Dodaj do ulubionych

Jak usprawnić żmudne czynności biurowe -kurs Excel

17.04.14, 11:12
Bogate możliwości arkusza kalkulacyjnego Microsoft Office Excel czynią go pomocnym narzędziem do wielu typowych zastosowań biurowych, upraszczając i przyspieszając wykonywanie codziennych czynności w pracy. Wbrew nazwie, głównym zastosowaniem arkuszy kalkulacyjnych nie są tylko i wyłącznie wyliczenia.

Budowa zautomatyzowanych skoroszytów w programie MS Excel pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu i pieniędzy (wydanych na zakupy innych programów).

Uczestnictwo w szkoleniu daje praktyczne umiejętności wykorzystania arkusza kalkulacyjnego MS Excel w codziennej pracy.

Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił:
– Wydajnie pracować z arkuszem kalkulacyjnym;
– Prawidłowo wprowadzać dane do arkusza, tworzyć i modyfikować bazy i formularze;
– Wykonywać operacje na komórkach;
– Sprawnie korzystać z funkcji;
– Dostosować środowisko arkusza MS Excel do indywidualnych potrzeb.

Kurs prowadzony jest nowoczesnymi, interaktywnymi metodami, przy aktywnym zaangażowaniu uczestników. Wszystkie ćwiczenia prowadzone są na podstawie przykładów zaczerpniętych z praktyki (case studies). Zajęcia, pomimo prezentowania złożonej wiedzy, prowadzone są w zrozumiały sposób, zapewniający przyswojenie przekazywanej wiedzy przez każdego uczestnika szkolenia.

[u]Program [url=http://www.it-akademia.com.pl/szkolenia-kursy/wykorzystanie-arkusza-kalkulacyjnego-w-biznesie-microsoft-excel/][color=#0000FF]szkolenia[/color][/url]:[/u]

- Przegląd możliwości aplikacji, organizacja programu, organizacja dokumentu – skoroszytu. Terminologia i środowisko programu Microsoft Excel.

- Budowanie, modyfikacja, formatowanie arkuszy – operacje na komórkach.

- Budowanie i modyfikowanie bazy danych, wpisywanie danych, wybór danych za pomocą kryteriów.

- Operacje na zakresach danych.

- Korzystanie z odwołań względnych, bezwzględnych i mieszanych.

- Wykorzystanie podstawowych funkcji Excela (matematyczne, daty i czasu, funkcje logiczne, wyszukaj itp.).

- Tworzenie formularzy elektronicznych, wykorzystywanie formularzy do typowych zastosowań.

- Wykorzystanie elementów sterujących (listy, listy rozwijalne, przyciski, pokrętła) do automatyzacji czynności wykonywanych na arkuszach.

- Organizacja pracy z programem Excel: jednoczesna praca wielu użytkowników na jednym arkuszu, łączenie arkuszy i skoroszytów, scalanie danych z wielu arkuszy.

Więcej informacji na temat terminów, miejsc i ceny szkoleń można znaleźć na stronie [url=http://www.it-akademia.com.pl/szkolenia-kursy/wykorzystanie-arkusza-kalkulacyjnego-w-biznesie-microsoft-excel/][color=#0000FF]www.it-akademia.com.pl[/color][/url]
Obserwuj wątek
    • sylwiax1234 Re: Jak usprawnić żmudne czynności biurowe -kurs 26.04.14, 16:45
      "Byłam na szkoleniu z metodyki 4TG: ""Algorytmy do budżetowania i controllingu w MS Excel”. Uczestnictwo w szkoleniu daje praktyczne umiejętności wykorzystania arkusza kalkulacyjnego MS Excel w codziennej pracy. Nabyłam umiejętności budowy systemu budżetowania i controllingu kosztów. Szkolenie było skoncentrowane na kluczowych elementach, które umożliwiają samodzielne stworzenie systemu budżetowania i controllingu.
      "
      • ciesielski.robert Re: Jak usprawnić żmudne czynności biurowe -kurs 16.03.22, 12:45
        Przy małym skomplikowaniu tematu excel zdecydowanie wystarcza, jednak w przypadku dużych firm lub złożonych procesów proponowałbym wziąć pod uwagę dedykowany system np. tu różne przykłady systemów do budżetowania, oczywiście są tego plusy i minusy (minus jeden główny - excel jest darmowy system nie), ale reszta to plusy.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka