Dodaj do ulubionych

produkty firmy Durasan

12.11.08, 21:04
witam,

planuję do łazienki kupić parę produktów firmy Durasan: kabina prysznicowa, umywalka, baterie - poszukuję opinii czy to solidna firma i dobre produktu, póki co trafiła mi się jedna że szkło samo pęklo w kabinie prysznicowej co jest zdecydowanie niefajne,

dzięki
Obserwuj wątek
    • Gość: kazik78 Re: produkty firmy Durasan IP: *.eranet.pl 08.01.09, 22:01
      ja mam kabinę firmy durasan. nikomu nie polecam tej firmy. po 2
      miesiącach zapsuło się radio.na serwis czekałem 4 miesiące!!!!
      żenada!!!. radio po roku znowu nie dzała na sewis czekam już ponad 2
      miesiące. Chyba zwróce tą kabinę do castoramy. pozdro. nie kupujcie
      tego szajsu!!!
    • Gość: Andre Re: produkty firmy Durasan IP: *.xdsl.centertel.pl 04.11.09, 19:54
      O rany ludzie. Kupiłem Durasan model Jamajka. Gorszego gó. wna dawno nie
      widziałem. Tego nawet złożyć nie idzie. To mógł wymyślić tylko jakiś jeb. nięty
      polak i jeszcze dał chińczykowi do produkcji. Nie raz się już przejechałem na
      polskiej myśli technicznej, ale to, to już bije wszelkie rekordy. W pracy mam
      polski sracz firmy cersanit. Taki szmelc, że nawet większego kloca nie potrafi
      spłukać za jednym razem i trzeba sr... na raty. Tak że na polski rzeczy nawet
      sr... nie warto.
    • Gość: Arek Re: produkty firmy Durasan IP: 94.141.130.* 30.06.10, 13:29
      tandeta do potęgi N kupiłem kabinę prysznicową i jakiś chiński
      inżynier z chińską dziewczynką która to pakowała zrobił totalny misz
      masz - serwis do bani - kabiny nie można poprawnie uszczelnić a
      serwis jak kobuszewski że woda musi się lać

      TYLKO NIE TEN PRODUCENT
      moja kabina nazywa się Kalifornia
        • Gość: marcin Re: produkty firmy Durasan IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.10.10, 20:40
          Witam wszystkich. Dobre 2 tyg. temu dorzucilem swoje 3 grosze do opinii o firmie durasan. Opisalem problem z mieszalnikiem cieplo-zimno w kabinie. Wlasnie dzisiaj moja usterka zostala naprawiona jednak nie obylo sie bez klopotow i przeciagajacego sie czekania na wlasciwa czesc. Sprawe serwisu zalatwilem wysylajac maila ze zdjeciami uszkodzonego elementu (sroda), nastepnego dnia musialem doslac zdjecie dowodu zakupu. W piatek czesc zostala spakowana, odebralem ja w poniedzialek. Okazalo sie, ze przyslali nie taka jakiej potrzebuje. Wiec tel.do serwisu, po chwili rozmowy z pania okazalo sie, ze pracownicy omylkowo wyslali zla czesc. Wiec pani zapewnila mnie, ze druga przesylka dostane to na co czekam. Jakiez bylo moje zdziwnienie kiedy otworzylem paczke a tam....ten sam element co poprzednio jednak z mala roznica. Konkretnie czekalem na trojnik ktory przymocowany jest z tylu kabiny. Moj trojnik mial 3 otwory z gwintem i 2x uszy do zamocowania do kabiny. Czesci, ktore dostalem 2 razy mialy 2 otwory z gwintem i jeden na werzyk i...uwaga...nie posiadaly uszu do zamocowania! Wiec kolejny raz tel. do pani i...po dluzszej rozmowie i przeslaniu zdjec wreszcie dzisiaj (po 3tyg.) dostalem wlasciwa czesc. Mieszalnik sprawny, kabina dziala. I tak sie zastanawiam, czy firma durasan nie posiada specyfikacji danego wyrobu??? Przeciez ja nie musze sie znac na tym co w kabinie jest zamontowane i jak sie nazywa. Za pierwszym razem mowilem pani z serwisu, ze woda leje sie z mieszalnika bo gwint ktorym jest on przykrecony do trojnika zostal zerwany (ciekawe jak???). Jezeli komus skonczyla sie gwarancja i bylby potrzebny taki mieszalnik to chetnie pomoge i odstapie jeden z dwoch, ktore zostaly mi po tej akcji z wymiana ;-) Moj e-mail: mocherek@wp.pl
        • Gość: gość Re: produkty firmy Durasan IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.04.13, 10:50
          Jestem również zawiedziony że dałem się namówić na ta kabinę. Woda również przecieka pęka obudowa liczne nieszczelności serwis i obsługa zbywa krótkimi rozmowami czyli wydane pieniądze w błoto bo reklamacji na produkt i źle wykonane wady fabryczne nie uwzględniają tylko wpierają złe użytkowanie czy mechaniczne uszkodzenia co jest śmieszne jestem mechanikiem i wiem na czym polegają mechaniczne uszkodzenia !!!! albo firma zacznie podchodzić do konsumenta poważnie i poprawi jakość i wymianę reklamowanych elementów albo straci klientów i rzetelność . Apel do przyszłych nabywców dopłacie więcej i kupcie coś droższego porządnego z firm które szanują klienta i nie wymiguje się od reklamowanych elementów. Szkoda pieniędzy i czasu
      • Gość: Banan Re: produkty firmy Durasan IP: *.171.198.151.static.crowley.pl 26.01.11, 23:16
        Dodam tylko kilka cytatów z mojej korespondencji z polskim serwisem Durasana - oczywiście w sprawie kabiny kalifornia :-)

        1. Przypominam, iż już w oryginalnym opakowaniu elementów składowych kabiny
        zamieszanie spowodowało załączenie przez Państwa niewłaściwego manuala. Na
        mają prośbę w dniu 30.10.2009 przysłała mi Pani załączony do niniejszego
        maila skan tzw. aktualnej instrukcji montażu. Na jej podstawie wynajęta
        ekipa speców, notabene odpowiedzialna za wykończenie wszystkich łazienek w
        moim domu, zamontowała kabinę. Od samego początku nasze wątpliwości budził
        brak wyraźnych wskazówek dotyczących uszczelnienie kabiny. Zgłaszałem to
        Pani telefonicznie, przy czym uzyskałem bardzo "techniczną poradę" - cytuje
        z pamięci - "proszę nie szczędzić silikonu... niektórzy z naszych klientów
        zużywają nawet kilka tubek silikonu do uszczelnienia kabin". Ponieważ była
        to jedyna "pomoc", jaką wówczas zaoferowała mi Pani*, postanowiłem już
        więcej "nie zawracać Pani głowy" tym tematem (zbiła mnie po prostu z nóg
        kompetentność i konstruktywność takiej porady).


        2. Od początku używania kabiny, datowanej na początek tego roku, mimo dość
        rzadkiego z niej korzystania (stoi w łazience dla gości, wykorzystana
        została nie więcej niż kilkadziesiąt razy), zdążyły popsuć się już
        deszczownica (pęknięcie górnej obudowy i zalanie sufitu łazienki) a także
        wąż do prysznica. I przy reklamacji właśnie tego drugiego przypadku, mogłem
        doświadczyć Państwa profesjonalizmu - cytuje z pamięci - "wąż nie podlega
        reklamacji, jako element który ma prawo ulec normalnemu eksploatacyjnemu
        zużyciu"
        (moje pytanie brzmi - czy ma prawo ulec "normalnemu" zużyciu po
        kilkudziesięciorazowym użyciu!!!!)


        3. Ostatnie tj. trzecie zgłoszenie reklamacyjne dotyczące coraz większego
        przeciekania kabiny, złożyłem w czasie osobistej wizyty w markecie OBI
        (Wrocław, ul. Długa) w dniu 5.11.2010. Pierwszy kontakt od Pani, po
        ponagleniu jakie wykonali pracownicy OBI, miał natomiast miejsce trzy
        tygodnie później tj. 26.11.2010. Czyżby to kolejny przejaw dbania o
        nieprzypadkowego klienta**?


        4. Dzisiejsza wizyta reklamacyjna miała również "interesujący" przebieg.
        Może mało istotnym czynnikiem był fakty, że wiek specjalisty który pojawił
        się dziś u mnie na wizji lokalnej mógł choć nie musiał być skorelowany z
        jego doświadczeniem (na pewno nie był znaczący - mógłby być moim synem, choć
        dopiero "zbliżam się" do granicy 42 lat).
        Ciekawe natomiast było to, że w czasie bezpośredniej rozmowy jeszcze przed
        tym jak wykonał telefon do Pani, nie był wcale przekonany aby ferować tak
        jednoznaczny wyrok, jak ten, który później pojawił się w spisanym przez
        niego protokole - cytuje - "niewłaściwy montaż jest powodem przeciekania
        kabiny". Dodam także, że zrozumieniem przyjmował na początku naszego
        spotkania racjonalne skądinąd argumenty np. że skoro kabina została
        zamontowana dokładnie według instrukcji montażu przygotowanej przez
        producenta, to nie powinna cieknąć. Stało się jednak tak, że pod dłuższej
        rozmowie telefonicznej z Panią (która raczej miała jak słyszałem charakter
        "instruktażowy" i była monologiem z Pani strony), nabrał już zdecydowanego
        przekonania o winie jednej ze stron; leżącej absolutnie nie na barkach
        producenta, mającego kłopot z przygotowaniem kompletnej instrukcji, lecz po
        stronie stosującej się do manuala ekipy monterskiej. To taka ciekawostka.


        Nie wiem, jak dalej potoczy się temat tej reklamacji. Proszę mi jednak
        wierzyć, że choć nie zamierzam toczyć z Państwem "wojny" to jednak nie
        pozwolę sobie na tak niepoważne traktowanie. Oczekuję racjonalnego podejścia
        do sprawy i przyznania się do błędu - jeżeli przygotowali Państwo instrukcje
        montażu, która nie gwarantuje poprawnego działania urządzenie, trzeba to
        naprawić. Proszę aby Państwa ekipa, zgodnie z Państwa wytycznymi, dokonała
        stosownych korekt monterskich i zapewniła poprawne działania kabiny. Nic
        więcej nie jest mi potrzebne do szczęścia!!!


        Na marginesie... nim podejmie Pani dalsze kroki, proszę sprawdzić choćby w
        czasie rozmowy z serwisantem, który mnie dziś odwiedził, o jakim koszcie
        "poprawkowego" montażu rozmawiamy. Może ten budżet, nie jest tak poważny dla
        dużej firmy, dbającej o reputację i swój wizerunek.



        ----
        * dziś od Pana na wizji lokalnej, usłyszałem - co wcześniej padło chyba w
        czasie jego rozmowy telefonicznej z Panią - że mogłem przecież zasięgnąć
        porady w Państwa dziale techniczny; od razu mam zatem pytanie - nie mogła mi
        Pani przekazać takiej właśnie sugestii nieco wcześniej, jak po raz pierwszy
        informowałem o problemach ze szczelnością kabiny?


        ** może nie jestem po prostu zbyt dobrym klientem?; choć z drugiej strony,
        dodam dla Pani lepszej wiedzy kilka faktów... za namową architektki, która
        projektowała nam m.in.
        obie łazienki zakupiliśmy większy zestaw armatury sanitarnej marki Durasan;
        ale po sposobie w jaki musimy walczyć w temacie kabiny, nie tylko nie
        zamierzamy rekomendować tej marki naszej rzeszy znajomych, ale sami poważnie
        zastanowimy się nad wymianą "urządzeń" przy okazji zmiany wyposażenia
        wnętrz.
    • Gość: gość Re: produkty firmy Durasan IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.07.10, 10:57
      Witam jestem użytkownikiem kabiny Presige firmy Durasan od pół roku i nikomu nie
      polecam tego modelu ( z sauną).Musze przyznać że wizualnie kabina prezentuje się
      naprawdę dobrze poza tym była to jedyna kabina w kolorze czerwonym jaką
      znalazłam. Kosztowała blisko 3 tyś zł, więc uważam że nie mało. W tym czasie
      wymieniono mi brodzik ponieważ był źle wyprofilowany, popsuła się deszczownica,
      elektryka i pseudo sauna również nie działa( czekam na serwis). Nie wspomnę już
      o tym ,że po zamontowaniu trzeba było dokupić dodatkowe uszczelki ponieważ w
      trakcie prysznica łazienka była zalewana.Myślałam, że trafił mi się taki
      egzemplarz ale sądząc po opiniach wydaje mi się że ogólnie jakość produktów tej
      firmy pozostawia wiele do życzenia.
      • Gość: Kamata Re: produkty firmy Durasan IP: *.adsl.inetia.pl 31.08.10, 10:30
        Kupiłam kabinę Kalifornie- odradzam, brodzik ok, ale żeby zamontować stelaż
        makabra (nie pasuje tak jak powinien, instrukcja do bani, za mało śrubek do
        zamocowania, zbieżność instrukcji do rzeczywistości), no i przecieka- w
        przyłączach stelaż- brodzik. Trzeba dać silikon nie tylko z zewnątrz ale i
        wewnątrz. Mam nadzieje że jak to zrobimy to będzie już wszystko ok.Jak się już
        ktoś zdecyduje na zakup takiej kabiny to niech przy okazji zakupi dużo silikonu.
        Wizualnie prezentuje się dobrze.
      • Gość: Tomasz K nie kupujcie durasan IP: *.skierniewice.vectranet.pl 21.03.12, 22:31
        A wiec kupiłem kabine durasana 90x90 nie pamietam nazwy dokladnie, ale pomijajac fakt że z hydromasażu na plecach zamiast kilkunastu otworów leci woda ze 3-4 max!! zamontowałem kabine w grudniu okolo 20, instrukcja tragiczna!! wkrętarka musi być!!! brak śrubek to kolejna niespodzianka!! każde łączenie sklejenie i wogóle trzebabyło mnóstwo silikony z obu stron! ale po 3 miesiacach zauwazyłem że z kazdego węza doprowadzającego wode do dysz cieknie!!!i to cieknie uszczelka po nie z łaczenia weża z zaworem tylko z smaego zawora!!! dobrze ze mieszkam na parterze i zalałem piwnice tylko!!! NIe kupujcie tego gówna!!!!jak za kabine za 1300 zł to powiem ze idzie sie tylko walnac w łeb że sięczłowiek dał nabrać!!! ODRADZAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        • Gość: lech Re: nie kupujcie durasan IP: *.pz3-nat.espol.com.pl 26.07.12, 09:10
          kupiłem kabinę bali tg 134 w Castoramie Szczecin . do domu przyjechało to-to opakowane jak sejf pancerny zza oceanu, ale cyrk zaczął się dopiero później! Instrukcja montażu? - jakaś książeczka 8. stronicowa z rysunkami i maczkiem napisanym opisem jest. Najważniejsze- na opakowaniu wielki napis PRODUKT POLSKI . To wstyd, że coś takiego trafia do sprzedaży i za takie pieniądze! Po montażu okazało się, że cieknie spod radia,spod oświetlenia, i pozostałych punktów mocowanych przez producenta o narożnikach tylnych scianek z powywijanymi uszczelkami nie wspomnę LUDZIE TO HORROR!! Na koniec spróbujcie zamontować osłonę wanny po podłączeniu P O W O D Z E N I A jak chcecie żyć to tego nie kupujcie
        • Gość: Gość Re: nie kupujcie durasan IP: *.kwidzyn.mm.pl 01.03.13, 16:59
          Zakupiłam kabinę Sycylia w-150 i odradzam wszystkim ! Nie kupujcie to jest ,,G...." . Po pierwsze brak części ! W katalogu ładnie widać dozowniki których oczywiście brak bo to błąd w druku o czym wogule nikt nie informuje . Potłuczone lustro ! Szok ! Serwis fakt wykazuje dobrą wolę ale przysyła to co nie trzeba ! Osobiście odradzam
          • forumowicz44 Re: nie kupujcie durasan 08.04.13, 10:53
            Już trzy miesiące czekam na wymianę rolek w kabinie. Cały czas otrzymuję odpowiedź z fabryki że "nie przysłano" - proszę zadzwonić za miesiąc. Poza tym rolki nie są objęte gwarancją a zepsuły się po niecałym roku użytkowania. ODRADZAM!!!
            • Gość: Gość23 Re: nie kupujcie durasan IP: *.ip.netia.com.pl 24.04.13, 13:22
              ODRADZAM!!!
              Pierwsza reklamacja (uszkodzona- połamana obudowa brodzika i brak nóżki) uznana, po otrzymaniu nowych części rozpoczęliśmy montaż, wówczas okazało się, że panel prysznicowy również jest pęknięty, czego nie było wcześniej widać- tym razem producent uznał, że po pierwsze minęło 7 dni od zakupu, a po drugie oni za pęknięcia i inne uszkodzenia mechaniczne nie odpowiadają więc reklamacji uznać nie mogą więc mamy zakupić sobie nowy panel... Kolejny problem: nie mają go na magazynie i nie wiedzą kiedy będzie (zresztą Pani odbierająca telefon w dziale sprzedaży do uprzejmych raczej nie należała) ... Współpraca już na wstępie nie układa sie zachęcająco. Na pewno już więcej nie zakupię produktów firmy Durasan, bo nie kupuje się takich rzeczy po to by na nie patrzeć (a póki co tylko to moża z nią robić od 2 miesięcy)!! Czytając pozostałe komentarze, aż boję się co będzie dalej...
        • Gość: zdzichu02 Re: nie kupujcie durasan IP: *.slupsk.vectranet.pl 15.09.14, 21:46
          Ja kupiłem trzy lata temu kabinę Sardynia, i dopiero teraz mam problem z rolkami drzwi.Mam nadzieję na wymianę - zakup w serwisie. Chciałem kupić Lagunę ale miałem za wąską łazienkę. Prawda jest taka że najważniejszy jest pierwszy montaż,należy go zrobić starannie,i szczelnie wysilikonować najlepiej z firmy Mapei grzybo odpornym
    • Gość: Marek Fenomen IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.02.11, 01:05
      Tyle już wątków na temat durasanu i temu podobnych stworów, a i tak wszyscy z uporem maniaka kupują to badziewie
      Ludzie opanujcie się, lepiej zapłacić trochę więcej i mieć święty spokój a nie się wk.. i swoje żale wylewać na forum
      • Gość: Sygula Re: produkty firmy Durasan IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.08.11, 22:29
        To szmelc jakich malo, brak instrukcji, niskie ranty brodzika, zle zlozone szyby w rame brak szczelnosci, glosniki nad wylotem pary, wiatrak bez infa o kierunkupracy, brodzik miekki, . Z dala od tandety zreszta inne firmy tez nie popisuja sie rzetelnoscia tylko aby wyrolowac klienta. Naprawde sam bym zaprojektowal 100 raze lepiej taka kabine i wszyscy byliby zadowolenie. Program usterka niech podjedzie do tej firmy.
    • treore Re: produkty firmy Durasan 04.05.11, 22:46
      Durasan - to chińszczyzna więc nie spodziewaj się jakości,
      natomiast co do szyby to akurat chińczyki mają lepiej hartowane szkło niż my i szyba sama raczej nei mogła peknąć. Mogła być źle skręcona ( za mocno , nie wytrzymało naprężeń), coś ( ktoś ) w nią uderzył nawet delikatnie i szkło się rozsypało.
    • Gość: Ja Re: produkty firmy Durasan IP: *.itgpl.eu 04.08.11, 12:40
      Wielki kłopot, ale cena niska. Nie ma dobrej instrukcji , ciężko wszystko połączyć nie wiadomo co do czego. Po pracy zmarnowałem cały tydzień. Serwis za złożenie chce 450pln. Zwróciłem i jestem szczęśliwy. Zal mi właścicieli firmy , że ma takich pracowników.
    • Gość: marta Re: produkty firmy Durasan IP: *.dynamic.chello.pl 29.08.11, 21:13
      zakupiłam kabinę prysznicową firmy Durasan w chwili kiedy moje dziecko kąpało się szyba pękła i spadło na dziecko płat szyby,dziecko pocięte a firma Durasan stwierdziła,że kabina była w trakcie użytku,więc oni za to nie odpowiadają.....Więc kochani jak kupicie kabinę to tylko na ozdobę nie do użytku....
      Pozdrawiam
      • Gość: -B. Re: produkty firmy Durasan IP: *.sta.tvknaszapraca.pl 11.03.12, 18:20
        Szyba w mojej kabinie rozprysnęła się na również wiele kawałków w trakcie kąpieli. Moja córka jest cała pocięta, w ogóle nie rusza prawą ręką. Ręka jest szyta w kilku miejscach, w tym również ścięgna. Szyba hartowana, która miała być bezpieczna okazała się bardzo niebezpiecznym narzędziem. Nie była powleczona folią, lecz POMALOWANA CZARNYM LAKIEREM. Oczywiście jak element jest w jednym kawałku, to nie ma możliwości sprawdzenia. Jak można dopuścić do obrotu produkt, który naraża na trwałe kalectwo. Tego nie rozumiem. Nie rozumiem także tego, czemu dopuszczane są do sprzedaży produkty niebezpieczne. Podobno jesteśmy w Unii i jako obywatele UE mamy pewne prawa, więc dystrybutor, w zakresie prowadzonej działalności, jest zobowiązany uczestniczyć
        w monitorowaniu bezpieczeństwa produktów wprowadzonych na rynek, w szczególności:
        przyjmować od konsumentów informacje o zagrożeniach powodowanych przez produkty
        i przekazywać je niezwłocznie producentom, organowi nadzoru oraz Inspekcji Handlowej;
        przechowywać i niezwłocznie udostępniać na żądanie organu nadzoru i Inspekcji Handlowej dokumentację niezbędną do ustalenia pochodzenia produktów. Czy tej dyrektywy ktokolwiek przestrzega? Czemu kupujący jest na pozycji przegranej? Wiem jedno, osobiście nigdy więcej nie kupię żadnej kabiny z hydromasażem, radiem, klimą i NIKOMU NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A DYSTRYBUTORZY POWINNI PONOSIĆ KONSEKWENCJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • Gość: wiracha Re: produkty firmy Durasan IP: *.gorzow.mm.pl 29.08.11, 21:41
      Durasan to typowa chińszczyzna w najgorszym wydaniu. Owszem wizualnie wszystko niby jest ok. Na pierwszy rzut oka wygląda to dość atrakcyjnie no i cena... No i kupiłem. Masakra. Brodzik tak wyprofilowane że brzegi "wywinięte" w stronę ścian tak że woda stoi cały czas. Brodzik w jednym miejscu twardy a zaraz obok czuję jak pięta mi się zatapia niczym w gorącym asfalcie. Zwyczajnie w niektórych miejscach jest twardy a w innych mam obawy czy ten akryl wytrzyma i czy czasem noga mi nie wpadnie! W końcu zaczęła mi się lać woda od spodu. Zdemontowałem to cudo i jak zobaczyłem jaki "syfon" zastosowali to resztki włosów stanęły mi dęba. Masakra. Plastik tego niby "syfonu" (to nawet do syfonu nie podobne) zwyczajnie pękł. Ot tak sobie. Od zwyczajnego użytkowania. A przyrzekam ze nie tańczyłem tam. No i ważę tylko 70 kg. Nie polecam. Dziś będąc w Castorami z ciekawości oglądałem kabiny prysznicowe i co zobaczyłem? Ano że na wyrobach firmy Durasan są karteczki z napisem "produkt polski" (obok innych informacji typu serwis , doradztwo itp). Uważam że to celowe i ewidentne wprowadzanie klientów w błąd. Z tego co mi wiadomo nie mają ani jednego zakładu produkcyjnego w Polsce. Wszystko import z Chin. Odwiedziłem też ich stronę. Tam oczywiście żadnych konkretów. Widać z opisu firmy że nic nie jest produkowane w Polsce. A do napisania tej opinii skłoniła mnie właśnie awaria (po 2 latach używania) mojego prysznica i to co dziś zobaczyłem w Castoramie. Najbardziej nie lubię kiedy klientów się oszukuje a to robi w tym momencie właśnie firma Durasan mówiąc że coś co jest robione w Chinach jest produktem polskim.
    • Gość: F/X Re: produkty firmy Durasan IP: *.tel.tkb.net.pl 11.09.11, 19:23
      Naprawdę nie radzę. kupiliśmy kabinę tej firmy dwa lata temu - i mamy z nią same problemy:
      - wymiana brodzika
      -dwukrotna wymiana węża i słuchawki
      - właśnie połamał się uchwyt do ustawiania strumienia wody
      - o pojemnikach na żele już dawno zapomnieliśmy - mocowanie i materiał - beznadzieja
      Zgadzam się z opiniami, że jest to najbardziej tandetny chiński plastik. Badziew do ostatniej potęgi. Dodam, że za tę przyjemność zapłaciliśmy ponad 2 tysiące. Naprawdę serdecznie odradzam
    • koala801 Re: produkty firmy Durasan 12.09.11, 15:21
      Tomaszu vel Agnieszko-jesteś żałosny tak, jak firma, której bronisz, bo jesteś pewnie jej pracownikiem. Jeśli spamujesz, to rób to inteligentniej, zwróć uwagę na ip komputera, durniu! Zresztą, czego się spodziewać. Pracownicy pewnie tyle samo warci, co produkty firmy Durasan. Mam baterie łazienkowe tej firmy i był to najgorszy zakup w życiu. Nie polecam!
    • Gość: martyna Re: produkty firmy Durasan IP: *.u3d.net 11.10.11, 19:03
      Brak słów normalnie tandeta nie warta połowy tej ceny to chyba Ty jesteś pracownikiem durasan że tak ich bronisz a opinie mówią same za siebie ani jednej pozytywnej. Kupiliśmy i to był bardzo wielki błąd same problemy z kabiną. Oszustwo i tandeta ma miarę made in China
      • Gość: kris8484 Re: produkty firmy Durasan IP: *.dynamic.chello.pl 11.11.11, 21:12
        WItam
        kupilem kabine Sycylia. gdy zaczalem ja skrecac po wyciagnieciu z podelka szyby pekla mi w rekach o malo szlak mnie trafil. ok moze moja wina zamowilem nowo koszt 250zł, syfon to nie dal sie zakrecic bo gwint w plastikowej rurce byl za duzy i spadal, kupilem nowy koszt 50zł. gdy juz dotarla szyba to ciagle mam kaluze pod brodzikiem. 1,5 tubki sylikony i gdy biore prysznic niby wszystko ok a za chwile znowu kaluza. juz nie mam pojecia gdzie mam wciskac ten sylikon. ta firma to jedno wielki g...wno!!!! o instrukcji montazu to szkoda sie wypowiadac powinni ich do pierdla za napisanie czegos takiego wsadzic!!!! moze ktos mi doradzi gdzie warto jeszcze silikon wcisnac zeby nie przeciekala moja kabina. Ogolnie to najwiekszemu wrogowi nie polecam!!!!!
    • Gość: ziutek Re: produkty firmy Durasan IP: 91.208.72.* 25.11.11, 11:49
      Mi też podczas montażu kabiny prysznicowej rozprysła się na kawałki szyba. Prawdopodobnie miała miała wadę fabryczną. Szyby nie podlegają gwarancji i dlatego kupiłem w Durasan nową szybę. Nowej szyby nie da się zamontować, bo jest za długa i nie mieści się w profilu kabiny. Walczę z Durasan o wymianę szyby na krótszą.

      Sama kabina Haiti TG607C ma w opakowaniu pomieszane elementy z dwóch podtypów kabiny. Instrukcja montażu obrazkowa mało czytelna, nie wyjaśnia szczegółowo montażu. Profil kabiny trzeba samemu przymocować śrubami do, dostarczonych z kabiną, ceowników zamontowanych na ścianie, bo inaczej kabina może się przewrócić.
      NIE POLECAM PRODUKTÓW DURASAN.
      • Gość: Anna Re: produkty firmy Durasan IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 02.01.12, 22:45
        PRAWDA JEST TAK ŻE PŁOŃSK TO TAKIE MAŁE CHIŃSKIE ŁAZIENKOWO WC'TOWE ZAGŁĘBIE. "GRASS" FIRMA MATKA WYCHOWAŁA SWOICH FOLLOWERSÓW W POSTACI SANPRIM-AQUASAN i OPISYWANEGO TUTAJ DURASAN. WŁAŚCICIELE I PRACOWNICY TYCH 2 FIRM PRACOWALI WCZEŚNIEJ W FIRMIE GRASS. JAK WIADOMO SANPRIM JUŻ JAKIŚ CZASM TEMU UPADŁA ZOSTAWIAJĄC ZA SOBĄ OGROMNE DŁUGI I NAIWNYCH NABYWCÓW BEZ SERWISU:(. Pracownicy bez wypłat, telefony głuche, niezapłacone rachunki - oto Polska właśnie i koniec fimry SANPRIM.
        OGROMNE DŁUGI WŚRÓD WIERZYCIELI I ZALEGŁOŚCI W WYPŁACANIU PENSJI PRACOWNIKOM MA TEZ NAJSTARSZA Z TEGO GRONA FIRMA-GRASS.
        ..oby nie spotkało to tez opisywanego tutaj Durasan, bo w takim wypadku ludzie którzy kupili bądź kupią jakiś produkt zostają w takim przypadku bez serwisu i jakiejkolwiek pomocy w razie awarii.
        • Gość: zawisza-6 Re: produkty firmy Durasan IP: *.toya.net.pl 12.12.13, 16:34
          W ŻADNYM WYPADKU NIE POLECAM!!!!!!!!!!
          Jestem posiadaczem kabiny Alabama firmy Durasan. Za 2500zł nabyłem kabinę skuszony wielkimi hasłami na opakowaniu - Polski produkt , Polski producent - jakość, komfort ble ble.... jakież było moje dziwienie gdy hydraulicy montujący ten wynalazek odpakowali kabinę, moim oczom ukazał się umieszczony na spodniej najwęższej części opakowań niepozorny napis WYPRODUKOWANO W CHINACH!!!!!!!! Już w chwili montażu zaczęła się jazda, rurki przyłączeniowe króciutkie, korek typu klik-klak żadną miarą nie dał się uszczelnić,więc zmienili go na zwykły. Po 3 miesiącach używania zgasła część diod oświetlenia a panel radia zrobił się martwy!!!
          Na zgłoszoną reklamację usłyszałem, że te części nie podlegają reklamacji, poczułem się trochę jak w czeskim filmie , bo tak - kabina jest objęta reklamacją, panel centralny z tymi wszystkimi bajerami będąc integralną częścią kabiny również, ale jego elementy nie bardzo!!!
          Miesiąc później zacięły się rolki górnych wózków, nawet magiczny WD40 nie pomógł. Efekt taki że wypadła mi i rozsypała się w mak szyba drzwi kabiny. Koszt nowej 270zł. Teraz od od trzech tygodni czekam na załatwienie reklamacji, wózki rozpadły się , pourywały się kółka, lustro obłazi ze spodniej warstwy, szklana półka zamontowana w środku co i rusz się rozpada bo szyby są za krótki i za cholerę nie idzie poskręcać jej tak aby stanowiła sztywny element, a wszystkie elementy chromowane rdzewieją. Jednym słowem luksus aż miło. A na uwagę że firma wprowadza klientów w błąd usłyszałem, że przecież jest to Polska firma i polski produkt,a że wyprodukowany w chinach no cóż Mercedes też ma fabryki w Azji..........
        • Gość: ZNIECIERPLIWIONA Re: produkty firmy Durasan IP: *.internetia.net.pl 26.06.14, 22:51
          18 lutego zakupiliśmy kabinę prysznicową PARMA FLOWER DARK. W trakcie montażu drugiej bocznej szyby, pierwsza która była już wstawiona pękła rozsypując się w drobny mak. Szybę montowaliśmy sami w związku z tym nie składaliśmy reklamacji i chociaż szyba nie pękła z naszej winy tylko sama z siebie zakupiliśmy nową. Koszt nowej szyby to -230zł czas oczekiwania - 2 tygodnie. Szyba została dostarczona niestety w kawałkach, tak więc kolejne 2 tygodnie oczekiwania. Szyba przyszła niestety biała a kabinę mamy koloru dark. Trzecia szyba była bardzo szybko dostarczona, kolor się zgadzał niestety żaden znajomy nam fachowiec nie chciał podjąć się złożenia kabiny i tak zmarnowaliśmy kolejne 2 tygodnie. W końcu znalazł się ochotnik niestety podczas składania okazało się że szyba jest od kabiny wysokiej a my mamy niską. Tak więc kolejna reklamacja i kolejne tygodnie mijają, kolejna szyba (czwarta) dostarczona w kawałkach i ponownie (piąta) szyba dostarczona w kawałkach. Jesteśmy w trakcie oczekiwania na 6 szybę. Niestety ta ma przyjść najwcześniej za miesiąc ponieważ firma Durasan w całej Polsce nie posiada już szyby FLOWER DARK i musi ją sprowadzić od producenta czyli z Chin a czas oczekiwania na sprowadzenie to minimum miesiąc. Tak więc ponad 4 miesiące temu zakupiłam kabinę prysznicową a w tym czasie firma nie potrafiła rozwiązać reklamacji - kompletna porażka !!! Brak mi słów żeby opisać tą sytuację.
          POTENCJALNY KLIENCIE ZASTANÓW SIĘ 10 RAZY ZANIM ZAKUPISZ KABINĘ TEJ FIRMY !!!!
      • Gość: Agnieszka Re: produkty firmy Durasan IP: *.static.3s.pl 23.12.14, 09:04
        my kupiliśmy kabinę w maju 2013, od kwietnia 2014 byłą użytkowana i po pół roku przy wchodzeniu do kabiny brodzik pękł, złożyłam reklamację na stronie Durasan ( zdjecie 7cm pekniecia + skan fvt) po przeczytaniu tego forum nie wierzyłam że coś z tego będzie ale po 2 dniach dostałam telefon ze brodzik zostanie wymieniony na nowy pani nawet zapytała czy podesłać serwisantów do wymiany... dziwna sprawa ze tyle negatywnych opinii tutaj a u mnie poszło bez problemu... ale może coś się w polityce formy zmieniło... nie zmienia to faktu ze brodzik tak szybko pękł.... miałam kabinę wczesnej za 4 tysiace nie pamietam z jakiej firmy ale wszystkie "bajery" zepsuły po kilku miesiącach,,,,
        • Gość: iwona Re: produkty firmy Durasan IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.01.15, 21:18
          to miala pani szczescie bo mnie swrwis kompletnie olal popsuty brodzik brakujace srubki montazowe i tak jak pisza inni eozpasajace sie szyby w reku i nie uznana reklamacja nawet nie chca zaplaty za montaz bo nikt nie xhce tego montowac i oni sami mi tez odmowili czyli dobrze wiesza co to jest warte olewka totalna zebym wczesniej poczytala te opinie nigdy bym sie nie zdecydowala

    • Gość: guzzi Re: produkty firmy Durasan IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 02.01.12, 21:46
      IP: 87.204.254. agnieszko czy moze tomaszu zdecydujcie się kim jesteście i kogo reprezentujecie bo piszecie z tego samego Płońskiego adresu ip. Domyślam się że szefowie kazali Wam sledzić wszystkie fora i pisac pozytywne spamowe opinie ale na litośc róbcie to z głową!!! Ten sam provider, ten sam adres Ip, rózne nicki wstyd - ja bym Was wywalił na zbity pysk za debilizm.
      • Gość: gosc Re: produkty firmy Durasan IP: *.alcatel.be 05.12.13, 10:34
        Dno!
        zlozylem do kupy... okazalo sie ze brakuje elementow,
        zlozylem reklamacje... odrzucili, bo mialem na to chyba 5 albo 2 dni zeby stwierdzic czego brakuje, wyobrazcie sobie ze z 1000czesci ktore wchodza w sklad kabiny prysznicowej mialem dojsc od razu po rozpakowaniu czego brakue...

        ale to nie wszystko, poradzilem sobie...

        wzialem do reki elementy chromowane, a mialy zle natrysniety "chrom" i zmatowialo, zlazlo to ...

        reklamacja - bezczelna baba przez telefon powiedziala mi ze uzylem srodka zracego - odrzucila reklamacje (przez telefon o tym poinformowala) i rzucila telefonem

        uwaga - kolejny problem - klinuja sie rolki, nie zeby zatarly sie - po prostu one nie sa dobrze konstrukcyjnie juz chyba dopasowane...
        zlozylem reklamacje - dostalem telefon, czy smaruje rolki, odpowiadam tak, jakim srodkiem - odpowiadam smarujacym, baba mowi - ze chce wiedziec jakim, a ja ze nie pamietam czym smaruje rolki, odpowiedz " odrzucam pana reklamacje ze wzgledu na brak smarowania rolek" ja mowie "zeby nie zartowala sobie, przeciez mowie ze smaruje" - ona "to jest oficjalny komunikat, odrzucam, do widzenia - i rzucila sluchawke"

        DURASAN to firma zlodziei i oszustow... uwazajcie, nie kupujcie...
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka