Forum Kobieta Moda
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    Edavenpo i reszta modnych foremek...

    16.10.06, 17:14
    Jakie okrycia wierzchnie są aktualnie modne , płaszcze ,kurtki ,futra(?) jak
    wykonczone jak skrojone ?Zamierzam kupic cos na zime/jesień ale kompletnie
    nie mam pomysłu Edavenpo Jaleo i reszta napiszcie pls;-)
    Obserwuj wątek
      • edavenpo Re: Edavenpo i reszta modnych foremek... 16.10.06, 23:49
        Mnie osobiscie najbardziej w tym sezonie podobaja sie plaszcze na lata 60-te,
        krotkie kloszowane z duzymi guzikami, w nasyconych kolorach:
        www.fcukbuymail.com/images/products/large/70X1B.jpg
        czy ten
        www.style.com/slideshows/standalone/trends/trend_report/072906TRE/003m.jpg
        plaszcze w ksztalcie kokona czyli z rozkloszowanym dolem lekko zebranym na samym
        dole
        www.fcukbuymail.com/images/products/large/70A1S.jpg
        www.fcukbuymail.com/images/products/large/70A1C.jpg
        www.oasis-stores.com/pws/images/gallery/gal_07_large.jpg
        a tak poza tym to w sklepach i na ulicach widze:

        'szkolne' plaszcze
        www.oasis-stores.com/pws/images/gallery/gal_10_large.jpg
        parka - polecana przez wszelkich stylistow w tym sezonie
        www.oasis-stores.com/pws/images/lux_layering_image.jpg
        www.oasis-stores.com/pws/images/img_mag_main_image.jpg
        dwurzedowki w stylu militarnym
        getlippy.com/graphics/gallery/2nextjackets.jpg
        www.fcukbuymail.com/images/products/large/70A1J.jpg
        tweed
        www.fcukbuymail.com/images/products/large/45C1G.jpg
        plaszcze narzutki w stylu lat 50-tych
        getlippy.com/graphics/gallery/savekays2.jpg
        tyle pamietam ;-)

        jest tego sporo, na pewno cos przeoczylam ;-)
      • jaleo Re: Edavenpo i reszta modnych foremek... 17.10.06, 20:19
        Ja wczoraj wysmarowalam posta dwa razy, i dwa razy szlag go trafil :-$ wiec
        poszlam ochlonac.

        A najsmieszniejsze jest to, ze wlasnie chcialam polecic kolekcje Aquascutum na
        jesien/zime 2006/07 jako swego rodzaju barometr trendow w okryciach - a tu
        edavenpo ten zolty plaszcz wkelila ;-)

        Jesli szukasz inspiracji, obejrzyj kolekcje wlasnie Aquascutum, Prady, Pringle
        i Burberry Prorsum, chociaz ta ostatnia w tym roku troche mnie rozczarowala -
        nie podobaja mi sie w ogole te futrzane obszycia. Ale generalnie te firmy sa
        na topie trendy w okryciach wierzchnich, ze sie tak wyraze. No moze jeszcze
        Top Shop Unique, rewelacyjna kolekcja, kreujaca a nie powielajaca trendy,
        jedyny w swoim rodzaju fenomen na swiecie.

        Ja generalnie przy kupowaniu okryc wierzchnich kieruje sie zasada: kupuj
        najdrozej, jak mozesz sobie pozwolic. Z reguly to oznacza kupowanie klasyki, a
        nie jednosezonowych trendow. W zwiazku z tym ominelam szerokim lukiem cocoon,
        i bufiaste rekawy w plaszczach, bo ten ksztalt wg mnie raczej sie nie przechowa
        wiecej niz jeden sezon.

        Klasyczna parka to dosc dobra opcja. Bardzo na czasie sa parki z polyskliwego
        materialu - patrz Prada - ale kroj sam w sobie to klasyka. Plaszcze w stylu
        lat 60-tych moim zdaniem jeszcze troche przetrzymaja, wiec jak kupisz jakis z
        dobrej gatunkowo tkaniny, to nie tylko te zime przechodzisz bez uszczerbku na
        image'u :-)

        Mnie sie bardzo podobaja rowniez krotkie plaszcze/kurteczki w stylu lat 50-
        tych, takie rozszerzane dolem z rekawami 3/4 - ale to raczej nie na polska
        zime ;-)

        A teraz troche off-topic, szczegolnie do edavenpo - zauwazylam ze sporo
        ostatnio "wklejasz" z French Connection. Moim zdaniem ta marka bardzo dobrze
        sobie radzi w tym roku, jak przez lata tam nawet nie wchodzilam, to od
        tegorocznej wiosny juz pare rzeczy tam kupilam, wyrobili sie niezle!
        • chihiro2 Re: Edavenpo i reszta modnych foremek... 17.10.06, 20:26
          Cos takiego!!! Ja tez napisalam posta wczoraj, wymienilam te puchowce (m.in.)
          Aquascutum i Prorsum, napisalam o kracie, welnie, tulipanie, rozkloszowanych
          krotkich kurteczkach z wielkimi guzikami, "capes", no i...mnie wylogowalo i
          post stracony!
          Wiecej juz nie chce mi sie pisac.
          • jaleo Re: Edavenpo i reszta modnych foremek... 17.10.06, 21:52
            chihiro2 napisała:

            > Cos takiego!!! Ja tez napisalam posta wczoraj, wymienilam te puchowce (m.in.)
            > Aquascutum i Prorsum, napisalam o kracie, welnie, tulipanie, rozkloszowanych
            > krotkich kurteczkach z wielkimi guzikami, "capes", no i...mnie wylogowalo i
            > post stracony!
            > Wiecej juz nie chce mi sie pisac.

            Wczoraj sie cos dziwnego dzialo z forum. Mnie przyslowiowa cholera wziela, bo
            dwa razy wysmarowalam dlugasnego posta i nic.
              • jaleo Re: Edavenpo i reszta modnych foremek... 17.10.06, 22:37
                nadja11 napisała:

                > Dzięki wielkie , kolekcje Top Shop i French Connection rzeczywiscie ciekawe
                i
                > chyba dostepne cenowo tyle ze niedostepne na rynku Polskim niestety:-/

                Mnie chodzilo zwlaszcza o Top Shop Unique, to jest taka troche drozsza kolekcja
                sprzedawana tylko w czterech sklepach na terenie UK.
              • edavenpo Re: Edavenpo i reszta modnych foremek... 18.10.06, 14:48
                nadja11 napisała:

                > Dzięki wielkie , kolekcje Top Shop i French Connection rzeczywiscie ciekawe i
                > chyba dostepne cenowo tyle ze niedostepne na rynku Polskim niestety:-/
                __
                French Conection chyba w POlsce jest. Ktos wspominal ze byl w ich sklepie w
                Gdyni wiec moze i w Wawie tez jest.

                Mozna tez zamawiac przez internet ale nie wiem czy wysylaja do POlski... Strona
                ich sklepu:

                www.fcukbuymail.com/
            • edavenpo Re: Edavenpo i reszta modnych foremek... 18.10.06, 14:46

              Ha! Mnie tez tak pare razy zalatwilo wiec od jakiegos czasu dluzsze posty pisze
              edytorze tekstu i wklejam na forum.

              Tosmy sie zgraly z tym plaszcze Aquascutum - ale fakt jest sliczny, jak z
              obrazka ;-) Widzialam gdzies w gazecie ze Matalan ma prawie identyczna kopie za
              40 funtow - to tak a'propos natychmiastowej dostepnosci trendow w UK ;-)


              Ja w tym roku ostrzylam sobie zeby na przepiekny plaszcz All Saints - klasyczna
              dwurzedowka do pasa, od pasa asymetrycznie ciety w stylu Vivienne Westwood ale
              sobie odpuscilam bo stwierdzilam ze szybko sie ‘zestarzeje’. Moze ty go Chichiro
              widzialas bo wiem ze tez lubisz All Saints?

              Zgadzam sie co do French Connection, nie wiem czy zauwazylas ze ich promuje
              wiele redaktorek mody w tym momencie. Laura Craik z grazii wspomniala ich chyba
              z kilka razy ostatnio – zastanawiam sie czy to przypadek czy czesc ich
              marketingu? Tak czy tak - najwyzszy czas na poprawe. Przez ostanie lata
              stracili tyle rynku ze musza sie zaczac jakos odbijac. Fajna maja kolekcje ale
              szczerze mowiac ich jakosc czasami jest nieadekwatna do ceny. Chcialam tez
              czerwony plaszczyk z linku ale material jest jakis taki nieprzyjemny i zle sie
              ukladal - choc to wina mojej figury ;-)

              Nie wiem czy zauwazylyscie ale ta sukienka:

              www.fcukbuymail.com/images/products/large/71B1A.jpg
              pojawia sie non-stop we wszystkich magazynach na sesjach zdjeciowych – tez kopia
              z kolekcji chyba MaxMary.

              W zeszlym roku wszelkie narzutki (capes) byly pod koniec zimy odstawione do
              lamusa, myslalam ze na dobre, a tu prosze – wracaja… Cizeko czasami nadazyc ;-)
              • chihiro2 Re: Edavenpo i reszta modnych foremek... 18.10.06, 15:09
                Nie widzialam nic. Tej jesieni jestem obrazona troche na te pore roku i na
                zime, no i dwa miesiace niemal spedze w Indiach, gdzie okrycia wierzchniego nie
                potrzebuje. Musze tez oszczedzac na podroz i na przeprowadzke, wiec unikam
                inwestycji ciuchowych jak moge. W Londynie tez "wieki" nie bylam w sklepach, a
                u mnie nie ma ich sklepu.

                Co do narzutek - sa dalej modne, ale to nie takie meksykanskie poncha okropne
                jak w zeszlym roku, ale wlasciwie zakiety u gory, kimona na srodku, i narzutki
                od dolu. I te guziki z lat 60-tych skutecznie je wyrozniaja (i powoduja
                jednoczesnie, ze za sezon moga byc niemodne). Nawet Whistles'owa wystawa
                prezentuje takie plaszczyki w stylu Catherine Deneuve w zywych kolorach
                (czerwony, zolty), zupelnie niepodobnie do tej marki.
    Inne wątki na temat:

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka