Dodaj do ulubionych

Szukam osób, które miały problemy z Neckermanem

23.10.08, 08:37
Chodzi o to, iż w odpowiedzi na moją reklamację wysłali mnie na
drzewo.
Na początek pewnie wybiorę się do rzecznika praw konsumenta .
W każdym razie chciałabym wiedzieć jak poradziliście sobie z tym
biurem i czy udało się wam w jakiś sposób odzyskać pieniądze.

Dziękuję i pozdrawiam.

Obserwuj wątek
    • sanpja Re: Szukam osób, które miały problemy z Neckerman 23.10.08, 20:40
      Teraz mam czas więc napiszę o co mi chodzi :\
      Rezydenta nie miałam bo był to dojazd własny. Wybierając "villagio La Cecinella"
      w Cecina Mare we Włoszech wiedziałam, że nie będę go miała bo było to jasno w
      katalogu napisane. Poza tym gdy dostałam warunki imprezy też było napisane, iż
      rezydenta nie mam.
      Wybrałam dokładnie hotel czy raczej rezydencję, wiedziałam dokładnie co
      wybieram. Przeczytałam uważnie umowę (a raczej warunki umowy w katalogu bo samej
      konkretnej umowy nie dostałam - powiedziano mi w Neckermanie, że umowa znajduje
      się w katalogu). Sprawdziłam na stronie internetowej rezydencji i było tam jasno
      napisane, że klimatyzacja jest - szczególnie mi na niej zależało. Wiedziałam
      też, że po przyjeździe na miejsce będę musiała zapłacić dodatkowo 30 EUR od
      osoby za klimę, tenis, animacje, boisko do piłki nożnej, ręczniki, pościel,
      itd... bez względu na to czy będę z tego korzystać czy nie. Zapłaciłam ale
      okazało się, że coś w rodzaju klimy owszem pod dachem jest ale to nie działa.
      Sama mogłam włączyć sobie klimę więc wydawałoby się, że hotelarz nie ma na to
      wpływu.
      Ponieważ nie można było jej włączyć bo "suwaczek" się nie przesuwał w miejsce,
      które oznaczało 3 stopniowy nawiew zimnego powietrza,poszłam do recepcji i pani
      przysłała nam technika. Technik wymienił suwaczek i powiedział, że to i tak nie
      będzie działać bo jest stare. Poszliśmy więc do recepcji żądając zmiany pokoju.
      Po długich pertraktacjach dostaliśmy inny pokój ale okazało się, że tam klima
      też nie działa, więc zostaliśmy w starym.
      Zadzwoniliśmy pod awaryjny numer telefonu, który mieliśmy podany w dokumentach z
      informacją, że można tam dzwonić w nagłych przypadkach, ale tam powiedziano nam
      (pani mówiła tylko po włosku albo po niemiecku i angielsku), że ona jest tylko
      od wypadków i nie zamierza przyjeżdżać aby sprawdzić przy nas czy klima działa.
      Zadzwoniliśmy do Neckermana w Polsce opowiedzieliśmy wszystko ale oczywiście
      powiedzieli, że nic nie mogą zrobić, prosiliśmy aby porozmawiali z szefową
      recepcjonistek nawet na nasz koszt z naszego telefonu ale powiedzieli, że nie.
      Potraktowano nas z góry, zapłaciliście teraz spadajcie.
      Okazało się potem, że klima nigdzie nie działała w żadnym z apartamentów-
      rozmawialiśmy z Niemcami, którzy mieszkali w tym ośrodku. Szefowa recepcjonistek
      powiedziała nam, że klima ma obniżać temperaturę od 1 do 3 st. i to jest wg
      niej "normalne". Coś miało wiać z tych kratek pod sufitem ale niestety robiło
      tylko hałas, więc nie było szans żeby schładzało.
      Była to klimatyzacja (o ile to nie zwykły wentylator) firmy Carier.
      Zainstalowana była pod dachem domku czterorodzinnego (każdego z osobna),
      dokładnie zakryta i dostęp do niej był tylko przez małe drzwi na dachu.
      Jeden z animatorów powiedział nam (ale oczywiście potem się wyparł) że to nie
      jest żadna klima tylko wentylator który jest umiejscowiony dlatego pod dachem
      aby z pod tego dachu tłoczyć do mieszkania chłodniejsze powietrze. Gdy nie jest
      gorąco obniży on temperaturę o góra 3 stopnie, ale gdy jest upał to lepiej go
      nie włączać.
      Dziwi nas bardzo, że Neckerman tak olał sprawę i nie sprawdził czy klimatyzacja
      działa i czy w ogóle jest.
      Byłam z nimi już drugi raz, pierwszy raz przesunęli mi wylot o jeden dzień, ale
      akurat mnie to nie zdziwiło bo było jasno w umowie napisane, że mogą tak zrobić
      a poza tym powiadomili mnie odpowiednio wcześniej.
      Miałam do nich zaufanie ale już nigdy w życiu nie skorzystam z ich usług. Może
      nie są oszustami ale zlewają sprawę.
      Acha w odpowiedzi na moją reklamację przeczytałam, iż jest im bardzo
      przyjemnie....etc... i potwierdzają, że klimatyzacja działała prawidłowo i
      obniżała temperaturę od 3 do 6 stopni w stosunku do powietrza na zewnątrz a my o
      tym wiedzieliśmy i potwierdziliśmy to hotelarzowi. Po pierwsze nie rozmawialiśmy
      z żadnym hotelarzem, po drugie recepcjonistka mówiła inaczej, po trzecie firma
      Carier właśnie odpisała mi, że Neckerman pisze bzdury i mogę podeprzeć się ich
      odpowiedzią w sądzie. Zapewniono mnie iż klimatyzacja Carier schładza
      pomieszczenie o wiele więcej i gdy na dworze jest 35 stopni ja mogę z
      powodzeniem w pokoju uzyskać 20.
      No i mam jeszcze nagranie na moim telefonie podczas, którego pani Laura
      (recepcjonistka) przyznaje, iż klima nie działa prawidłowo.
      To nagranie muszę najpierw dać do tłumacza, bo do tej pory przetłumaczyła mi je
      tylko moja mama, która z tą panią kłóciła się po włosku.
      I jeszcze - chcieliśmy złożyć pismo reklamacyjne na ręce pani Laury
      (recepcjonistki) ale go nie przyjęła.
      Teraz żałuję że nie zawołałam karabinierów.
      Gdyby nie ta klima, byłyby to wspaniałe wakacje,jest to świetny ośrodek z
      fajnymi animacjami. Ale niestety kiszka.
      Napisze wam tylko jako ciekawostkę, że np za boisko do piłki nożnej mieliśmy
      zapłacone ale gdy moje dzieci chciały w nią zagrać, musiałam zapłacić dodatkowo
      za bramki. Niestety o tym Neckerman nie informował i podejrzewam że nawet nie
      wie bo ma w nosie i się tym nie interesuje.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka