Forum Kobieta Moda
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    co mam dziś na sobie??

    21.02.04, 14:27
    Pomyslałam, że zamiast wyśmiewać się z innych i prowadzić bezproduktywne
    dyskusje, mogłybyśmy po prostu pisać w co jesteśmy danego dnia ubrane. Negra
    i Sonia mogłyby codziennie nas nauczać i szokować ;) podając przykłady
    swojego stylu.
    Aha fajnie byłoby, gdybyście pisały kim jesteście, gdzie wychodzicie danego
    dnia i w jakim celu. No i nie zmyślajcie ;)

    Ja studiuję, dzisiaj jestem w domu, trochę sprzątam i będę się uczyć
    wieczorem. Mam na sobie:
    -jeansy Levis jasno niebieskie
    -koszulkę Esprit białą
    -bluzę z polaru szarą Murphy&NYE
    -bieliznę z Zary
    jak będę musiała gdzies wyjść, założę sportowy płaszczyk w kolorze szarym
    Benettona (sprzed 2 lat) i buty Timberland

    Nie piszcie cen ciuchów, ok? Chyba, że ktoś będzie o to prosił.

    Miłej zabawy.

    P.S. Pomysł powstał po przeczytaniu bloga, o którym któraś z Was napisała
    Obserwuj wątek
        • martynka_20 Re: co mam dziś na sobie?? 21.02.04, 17:13
          conena napisała:

          > najważniejsze, że wymieniłas wszystkie marki jakie nosisz, taak, to jest po
          > prostu esencja i cel twojej wypowiedzi...

          hehe, można i tak ;) źle świadczy o Tobie, skoro tak pomyślałaś.

          Jutro założę białą koszulę z asymetrycznym zapięciem na guziki, szarą
          spódniczkę tweedową za kolano, kremowe rajstopy, kozaczki BEZ SZPICA, szary
          płaszcz z futerkiem i wezmę moją ukochaną torebkę-kopertówkę ze skóry. Do teko
          skórzane rękawiczki.

          Idę do babci na obiad... ;)
          • Gość: Marta Re: co mam dziś na sobie?? IP: 80.51.51.* 21.02.04, 17:33
            ja się nie wypowiem martynko bo mam na sobie dziś "nołnejmy" hehe, w ogóle
            nosze ciuchy bez metek, to co mi się spodoba nie uważam ich za miernik wartości
            ubrania czy człowieka. Ty jesteś bardzo infatylna i nie wiem co chciałaś
            osiągnąć pisząc to post jest bzdurny i wymienianie marek jeszcze
            bardziej...czasem to jest właśnie tak że buty Prady a z tych butów słoma
            kochanie...

            A co mi tam !!!
            mam stringi z rynku za 10 zł
            zwykłą bluzę z polaru
            lniane spodnie
            bluzeczke z lumpeksu
            I widzisz...też będę sprzątała. Nie wyobrażam sobie sprzątanie w bieliźnie Zary
            i Levisach.
            • Gość: małgo Re: co mam dziś na sobie?? IP: *.compower.pl 21.02.04, 18:25

              Gość portalu: Marta napisał(a):

              > ja się nie wypowiem martynko bo mam na sobie dziś "nołnejmy" hehe, w ogóle
              > nosze ciuchy bez metek, to co mi się spodoba nie uważam ich za miernik
              wartości
              >
              > ubrania czy człowieka. Ty jesteś bardzo infatylna i nie wiem co chciałaś
              > osiągnąć pisząc to post jest bzdurny i wymienianie marek jeszcze
              > bardziej...czasem to jest właśnie tak że buty Prady a z tych butów słoma
              > kochanie...
              >
              > A co mi tam !!!
              > mam stringi z rynku za 10 zł
              > zwykłą bluzę z polaru
              > lniane spodnie
              > bluzeczke z lumpeksu
              > I widzisz...też będę sprzątała. Nie wyobrażam sobie sprzątanie w bieliźnie
              Zary
              >
              > i Levisach.







