Dodaj do ulubionych

gazowy przepływowy ogrzewacz wody

24.11.04, 12:58
Witam
Mam pytanie czy ktos moze polecic mi dobry gazowy przeplywowy ogrzewacz wody
do mieszkania dwupokojowego, a wiec nie nalezy za bardzo sie przejmowac
wieloma ujeciami wodyi o odległościa punktu poboru wody.
Polecal mi ktos model: Vaillant atmoMAG mini GX (ok. 1200 zł)- mozna znalezc
opis na stronie
pl.vaillant.com/product.php?folder_default_tree=10002-10325-10357&folder_default_netfolderID=10448&folder_where_from=default&product_defau
lt_id=2695
Jesli ktos ma doswiadczenia i polecalby cos innego jeszcze to prosze o
komentarze. Jesli mozecie rowniez podwac orientacyjne ceny modeli to by bylo
super.
Pozdrawiam
Obserwuj wątek

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka