Dodaj do ulubionych

Bezpieczeństwo turystów w Turcji

IP: *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl 12.11.17, 21:35
Uwielbiam Turcję, byłem tam wiele razy, teraz pod koniec listopada też chciałem się wybrać, ale ostatnio dowiedziałem się od znajomego, ze się zrobiło w Turcji niebezpiecznie i że nawet są groźby gwałtu i rozboje, ze on znający turecki i kochający ten kraj by tam teraz z żoną i dzieckiem nie pojechał, ze strach. Nie ukrywam, ze się mocno przestraszyłem :( czy faktycznie tak jest, tak się tam zmieniło i jest bardzo niebezpiecznie? Proszę o info od osób, które tam są lub niedawno były. Dziękuję bardzo.
Obserwuj wątek
    • metintour Re: Bezpieczeństwo turystów w Turcji 13.11.17, 11:30
      Mieszkam tu w Turcji i pracuję w turystyce od ponad 10 lat. W tym roku do Turcji przyjechało ok.30 mln turystów z różnych krajów. Sezon turystyczny został przedłużony przez polskie biura na cały rok. Jeśli byłoby niebezpiecznie to dlaczego turyści tak chętnie tu przyjeżdżają? a biura mają tak bogatą ofertę wakacji w Turcji? Mieszkam z rodziną w Alanyi i przyznam szczerze ze czuję się tu dużo bezpieczniej jak w Polsce: ludzie są przyjaźni i pomocni. Jeśli ktoś chce sprawdzić odczucia turystów z Polski którzy w tym roku odwiedzili Turcję to polecam grupę na facebooku Turcja-wakacje-pytania i odpowiedzi gdzie na żywo możecie czytać posty i zadawać pytania o Turcję, hotele, bezpieczeństwo. Dorota
    • l-a Re: Bezpieczeństwo turystów w Turcji 14.11.17, 08:14
      byłam we wrześniu w Turcji (w Belek) i było absolutnie bezpiecznie, o żadnych rozbojach czy gwałtach nie słyszałam. Było mnóstwo turystów z całego świata i zero poczucia jakiegokolwiek zagrożenia. Turyści jeżdżą na wycieczki, robią zakupy na bazarach i wypoczywają w świetnych hotelach, jest po prostu normalnie.
      • engine8 Re: Bezpieczeństwo turystów w Turcji 16.11.17, 03:24