Dodaj do ulubionych

Carefour na Malince to zasłona dymna

IP: 80.50.168.* 19.10.05, 09:49
wiecie o co chodzi ? juz tłumaczę TESCO walczyło o wybudowanie na terenie OFM
hipcia tak zamydliło oczy mieszkańcowm, władzy tak ich uwagę skupiło na tym
miejscu że nawet nie wiedzieli kiedy TESCO za plecami wydzierżawilo OPOLANINA
w ścisłym centrum miasta. Ta lokalizacja to podejrzewam podobne działanie,
mieszkańcy sie tak wkręcili nie mówiąc o władzy że za kilka miesięcy dowiemy
się że park na ZWM wykupi Carefour i postawi na swoim, a nawet ze znacznie
lepszą lokalizacją aniżeli na Malince bo tam jest mniej klientów. Tak sie
robi interes z oporną władzą. Oni mają swoich prawników ze jeszcze mieszkańcy
zapłacą odszkodowanie Careforowi a miejsc pracy jak nie było tak nie będzie,
płaćcie jak chcecie ja wyjeżdzam do Irlandii (na stale razem z zoną) za kilka
lat Opole się wyludni.
Obserwuj wątek
    • jawor10 Carefour na Malince to TESCO 19.10.05, 10:13
      Carrefour ucieka z Czech

      Francuska sieć handlowa Carrefour wycofuje się z rynku czeskiego, jej
      jedenaście placówek handlowych przejmie inna międzynarodowa sieć – Tesco.
      Carrefour sugerował możliwość opuszczenia Czech już wcześniej.

      Jak poinformował największy czeski dziennik „Mlada Fronta Dnes” francuska sieć
      zamierza również wycofać się ze Słowacji.

      Tesco zapłaci za 11 czeskich i cztery słowackie hipermarkety razem około 5,6
      miliarda koron, tj. 742 mln zł. Transakcję musi jeszcze zatwierdzić Urząd
      Antymonopolowy.

      W ubiegłym roku Carrefour na rynku czeskim znalazł się na siódmej pozycji pod
      względem wielkości obrotów. Wyniosły one 11 miliardów koron, tj. 1,45 miliarda
      zł. Tesco natomiast z obrotami 21 miliardów koron, tj. 2,78 miliarda zł,
      znalazło się na piątym miejscu.

      Dziennik „Mlada Fronta Dnes” podał, że sieć planuje wycofać się z krajów, w
      których nie znajduje się w pierwszej trójce sieci handlowych. Carrefour
      postępował tak już w roku ubiegłym.

      Prestiżowy dziennik ekonomiczny „Hospodarske noviny” podaje, że w Czechach
      obecnie działa dziesięć wielkich sieci handlowych. Korzyść z trwającej wojny
      cenowej pomiędzy poszczególnymi sieciami odniosą oczywiście klienci. W ostatnim
      czasie trwa rywalizacja między sieciami Ahold oraz Tesco. Obie firmy zabiegają
      o tych klientów, dla których podczas zakupów najważniejsza jest cena.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła lub ?

Nakarm Pajacyka