              Gdyby autorka postu wymieniajac zawartosc swojej szafy wielkimi literami
              napisała no name no logo wtedy zapewne nie byłaby przez Ciebie tak ostro
              potępiana co??? Ba! moze nawet utozsamiałabys sie z przypadkową kolezanką z
              jakiegos forum w necie .Moja droga nie zamierzam wchodzic z Toba w jakies
              bzdurne polemiki dobra rada dla Ciebie uwazaj bo na podstawie twoich wypowiedzi
              ktos posądzi Cie o kompleksy. Nos te swoje no name majtki ale daruj sobie
              tego typu komentarze wydaje mi sie ze są conajmniej nie na miejscu.
              • Gość: Marta Re: co mam dziś na sobie?? IP: 80.51.51.* 21.02.04, 18:33
                Nie o to chodzi, ale mam i firmowe ubrania- stawiam na buty,torebki i
                bieliznę ,niefirmowe i te z lumpeksu. Stać mnie. Nie mam kompleksów na tym
                punkcie , do firm mam stosunek obojętny, ale razi mnie takie epatowanie firmami
                i dlatego tak jej napisałam. Miałam wrażenie że chciała napisać nie CO ma sobie
                ale SKĄD ew.OD KOGO.
        • stokrotka1975 Re: co mam dziś na sobie?? 23.02.04, 22:44
          witam:)
          czytam sobie waszepostyi musze powiedziec ze bardzo mnie one rozbawily:)
          autorka calego watku w zalozeniu prosi o to abymy pisaly co w danym dniu
          zakladamy jaka wiaze sie z tym okazja..chce mowic o stylu i modzie ale wydaje
          sie iz nie bardzo wie czym one sa;) epatowanie marka nie jest z cala pewnoscia
          w dobrym guscie czego nie zapomnialy jej wypomniec natychmiast inne autorki:)
          natomiast powiem szczerze iz czytajac post autorki ktora stwierdza iz bedac
          ponizej pewengo wieku nie mozna nosic bielizny La Perla rozesmialam sie;) co
          wiek ma do tego jaki jest nasz stan konta:) w dzisiejszych czasach kompletnie
          nic;)
          sama uwielbiam bawic sie moda...jasne potrafie wydac mnostwo pieniedzy na
          markowe ciuchy tylko problem z nimi polega na tym iz kupujac taki ciuszek
          czesto zakladamy na siebie uniform....:) i naprawde istnieje bardzo duza szansa
          na to iz spotkamy kogos kto bedzie ubrany dokladnie w ta sama sukienke czy
          jakis inny ciuszek ktory my wlasnie na sobie mamy:)dlatego moja garderoba to
          rzeczy bardzo rozne...uwielbiam je ze soba laczyc i tworzyc zupelnie cos nowego
          oryginalnego...polaczcie np fajny sweterek z przyslowiowego bazarku z markowym
          szalem badz tez jakims no name (choc to akurat nazwa marki:)...wydaje mi sie iz
          ciuchy powinny przede wszystkim pasowac do naszej osobowosci - jesli ktoras z
          pan lubi glany i dobrze sie w nich czuje to z pewnoscia lepiej bedzie wygladala
          anizeli inna w niebotycznie wysokich szpilkach Prady ze zbolalym wyrazem
          twarzy:)
          poza tym umowmy sie na kazda okazje cos innego:) ale z drugiej strony modne
          jest to w czym swietnie sie czujemy i co powoduje ze stajmy sie pewniejsze sie
          i usmiechamy sie do swojego odbicia w lustrze:)

          pozdrawiam was serdecznie

          milej zabawy moda;)
      • Gość: małgo Re: co mam dziś na sobie?? IP: *.compower.pl 21.02.04, 17:18
        Ja jestem młodą mamusią pracuje w rodzinnej firmie a ze mam nienormowany czas
        pracy prowadze tez małą netową działalność i oczywiscie zajmuje sie moim
        maluszkiem.
        Dziś byłam z moim synkiem na basenie po drodze zrobiłam szybkie zakupy.
        Wskoczyłam w dżinsy D&G zieloną bluzie diesla , biało niebieskie kozaki na
        niskiej szpilce z Sabotage'a i dzinsową kurtke podszytą kozuszkiem Diesla ,do
        tego mała czarna torebka przystosowana do noszenia discmana i
        płytek ,zazwyczaj robie z nią maratony po klubach.
        Teraz siedze w domciu mam na sobie czarny bielizniany top Details dzinsowe
        biodrowki z Vero Mody ktorym podwinełam nogawki i różowe baletki ( na maxa
        wygodne w sam raz do pomykania po domu)Wieczorem moj kochany maz ugotuje dobrą
        kolacje a jak juz wykarze sie w kuchni kto wie moze załoze cos
        wystrzałowego... :)
      • kochanica.francuza Re: co mam dziś na sobie?? 21.02.04, 17:30
        Studentka, dziś wyszłam z chałupy celem napisania egzaminu.
        Dżinsy Lee czarne męskie z lumpeksu
        Sweter khaki Bundeswehry (odprułam wzmocnienia)
        Buty skórzane do kostki czarne (takie jak "osiołki", tylko ze skóry)
        Podkoszulek Autograf khaki męski z długimi rękawami
        Plecant czarny Nike
        Zegarek bialo-czarny Swatch
        • kochanica.francuza Re: co mam dziś na sobie?? 21.02.04, 17:33
          kochanica.francuza napisała:

          > Studentka, dziś wyszłam z chałupy celem napisania egzaminu.
          > Dżinsy Lee czarne męskie z lumpeksu
          > Sweter khaki Bundeswehry (odprułam wzmocnienia)
          > Buty skórzane do kostki czarne (takie jak "osiołki", tylko ze skóry)
          > Podkoszulek Autograf khaki męski z długimi rękawami
          > Plecant czarny Nike
          > Zegarek bialo-czarny Swatch
          aha, kurtka Big Star sprzed dwóch sezonów męska - brązowa za biodra
          Czapka też z demobilu:-)))), szalik z szarego polaru - nie pamiętam skąd
        • soczewica Re: co mam dziś na sobie?? 21.02.04, 18:36
          kobieta imprezowa - spotkanie eks-klasowe babsztyli:
          sportowy stanik czarny bez morderczych fiszbinów
          białe gatki tłoczone w kropki
          bojówki terranova przecenione w warszawie na nowym świecie do 30 złotych, czarne
          t-shirt, tłoczony w paski, jakiś ciucholand
          cienki sweterek czarny, ciucholand
          gruby golf, czarny, pożyczony w ramach wymiany (do kolezanki poszedł różowy
          golfik)
          płaszcz-śpiwór
          cienkie rajstopy
          skarpetki
          glany cockney, dziesiątki, czarno-czerwone
      • pieskuba Trochę się boję.... 21.02.04, 19:31
        ... że przyjdzie tu Nasza Negra i pokaże mi, gdzie jest moje miejsce.
        Mam na sobie Levisy (ale nie bójcie sie dziewczyny, kupiłam je na wyprzedaży) i
        flanelową koszulę w kratkę, pamiętającą czasy liceum (oj, dawno). Wychodząc na
        zewnątrz dorzucam do tego jeszcze polar, parkę i buty na traktorku. Ale
        niestety nie mam gosposi i sama muszę prowadzić starsze dziecko do szkoły,
        młodsze i psa na spacer i w ogóle ciągle muszę gdzieś lecieć, coś przytaszczyć,
        kogoś gdzieś zaprowadzić i odebrać. W płaszczyku i na obcasach chyba bym nie
        przeżyła.

        pieskuba
      • molo00 Re: co mam dziś na sobie?? 21.02.04, 19:49
        a ja tak sobie myslę, że to fajny wątek i wymienianie marek nie ma nic
        wspólnego z popisywaniem się, mnie np. ciekawi jak i w co ubierają się inni,
        więc po prostu się bawmy i nikogo nie obrażajmy.
        Do mojego ubioru moge dołączyć teraz papucie ikea 9,99 w promocji!
      • Gość: Kasia Re: co mam dziś na sobie?? IP: *.pl / *.ns.net.pl 21.02.04, 20:18
        a ja mam spodnie dresowe, które kupiła Mamusia pewnie na bazarach ale mi to nie
        przeszkadza, bo są bardzo wygodne, do tego bluzka bawełniana z długim rękawem i
        nadrukiem z przodu dwukolorowa :D tez raczej bez marki, bielizna wygodna i
        można powiedzieć sportowa, skarpetki z hipermarketu :P i kapciuszki CCC. jest
        faaaaaaantastycznie wygodnie i anonimowo
      • Gość: Kasia Re: co mam dziś na sobie?? IP: *.pl / *.ns.net.pl 21.02.04, 20:18
        a ja mam spodnie dresowe, które kupiła Mamusia pewnie na bazarach ale mi to nie
        przeszkadza, bo są bardzo wygodne, do tego bluzka bawełniana z długim rękawem i
        nadrukiem z przodu dwukolorowa :D tez raczej bez marki, bielizna wygodna i
        można powiedzieć sportowa, skarpetki z hipermarketu :P i kapciuszki CCC. jest
        faaaaaaantastycznie wygodnie i anonimowo
      • puma_ Re: co mam dziś na sobie?? 22.02.04, 13:02
        siedzę w domu, nigdzie dzisiaj nie wychodzę:
        spodnie bawełniane szare z ciucholandu
        żółta, bawełniana bluzka z długimi rękawami
        niebieska koszula z bawełny z ciucholandu
        wygodnie i ciepło ;)
      • negra29 Re: co mam dziś na sobie?? 22.02.04, 16:46
        martynka_20 napisała:

        > Pomyslałam, że zamiast wyśmiewać się z innych i prowadzić bezproduktywne
        > dyskusje, mogłybyśmy po prostu pisać w co jesteśmy danego dnia ubrane. Negra
        > i Sonia mogłyby codziennie nas nauczać i szokować ;) podając przykłady
        > swojego stylu.
        > Aha fajnie byłoby, gdybyście pisały kim jesteście, gdzie wychodzicie danego
        > dnia i w jakim celu. No i nie zmyślajcie ;)
        >
        > Ja studiuję, dzisiaj jestem w domu, trochę sprzątam i będę się uczyć
        > wieczorem. Mam na sobie:
        > -jeansy Levis jasno niebieskie
        > -koszulkę Esprit białą
        > -bluzę z polaru szarą Murphy&NYE
        > -bieliznę z Zary
        > jak będę musiała gdzies wyjść, założę sportowy płaszczyk w kolorze szarym
        > Benettona (sprzed 2 lat) i buty Timberland
        >
        > Nie piszcie cen ciuchów, ok? Chyba, że ktoś będzie o to prosił.
        >
        > Miłej zabawy.
        >
        > P.S. Pomysł powstał po przeczytaniu bloga, o którym któraś z Was napisała
        • angoulene Re: co mam dziś na sobie?? 23.02.04, 21:50
          bezowy sweterek diverse'a
          brazowe sztruksy z nie pamietam jakiegos sklepu
          rozowo-kremowa bluzecka z krotikm rekawem b.r.b
          jak gdzies wychodze to zakladam kurtk granatowa noname albo bezowa house of
          colours
          --
          Wiadomość nie została wysłana. Powód: blokada antyspamowa. W celu wyjaśnienia
          proszę się skontaktować z administratorem: forum@agora.pl.

          Opowieści z Narni
      • ladyblue Re: co mam dziś na sobie?? 23.02.04, 22:36
        bojówki zielone - cubus;
        podkoszulek czarny - zara (lubię ich za ilośc kolorów :)
        bluza z kapturem, męska, biała - firma nieznana

        BTW nie rozumiem co za problem sprzątac w levisach (co to, jakaś świętość ;)
        mi też sie to zdarza (a że dżinsy z wyprzedaży za jakieś naprawde niewielkie
        pieniadze to już inna sprawa...)

        nie dajmy sie zwariować "czarowi" metek ;)

        i uwazam z ewpisywanie nazw firm to całkiem dobry pomysł - daje jakieś
        wyobrażenie o danej rzeczy (nieco większe niż "czysty" opis wyglądu)
        • stokrotka1975 OPAMIETAJMY SIE ODROBINKĘ;) 23.02.04, 22:47
          witam:)
          czytam sobie waszepostyi musze powiedziec ze bardzo mnie one rozbawily:)
          autorka calego watku w zalozeniu prosi o to abymy pisaly co w danym dniu
          zakladamy jaka wiaze sie z tym okazja..chce mowic o stylu i modzie ale wydaje
          sie iz nie bardzo wie czym one sa;) epatowanie marka nie jest z cala pewnoscia
          w dobrym guscie czego nie zapomnialy jej wypomniec natychmiast inne autorki:)
          natomiast powiem szczerze iz czytajac post autorki ktora stwierdza iz bedac
          ponizej pewengo wieku nie mozna nosic bielizny La Perla rozesmialam sie;) co
          wiek ma do tego jaki jest nasz stan konta:) w dzisiejszych czasach kompletnie
          nic;)
          sama uwielbiam bawic sie moda...jasne potrafie wydac mnostwo pieniedzy na
          markowe ciuchy tylko problem z nimi polega na tym iz kupujac taki ciuszek
          czesto zakladamy na siebie uniform....:) i naprawde istnieje bardzo duza szansa
          na to iz spotkamy kogos kto bedzie ubrany dokladnie w ta sama sukienke czy
          jakis inny ciuszek ktory my wlasnie na sobie mamy:)dlatego moja garderoba to
          rzeczy bardzo rozne...uwielbiam je ze soba laczyc i tworzyc zupelnie cos nowego
          oryginalnego...polaczcie np fajny sweterek z przyslowiowego bazarku z markowym
          szalem badz tez jakims no name (choc to akurat nazwa marki:)...wydaje mi sie iz
          ciuchy powinny przede wszystkim pasowac do naszej osobowosci - jesli ktoras z
          pan lubi glany i dobrze sie w nich czuje to z pewnoscia lepiej bedzie wygladala
          anizeli inna w niebotycznie wysokich szpilkach Prady ze zbolalym wyrazem
          twarzy:)
          poza tym umowmy sie na kazda okazje cos innego:) ale z drugiej strony modne
          jest to w czym swietnie sie czujemy i co powoduje ze stajmy sie pewniejsze sie
          i usmiechamy sie do swojego odbicia w lustrze:)

          pozdrawiam was serdecznie

          milej zabawy moda;)
      • Gość: kk Re: co mam dziś na sobie?? IP: *.jci.com 24.02.04, 01:19
        mi sie wydaje ze.. nie ublizajac... Levis czy Esprit to chyba do chwalenia sie
        niewiele ma (pozostalych nie znam), a przynajmniej daje pojecie o stylu wiec
        informacja jest jak najbardziej na miejscu. skad to zalozenie ze jak ktos mowi
        ze ma gacie Levis to sie chwali?? niby czym??

        ja siedze w biurze i mam na sobie:
        - jeansy jasnoniebieskie, niskie biodrowki, troche rozszerzane na dole (pewnie
        juz niemodne ale co tam, dalej je lubie), ze szwem z przodu wzdluz nogawek
        - bluzke obcisla czarna krotki rekaw + maly golfik, na tyle dluga ze nie wdac
        golego brzucha (biuro), GAP
        - na to koszule ciemnoniebieska w czarne prazki, dlugi rekaw, rozpieta. Ma na
        metce Style&Co co chyba nic nie znaczy, przynajmniej ja nie wiem

        wszystkie w/w z second-handu, ktore tu obfituja w ciuchy markowe i bezmarkowe.
        (hmmm.... moj szary nijaki bezmarkowy sweter ze sklepu kosztwal tyle co second-
        hand jeansy Hillfingera, pare bluzek Gap i koszula Banana Republic razem
        wziete, moze stad moj brak wrazenia n/t metek)

        - buty (kolor black-red) najdziwniejsze jakie posiadam :)
        www.polo.com/cgi-bin/polo/polo/catalog/product_detail.jsp?cat_oid=-16583&ref_oid=51778

        - majtki niebieskie, stanik czarny, metek nie pamietam. skarpetki, bez metki
        ale z fajnym szlaczkiem. Czerwone poncho, plecak.
        • monmal Ten wątek godny jest Monty Pythona 24.02.04, 09:43
          Cudownie absurdalny i dlateg go uwielbiam!
          Ja dziś znowu siedzę w biurze ubrana w bieliznę Triumpha, rózową koszulkę
          Jackpota, brązowe spodnie M&S, ciągle świetnie maskujące rozmiary mojego tyłka,
          brązowy sweterek portfelowy, zawiązywany na troczki po bokach- Jackpot i buty
          czarne pantofle.
          • Gość: dalloway Re: Ten wątek godny jest Monty Pythona IP: *.chello.pl 24.02.04, 10:31
            zaraz ide na uczelnie, potem na dyzur w poradni prawnej, a potem od razu na
            impreze urodzinowo - ostatkowa. nienawidze dni, kedy musze miec stroj
            super "wielofunkcyjny"

            mam skorzane spodnie (cos miedzy zamszem a ircha, nie licowane)w bezowo zoltym
            kolorze
            bawelniany golfik brazowy elastyczny z krotkim rekawem
            sztruksowa marynarke ecru
            majtki z kosza w osiedlowym sklepiku (bardzo mozliwe że firmy Tryumf albo tez
            La Pearla lub coś podobnego), stanik porzadny
            przed wyjsciem dorzuce botki na malym obcasie i kozuszek do kolan
      • Gość: dipii Re: co mam dziś na sobie?? IP: *.chello.pl 24.02.04, 10:39
        Ide na uczelnie
        Mam na sobie granatowy sweter 3SUISSES. Pod nim uzywana bluzke w motylki.
        Spodnie materialowe, ktore kiedys byly czarne;)-firma nieznana. Czarne kozaki
        bez noska. Do tego pikowana kurta Lee siostry (zabrala mi plaszczyk) i brazowy,
        dziany szalik z Zary. Do tego torebka z materialu, ktorego uzywa sie do obic
        kanap. Kupilam na allegro.
        Z bizuterii niebieski zegarek swatcha i serbrny poiersionek z zielonym
        bursztynem.
        Bardzo skromnie;).

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka