Forum Kobieta Moda
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    jaka jest jakosc ubran firmy"Gap"?

    12.05.06, 20:22
    to sa ciuszkiz dolnej czy sredniej polki?
    Obserwuj wątek
      • threadless Re: jaka jest jakosc ubran firmy"Gap"? 12.05.06, 21:06
        e?
        jakosc jest bardzo dobra, ich ubrania w ogole sie nie spieraja, nie siepia, nie
        kurcza w praniu itp. itd. na stany to moze faktycznie srednia polka, ale w
        polsce, gdzie sredni jest czesto szmatowaty h&m, gap jest zdecydowanie wyzsza
        polka jesli chodzi o jakosc.
        • audrey.h Re: jaka jest jakosc ubran firmy"Gap"? 12.05.06, 21:20
          > jakosc jest bardzo dobra, ich ubrania w ogole sie nie spieraja, nie siepia, nie
          > kurcza w praniu itp.

          potwierdzam w calej rozciaglosci zdania :)
          moj maz jest 'fanem' gapa. t-shirty tam kupione sa praktycznie nie do zdarcia, ma kilka takich, ktore
          kupil z 8 lat temu w berlinie i procz tego, ze z bialego staly sie offwhite ;) to nic im nie jest. ja mam tez
          3 koszulki i nosze je pomimo tego (a moze zwlaszcza dlatego ;) ze maja juz swoje 4 latka... :)

          ta dobra jakosc to troche ma swoje przelozenie na cene niestety. nie mieszkam w W-wie, wiec nie wiem
          czy jest tam gap, ale ten w berlinie (zreszta potem zlikwidowany lub przeniesiony) powalal na kolana
          cenami, zwlaszcza w dziale damskim. stad kupowalismy z reguly na przecenach.
          --
          audrey
        • nycole Re: jaka jest jakosc ubran firmy"Gap"? 12.05.06, 21:21
          Zgadzam się - jak na Polskę jest to wysoka półka - jakość dobra ,praktycznie
          nie do zdarcia .
          Moja 17 mies córeczka dostaje od rodzinki z USA ubranka gapa i są ok . ja
          również mam parę i jestem zadowolona . W second handach też można znależć wiele
          ubran tej firmy .
      • tralalumpek Re: jaka jest jakosc ubran firmy"Gap"? 13.05.06, 09:48
        zwykly sklep dla wszystkich , wcale nie wygorowane ceny, mam kardigan czarny z
        kapturem, bardzo fajnie sie sprawuje, maz ma kamizelke pikowana puchowa,
        swietna , jest rowniez mnoswto kaszmarkow, jakosc czasem pozostwaia duzo do
        zyczenia ale jest duzo lepsza od mango np
      • khaki3 Re: jaka jest jakosc ubran firmy"Gap"? 13.05.06, 17:29
        Koszulki maja swietne.Moj Ukochany czesto w nich smiga na silownie, a ja spie w
        jednej z Gap'a od kilku lat i koszulka wyglada jak nowa. Nie spieraja sie,
        kolory sa trwale, nie maja takich kuleczek po dlugim noszeniu. Firma jakosciowo
        dobra,cenowo tez nie narzekam.
        • pompon3000 Re: jaka jest jakosc ubran firmy"Gap"? 13.05.06, 17:39
          nie wiem czy to ci coś pomoże ;) ale ja kupiłam w gapie w usa 2 lata temu
          jeansy,
          tydzień później zalałam je (i się) stężonym kwasem w laboratorium
          stwierdzam że ciuchy tej firmy nie są kwasoodporne, kwas wypalił plamy żółte w
          spodniach
          nie przyszło mi nic lepszego do głowy więc natychmiast wyprałam spodnie w 60oC,
          rezultat: żółte plamy zostały, spodnie sie skurczyły o rozmiar, obecnie używam
          ich przy remontach mieszkania i doskonale się sprawują
          problem udało mi się rozwiązać kilka miesięcy później- będąc w paryżu pognałam
          na 'sząs elizee' i zakupiłam drugą pare, noszę do dzisiaj i wyglądaja super
          ;DDD

          p.s.
          co dwie lewe ręce to nie jedna, he?
      • zettrzy Re: jaka jest jakosc ubran firmy"Gap"? 13.05.06, 17:40
        dolnej
        scisle na okazje typu na ryby, na grzyby, naprawa dachu, mycie samochodu
        glowna grupe docelowa stanowia nastolatki oraz dzieci, ale maja takze dorosle
        rozmiary
        jeden z tych sklepow ktore sa wszedzie ale nigdy tam nie kupilam nawet kostki mydla
        • threadless Re: jaka jest jakosc ubran firmy"Gap"? 13.05.06, 17:58
          i tu sie mylisz, bo glowna grupe docelowa w usa stanowia ludzie dorosli,
          kupujacy tzw. casual clothes. dlatego kilka lat temu gap wpompowal ogromne
          pieniadze w kampanie reklamowe z madonna czy sj parker, zeby trafic do mlodszych
          ludzi. ale to nie przynioslo oczekiwanych skutkow i wsrod nastolatkow w usa/uk
          gap nadal uwazany jest za lekki obciach,bo ma zbyt klasyczne kroje i za malo
          ekstrawaganckich ciuchow.
          • zettrzy Re: jaka jest jakosc ubran firmy"Gap"? 13.05.06, 19:09
            > i tu sie mylisz, bo glowna grupe docelowa w usa stanowia ludzie dorosli,

            powaznie?
            jeszcze nie widzialam nikogo doroslego kto by tam kupowal sobie a nie dzieciom,
            wsrod moich znajomych tez nie ma nikogo kto by sie tam ubieral (ale np. Harriet
            czesto kupowala w Gapie koszule dla swoich synow zanim nie poszli na studia)
              • zettrzy Re: jaka jest jakosc ubran firmy"Gap"? 13.05.06, 19:35
                czyli maja takie plany, stad te dorosle rozmiary - tez chyba czytalam o tym, ale
                w praktyce nie bardzo sie widzi; tzn. w praktyce mam w okolicy Gap wizawi Banana
                Republic i mozna zaobserwowac jak rodzina wchodzi do BC, obkupuje tate i mame po
                czym przechodzi przez jezdnie i obkupuje potomstwo
                z tym ze oczywiscie jakis procent doroslych musi w Gapie kupowac bo by nie mieli
                rozmiarow
                • sibelle Re: jaka jest jakosc ubran firmy"Gap"? 13.05.06, 19:46
                  "bo ma zbyt klasyczne kroje i za malo ekstrawaganckich ciuchow"
                  POPIERAM!
                  Dla dzieci cos tam znalazlam, sobie tez (do biura kupilam sobie marynarke), ale
                  generalnie jest duzo ciekawszych sklepow.
                  Jakosc moim zdaniem lepsza niz w H&M, ciuchy duzo bardziej tradycyjne niz Zara -
                  ale to mniej wiecej porownywalne poziomy, tylko GAPow mniej w Europie niz tych
                  dwoch innych chyba.
                  • threadless Re: jaka jest jakosc ubran firmy"Gap"? 13.05.06, 19:49
                    mi akurat ten brak ekstrawagancji pasuje, kupuje tam rozne proste koszulki i
                    sweterki, ktore stanowia swietna baze dla stroju. z moich ust krytyki nie
                    bedzie,jestem wielka fanka gapa:), ale tez tylko tego amerykanskiego, bo w
                    europie niestety jest i drozszy i ma mniejszy wybor.no i przecen mniej
      • jaleo Re: jaka jest jakosc ubran firmy"Gap"? 13.05.06, 19:51
        Jakosc jest OK. Ubrania dla doroslych sa raczej dla osob o stonowanych,
        klasycznych gustach. W Europie GAP jest duzo drozszy niz w US, ale nawet w
        Europie jest to sklep w nizszym rejonie sredniej polki.

        Rozmiary sa troche dziwne, tzn. bardzo duze. Ja normalnie nosze w UK 10, co by
        odpowiadalo amerykanskiej 8, ale Gap-owska 8 na mnie wisi. Rowniez ich
        rozmiar "S" to jest normalne M albo nawet L, jesli sie porowna np. z
        hiszpanskimi rozmiarami.

        Ja lubie spodnie z GAP-a bo dobrze na mnie leza, lepiej niz te z brytyjskich
        sklepow. Z tym, ze kupuje amerykanskie 6 albo nawet 4, a w brytyjskich
        ubraniach nosze 10.
        • zettrzy Re: jaka jest jakosc ubran firmy"Gap"? 13.05.06, 20:06
          jaleo napisała:

          > Rozmiary sa troche dziwne, tzn. bardzo duze.

          bo my mamy duzo wiecej czlowieka do zmieszczenia sie w tym ubraniu
          gdzies czytalam np. skargi jakiegos pana z Virginii bodajze ktory chcial sobie
          kupic garnitur w Paryzu i wszystkie spodnie byly do pol lydki... mimo ze to byl
          jego rozmiar
          ja sama moge poswiadczyc ze istnieje ogromna roznica w numeracji biustonoszy -
          stanik tej samej wielkosci ma miske C (Cacique, firma francuska) albo A (VS) (w
          Stanach jestem C/D - ciekawe co bym nosila we Fracji - Z?)
          • jaleo Do Geene 15.05.06, 13:55
            geene napisała:

            > Przecież to jest zupełnie inna rozmiarówka. Ja noszę UK 8, a US 0 2, podobnie
            > włoskiej 42 a polskiej 36.

            Chyba nie zrozumialas, o co mi chodzi. Na ubraniach GAP w UK sa metki, na
            ktorych sa dwa rozmiary, ukejski i amerykanski. Wg. tej metki, US8 to jest
            odpowiednik UK10, a US 6 to jest UK 8. I wlasnie chodzi o to, ze ten rzekomy
            US8, UK10 jest na mnie bardzo za duzy, a normalnie nosze w UK rozmiar 10.
        • simply_me Re: jaka jest jakosc ubran firmy"Gap"? 18.05.06, 18:26
          Ja lubie Gap. Maja super jeansy i T-shirty. Niektore rzeczy mam po kilka lat i
          nadal wygladaja jak nowe. Fakt, czasami zdarzaja sie im wpadki no ale kazda
          firma tak ma. Czesto mozna dostac tez fajne torby i klapki na lato. Ostatnio
          zaczeli produkowac rzeczy na kobiety powyzej 180 cm wzrostu. Przynajmniej teraz
          nie ma problemu ze znalezieniem odpowiedniej dlugosi spodni czy zakietow.
          • aniabos Re: jaka jest jakosc ubran firmy"Gap"? 18.05.06, 19:36
            Bardzo trwale, proste ubrania "weekendowe". Do wyzej wymienionych t-shirtow i
            jeansow dodalabym tez bawelniana bielizne i rozne wdzianka "na po domu". Dobrze
            sie nosza, dobrze piora. Jakosc zdecydowanie dobra w stosunku do cen (ktore w
            USA sa niskie, a do tego nieustajaco sa jakies przeceny). Doskonale ubranka dla
            dzieci. Marka popularna wsrod wszystkich grup wiekowych i zarobkowych.
    Inne wątki na temat:

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka