, ani nie dojeżdza
      koleją, tylko jest przywożone i rozwożone cięzarówkami wszelkiej maści.
      Droga prze GK, jest od dawna wykorzystywana przez tranzyt krajowy i międzynarodowy - po to się ją modernizuje, licząc na kasę z Unii, aby
      poprawić przepustowość trasy, podnieść jej bezpieczeństwo i polepszyć
      stan techniczny.
      Poczytaj sobie tu -> forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=23704&w=45858556
      I tu -> www.siskom.waw.pl
        • power_of_kobylany Re: Autostrada przez Ursynów- Co na to Marcinkiew 27.07.06, 13:51
          W mieśce, w którym od lat nie wybudowano nowej drogi a byle wypadek korkuje całe
          dzielnice oczekujesz jeszcze bezstronności? Każdy kto skończył min. 6 lat
          powinien rozumieć, że brak tu gospodarza, a Marcinkiewicza takie teksty
          przedwyborcze dyskwalifikują na wstępie.

          Uprzedzając docinki nie jestem kierowcą ruskiego TIRa ani członkiem/sympatykiem
          SISKOM.
          • silvio1970 brawo Marcinkiewicz! 27.07.06, 14:09
            power_of_kobylany napisała:

            > Każdy kto skończył min. 6 lat
            > powinien rozumieć, że brak tu gospodarza, a Marcinkiewicza takie teksty
            > przedwyborcze dyskwalifikują na wstępie.

            nie wszyscy tak uważają, wg sondaży niewielu nawet. ja wiem, że głupi naród nie
            powinien miec prawa głosu albo w ogóle zostać zdyskwalifikowamy za to debilne
            poparcie dla PiS ale niestety w takim chorym, demokratycznym państwie żyjemy.
            • siskom_tak Re: Autostrada przez Ursynów- Co na to Marcinkiew 01.08.06, 13:33
              oblesnik napisał:

              > Czyli pieniadze dziela sie na okragle i kwadratowe. Za okragle mozna
              wybudowac
              > tranzyt autostradowy przez tunel, a za kwadratowe obwodnice wewnatrzmiejska
              po
              > powierzchni. Jakie to wszystko madre!

              Nie. Pieniądze dzielą się na takie, które masz Ty i takie, które ma np. Zygmunt
              Solorz.
              On zbuduje sobie podgrzewany basen o wymiarach olimpijskich, a Ciebie stac na
              sadzawkę z folii, choć możesz twierdzić, że zbudowałes sobie basen.

              Co innego budżet Państwa, a co innego budżet Warszawy.
              Marcinkiewicz zresztą sam przyznał, ze Warszawy nie stać na taką inwestycję i
              będzie musiała zaciągać kredyty.

              Wiesz jakie jest obecnie zadłuzenie miasta? Wiesz czym grozi, gdyby to
              zadłuzenie przekroczyło dopuszczalną wartość 60% budżetu?

              Pozdrawiam
              • admiral_0000 Grozi... komisarzem 01.08.06, 15:06
                Grozi komisarycznym zarządem miasta i to na dłuuugie lata.
                Najwiadoczniej o to chyba Marcinkiewiczowi i PiSuarom chodzi.
                Bo zaje się załozyli, ze na szczebu krajowym też rządzić będą wiecznie.
                Władzy raz zdobytej nie oddamy, prawda towarzysze z PiSu?
              • oblesnik Re: Autostrada przez Ursynów- Co na to Marcinkiew 03.08.06, 15:03
                A ja od Solorza nie chce na mojej dzialce basenu 50-metrowego dostepnego dla
                wszystkich za biletami sprzedawanymi przez tegoz Solorza. Chce miec basen 50-
                metrowy, ale prywatny, dostepny tylko dla mnie. Jak mnie na taki nie stac, to
                go nie wybuduje.

                W Warszawie nie jest potrzebna autostrada tranzytowa i nie nalezy jej budowac
                bez wzgledu na to, kto mialby wylozyc na nia pieniadze.

                W Warszawie sa potrzebne obwodnica zewnetrzna i obwodnica wewnetrzna i trzeba
                skads wziac na nie pieniadze.
                • silvio1970 A Marcinkiewicz na to uczciwie: kazdy płaci za sie 03.08.06, 15:10
                  oblesnik napisał:

                  > W Warszawie nie jest potrzebna autostrada tranzytowa i nie nalezy jej budowac
                  > bez wzgledu na to, kto mialby wylozyc na nia pieniadze.
                  >
                  > W Warszawie sa potrzebne obwodnica zewnetrzna i obwodnica wewnetrzna i trzeba
                  > skads wziac na nie pieniadze.

                  a jak Marcinkiewicz na to uczciwie: niech Warszawa sobie rozwiązuje swoje
                  problemy (ruch lokalny) za swoje pieniadze, a pieniądze Unii niech idą na
                  przedsięwzięcia z których mają korzyść wszyscy (drogi tranzytowe) to się
                  okazuje że to skandal.

                  A skandal to byłby gdyby olbrzymie, choć "nie nasze" pieniadze władowano w
                  projekt, ktry nie rozwiązałby żadnego z problemów w przyczyniłby się do
                  powstania nowych
                  • admiral_0000 Re: A Marcinkiewicz na to uczciwie: kazdy płaci z 03.08.06, 16:42
                    Z wszelkich analiz wynika, że jeśli nie rozwiąże absolutnie i całkowice i 100%
                    to przynajmniej rozwiąże w zdecydowanie przewzającej mierze. Zapozaj się z
                    raportem wariantu 0 (był niedawno prezetowany, jest na stronach SISKOMU i
                    GDDKiA). Jeśli nie zostanei zrealizowany to dopiero będzie tragedia...
                    • admiral_0000 Re: A Marcinkiewicz na to uczciwie: kazdy płaci z 03.08.06, 16:47
                      Wiesz co... maj mejdak wrażenie, ze w |Twoim przypadku to jak groch o ściane.
                      Podobnie jak prezes ugurupowania, którego jesteś takim wielbicielem "Nie damy
                      sobie wmówić, że CZARNE jest CZARNE, a BIAŁE jest BIAŁE".;-)))
                      Po prostu nie ma sensu podejmowac z Tobą polemiki, bo to czysta strata czasu.
                      • silvio1970 ewidentne i oczywiste 04.08.06, 09:03
                        admiral_0000 napisał:

                        > Podobnie jak prezes ugurupowania, którego jesteś takim wielbicielem "Nie damy
                        > sobie wmówić, że CZARNE jest CZARNE, a BIAŁE jest BIAŁE".;-))).

                        Musze się z tobą zgodzić. Premier Kaczyński popełnia ewidentny błąd, np. gdy
                        mówi że trzeba się przyjrzeć politykom, których majatki pozostają w rażącej
                        dysproporcji z ich udokumentowanymi dochodami. Ci ludzie bez problemu
                        udowodnią, że są one skutkiem niebywałej zaradności czy hojności członków
                        najbliższej rodziny, w najgorszym wypadku że ich majątki tak naprawdę należą do
                        kogo innego. Natomiast dla takich prostaków jak ja oczywiste jest że to
                        premier ma rację. I nie przekonają mnie żadne świstki papieru.
                        • admiral_0000 Re: ewidentne i oczywiste 04.08.06, 19:08
                          A co ma wspólnego z sprawa majątków z tym konkretnym zdaniem, którym
                          Kaczynienka wyraźnie udowodnił swój debilizm?
                          I co wiecej, wraźnie zaznaczył nic go z tego debilizmu nie uleczy i do prawd
                          oczywistych (konkretnie: że czarne jest czarne) nie przekona;-)))
                          • silvio1970 Re: ewidentne i oczywiste 07.08.06, 09:31
                            > A co ma wspólnego z sprawa majątków z tym konkretnym zdaniem, którym
                            > Kaczynienka wyraźnie udowodnił swój debilizm?

                            masz rację, przepraszam za Kaczyńskiego czy jak wolisz jego debilizm. Niech
                            żyje Tusk!
                    • silvio1970 Re: A Marcinkiewicz na to uczciwie: kazdy płaci z 04.08.06, 08:53
                      admiral_0000 napisał:

                      > Z wszelkich analiz wynika, że jeśli nie rozwiąże absolutnie i całkowice i
                      100%
                      > to przynajmniej rozwiąże w zdecydowanie przewzającej mierze. Zapozaj się z
                      > raportem wariantu 0 (był niedawno prezetowany, jest na stronach SISKOMU i
                      > GDDKiA). Jeśli nie zostanei zrealizowany to dopiero będzie tragedia...

                      A wiesz co w 1990 pisali w swoich prognozach Balcerowicz i Sachs? Ano, że za 10
                      lat będzie w Polsce o ileś tam % PKB lepiej. Bynajmniej się nie pomylili.
                      Zapomnieli tylko napisać że znakomitą większosć tej śmietanki skonsumują
                      panowie K & Co. A conajmniej 30% zostanie spauperyzowane i odstawione na
                      margines życia.

                      Statystyki mają ti do siebie, że zbyt łatwo manipulowac zarówno sposobem
                      badania jak i prezentacją i interpretacją wyników. O czym przypominam
                      wszystkim grupies tow. Tuska i POzostałych.
                • silvio1970 Re: Miasta nie stać na tunel, ale na Pałac Saski 04.08.06, 10:48
                  pronovia napisała:

                  > za grube miliony to już stać, tak? To jest kwestia priorytetów, w Warszawie
                  > prowadzi się politykę historyczną, a nie dba się o obecnych mieszkańców.

                  primo: koszt budowy tunelu liczy się w milardach, koszt odbudowy pałac to
                  jedynie 200 mln. poza tym akurat w Warszawie powinniśmy się z takich pomysłów
                  cieszyć, bo przypominają nam, że mieszkamy w czymś wiecej niż olbrzymim
                  blokowisku.
            • silvio1970 Re: Autostrada przez Ursynów- Co na to Marcinkiew 03.08.06, 10:44
              Oparte na materiałach siskomu:

              > VI. Zasady wykupu gruntu przez GDDKiA
              >
              > Proces wykupu gruntów pod inwestycje drogowe praktykowany w GDDKiA Oddział
              w
              > Warszawie:
              > - złożenie właścicielowi propozycji wykupu z ceną będącą średnią dla danego
              > obrębu geodezyjnego podwyższoną o 10 - 15%,?



              szybciorkiem kup jakieś kompletne nieużytki w obrębie
              geodezyjnym, w którym przecietne ceny gruntów są wysokie np. okolice skarpy
              ursynowskiej gdzie znajdują się zarówno grunty bezwartościowe inwestycyjnie
              (mijesca lęgowe ptactwa) jak i wyjątkowe atrakcyjne i drogie (okolice Lasu
              Kabackiego). potem goraco poprzyj projekt poprowadzenia tymi terenami drogi
              KONIECZNIE KRAJOWEJ a najlepiej autostraddy bo jedynie to gwarantuje że
              GDDKiA
              bedzie miała odpowiednie środki a ich wykup. Następnie za swój kawałek skarpy
              obrośmnięty jakimiś chaszczami inkasujesz grube miliony. Częsciowo kosztem
              włascicieli okolicznych domów, którzy podbili cenę twojego gruntu a teraz
              ceny
              ich nieruchomości połozonych prz wylocie autostrady dramtycznie spadają.

              Przyznacie, że genialne w swej prostocie?
    • jackmal Re: łgarstwa SISKOM-u 01.08.06, 10:39
      Pamiętam dyskusję sprzed paru miesięcy, gdy SiSKOM-owcy wpierali, że przez
      Ursynów nie pojadą tranzytowe TIR-y. Powoływali sie na "badania", z których
      wynikało jakoby większość ruchu ciężarowego tylko wjeżdżała z dostawami do
      Warszawy. Dedykuję im ten cytat z dzisiejszego ŻW:
      "Tymczasem z danych GDDKiA wynika, że tylko około 10 proc. ciężarówek
      niszczących drogi Warszawy wiezie ładunki do stolicy. Reszta przejeżdża przez
      miasto w ruchu tranzytowym, więc równie dobrze mogłaby jechać drogami poza
      stolicą. Gdyby one oczywiście istniały"
      • silvio1970 Re: łgarstwa SISKOM-u 01.08.06, 11:13
        "Tymczasem z danych GDDKiA wynika, że tylko około 10 proc. ciężarówek
        > niszczących drogi Warszawy wiezie ładunki do stolicy. Reszta przejeżdża przez
        > miasto w ruchu tranzytowym, więc równie dobrze mogłaby jechać drogami poza
        > stolicą. Gdyby one oczywiście istniały"

        to z pewnością jakaś manipulacja tych nieudaczników z PIS-u. siskom po prostu
        śni o pieniążkach z unii. i zrobi wszystko aby uzasadnić konieczność ich
        wydania. i pewnie jhest gotów oddelegować swoich, oczywiście społecznych
        przedstawicieki by nadzorowali cały ten poroniony pomysł.
        • tomkrt Re: łgarstwa SISKOM-u 01.08.06, 12:08
          Artykuł w Życiu Warszawy to nieprawda i manipulacja
          w rzeczywistości jest na odwrót.
          To jest materiał źródłowy na który autor tego artykułu się powołuje
          Czyli raport o wariancie zero opracowany na zlecenie GDDKiA przez firme Profil
          www.siskom.waw.pl/materialy/wariant-zero.pdf
          Uwaga 7,55 MB
          został on publicznie przedstawiony 19 lipca w domu technika w Warszawie
          polecam slajdy 16 i 50.
          Albo ten dziennikarz nie umnie czytać i liczyć, albo to literwóka albo celowa manipulacja .
          Może skończmy tą dyskusje mam nadzieje że jutro Życie Warszawy wydrukuje sprostowanie.
      • siskom_tak Re: łgarstwa SISKOM-u 01.08.06, 13:24
        jackmal napisał:

        > Pamiętam dyskusję sprzed paru miesięcy, gdy SiSKOM-owcy wpierali, że przez
        > Ursynów nie pojadą tranzytowe TIR-y. Powoływali sie na "badania", z których
        > wynikało jakoby większość ruchu ciężarowego tylko wjeżdżała z dostawami do
        > Warszawy. Dedykuję im ten cytat z dzisiejszego ŻW:
        > "Tymczasem z danych GDDKiA wynika, że tylko około 10 proc. ciężarówek
        > niszczących drogi Warszawy wiezie ładunki do stolicy. Reszta przejeżdża przez
        > miasto w ruchu tranzytowym, więc równie dobrze mogłaby jechać drogami poza
        > stolicą. Gdyby one oczywiście istniały"

        Witam.

        Mam pytanie.
        Jeśli się okaże, że z opracowsania, na które powołuje się ŻW, wynika dokładnie
        co innego i dziennikarz się pomylił, czy usłyszymy z Twoich ust
        słowo "przepraszam"?
      • corgan1 chlopakom pomylił się Gorzów z Warszawą 01.08.06, 17:25
        > "Tymczasem z danych GDDKiA wynika, że tylko około 10 proc. ciężarówek
        > niszczących drogi Warszawy wiezie ładunki do stolicy. Reszta przejeżdża przez
        > miasto w ruchu tranzytowym, więc równie dobrze mogłaby jechać drogami poza
        > stolicą. Gdyby one oczywiście istniały"

        PiS wziął pewnie materiały propagandowe dot. Gorzowa i wykreślił słowo Gorzów i
        zastąpił jest słowem "Warszawa" i takowy rozesłał po redakcjach. Rzeczywiście
        przez Gorzów 10% ciężarówek wiezie ładunki do 100tys. Gorzowa, bo po co więcej
        im tych ładunków? Natomiast cała reszta pomyka krajową "3" i "22", ktore są
        tranzytowe a taka "3" to przeca szlak tranzytowy dla tirów jadących z NordKamp
        aż do Kapsztadu.
      • corgan1 aha! rozumiem że ktoś zwinął DK50? 01.08.06, 17:30
        > Reszta przejeżdża przez
        > miasto w ruchu tranzytowym, więc równie dobrze mogłaby jechać drogami poza
        > stolicą. Gdyby one oczywiście istniały"

        Ostatnio jak byłem w Żyrardowie gdzie mam ciotkę to tam jak ktoś wie jest
        obwodnica dla tirów czyli krajowa "50" i ona na "50" sunie naprawde przez
        środek miata i jak byłem na wiosnę to naprawdę jechały nią tiry, takie duże
        wielkie, czasem białe, czasem czerwone.

        Bedę w niedziele to sprawdzę, czy nadal droga istnieje, ok? Bo jesli
        rzeczywiście "50" zwineli to moze faktycznie bez sensu że tiry jadą przez
        Warszawę a jesli one jada przez ten Żyrardów dla zmyłki żeby potem zakręcić w
        lewo w Mszczonowie no to może faktycznie ekolodzy maja racje...
        • silvio1970 po co ciągnąć A2 na Wschód? Dla 10% tranzytu? 04.08.06, 12:16
          jaa_ga napisała:


          > Otóż z raportu, na który powołuje się Życie Warszawy wynika, ze
          > jest dokładnie na odwrót.
          > Tylko około 10% ciężarówek wjeżdżają do Stolicy tranzytem.
          > 90% TIR-ów wjeżdzających do Warszawy wiezie towar do naszej
          > stolicy.

          umówmy się, że ja przyjmę do wiadomości ten argument za włączeniem A2 do
          systemu komunikacyjnego stolicy. Proszę tylko o odpowiedż jaki sens ma wobec
          tego budowa dalszego odcinka autostrady w kierunku wschodnim? Dla pozostałych
          10% ruchu? To dopiero byłoby marnotrastwo!!!
            • silvio1970 Re: po co ciągnąć A2 na Wschód? Dla 10% tranzytu? 04.08.06, 14:49
              rubeus napisał:

              > Tu odpowiedziano na to pytanie

              tak wiem. już mnie poinformowano o tym, że świat kończy się w Warszawie.
              fajnie, zapraszam teraz do projektu budowy bazy międzyplanetarnej na
              Ursynowie. w końcu to pewnie tutaj trafia jakieś 87% całego ruchu
              kosmicznego. przynajmniej sądząc po treściach na tym forum.
              • admiral_0000 Re: po co ciągnąć A2 na Wschód? Dla 10% tranzytu? 04.08.06, 20:25
                W zaszadzie masz rację Silvio.

                Nie chodzi mi o te głupoty

                > fajnie, zapraszam teraz do projektu budowy bazy międzyplanetarnej na
                > Ursynowie. w końcu to pewnie tutaj trafia jakieś 87% całego ruchu
                > kosmicznego. przynajmniej sądząc po treściach na tym forum.


                bo one sa poniże poziomu dna, zagrzebane głęboko w mule.

                Ale w tym akurat co napisałeś

                > tak wiem. już mnie poinformowano o tym, że świat kończy się w Warszawie.

                jest trochę racji.

                Jeśli chodzi o nateżenie ruchu samoochodowego to w przypadku tej części Polski
                Warszawa jest niekwestionowanym liderem jeśli chodzi zarówno o źródło jak i
                jego cel.
            • admiral_0000 Re: po co ciągnąć A2 na Wschód? Dla 10% tranzytu? 04.08.06, 20:20
              Link nie działa, więc przekopiuje tutaj



              jesli ktoś próbuje mi wmówić, że 90% tranzytu autostrady Wschód- Zachód bedzie
              > się kończyło w Warszawie to po prostu podważa sens budowy dalszych jej
              > odcinków.

              Święte słowa Silvio. Dlatego też nie tak dawno półofcjalnie - za pośrenictwem
              Rady ds. Autostrad ogłoszono, że autostrada "na razie" - do 2015 r. (czyli de
              facto praktycznie do 2020 - 2025 r.) - będzie budowana tylko do Siedlec, tak
              żeby obsłuzyć i ułatwić ruch DOWARSZWASKI. Dalej, ze względu na brak
              odpowiedniego ruchu wystarczy tylko zmodernizowana DK2. Dlatego też właśnie
              podjęto projekt jej modernizacji, na który pójdzie jakieś 90 mln EU i który
              wkrótce się rozpocznie.

              Dodam tylko, ze odcinek Warszawa - Siedlce będzie również przede wszystkim
              obsługiwał ruch dojazdowy, tyle że z kierunku wschodniego do Warszawy:-))
              Wprawdzie nie tak wielki, jak z zachodu, ale jednak.
          • robert_c Re: po co ciągnąć A2 na Wschód? Dla 10% tranzytu? 04.08.06, 23:19
            silvio1970 napisał:

            >
            > umówmy się, że ja przyjmę do wiadomości ten argument za włączeniem A2 do
            > systemu komunikacyjnego stolicy. Proszę tylko o odpowiedż jaki sens ma wobec
            > tego budowa dalszego odcinka autostrady w kierunku wschodnim? Dla pozostałych
            > 10% ruchu? To dopiero byłoby marnotrastwo!!!

            Silvio.
            Słowo się rzekło.

            Wyajśniono Ci już jaki ma sens budowanie A2 na wschód.
            Powinieneś teraz "przyjąć do wiadomości ten argument za włączeniem A2 do
            systemu komunikacyjnego stolicy".
            Ja dodam jeszcze, że na Trakcie Brzeskim w Wesołej ruch wjazdowo-wyjazdowy do/z Warszawy wynosi obecnie około 50 tys. pojazdów na dobę. W piątkowe letnie popoludnia jest jeszcze większy.
            Zapominasz jakoś dziwnie, że do Warszawy wiedzie wiele dróg z każdej strony i do Warszawy wjeżdza się nie tylko od zachodu.

            90% ruchu ciężarowego wjeżdża do Warszawy, gdyż ma w stolicy cel swojej podrózy. Tyczy się yo WSZYSTKICH kierunków, a nie tylko z Poznania.
            Nie ma w tym nic dziwnego. Ja od lat piszę, że towaru do naszych sklepów nie dostarcza się internetem, a obsługa towarowa miasta o liczbie mieszkańców 1,7 mln. wymaga dowózki dobra wszelakiego właśnie samochodami ciężarowymi.
        • silvio1970 Re: I co chłopaki? Przeprosicie? 03.08.06, 09:10
          > Jackmal i kolega pisuar Silvio - czy teraz przeprosicie kolegów z SISKOMU?

          szanowny kolego bidet: za błędy niech przeprasza autor. natomiast GDDKiA niec
          się zajmie budową i utzrymaniem dróga a nie pisaniem raportów z tezą. nie
          bardzo rozumiem po jaką cholerę 90% tirów z autostrady miałoby sie pchać do
          Warszawy. Parki logistyczne powstają na najczęsciej 20-30 km od wielkich miast
          (np. Błonie , Mszczonów) a sprzyja temu minn taka właśnie lokalizacja
          autostrad. a idee lansowane przez siskom to klasyczny "warszawski" skok na kasę
          centralną a przy okazji próba relizacji kolejnego cudownego pomysły 2 w 1.

          Ja może jestem prosty, ursynowski głupek ale nie aż taki by dac sobie wmówić iż
          wybudowanie autostrady na (a nawet pod) osiedlem zmniejszy lokalne uciążliwości
          komunikacyjne. natomiast dobrze rozumiem tych co lubia wydawać nieswoje
          pieniążki.
          • corgan1 lokalny ursynowski głupku :) że się tak wyraże 03.08.06, 14:29
            > Ja może jestem prosty, ursynowski głupek ale nie aż taki by dac sobie wmówić
            > iż wybudowanie autostrady na (a nawet pod) osiedlem zmniejszy lokalne
            > uciążliwości komunikacyjne.

            no tak sam siebie określiłeś... pojedź sobie do Leclerca na Ciszewskiego, do
            Tesco na Kabatach albo Geanta i okolic na Puławskiej/Płaskowickiej i zobacz
            czym jest dowożony towar do tych miejsc. metrem? rowerami? może jednak tirami,
            co?

            Budowa POW zmniejszy uciążliwość Puławskiej, Trasy Siekierkowskiej i Doliny
            Służewieckiej która są w tej chwili JEDYNYMI TRASAMI prowadzącymi z Ursynowa do
            centrum i reszty świata. Metra nie liczę. Budowa POW jest wyłącznie dla waszego
            dobra.

            Póki co Ursynów teraz sympatycznie podrzuca swoje spaliny i hałas aut
            mieszkańcom południowego Mokotowa. Ew. Piasecz

            Może zrobić akcję uświadamiającą wśród mieszkańców Stegien, Służewia i Służewca
            aby jednak mieszkańcy ww. dzielnic DOMAGALI SIĘ BUDOWY POW przez Ursynów? Bo
            bez POW południowy Mokotów i ww. miejsca z potokiem aut rzędu 150tys dziennie
            na ww trasach z kilka lat (z czego pewnie 70% część ruchu generują to
            Ursynowianie no bo jak inaczej macie dojechać do centrum) wkrótce się zapcha na
            amen?

            Co ty na to?

            Pamiętasz jak rok temu na skrzyżowaniu Wilanowskiej i Doliny Służewieckiej
            strzeliła rura z gazem? takie fajowe płomienie buchały i nawet w TNV pokazali?
            I co się wtedy stało? Ursynów wpadł w stan przedzawałowy bo nie było z niego
            jak wjechać i wyjechać?

            Jeśli marzy Ci się "uekspresowienie" Doliny Służewieckiej to odpowiem - bez POW
            zapomnijcie o tym kochani Ursynowianie.
            • silvio1970 Re: lokalny ursynowski głupku :) że się tak wyraż 03.08.06, 14:51
              > no tak sam siebie określiłeś... pojedź sobie do Leclerca na Ciszewskiego, do
              > Tesco na Kabatach albo Geanta i okolic na Puławskiej/Płaskowickiej i zobacz
              > czym jest dowożony towar do tych miejsc. metrem? rowerami? może jednak
              tirami,
              > co?

              a ile jest leclerq-w, tesców i geantów na Ursynowie? powiem ci: 3. pewnie że
              i tak bedą musiały tu dojechać. ale gdy białoruski czy hiszpański TIR będzie
              miał do wyboru pchać się Sikorskiego czy autostradą 30 km na południe od
              Warszawy, to z pewnością skorzysta z tego drugiego rozwiązania. zresztą
              postapi tak każdy myslący kierowca nie mający celu by przez Warszawę jechać. a
              wybudowanie jej na Ursynowie będzie stanowiło zaproszenie dla tych co już teraz
              wykazywali się wyobraźnią wykraczającą nieco poza odległóści na mapie.

              > Póki co Ursynów teraz sympatycznie podrzuca swoje spaliny i hałas aut
              > mieszkańcom południowego Mokotowa. Ew. Piasecz
              >
              > Może zrobić akcję uświadamiającą wśród mieszkańców Stegien, Służewia i
              Służewca

              no, w tym siskom sie specjalizuje. a jak wytłumaczysz mieszkańcom innych
              dzielnic że akurat Ursynów zasługuje na tunel o oni już nie?

              > Jeśli marzy Ci się "uekspresowienie" Doliny Służewieckiej to odpowiem - bez
              POW
              >
              > zapomnijcie o tym kochani Ursynowianie.

              ja naprawdę akceptuję sporo waszych argumentów. nie godzę się jedynie z tym,
              że wasze rozwiązanie jest jedynie słusznym. Warszawa potzrebuje 2 rodzajów
              dróg: autostostrady dla wyprowadzenia z niej tranzytu i nowych dróg lokalnych
              dla warszawiaków. propmując 2 w 1 nie rozwiążecie żadnego z tych problemów.

              I ja na to nie idę nawet jeśli to ma być "tańsze" rozwiązanie. Bo "tańsze"
              rozwiazania są zawsze prowizoryczne. ruch na autostradzie będzie z roku a rok
              coraz większy, i w końcu okaże się że zakorkowana na Warszawskim odcinku droga
              nie będzie nikomu służyć. i wtedy trzeba będzie i tak wybudowac równoległą
              autstradę jakieś 30 km za miastem. tylko po co wcześniej rozrywac maisto na
              strzępy - bo chyba nie da się w całości przez tunel poprowadzić? tylko po to,
              żeby Unia i budżet centralny to sfinansowały? czy w ten sposób chcecie
              podtrzymywać w Polsce milutki stereotyp Warszawiaka- cwaniaczka?


              • admiral_0000 Re: lokalny ursynowski głupku :) że się tak wyraż 03.08.06, 15:07
                Tyle tylko, że tych, którzy tylko przez Warszawe jadą - jest ok. 10%
                Trafia to do Ciebie?
                Przecież właśnie od tego się zaczęła cała dyskusja.
                POW ma się łączyć z WOW i TT-> wielkie obiekty handlowe Centru Marki i Centrum
                Targówek.
                POW przez Wał Miedzyszyński i TOG ma się łączyć z King Crossem na Jubilerskiej
                i Promenadą.
                To ma byc cały powiązany i zintegrowany system.
                Ponadto na POW prawie 100 tyś samochodów to mają być pojazy OSOBOWE w ramach
                ruchu wewnątrz warszawskiego.
                Trafia coś?...
                Chyba nie, bo do wyznawców "kartofli" mało co trafia.
                • silvio1970 Re: lokalny ursynowski głupku :) że się tak wyraż 03.08.06, 15:20
                  admiral_0000 napisał:

                  > Tyle tylko, że tych, którzy tylko przez Warszawe jadą - jest ok. 10%
                  > Trafia to do Ciebie?

                  Abstarhujac od tych szacunków, to do kogo one k... jadą? Do Marsjan
                  zamieszkujących podziemia naszej pięknej stolicy? Do mnie, do ciebie jadą
                  chlebek nam przywieźć i inne papu.

                  To dlaczego Unia albo rząd centralny ma ci to finansować? Mnie wystarczy, ż
                  sobie sfinansują drogę dla cieżarówki sunącej z Marsylii do Moskwy. I naprawdę
                  myślisz że oni tacy głupi są że dla tych 10% jak piszesz chca taka kaskę
                  dawać?

                  A na czym opierasz swoje optymistyczne mrzonki że tranzyt Wschód- Zachód będzie
                  się rozwijał mniej dynamicznie niż lokalny ruch warszawski. Dopiero sie ruszy
                  jak taką autostrade wybudujemy i wkrtce ten twój tunel będzie notorycznie
                  zapchany a ty bedziesz zakładał n-ty komitet na rzecz kolejnej autostrady albo
                  budowy drogi kolejowej do przewozu TIR-ów. Oczywiście za kase Unii.

                  I dlaczego myślisz, że Ursynów to zasługuje na tunel a Wilanów to już nie? Bo
                  my nie chcemy nowej Doliny Służewieckiej a oni to przełkną highway pełna gębą
                  bez mrugniecia okiem?

                  I dlaczego wciąż myślicie że każda brednia powtarzana dostatecznie długo staje
                  sie prawdą?



                  • admiral_0000 Re: lokalny ursynowski głupku :) że się tak wyraż 03.08.06, 16:33
                    > To dlaczego Unia albo rząd centralny ma ci to finansować? Mnie wystarczy, ż
                    > sobie sfinansują drogę dla cieżarówki sunącej z Marsylii do Moskwy. I
                    naprawdę
                    > myślisz że oni tacy głupi są że dla tych 10% jak piszesz chca taka kaskę
                    > dawać?

                    Kolego PiSuarze Silvio. Nie maskuj prosze nieudolności ugrupowania, którego
                    jestes sympatykiem (a Warszawa pod rządami PiSu ma dotychczas najniższy
                    współczynnik zdobycia i wykorzystania funduszy strukturalnych na jednego
                    miszkańca wśród największych miast) taką oto przaykrywką ideologiczn-
                    demagogiczną. NIe umiecie, to chciarz siedźćie cicho się tym nie chwalcie.

                    Mnie wystarczy, ż
                    > sobie sfinansują drogę dla cieżarówki sunącej z Marsylii do Moskwy.

                    A widzisz. A mnie nie wystarczy. Bo Warszawa ma dożo wiecej swoich dróg do
                    zbudowania.
                    Mam wymieniać? TMP, Obwodnica Śródmieścia a szczególnie Obwodnica Pragi, TOG,
                    miejski odcinek NS, NowoLazurowa, Trasa Krasińskiego, dokończenie modernizacji
                    Dolinki Służewieckiej, dokończenie TŁ (i jej modernizacja), Puławskiej, Trasy
                    Śiekierkowsiej, Żołnierskiej, Trakt Nadwiślański, Marwilska... mogę tak długo
                    jeszcze wymieniać.
                    Dlatego, jeśli pojawia się okazja, żeby cokolwiek zostało zrobione przez GDDKiA
                    to trzeba se tego chwycić i nie puszczać.
                    Nieudolności natomiast nalezy się wstydzić a nie ją wychwalać.
                    • silvio1970 wykorzyst(yw)anie uninych funduszy 04.08.06, 08:41
                      admiral_0000 napisał:

                      >a Warszawa pod rządami PiSu ma dotychczas najniższy
                      > współczynnik zdobycia i wykorzystania funduszy strukturalnych na jednego
                      > miszkańca wśród największych miast) taką oto przaykrywką ideologiczn-
                      > demagogiczną. NIe umiecie, to chciarz siedźćie cicho się tym nie chwalcie.


                      a te fundusze unijne siuśkomowy mądralo to się niby gdzieś kopie, tak? albo te
                      bogate wujki z Londynu i Paryża ze swoich pełnych sakiew do rurociagów nam
                      sypią? to są panie mądralo również nasze pieniądze, które po zatoczeniu
                      olbrzymiego kółeczka i znacznej utracie swojej masy tutaj wracają. ale jeśli
                      taki system ma działać, to niech przynajmniej działa efektywnie.

                      Co z tego że twoi polityczni idole z SLD, UD, UW, PO i ich kolejnej
                      reinkarnacji całkiem sprawnie pozyskiwali te fundusze. Mnie bardziej
                      interesuje JAK są wykorzystywane.

                      A jak słyszę o kilku milionach PLN funduszy unijnyc przeznaczonych na walkę np.
                      z bezrociem na Ursynowie to wiem że jest to oglednie mówiąc bezssens. Ja wiem,
                      że oni ze wszystkiego ładnie się potrafia rozliczyć, mają rachunki,
                      konsultantów i kilkudziesieciu zaktywizowanych bezrobotnych. Ale wiem też że
                      na Ursynowie żadnego bezrobocia nie ma, wiem to ze statystyk i jako człowiek,
                      który szukał ludzi do pracy. I wiem, że za te pieniadze można było
                      zaktywizować kilka razy więcej ludzi i to całkiem niedaleko od Ursynowa. Ale
                      akurat ci, którzy fundusze dzielą, jak i ci którzy nimi dysponują nie lubia
                      jeździc do Sokołowa, Maciejowic czy Mińska Mazowieckiego.

                      I to samo wiem o autostradach. Autostrad nie buduje się w mieście tylko po to
                      zeby je bezkolizyjnie objechać. A jeśli najwazniejszym dla ciebie argumentem
                      jest to, że można w ten sposób naciągnąć (w twoim jezyku: pozyskać) fundusze
                      zewnetrzne, to ja się na to nie piszę. Po pierwsze dlatego, ze poza tym że
                      mieszkam w Warszawie, jestem również Polakiem i Europejczykiem. Po drugie
                      dlatego, że to "kompromisowe" rozwiązanie na dłuższą metę nie załatwi ani
                      problemu trnazytu ani ruchu lokalnego. Bo potrzebne są dwa różne rozwiązania.



                      >
                      > Mnie wystarczy, ż
                      > > sobie sfinansują drogę dla cieżarówki sunącej z Marsylii do Moskwy.
                      >
                      > A widzisz. A mnie nie wystarczy. Bo Warszawa ma dożo wiecej swoich dróg do
                      > zbudowania.
                      > Mam wymieniać? TMP, Obwodnica Śródmieścia a szczególnie Obwodnica Pragi, TOG,
                      > miejski odcinek NS, NowoLazurowa, Trasa Krasińskiego, dokończenie
                      modernizacji
                      > Dolinki Służewieckiej, dokończenie TŁ (i jej modernizacja), Puławskiej, Trasy
                      > Śiekierkowsiej, Żołnierskiej, Trakt Nadwiślański, Marwilska... mogę tak długo
                      > jeszcze wymieniać.
                      > Dlatego, jeśli pojawia się okazja, żeby cokolwiek zostało zrobione przez
                      GDDKiA
                      >
                      > to trzeba se tego chwycić i nie puszczać.
                      > Nieudolności natomiast nalezy się wstydzić a nie ją wychwalać.
                      • admiral_0000 Re: wykorzyst(yw)anie uninych funduszy 04.08.06, 20:31
                        PiSuarku, tak się składa, ze to co możemy z kasy UE wyciągnąc wielkrotnie
                        przekracza to, co do niej wkładamy. Natomiast tacy jak ci Twoi skrajnie
                        nieudolni Karofle i cała ekipa z Pisuaru dążą za wszleka cenę do tego, abyśmy
                        to tego interesu dokładali, zamiast na nim zyskiwali.

                        A w przypadku POWki mamy tego potencjalnie wyraźnie namacalny kawałek.
                  • rubeus Re: lokalny ursynowski głupku :) że się tak wyraż 03.08.06, 17:31
                    Akurat na terenie Wilanowa, trasa POW ma przebiegac przez tereny raczej
                    słabo zurbanizowane, wciąż w sporej części rolne.
                    A na terenie Ursynowa - w gęsto zabudowany terenie, ze sporą liczbą dróg
                    lokalnych

                    Tu jest opisany w miarę dokładnie przebieg w Wilanowie
                    -> forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=23704&w=23127354&a=23128672
                    • silvio1970 Re: lokalny ursynowski głupku :) że się tak wyraż 04.08.06, 09:16
                      rubeus napisał:

                      > Akurat na terenie Wilanowa, trasa POW ma przebiegac przez tereny raczej
                      > słabo zurbanizowane, wciąż w sporej części rolne.
                      > A na terenie Ursynowa - w gęsto zabudowany terenie, ze sporą liczbą dróg
                      > lokalnych

                      bardzo łądnie. 2 pytania

                      1) rozumiem, że właściciele gruntw rolnych otrzymają z GDDKiA conajmniej 110%
                      przeciętnej ceny rynkowej gruntu na Wilanowie. czyli tyle samo co właściciel
                      1000m działki budowlanej?????

                      2) dlaczego myslisz, że rejony Wilanowa pozostaną słabo zurbanizowane? Biorąc
                      pod uwagę tempo w jakim buduje się autostrady, to zanim ze skarpy wyleje się
                      pierwszy metr asfaltu tereny pod skarpą będą baaaaaaardzo zurbaniowane.
                      zresztą już teraz polecam spacer pod pomnik Sobieskiego. i wtedy co? koljeny
                      tunel? most powietrzny?
                      • rubeus Re: 04.08.06, 14:29
                        Ad.1 Skąd mam wiedzieć - zapytaj w GDDKiA
                        Ad.2. Zabudowa akurat koncentruje się i intesyfikuje w innych rejonach
                        Wilanowa - zdala od przebiegu trasy, za wyjątkiem krótkiego odcinka na Kępie
                        Zawadowskiej i Bartykach, a sam teren pod skarpą do Przyczółkowej, pozostanie jeszcze długo niezurbanizowany.
                        • silvio1970 Re: 04.08.06, 14:32
                          rubeus napisał:

                          > Ad.1 Skąd mam wiedzieć - zapytaj w GDDKiA

                          tak napisali, więc chyba mogę im wierzyć?

                          > Ad.2. Zabudowa akurat koncentruje się i intesyfikuje w innych rejonach
                          > Wilanowa - zdala od przebiegu trasy, za wyjątkiem krótkiego odcinka na Kępie
                          > Zawadowskiej i Bartykach, a sam teren pod skarpą do Przyczółkowej, pozostanie
                          j
                          > eszcze długo niezurbanizowany.

                          Nie rozśmieszaj mnie. Kiedy tam ostatnio byłeś? Autostradę na Ursynowie
                          zacznie się budować najwczesniej w 2008 roku. Zniam się ją skończy będzie tam
                          stało spore osiedle. Chyba że wierzysz w czarne dziury na Ziemi.
                          >
                          • rubeus Re: 04.08.06, 16:02
                            silvio1970 napisał:

                            > rubeus napisał:
                            >
                            > > Ad.1 Skąd mam wiedzieć - zapytaj w GDDKiA
                            >
                            > tak napisali, więc chyba mogę im wierzyć?

                            Wierz w co chcesz...

                            > > Ad.2. Zabudowa akurat koncentruje się i intesyfikuje w innych rejonach
                            > > Wilanowa - zdala od przebiegu trasy, za wyjątkiem krótkiego odcinka na Kę
                            > pie
                            > > Zawadowskiej i Bartykach, a sam teren pod skarpą do Przyczółkowej, pozost
                            > anie
                            > j
                            > > eszcze długo niezurbanizowany.
                            >
                            > Nie rozśmieszaj mnie. Kiedy tam ostatnio byłeś? Autostradę na Ursynowie
                            > zacznie się budować najwczesniej w 2008 roku. Zniam się ją skończy będzie
                            tam
                            > stało spore osiedle. Chyba że wierzysz w czarne dziury na Ziemi.

                            Pytasz kiedy - w rejonie pod skarpą raptem wczoraj.
                            A w Wilanowie - ze 2-3 tygodnie temu, i to akurat w rejonach między
                            Przyczółkową a Wisłą. Zabudowa rozwija się tylko w sąsiedztwie
                            istniejących dróg, infrastruktury i zabudowy - w Powsinie, Latoszkach, Lisach
                            i na Kępie. A droga ma iść przez pola gdzie rośnie zboże i kapusta...
                • silvio1970 Co trafia do kartofli - fanom PO dedykuje 04.08.06, 09:29
                  admiral_0000 napisał:

                  > Trafia coś?...
                  > Chyba nie, bo do wyznawców "kartofli" mało co trafia.

                  a ja ci powiem że w sumie umiejetność trafiania do kartofla jest bardzo
                  ważna. bo czasami trafiasz na taki opór materii (niezależnie czy to z
                  przyczyn materialnych, inteletualnych czy ideowych) że dotarcie z przekazem
                  drogą intelektualnej perswazji jest niemożliwe. i wtedy trzeba użyć wszelkiej
                  dotępnych śriodków żeby do kartofla trafić.

                  osobiści jestem bardzo zadowolny z rezultatów swojej antypsiej kampanii
                  prowadzonej od 1,5 roku na tym forum. nie żebym sobie przypisywał jakieś
                  szczególne zasługi w powoli ale jednak zachodzących zmianach w tej kwestii ale
                  jakiś tam kamyczek dołożyłem i po prostu od początku byłem po własciwej
                  stronie. Bynajmniej nie jestem szczęślwy z powodu środków jakie w tym celu
                  użyłem, bo w życiu codziennym się nimi nie posługuję.

                  I tak samo zaciekle, nie przebierając w środkach będę na miarę swoich
                  możliwości i czasu zwalczał IDIOTYCZNĄ koncepcję budowy autostrady w
                  Warszawie. Nawet jakby w tym celu miał odkryć jednego wspólnego dziadka
                  wszystkich członów SISKOM i włożyć mu na głowę czapkę Wremachtu. Co niniejszym
                  przyrzekam.
          • admiral_0000 Re: I co chłopaki? Przeprosicie? 03.08.06, 16:39
            Ależ Silvio, wytłumaczę Ci to matołeczku bo widać nie rozumiesz;
            Jackmal zarzucił SISKOM-owi kłamstwo powołując się na pewne źródło.
            Źródło okazało sie być fałszywe co zostało czarno na białym wykazane, więc
            Jackman powinien przeprosić.
            Jackman uczynił to, przyznając się do błędu i pokazując w ten sposób swoją
            klasę.
            Coś, co Tobie jest niestety obce.
            • silvio1970 Re: I co chłopaki? Przeprosicie? 04.08.06, 08:43
              admiral_0000 napisał:

              > Ależ Silvio, wytłumaczę Ci to matołeczku bo widać nie rozumiesz;
              > Jackmal zarzucił SISKOM-owi kłamstwo powołując się na pewne źródło.
              > Źródło okazało sie być fałszywe co zostało czarno na białym wykazane, więc
              > Jackman powinien przeprosić.
              > Jackman uczynił to, przyznając się do błędu i pokazując w ten sposób swoją
              > klasę.
              > Coś, co Tobie jest niestety obce.

              Mnie obce jest przepraszanie za nie swoje błędy. nigdy sie na żadne raport
              GDDKiA nie pwoływałem. Z tego prostego względu, że nie uważam ich za
              wiarygodne.

              Po prostu mam taka przypadłość lokalnego głupka, że jak za oknem pada deszcz a
              pan od pogody mwi, że dzisiaj jest piękny słoneczny dzień- to wyłączam
              telewizor. I wtedy również za pana z TV nie przepraszam.
      • silvio1970 Re: łgarstwa SISKOM-u 03.08.06, 10:43
        jackmal napisał:

        > Pamiętam dyskusję sprzed paru miesięcy, gdy SiSKOM-owcy wpierali, że przez
        > Ursynów nie pojadą tranzytowe TIR-y. Powoływali sie na "badania", z których
        > wynikało jakoby większość ruchu ciężarowego tylko wjeżdżała z dostawami do
        > Warszawy. Dedykuję im ten cytat z dzisiejszego ŻW:
        > "Tymczasem z danych GDDKiA wynika, że tylko około 10 proc. ciężarówek
        > niszczących drogi Warszawy wiezie ładunki do stolicy. Reszta przejeżdża przez
        > miasto w ruchu tranzytowym, więc równie dobrze mogłaby jechać drogami poza
        > stolicą. Gdyby one oczywiście istniały"

        jesteś już dojrzałym człowiekiem, trochę zmęczonym życiem, nie chce ci się
        już podróżować ale wciąż chciałbys dobrze żyć i zarabiać? niestety nie masz
        zbyt dużego doświadczenia w pracy bo od zawsze zajmowałeś się dzieleniem
        funduszy, ewentualnie nadzorowałeś ich wykorzystanie. Tak było w PRL i RWPG,
        tak było tez po przjściowych problemach w III RP i UE. Myslisz że mieszkając
        na Ursynowie masz wyjątkowego pecha, że trzeba bedzie jechac do jekieś Ugandy
        albo przynajmniej do jakiegoś Pcimia dolnego bo tam teraz są fundusze do
        dzielnia? A nie lepiej przekonać ż na Ursynowie też potzrebne sa autostrady,
        że bezrobecie niszczy społeczną tkankę tej zasłużonej dzielnicy, może nawet
        uda ci się przekonac że to na Ursynowe rozpoczęło się Powstanie Warszawskie.
        I bedzie blisko do pracy, dzieci się po drodze do szkołu podrzuci a jak kac
        bardzo złamie to do domu na drzemkę można będzie podskoczyć. Pomyśl o tym i
        przyłącz się do Społecznego Komitetu Ursynowskich Pomysłów Absurdalnych
    • silvio1970 dlaczego warto walczyć o autostrade na Ursynowie? 03.08.06, 09:26
      VI. Zasady wykupu gruntu przez GDDKiA

      Proces wykupu gruntów pod inwestycje drogowe praktykowany w GDDKiA Oddział w
      Warszawie:
      - złożenie właścicielowi propozycji wykupu z ceną będącą średnią dla danego
      obrębu geodezyjnego podwyższoną o 10 - 15%,
      - właściciel ma 14 dni na złożenie oświadczenia, po którym następuje wycena
      naniesień (budynki mieszkalne, magazyny itp.),
      - w przypadku braku złożenia oświadczenia przez właściciela zostaje wysłana
      powtórna informacja,
      - właściciel ma 30 dni na złożenie oświadczenia po otrzymaniu powtórnej
      informacji,
      - w przypadku braku złożenia oświadczenia przez właściciela po otrzymaniu
      powtórnej informacji sprawa zostaje skierowana do wojewody, który wszczyna
      postępowanie wywłaszczeniowe,
      - następuje powtórna wycena i złożenie właścicielowi propozycji wykupu z ceną
      będącą średnią dla danego obrębu geodezyjnego,
      - zwykle właściciel zwraca się do GDDKiA o wykup i wstrzymanie procesu
      wywłaszczeniowego, ponieważ cena proponowana przez GDDKiA jest wyższa o 10 -
      15% od ceny proponowanej przez wojwodę,
      - w przypadku braku zgody na wywłaszczenie rozpoczyna się proces sądowy,
      którego efektem jest wywłaszczenie gruntu pod cele publiczne

      Przykładowe ceny gruntu w obrębach geodezyjnych:
      - Jawczyce 110 zł/m2,
      - Ożarów 250 zł/m2,
      - Lazurowa 400 zł/m2,
      - Powązkowska 700 zł/m2
    • silvio1970 schizofreniczny siskom 03.08.06, 09:30
      oto co o sobie pisza na stronie:

      "Uważamy, że tranzyt TIR należy całkowicie wyprowadzić z Warszawy.
      Dla celów tranzytu TIR modernizowane są obecnie drogi krajowe numer 50 i 62.
      Trasy te uzyskają klasę dróg głównych ruchu przyspieszonego i w zupełności
      wystarczą do obsługi tranzytu około warszawskiego. W Warszawie jest natomiast
      największe natężenie ruchu i bezkolizyjne trasy w stolicy będą służyć głównie
      warszawiakom, ruchowi międzydzielnicowemu i wylotowemu."

      i w tym włąsnie celu proponujemy, żeby autostradę puścić przez Ursynów? A może
      Ursynów przestał (przestanie być) dzielnica Warszawy?
      • admiral_0000 Schizofreniczny Silvio 03.08.06, 16:18
        Tak się skałda, że z analiz ruchowych robionych jeszcze dla autostrady
        wynikało, ze (w wariancie bezpłatnym) ruch wewnątrzwarszawski (z dzielnicy do
        dzielnicy) miał wynieść 92 300 poj. (blisko 30%); ruch dojazdowy do Warszawy i
        wyjazdowy z Warszawy (z regionów podwarszawskich do miasta) - 99 800 poj.
        (blisko 32%); pozostały to ruch regionalny (podwarszawski np. taki jak z
        Pruszkowa do Otwocka, czy Piaseczna do Marek) a tranzyt to ok. 8 000 poj. czyli
        ok.2.5 %:-)

        Z tego powodu m.in. zrezygnowano z koncepcji budowy autostrady na rzecz drogi
        ekspresowej - bezapołatność, częstrze węzły -> większa dostępność, dostępnośc
        dla komunikacji miejskiej).
        Nie widziałem aktualnych analiz dla POW w klasie S, ale przypuszczam, że (z
        powodu czynników, które wymieniłem wyżej) odsetek ruchu ścisle
        wewnątrzwarszawskiego byłby jeszcze wyższy.
        Więc nie mów proszę, że POWka nie będzie służyć Warszawiakom.
    • admiral_0000 Re: Grozi... komisarzem 03.08.06, 15:15
      No, tak by się właśnie stało, gdyby zgodnie z wnioskami psudoekologów odstąpic
      od przeprowadzenia trasy w przewidzianym dla niej korytarzu, który starano się
      wybrać najbardziej optymalnie.
      Wyobraź sobie, że Ci właśnie pseudekolodzy juz domagali się puszczenia trasy
      przez unikatowe bagna Całowanie (coś jak mała Rozpuda), proponowali również
      wyrąbać dwa razy więcej drzew w Mazowieckim Parku Krajobrazowym. Byle nie pod
      ich oknem.
      Tacy z nich ekolodzy.
      • silvio1970 Re: Grozi... komisarzem 03.08.06, 15:32
        jesteś już dojrzałym człowiekiem, trochę zmęczonym życiem, nie chce ci się
        już podróżować ale wciąż chciałbys dobrze żyć i zarabiać? niestety nie masz
        zbyt dużego doświadczenia w pracy bo od zawsze zajmowałeś się dzieleniem
        funduszy, ewentualnie nadzorowałeś ich wykorzystanie. Tak było w PRL i RWPG,
        tak było tez po przjściowych problemach w III RP i UE. Myslisz że mieszkając
        na Ursynowie masz wyjątkowego pecha, że trzeba bedzie jechac do jekieś Ugandy
        albo przynajmniej do jakiegoś Pcimia dolnego bo tam teraz są fundusze do
        dzielnia? A nie lepiej przekonać ż na Ursynowie też potzrebne sa autostrady,
        że bezrobecie niszczy społeczną tkankę tej zasłużonej dzielnicy, może nawet
        uda ci się przekonac że to na Ursynowe rozpoczęło się Powstanie Warszawskie.
        I bedzie blisko do pracy, dzieci się po drodze do szkołu podrzuci a jak kac
        bardzo złamie to do domu na drzemkę można będzie podskoczyć. Pomyśl o tym i
        przyłącz się do Społecznego Komitetu Ursynowskich Pomysłów Absurdalnych
    • silvio1970 Mafia zdobywa informacje o planowanych trasach 04.08.06, 12:45
      www.zw.com.pl/apps/a/tekst.jsp?place=zw2_ListNews1&news_cat_id=9&news_id=87116

      mały wycinek:

      Policja rozbija układ w kolejnym resorcie

      Urzędnicy państwowi sprzedawali informacje o inwestycjach. Mafia miała
      kupionych urzędników co najmniej w kilku resortach – wynika z informacji
      policji. Już dziś wiadomo, że opłacała kilku wysokich rangą pracowników
      Ministerstwa Infrastruktury.

      – Wiemy, że na podstawione osoby gangsterzy kupili wiele hektarów ziemi na
      terenie woj. mazowieckiego, pomorskiego i łódzkiego. Mieli informacje o
      planowanym przebiegu autostrad i tras szybkiego ruchu – mówi jeden z naszych
      informatorów.


      Według operacyjnych informacji policji, gang „Grafa” w stolicy przejmował siłą
      atrakcyjne nieruchomości na prawym brzegu Wisły. Często były to opuszczone domy
      w pobliżu atrakcyjnych tras. Wynajęci przez gangsterów kloszardzi podpalili np.
      pustostany, by zostały szybko rozebrane ze względu na zły stan techniczny.
      Mafiosi chcieli potem przejmować oczyszczone w ten sposób działki. Udało im się
      zastraszyć co najmniej kilkunastu prawowitych właścicieli ziemi.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka