Dodaj do ulubionych

w jakim wieku wyszłyście za mąż?

01.06.07, 15:24
Ile miałyście lat jak wyszłyście za mąż? Ja mam 22 i nie mam nawet faceta ;(
Obserwuj wątek
    • panigazeta Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 01.06.07, 17:03
      A się tam przejmujesz tez jestem w twoim wieku i bez faceta jakos damy rade nie
      wiadomo co los nam pisze :D
      • spina11 Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 31.08.07, 14:51
        Ja mojego męża poznałam gdy miałam 23 lata, a ślub wzięliśmy dwa
        lata później. Z tym, że to było 13 lat temu. Teraz dziewczyny
        wychodzą za mąż w późniejszym wieku i to chyba dobrze, bo najpierw
        trzeba użyć młodości. Życie w rodzinie i wychowywanie dzieci też
        jest fajne i nadaję życiu sens, ale dopiero wtedy gdy się jest w
        pełni dojrzałym.
      • kasiazawada Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 22.09.07, 18:43
        mialam 29 lat
    • magnolia321 Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 02.06.07, 10:06
      wyszlam za maz w wieku 22 lat,a przed slubem (chodzilismy ze soba)5 lat.ja
      mialam lat 17 a moj (wtedy)chlopak 16,w tym roku obchodzimy 10 rocznice slubu.
      • malgosiab22 Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 11.07.07, 11:46
        identycznie jak u mnie, jestesmy 5,5 rok razem, zaczeliśmy jak ja miałam 17 a
        on 16 i 3 miesiące...

        za 2 miesiące bierzemy ślub, ja mam 22...
        • magda8887 Re: malgosiab22 11.07.07, 14:00
          magnolia321 i malgosiab22 ja też mam podobnie jak wy jak zaczęliśmy z sobą
          chodzić miałam 17 lat a on 16 a jak pobraliśmy się byliśmy już z sobą ponad 6 lat


          PS. malgosiab22 no to już życzę Wam wszystkiego Naj- na nowej drodze życia :)))
      • johanna84 Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 30.09.07, 19:48
        Ja jestem wlasnie w takiej sytuacji.Zaczelismy chodzic ze soba gdy
        mialam 17 lat teraz mam 22.Ślub za rok :) Tyle lat czekania juz nam
        wystarczy.
      • sabcia223 ja miałam 18 lat , teraz mam 23 i... 11.10.07, 21:36
        ... dwójkę dzieci . które w grudniu skonczą 3 i 5 latek .
        • aniesia26 ja 24 on 23 nie dawno mieliśmy II rocznicę ślubu 12.10.07, 10:31
    • twojahanus Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 02.06.07, 16:08
      Jeszcze miałam 26, 5 dni poślubie skończyłam 27.
    • mielczanka_85 :( 02.06.07, 17:21
      Dobry temat. Ja też mam 22 lata ( skończone w marcu ) i nawet nie mam chłopaka
      i nie zapowiada sie na żadną zmianę. to smutne kiedy wokół same pary...
      • euridice Re: :( 02.06.07, 18:13
        tak to się tylko mówi, że "nie zapowiada się na żadną zmianę". Miłość a już na
        pewno nowa znajomość przychodzi często bardzo niespodziewanie! Równie dobrze
        możecie w następny weekend iść na imprezę do koleżanki, na którą ona zaprosiła
        swojego kolegę ze studiów i...to może być początek czegoś nowego. Albo milion
        innych możliwych kombinacji! Głowa do góry dziewczyny!!!
      • tyszka07 Re: :( 03.06.07, 13:15
        nie smuc sie. w wieku 22 lat tez nie mialam chlopaka i nawet na to sie nie
        zapowiadalo. bylam bardzo wybredna. w 23 lata spotkalam chlopaka jednak :) teraz
        mam 24 lata i jestem bardzo szczesliwa bo jestem z nim juz rok :D a slub to
        napewno nie wczesniej niz za rok bedzie :) znajdziesz chlopa tylko rozejrzyj sie
        i pamietaj sluchaj co mowia zebys glupka jakiegos nie wybrala ;)
    • frezja07 Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 03.06.07, 15:47
      I co z tego, że teraz nie masz. Jutro możesz mieć. A lepiej nie mieć niż łapnąć
      byle co.
      Tym niemniej warto bywać tu i tam i mieć oczy i uszy szeroko otwarte
    • deodyma Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 04.06.07, 10:30
      jak mialam 22 lata, to nawet na randki umawiac mi sie nie chcialo. nie bylo mi
      to w ogole w glowie. a za maz wyszlam w wieku 30 lat.
    • princessa29 Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 04.06.07, 12:01
      1-raz 22, 2-raz 28
      • pamana Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 05.06.07, 10:05
        Na karku 29 i meza brak :-D od ponad 8 lat staly partner ,mieszkamy razem od 8
        lat ,slubu nie chcialam i nie chce ,moze nigdy.
        dziecko sztuk 1,w wieku 7 lat.
        p.
        • teqila9 Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 07.06.07, 00:21
          Ja w wieku 22 lat :)
          • hania_cz Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 07.06.07, 21:03
            hmm, 19 lat choc rocznikowo 20:) teraz mam 21. jak na razie to wszystko jest ok:)
            • ciekawa-zycia oby nie za wczesnie ale.... 08.06.07, 09:43
              Podobno wiek nie ma znaczenia a jednak bywa z tym roznie.
              Moge powiedziec z wlasnego doswiadczenia, ze wyszlam zdeycodwanie za wczesnie
              zamaz (mialam 19lat). Bardzo tego zaluje od lat, ale juz nie cofne czasu.
              Piersza milosc, zauroczenie i koniec. Myslalam innymi kategoriami. Dzis inaczej
              bym postepila i dlatego zanim podejmie sie decyzje o malzenstwie trzeba
              dokladnie przemyslec wszystkie plusy i minusy zwiazku, partnera. Wyjsc zawsze
              mozna gorzej... potem!
              Pzdr.
    • loli5 Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 08.06.07, 00:53
      a ja mam 23 i myslalam ze za szybko z tym slubem, chociaz jak dla mnie to
      moglabym jeszcze z roczek poczekac....ale jestesmy juz ze soba pare ladnych lat
      i trzeba cos postanowic. Oczywiscie kochamy sie;)
    • magda8887 Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 11.07.07, 13:56
      może zacznę od samego początku:
      poznaliśmy się w Wigilię 1998r
      parą zostaliśmy w styczniu 1999r
      ślub był w 2005 roku wtedy miałam 24 lata a on 23
      we wrześniu minie 2 lata jak jesteśmy małżeństwem
    • masandra6 Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 12.07.07, 14:23
      Oj nie byłam już młodką.Liczyłam sobie 27 wiosen.Wiele moich rówieśników,a i
      starszych znajomych to jeszcze single.Każdy ma szanse na druga połówkę.Mówi wam
      to stara matrona.Niebawem nasza trzecia rocznica ślubu.
    • nero-ego Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 17.07.07, 19:22
      Pierwszy raz -18, drugi-27
    • amidalalala Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 19.07.07, 10:14
      26.
      22? Kochana, miałam faceta, ale czym Ty się martwisz! Ciesz się życiem. Facet
      sam Cię znajdzie!!!
    • smurfia Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 19.07.07, 20:54
      ja mam 25 lat. nie zamierzam brac slubu chociaz mam partnera i dziecko. uwazam
      ze jesli mamy byc ze soba to zaden papierek nas nie przyblizy.jest nam dobrze.
      zreszta mieszkamy w kraju gdzie zwiazkow partnerskich jest wiecej niz malzenstw
      i nie ma z niczym problemow jak w polsce
      • syrena2005 Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 20.07.07, 23:04
        dziewczeta bez facetow!
        moja siostra, kuzynki a jest ich troszku, wszytsko starsze odemnie ( czyli
        przed 30 ) milosc je znalazla kolo 26, 27 roku zycia. nie ma reguly. noski do
        gory!!!!!! jak milosc was znajdzie to bedzie z wami koniec! ;)
        • mala224 Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 02.08.07, 20:44
          Ja wyszłam za mąż nie dawno bo 10 czerwca. A z chłopakiem chodziłam 5 lat. I nie
          zawsze było słodko, przez pierwsze 2 lata się tylko kłóciliśmy i zrywaliśmy, a
          te 3 kolejne to już tak normalnie bez burz. Na pewno każda z was sobie kogoś
          znajdzie, bez obaw. Dal przykładu powiem, że moja koleżanka lat 30 miłość
          znalazła nie dawno za granicą i już planują wspólną przyszłość.
    • ancymonka Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 31.07.07, 13:11
      Ja miałam niepełne 20 :)
    • sratypierdaty Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 02.08.07, 15:01
      miałam 20 skończone :)
      w październiku strzeli 6 lat- cukrowa rocznica ;P
      • marzenka1001 Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 02.08.07, 18:01
        a ja mam 27 za kwilkę i też faceta brać, a tak mi tego brakuje...
    • kacha222 Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 11.08.07, 19:17
      27 lat i troszkę, męża poznałam pół roku wcześniej(z odzysku
      polecam!), właśnie minęła 10 rocznica ślubu, mamy cudownego synka
      lat 7 ....... jest cudnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • anna723 Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 11.08.07, 20:14
      Za mąż wyszłam w wieku 20lat.Za dwa tygodnie będziemy obchodzić 15 rocznicę
      ślubu,mamy dwie wspaniałe cóki i wszystko jest cudownie.Pozdrawiam
      • kisia82 Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 12.08.07, 12:06
        Ja za mąz wyjse dopiero 25 sierpnia 2007 :) takze mam jeszcze troche
        wolnosci.Mam 24 lata a moju przyszly maz 27 no i mamy 3 miesieczna
        coreczke :)
    • ma_gala Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 12.08.07, 15:41
      a ja mam 27 lat i nie mam nawet faceta... kobieo - czy na
      zamążpójściu swiat się kończy? jak nie będzie męża to umrzesz? bez
      przesady! zresztą - mogę z kimś żyć na kocią łape - bylby było
      fajnie!
    • noti5 Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 14.08.07, 14:33
      Ja miałam prawie 22 lata (brakowało 3 miesięcy) ale widzę, że w tym wieku całkiem sporo z nas zmieniło stan cywilny ;) Z drugiej strony większość moich koleżanek zrobiła to w okolicy 30-tki. 22 lata to fajny wiek.
    • agusia20-24 Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 15.08.07, 20:51
      Ja wyszłam za maż rok temu.
      miałam wtedy 22 lata
    • agniesiaa23 w wieku 19 lat 15.08.07, 21:38
      nie byłam w ciązy ani nic z tych rzeczy........żeby uorzedzić
      następne komentarze ;-)

      w tym roku 31.08 piąta rocznica ślubu

      pozdrawiam :)
      • emisia21 Re: w wieku 19 lat 25.08.07, 11:33
        21 lat, ślub 9.06,2007
        • bad_girl10 re 25.08.07, 11:56
          agniesiu a my 31.08 obchodzimy 4 rocznice poznania. Jestem mężatką
          od 12 maja 2007. W październiku skoncze 20 lat (czyzbym była tu
          najmłodsza?;)) Mąż skończył 24 lata. A pod koniec października nasza
          córcia skończy 2 latka:)
        • kajka85 Re: w wieku 19 lat 25.08.07, 17:46
          ale wczesnie ...
          a gdzie studia ,praca...to najlepsze lata w zyciu..
          nie wyobrazam siebie jako zony w tym wieku..
          • papukla Re: w wieku 19 lat 26.08.07, 16:21
            tez mi sie wydaje ze wczesnie
            ja mam 23lata i mysle ze moze jakis rok albo 2 lata jeszcze poczekamy...
            jestem w szczesliwym 4.5rocznym zwiazku :D
            • karola1212 Re: w wieku 19 lat 29.08.07, 19:24
              Zgadzam sie calkowicie! Nie ma co sie spieszyc. Ja mam w tej chwili
              23 lata, moja druga polowa tylez samo. Jestesmy ze soba 8 cudnych
              lat i jest nam dobrze.
          • agniesiaa23 co do studiów 26.08.07, 22:01
            Skończyłam właśnie Uniwersytet Warszawski- Dziennikarstwo. Właśnie ubiegam się o
            pracę w kilku ministerstwach - w biurze prasowym. Zrobiłam 2 fakultety-
            wcześniej Public Relations. Zamierzam w niedalekiej przyszłości robić
            doktorat... Więc spokojnie;-) Pozdrawiam
    • gracis31 Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 25.08.07, 19:20
      Cześć włąśnie się rozwodzę, po trzech latach " małżeństwa", a miałam
      lat 29. A skąd takie pytanie?
      • mirra52 Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 25.08.07, 23:45
        Hej wyszłam za mąż mając 23 lata. Hmm różnie to bywa, mam z tego
        związku najcudowniejszą córcie na świecie Kasie (4 latka:))
        I to się dla mnie liczy :)
        Pozdrawiam
    • marzena681 Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 26.08.07, 23:41
      W twoim wieku też nie mialam faceta,ale potem byl.Wyszlam za mąż w
      wieku 27lat.
    • modliszka24 Re: w jakim wieku wyszłyście za mąż? 27.08.07, 09:36
      ja mialam 19 lat teraz mam 24 i moje zycie z partnerem dalej jest kolorowe
      dlatgeo bardzo sie ciesze ze tak dobrze trafilam
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka