Dodaj do ulubionych

Infolinia Multimediów: czas oczekiwania pół god...

03.02.11, 23:33
to prawda , sprawę wyjaśnić lub załatwić przez infolinię MULTIMEDII graniczy z cudem sama brzydko mówiąc wisiałam pół godziny i wreszcie zrezygnowałam.KOSZMAR a koszty idą...........
Obserwuj wątek
    • Gość: klient Re: Infolinia Multimediów: czas oczekiwania pół g IP: 91.212.223.* 04.02.11, 07:44
      to nie do końca tak, bo Multimedia udostępniąją również inny numer dostępny jako infolinia, nie tylko 0 800... i jeśli dzwoni się z komórki na 24 357 50 20, to na połączenia oczekuje się co najwyżej kilkadziesiąt sekund, sam sprawdziłem ostatnio czterokrotnie i potwierdzam, że to działa - natomiast dzwonienei na 0 800 faktycznie czasem potrafi wyprowadzić z równowagi, więc polecam tę drugą opcję
    • obserwator_r Infolinia Multimediów: czas oczekiwania pół god... 04.02.11, 10:43
      Multimedia to totalne dziadostwo. Wykorzystują swoją monopolistyczną pozycję. W moim przypadku w dniu kiedy umówiłm się na podłączenie i podpisanie umowy nikt się nie zjawił. Ale o tym, że mam już podłaczoną ich telewizję dowiedziałam się po 1,5 mc jak dostałam rachunek - w tym czasie nie odbierałam ich TV. Do końca nie miałam podpisanej umowy a reklamacje ..........szkoda pisać. Teraz ma telewizje na karte "N" i święty spokój od tych darmozjadów.
    • zeta2904 Infolinia Multimediów: czas oczekiwania pół god... 04.02.11, 10:49
      Droga Pani Dziennikarko, infolinia to standard światowy. Kto teraz dzwoni do biura obsługi klienta? przecież tam panie obsługują klienta, to jeszcze mają odbierać telefony i przerywać rozmowy z klientami? tak kiedyś było, jak nie było ogólnopolskich systemów telefonicznych. co pani chce przez to osiągnąć? Jestem młodą osobą i wszystko załatwiam przez internet lub infolinię i nigdy nie zdażyło mi się długo czekać, z Multimediów też korzystam bez problemów. moja siostra pracuje na infolinni, wiesz jaka to trudna i obciążają ca psychicznie i fizycznie praca? cały czas rozmawiaszz kimś przez telefon i nie są to pogaduszki przy kawie. drażni mnie takie lakoniczne traktowanie sprawy, jedna klientka zadzwoniła, pani dziennikarka sprawdziła i też nie mogła sie dodzwonić - biedactwo, chyba tylko dlatego, żeby uzasadnić swój artykuł, czy nic ważnego w Płocku sie nie dzieje? poza tym na miejscu firmy Multimedia zwróciłabym uwagę na tytuł - mocno przesadzony, bo dotyczy jednej klientki i pani dziennikarki, która nie umie się dodzwonić na infolinię. mogłabym zrozumieć gdyby szturmem klienci Multimediów się skarżyli, ale jeden przypadek i taki tytuł i cały artykuł, szkoda czasu i wstyd Pani Małgosiu, duze rozczarowanie, wcześniej pisała Pani o ważniejszych sprawach i dużo ciekawiej, szkoda
    • supergirl Multimediom gratulujemy rzeczniczki!. 04.02.11, 11:19
      Rzeczniczka Multimediów tłumaczyła: "Rzeczywiście w ubiegłym tygodniu zaobserwowaliśmy większy ruch na naszym call center"

      pomijąc fakt durnego tłumaczenia się (wiadomo, ze w momencie intensyfikacji działań reklamowych obowiązkowe jest dopasowanie liczby konsultantów do częstotliwości emisji reklam), mam wrazenie, że Pani pracowała NA kasie wcześniej, skoro teraz ma większy ruch NA call center

    • Gość: has w Płocku mają gdzię klientów IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.02.11, 12:29
      w środę dzwoniłem 2 razy na infolinię multimediów by dowiedzieć się ofertę i czekałem może pół minuty do odebrania konsultanta.. także tutaj wszystko ok

      inaczej miała się sprawa Biura Obsługi Klienta w Płocku ! Tam się po prostu nie da zadzwonić bo widocznie mają ważniejsze sprawy niż odbieranie telefonów od klientów. Pewnie kawa,ciastka i facebook tak ich zajmuje. Niestety BOK w Płocku na Gierzyńskiego to jakaś pomyłka..lepiej dzwonić na ogólnopolską infolinię
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka