Dodaj do ulubionych

Pilne ! Oddam pieska w dobre ręce

02.03.05, 21:45
Ze względu na to, że na początku b.r. zmieniła się mi sytuacja i obecnie
pracuję od rana do późnego wieczora (a pies zostaje sam w domu), chciałbym
aby piesek się nie męczył w ten sposób i szukam kogoś mającego więcej czasu,
kto go przygarnie.
Piesek wabi się FIDO (z łac. "wierny") i jest mieszanką terriera, ale sierść
ma czarną, "podpalaną", ma około 3 lat, jest średniego wzrostu, waży około 15
kg. W grudniu 2004 był zaszczepiony przeciw wściekliźnie, parwowirozie itd.,
16 lutego został odrobaczony i weterynarz wyczyścił mu kamień z zębów, także
piesek jest zadbany. Jest posłuszny, siada, podaje łapę, "sprząta" po sobie
na spacerze.
Nowemu właścicielowi oddam również posłanie psa, jego jedzenie (kulki +
karma) i miski, skórzany kaganiec, "wyciąganą" smycz, szmatkę do wycierania
psich nóg i oczywiście książeczkę szczepień (żeby nie było wątpliwości, że
pies jest zadbany).
Załączam zdjęcie pieska - nie jest może bardzo wyraźne, ale daje pojęcie, o
jakiego pieska chodzi :)
Obserwuj wątek
    • jacho_1 Pilne ! Oddam pieska w dobre ręce 03.03.05, 23:25
      Nie chcę zostać posądzony o jakieś spamowanie, ale fotka pieska jest
      niewidoczna - spróbuję raz jeszcze; podobno do 3 razy sztuka ...
      Oto Fido, który czeka na nowego właściciela, który będzie miał więcej czasu dla
      niego.

    • edzioszka Re: Pilne ! Oddam pieska w dobre ręce 04.03.05, 09:13
      kopiuję Twoją wypowiedź z postu, w którym się nie ukazało zdjęcie (ogłoszenie
      będzie bardziej przejrzyste):

      jacho_1 02.03.2005 21:58


      Z tego wszystkiego zapomniałem podać, gdzie mieszkam - niniejszym się
      poprawiam: mieszkam w Warszawie na Bielanach, tel. 0 500 352 433 lub e-mail:
      jacho_1@gazeta.pl .

      Janek
    • jacho_1 Pilne ! Oddam pieska w dobre ręce 07.03.05, 22:30
      Ogłoszenie nadal jak najbardziej aktualne. Próbowałem oodać pieska do
      fundacji "Canis" (z której go wziąłem), ale pani powiedziała, że nie ma
      warunków do jego przyjęcia, ponieważ zlikwidowano dotychczasową siedzibę
      fundacji i obecnie mieści się ona w prywatnym domu (zrobiłem tak, ponieważ w
      umowie adopcyjnej jest taka klauzula). Pani powiedziała, że alternatywą (jeśli
      nikt nie będzie chciał psa przyjąć) będzie jego uśpienie ... Ja naprawdę nie
      mam dla niego teraz czasu, ale przecież nie uśpię go ani nie wyrzucę na tę
      zawieruchę! Pomożecie?
      Janek
    • edzioszka Re: Pilne ! Oddam pieska w dobre ręce 05.04.05, 15:17
      ogłoszenie jest nadal aktualne.. to nie jest miejsce na kłótnie, ocenianie
      osoby która z takiego czy innego powodu oddaje psiaka (bo nie musi się nikomu
      tłumaczyć) ani wzajemne docinki.. psiak szuka nowego właściciela i na tym się
      proszę skupić.. pozdrawiam :)

      PS. wypowiedzi nie na temat będą kasowane..
    • miss_dronio Re: Pilne ! Oddam pieska w dobre ręce 05.04.05, 16:22
      Piesek jest prześliczny, bardzo bym chciała, żeby znalazł nowy, dobry dom.
      Obawiam sie jednak, ze to może być niezwykle trudne. Takich piesków do
      przygarnięcia jest znacznie więcej niż dobrych ludzi. Wydaje mi się, że większe
      sznase na znalezienie domu bedzie Pan miał poprzez prywatne kontakty - u
      rodziny, przyjaciół, znajomych, może sąsiadów. Wtedy przygarnięcie pieska
      bedzie niejako przysługą dla Pana bo tak poprostu chętni na psiaka raczej się
      nie znajdą:(
      Przykro mi.
      Proszę powiedzieć, co Pan zrobi jeśli nie znajdzie Pan nowego domu dla Fido?
      • jacho_1 Re: Pilne ! Oddam pieska w dobre ręce 05.04.05, 16:31
        Zdaję sobie sprawę z tego, że znalezienie nowego domu dla Fido nie będzie
        łatwe. Cały czas poszukuję chętnych wśród znajomych, w rodzinie, ale na razie
        bez efektu. Ale bez obawy - nie uśpię go i nie oddam do schroniska. Najwyżej
        będzie tak, jak teraz - piesek będzie długo siedział w domu i czekał, dopóki
        nie wrócę i go nie wyprowadzę na spacer.
    • jacho_1 Pilne ! Oddam pieska w dobre ręce 11.05.05, 20:09
      Ogłoszenie nadal aktualne i to jak najbardziej. Pies wychodzi rano o 6:15, a
      potem dopiero około 18:00 i ewentualnie o 22:00, z tym że w ciągu dnia piszczy
      w domu (sąsiedzi mówili), bo chce wyjść na spacer. Kilka razy zsikał się w
      domu, także myślę że i pies i my mamy dość takiej sytuacji. Piesek zresztą
      wieczorem usiłował mi już dwa razy uciec. Sąsiedzi z moim psem wychodzić nie
      będą, bo mają swoje zmartwienia (zresztą nie od tego mam sąsiadów).
      Jeśli nikt z szanownych państwa nie przygarnie pieska, pozostanie mi go oddać
      do schroniska bądź pozwolić mu uciec. Usypiać nie mam zamiaru.
        • jacho_1 Pilne ! Oddam pieska w dobre ręce 11.05.05, 22:30
          No właśnie. Ale na szczęście poza tym forum też szukam nowego właściciela dla
          mojego psa - tutaj ludzie potrafią tylko "docinać" albo pisać coś w
          stylu "fajny piesek, życzę mu wszystkiego najlepszego". Wymądrzać to się każdy
          potrafi, kiedy przykre sprawy jego nie dotyczą.
          • begietka Re: Pilne ! Oddam pieska w dobre ręce 12.05.05, 16:30
            Jacho! Po co nerwy? Przemyśl jeszcze raz, co pisały dziewczyny wcześniej...Gdy
            mój syn wyjeżdzał na wakacje przychodziła do mnie moja bratanica, żeby go
            wyproewadzić w czasie mojej pracy, czyli ok. 12,00-13,oo.Płaciłam jej 5 zł za
            wyjście...Może rzeczywiście obok mieszka jakaś dziewczynka w wieku szkolnym- na
            razie chociaż wyprowadzałaby psa, a Ty mógłbyś spokojnie szukać mu dalej
            domu....
            • jacho_1 Re: Pilne ! Oddam pieska w dobre ręce 13.05.05, 23:09
              Gość portalu: vww napisał(a):

              > Jachu, przetrzymaj, ta praca kiedyś się skończy.

              1. Nieźle mi życzysz, nie ma co - dopiero co znalazłem dobrą robotę, a Ty
              chcesz, żeby się skończyła, no co Ty?
              2. Sąsiedzi nie mają małych dzieci, a poza tym mają psy z którymi Fido niezbyt
              się lubi.
              3. Pani Skarbek z fundacji Canis jest raczej miłośniczką kotów i psa z powrotem
              nie chce przyjąć, mimo że w umowie adopcyjnej jest punkt mówiący o tym, że w
              razie wypadku losowego należy psa oddać z powrotem do fundacji.

              Nie ma chętnych na przygarnięcie Fido? Trudno. Decyzji nie zmienię, będę szukał
              w takim razie gdzie indziej.
      • jacho_1 Re: Pilne ! Oddam pieska w dobre ręce 20.05.05, 20:47
        Nie może, bo pani Skarbek jest fanką kotów i psów nie przyjmuje. Poza tym miała
        wypadek samochodowy, z którego ledwie wyszła.
        Tylko po jaką cholerę w umowie adopcyjnej jest klauzula: "w razie rezygnacji z
        adopcji należy psa oddać do fundacji"? Bzdura. I to nawet nie pisana drobnym
        druczkiem. Także ludziska uważajcie, jak adoptujecie pieski, bo potem mogą Was
        w konia zrobić.
            • milena_dziebaj Re: Pilne ! Oddam pieska w dobre ręce 22.05.05, 10:51
              Jacho, ktos tu juz napisal.

              Bedzie ciezko. Jest nadpopulacja zwierzat, wiec niestety nie mozesz pisac tak ze
              "jesli ktos z szanownych panstwa nie wezmie to oddam do schroniska lub pozwole
              uciec". Tym bardziej ze wczesniej pisales ze nie oddasz do schroniska i nie
              uspisz na pewno... :/


              Poza tym, co sie tyczy fundacji Canis, to nie moge sie dokladnie wypowiedziec o
              sprawie, ale wydaje mi sie ze Twoje oskarzenia typu "uwazajcie jak bierzecie psa
              z Canisu bo Was pozniej w konia zrobia" sa nie na miejscu, naprawde. Co to
              znaczy w konia? Bo wziales psa i po 2 latach nagle przychodzisz i mowisz
              "zabierajcie"? Przeciez sam napisales ze panie z Canisu pomagaja mu szukac domu.
              Fundacja moze pomoc, moze przyjac zwierze w naglych wypadkach (nie wiem czy Twoj
              sie do nich kwalifikuje, po prostu masz ciezka prace i dlugo Cie nie ma w domu,
              jak pol swiata) Pomysl co by bylo gdyby kazdy sobie przynosil zwierzaka do
              fundacji "bo jedzie na wakacje" czy z innego powodu juz nie moze. Ci ludzie nie
              dostaja pieniedzy za prace, najczesniej wypruwaja z siebie zyly by znalezc
              fundusze lub placa z wlasnej kieszeni, wiem bo troche sie tym wszystkim zajmuje
              (choc nie w fundacji).

              Jesli moge cos poradzic... ogloszenie na dogomanii, ogloszenia ze zdjeciem gdzie
              sie da, aukcja na allegro ze zdjeciem, w lecznicach, oraz do lokalnych gazet i
              do wydania Gazety Wyborczej - wielu zwierzetom juz tak znalazlam dom.

              I prosze, nie szantazuj nas "bo oddam do schroniska" bo to tylko o Tobie
              swiadczy... Rozumiem ze pewnie jest Ci ciezko patrzec jak zwierzak sie meczy,
              pies potrzebuje spacerow a 12h praca to niewesolo. Gdybym jednak byla na Twoim
              miejscu naprawde poszukalabym jakiejs mlodej osoby do wyprowadzania go 5min
              dziennie. Ja tam zarabialam sobie w wakacje w czasie letnim :-) Chociaz pomysl o
              takiej pomocy na czas szukania domu.

              I przypusc zmasowany atak z ogloszeniami - inaczej bedzie to niemozliwe. Ludzie
              maja problem z wydaniem malych szczeniat i kociat czasami, a co dopiero dorosle
              zwierze... Musisz sie zaprzec, nie zniechecac i dzialac, poinformowac jak
              najwiecej osob...
              • jola80 Re: Pilne ! Oddam pieska w dobre ręce 22.05.05, 19:59
                Pomysł z dogomanią w pełni popieram. Siedzę na dogomanii,ale nie przypominam
                sobie tematu o Twoim piesku. Na psach w potrzebie na wspomnianym forum dziennie
                siedzi kilkanascie tysięcy ludzi, z których większosć jest bardzo aktywnie
                zaangazowana w szukanie nowych domków dla psów. Udało sie znaleźć już domy dla
                psów kalekich i ciężko chorych, wiec myślę, ze udałoby sie znaleźć dom dla
                Twojego psiaka. Polecałabym tam przenieść sie, bo tutaj są mniejsze szanse na
                znalezenie domu pieskowi. W razie problemów z poruszaniem siępo dogomanii czy
                wklejaniem zdjęć chetnie pomogę, wiec jak coś pisz śmiało.
                Pozdrawiam,Jola
              • jacho_1 Re: Pilne ! Oddam pieska w dobre ręce 23.05.05, 14:02
                Fundacja ”Canis” jest fundacją jednoosobową - jest to pani Skarbek. A pomagają
                jej inne panie, które działają w imieniu ”Canisu”.
                Pani Skarbek się na mnie ”wypięła” (bo ona lubi koty, a nie psy), a ja przez
                przypadek znalazłem te panie, które jej pomagają. Zamieściły zdjęcia psa na
                stronie internetowej, ale od 3 miesięcy nie mam z nimi kontaktu.
                Jeszcze jedno - o fundacji: pani Skarbek przekazując nam psa powiedziala, że
                jest miły i łagodny, a okazało się, że był agresywny i rzucał się nawet na
                ludzi. Ile się nad nim napracowałem, ile go uczyłem być posłusznym, to moje.
                Nie wiesz, jaki był trudny, więc mnie nie oceniaj. Ja starałem się z niego
                zrobić normalnego psa, co mi się udało (może nie w 100%, ale w znacznym
                stopniu). O to mam pretensje do pani Skarbek - fundacji ”Canis”.
                W sumie teraz żałuję, że go nie oddałem zaraz po tym, jak okazało się jaki ten
                pies naprawdę ma charakter. No ale to już przeszłość.

                A jeśli chodzi o stonę dogomanii, to - przynajmniej w dziale o psach - ma błąd
                w skrypcie i wyskakują linie z błędami, zamiast właściwy formularz zgłoszeniowy.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka