wojtekoswiecim
12.12.08, 15:49
Jestem dlugoletnim abonentem platformy CYFROWY POLSAT.
Od kilku tygodni nie moge sie doprosic o wyslanie nowej KARTY do dekodera-po
kilkakrotnych telefonach do BOK-ciagle slyszalem ze karta bedzie wyslana
jutro-do tej pory juz 3 razy dzwonilem w tej sprawie,tracac kilkadziesit minut
z telefonu komorkowego.
Malo tego wysylalem maile do SEKCJI REKLAMACJI -prowadzilem dialog z PANIA
MALGORZTA B..-ktora mnie zapewnila ze karta zostala wyslana-a przed kilkoma
minutami ,dzwonilem ponownie do BOK- i powiedziano mi ze dopiero bedzie wyslana.
Bez tej karty odbieram zamiast calego pakietu. ktory mam w abonamencie ,tylko
kilka programow-a place za caly pakiet.
Cyfrowy Polsat olewa starych klientow-nie mozna nawet po skonczeniu umowy
zmienic pakietu na mniejszy[ Z FAMILIJNEGO NA MINI-MAX]-a okres wypowiedzenia
umowy na czas nieokreslony[umowa na czas okreslony dawno mi sie skonczyla]
wynosi .....3 miesiace !!!!!