Dodaj do ulubionych

chcę nauczyć się angielskiego!!!!!!!

17.11.05, 17:42
Jestem 22 letnią studentką z poznania, kurde bardzo bym chciała w końcu
nauczyć się tego anglika, poszukuję dobrej ale taniej...i cierpliwej osoby
która by mnie pouczyła..... :) mój nr GG 6818827
Obserwuj wątek
    • natalia.brzeska Re: chcę nauczyć się angielskiego!!!!!!! 17.11.05, 18:30

Zdecyduj się: albo dobre albo tanie...
      • mama_amelki Re: chcę nauczyć się angielskiego!!!!!!! 17.11.05, 19:36
        Natalia Ty nie rozumiesz! Teraz każdy chce dobrego nauczyciela,
        czyt. przynajmniej magistra (bo to podstawa), który nauczy szybko
        (no kilka miesięcy góra) a przede wszystkim będzie tani
        (góra 20zł za 60min), no bo przecież nie można więcej brać za godzinę
        lekcji!!!
        • baba67 Re: chcę nauczyć się angielskiego!!!!!!! 18.11.05, 09:55
          Rozgladaj sie za studentami anglistyki i Lingwistyki-dobrzy sa, ale nie
          zdzieraja i staraja sie wywies sie niedaleko uniwerku.
    • stysia5 Re: chcę nauczyć się angielskiego!!!!!!! 18.11.05, 12:12
      Wielkie dzięki za pomysły, "mama" ma racje, można znaleźć taniego ale i dobrego
      nauczyciela ang. i tak większość osób szuka, no chyba że śpią na pieniążkach!
      ale większość studentów nie stać na korki za 50zł za godz! Może więc ktoś może
      mi polecić taką osobę z poznania która by mnie pouczyła, bo latem chcę wyjechać
      za granice, a wiadomo, że bez języka ani rusz!
      Pozdrawiam
    • stysia5 Re: chcę nauczyć się angielskiego!!!!!!! 18.11.05, 12:14
      mój mail stysia5@poczta.onet.pl
      • Gość: mama_amelki Re: chcę nauczyć się angielskiego!!!!!!! IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.11.05, 19:54
        Wiesz moja odpowiedź była ironiczna...przynajmniej w zamierzeniu;-)
        Moim zdaniem bowiem wykwalifikowany nauczyciel nie może (nie powinien?)
        brać mniej niż 40zł!!! W końcu jest tego wart!!!