Forum Kobieta Moda
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

    Plisowane spodnice, czy ktos już widział?

    04.08.07, 10:33
    Wczoraj byłam w katowickiej SCC..same wyprzedaze, ale już czuć powiem
    zbliżajacej się kolekcji jesienno-zimowej.
    W Mango oraz w Simple powiedziano mi, ze w najnowszej kolekcji przewidziane
    są właśnie plisowane spodnice /!!!/...czy Wy juz miałyście okazję je gdzieś
    oglądać?
    Obserwuj wątek
      • panigazeta Re: Plisowane spodnice, czy ktos już widział? 04.08.07, 10:46
        Tak ja widzialm w quisque ale to chyba z kolekcji letniej i nie cale plisowane
        tylko z przodu
      • gabi1234 Re: Plisowane spodnice, czy ktos już widział? 04.08.07, 11:38
        tak, u mnie w szafie wiszą trzy - czarna, biała i amarantowa :)
        • tralalumpek Re: Plisowane spodnice, czy ktos już widział? 04.08.07, 11:43
          gabi1234 napisała:

          > tak, u mnie w szafie ....



          podobnie
        • karmelek4 gabi1234 04.08.07, 12:24
          Nie wiem jaki to jest kolor amarantowy?

          Twoje pliski to pewnie z kolekcji wionenno-letniej...

          A niech się panny patrzą...
          • gabi1234 Re: gabi1234 04.08.07, 12:32
            amarantowy to fuksjowy :)
            pliski mam i wiosenne i jesienne
            w sumie mam jeszcze czerwoną, szarą i czarną pliskę z gatunku grubszych
            kurcze, nawet nie wiedziałam że mam tyle plisek :PP
            • karmelek4 A jaki kolor ma fuksja? 04.08.07, 12:33
              Jezzzuss...ja operuję tylko czarnym, białym, szarym:)

              • gabi1234 Re: A jaki kolor ma fuksja? 04.08.07, 12:45
                chodzi mi o taki kolor
                img403.imageshack.us/my.php?image=88047148jm6.jpg
                • karmelek4 Zarejestrowałam:)nt 04.08.07, 12:54
      • ryfka81 Re: Plisowane spodnice, czy ktos już widział? 04.08.07, 11:42
        Będą modne?
        O żesz, prawdziwa ze mnie trendsetterka! Niedawno kupiłam sobie w lumpeksie
        granatową :D
        • gabi1234 Re: Plisowane spodnice, czy ktos już widział? 04.08.07, 12:13
          a tam trendsetterka :)
          trendsetterka to bys byla jakbys je nosila ze 4 sezony temu :P
          • ryfka81 Re: Plisowane spodnice, czy ktos już widział? 04.08.07, 12:16
            Oj, Gabi, nie odbieraj mi radości!
            A wcześniej też miałam, czarną - ha! ;o)
            • dagmarpatrasova Re: Plisowane spodnice, czy ktos już widział? 04.08.07, 12:19
              W reserved wczoraj widziałam taką satynową plisowankę, całkiem przyjemna.
            • gabi1234 Re: Plisowane spodnice, czy ktos już widział? 04.08.07, 12:19
              jak nosiłam plisowanki wiosną 2006 to się dziwnie panny patrzyły :)
              teraz nie noszę bo mi się przejadły :P
              • karmelek4 nie wiem, czy będą modne.. 04.08.07, 12:23
                Ale mnie się podobają /juz drugi sezon/ i na pewno sprawię sobie nowe!

                Potrzebuję takie z "ciężkiego"materiału...broń boże jakaś satyna...no i plisa
                moze być np. tylko z przodu:)

                A! Do plisowanki będę nosiła znienawiodzone przez większośc foumek..oficerki..a
                co...! Botkow do spodnicy nie założę:)
        • akkknes Re: Plisowane spodnice, czy ktos już widział? 04.08.07, 18:39
          ja tez w tygodniu kupilam za cale 3zł plisowana granatowa spodniczke... mi sie
          strasznie podoba - jest za kolano i cala plisoana, tak jak kiedys kiedys chyba
          w latach 80tych byly modne... a psiapsiola mnie zjechala ze fuj ble i w ogole
          koszmar.
          ps komu pasuja pliski, jaka dlugosc bedzie modna?
          • gabi1234 Re: Plisowane spodnice, czy ktos już widział? 04.08.07, 18:47
            jezeli plisy zaczynaja sie od pasa to na pewno dziewczyny o szerszych biodrach
            beda wygladaly jeszcze szerzej
            natomiast plisy zaczynajace sie od polowy raczej dobrze wygladaja na wszystkich
            zalecam obejrzenie sie w lustrze :)))))))))))))
          • karmelek4 akkknes:) 04.08.07, 18:59
            Nie wiem, czy będą modne...a tym bardziej nie wiem, jaka długość:)

            Ja b. lubie plisowane spodnicę i będę je nosiła głównie do oficerek /jak juz
            wcześniej wspomniałam/.
            • akkknes Re: akkknes:) 04.08.07, 21:16
              ja mam taka 'kolanową' dlugosc ktora zaczyna sie od razu pod guzikiem czyli od
              pasa ;(( czyli ze moje kobiece biodra znowu psuja efekt - chociaz ja tak
              skromnie powiem ze w lusterku wygladam ok :D
              moja do oficerek odpada - jest za cienka... chyba ze szybko skoluje jakas
              halke...
              • gabi1234 Re: akkknes:) 04.08.07, 21:29
                jak wygladasz ok, to bardzo dobrze - nos na pokuszenie :)
      • domhol1941 Re: Plisowane spodnice, czy ktos już widział? 04.08.07, 12:22
        gabi1234 moglabys wrzucic fotki swoich spodnic??
      • ciak1 Re: Plisowane spodnice, czy ktos już widział? 04.08.07, 12:35
        chyba każdy ma jakąś plisowaną spdnicę w szafie - to przecież klasyk. ja mam
        zwykłą czarną sprzed kilku sezonów, ale nie pamiętam kiedy miałam ją ostatnio na
        sobie - w ogóle nie przepadam za spódnicami, wolę spodnie albo sukienki:)
      • ginny22 Re: Plisowane spodnice, czy ktos już widział? 04.08.07, 16:27
        Świetna wiadomość, uwielbiam plisowane spódnice i chyba mi w nich dobrze. :)
      • silencia22 Re: Plisowane spodnice, czy ktos już widział? 04.08.07, 17:02
        bardzo lubie plisowane spodnice-mam w szafie (raczej jesienno-zimowe) granatową
        mini, tweedową szarą mini i czarną. ja lubie jak plisowania zaczynają się od
        poziomu krętaża większego kosci udowej:))))), tzn, nie od samej góry
        spodnicy,tylko jakies 20 cm niżej:)wtey zakłądam dopasowany sweter o długosci
        zakrywającej tyłek i fajnie to wygląda, bo wystaje tylko plisa a góra spodnicy
        20 cm jest schowana pod swetrem - do tego czarne bawelniane rajstopy i jakies
        wysokie buty:))
      • hotally a plisowane spodnie 04.08.07, 17:08
        ktos widział?
        Chodzi Mi o takie kilka plisów z przodu ;]
      • mmkl Re: Plisowane spodnice, czy ktos już widział? 04.08.07, 18:49
        jak kilka Dziewczyn powyżej - również mam kilka w szafie - ciemnozieloną oraz
        dwie w kratkę, jedna jest naprawdę extra - szkocka wełna... oczywiście SH
      • stasia82 Re: Plisowane spodnice, czy ktos już widział? 04.08.07, 21:48
        ja plisowanki lubie juz od dawna :) mam kilka wyszperanych w lumpkach. Pamietam,
        ze bardzo mi sie spodobała Brodka w jednym ze swoich teledyskow kilka sezonow
        temu. Miala na sobie sliczna, szarą plisowaną spodnice. Nie pamietam tytułu
        piosenki hmmm ale ona w nim wertowała sterte zdjec :) moze ktos kojarzy...
        • karmelek4 Kojarzę, kojarzę...) 04.08.07, 21:50
          Do tego fajna czarna, dopasowana kurteczka /skórzana???/
          • stasia82 Re: Kojarzę, kojarzę...) 04.08.07, 21:53
            tak, tak :) mam ten teledysk:

            teledyski.onet.pl/10172,1719852,teledyski.html
            fajnie Brodzia w nim wyglada :)
      • ryfka81 Re: Plisowane spodnice, czy ktos już widział? 05.08.07, 13:05
        Właśnie napatoczyłam się na tę plisowankę z H&M:
        www.cogdziezaile.pl/index.php?p=3742
        Jakby odpruć szelki, to mogłaby być.
        • sammuramat Re: Plisowane spodnice, czy ktos już widział? 05.08.07, 13:45
          wybaczcie, ale nie odkrylyscie ameryki... Plisowane spodnice sa modne juz od
          wielu sezonow, sama kupilam dwie jakies 3-4 sezony temu, i teraz juz w nich nie
          chodze, bo uwazam, ze wlasnie modne przestaly byc

          zreszta spodnica plisowana, tak samo jak trapezowa czy olowkowa, to klasyka, i
          zawsze beda one dostepne w sklepach
          • black_magic_women Re: Plisowane spodnice, czy ktos już widział? 05.08.07, 13:53
            sammuramat napisała:


            >zreszta spodnica plisowana, tak samo jak trapezowa czy olowkowa, to klasyka,


            Z tym sie zgadzam



            > zawsze beda one dostepne w sklepach


            Z tym NIESTETY nie.To myslenie "zyczeniowe"
      • miss_milkie Re: Plisowane spodnice, czy ktos już widział? 05.08.07, 19:26
        ja widuje je czesto w ciucholandach;)) natomiast w sklepach nie widzialam.
        • malwina79 Re: Plisowane spodnice, czy ktos już widział? 05.08.07, 21:53
          A ja ostatnio to tylko plisowane widzę i to od kilku miesięcy. W zimie kupiłam
          w Zarze fajna plisowana, złotą. A w Reserved to na wyprzedaży 50% taniej,
          pliski widziałam.

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

    Nakarm Pajacyka