Dodaj do ulubionych

Ekspresowa siódemka po obwodnicy Szydłowca

27.05.08, 20:35
Brawo Panie Wojewodo. Teraz do roboty !!!!!!
Obserwuj wątek
    • j.an Ekspresowa siódemka po obwodnicy Szydłowca 27.05.08, 22:31
      Kto to taki Pawłowski L.co trzęsie całym Szydłowcem tam przynajmniej mu się
      wydaje,czy to ten może Pan z Rady parafialnej przy kościele na Szydłówku?
      Kochani mieszkańcy nie zatrzymacie postępu, już się Wam raz udało jak wasi
      przodkowie nie wpuścili linii kolejowej do miasta i teraz musicie zapitalać 3km
      do stacji,nie popełniajcie drugi raz tego samego błędu i kierujcie się własnym
      rozsądkiem i przyszłością swoich dzieci a nie słuchajcie nawiedzonych ludzi
      którzy chcąc się przypodobać bliżej nie określonym grupom mają Was po prosu w nosie.
    • widmo82 wreszcie! 28.05.08, 01:34
      z calym szacunkiem dla mieszkancow, ale jesli wszyscy beda domagac sie takich
      zmian na podstawie pomyslow "z czapki" to teraz sobie beda marudzic i przed euro
      tez beda marudzic ze nie wybudowano tego i tamtego. nimcy jakos przekopali caly
      kraj i juz dawna uporali sie z krzykaczami, co innego jak komus chca przekopac
      podworko i daja marne grosze ale tutaj? ludzie opamietajcie sie, lopaty w reke i
      do przodu, ekrany postawia i bedziecie mieli jeszcze ciszej niz dzis.
      • Gość: szydłowski Re: Ekspresowa siódemka po obwodnicy Szydłowca IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.05.08, 11:47
        Nie potrzeba żadnego helikoptera. Do kościła w Szydłówku, zamiast
        przez skrzyżowanie ze światłami, na którym ginęli ludzie, będzie
        teraz można się dostać bezkolizyjnie, kładką, a właściwie wiaduktem
        na poziomie ternu, bo droga pod nim będzie zagłębiona, bez potrzeby
        zatrzymywania się na światłach, samochodem, pieszo lub rowerem, bo
        ścieżka rowerowa także jest tam przewidziana.
        O co więc ten krzyk proboszcza? Po co te kłamstwa o zamachu władzy
        na kościół przez odcinanie kościoła od wiernych? Czy
        przedstawicielowi kościoła przystoi posługiwanie się kłamstwem,
        manipulacją i populizmem?
    • gregory_z_radomia Re: Ekspresowa siódemka po obwodnicy Szydłowca 28.05.08, 17:45
      Oficjalna informacja ze strony Warszawskiego oddziału GDDKiA
      bardziej dokładna i informująca o jeszcze jednym fakcie. Otóż
      podjęto również decyzje odnośnie przebiegu S7 między węzłem Radom-
      Młodocin a poczatkiem obwodnicy Szydłowca. Będzie ona przebiegała po
      nowym śladzie. Tekst zawiera również inny ciekawy fragment:
      "...pas dzielący – założono możliwość wykonania pasa dzielącego o
      szerokości 12 m pod przyszłą rozbudowę do parametrów trasy
      ekspresowej, szerokości jezdni do 3x3,5m."
      W artykule gazety nie było o tym ani słowa.

      A o to cały tekst:
      "Wczoraj (27.05 br.) w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim Delegaturze
      w Radomiu odbyła się konferencja prasowa, na której Wojewoda
      Mazowiecki podpisał decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody
      na realizację przedsięwzięcia polegającego na budowie drogi
      ekspresowej S-7 na odcinku od końca projektowanej obwodnicy Radomia
      do granicy województwa mazowieckiego.

      Przedmiotowa inwestycja o długości ok. 21,5 km, zlokalizowane jest
      na terenie gmin Orońsko, Szydłowiec i Jastrząb. Jest częścią zadania
      inwestycyjnego polegającego na dostosowaniu całej drogi nr 7 do
      parametrów drogi ekspresowej.
      Droga krajowa nr 7 łączy Gdańsk z przejściem granicznym w Chyżnem ze
      Słowacją i przebiega przez Elbląg, Warszawę, Radom, Kielce i Kraków.
      Dostosowanie drogi nr 7 do parametrów dwujezdniowej drogi
      ekspresowej zapewni komfortowe połączenia drogowe, zwiększy
      bezpieczeństwo ruchu oraz spowoduje spadek kosztów ponoszonych przez
      użytkowników drogi, eliminując dzisiejsze korki i ograniczenia w
      ruchu. Jednoczesne zapewnienie wszelkich niezbędnych połączeń
      lokalnych, wykonanie urządzeń ochrony środowiska (w tym ekranów
      akustycznych) spowoduje znaczny wzrost bezpieczeństwa i jakości
      funkcjonowania dla społeczności lokalnych.
      Ze względu na poprowadzenie trasy przez tereny leśne, zaprojektowano
      3 bezkolizyjne przejścia dla zwierząt, umożliwiające ich migrację.

      Podstawowe parametry techniczne:
      - klasa drogi – S;
      - prędkość projektowa - 100 km/godz.;
      - nośność - 115 kN/oś;
      - kategoria ruchu – KR6;
      - całkowicie ograniczona dostępność (dostępność tylko w węzłach);
      - ilość jezdni – 2;
      - szerokość pasów ruchu – 2x3,5m + 2,5m pas awaryjny;
      - pas dzielący – założono możliwość wykonania pasa dzielącego o
      szerokości 12 m pod przyszłą rozbudowę do parametrów trasy
      ekspresowej, szerokości jezdni do 3x3,5m.

      Składając do Wojewody Mazowieckiego wniosek o uzyskanie decyzji o
      środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
      Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad przedstawiła 3
      warianty (z podwariantami) poprowadzenia trasy S7.
      Wojewoda Mazowiecki w decyzji, ustalił środowiskowe uwarunkowania
      zgody na realizację przedsięwzięcia wg wariantu 3, który zakłada
      poprowadzenie trasy od węzła „Młodocin” do węzła Szydłowiec
      całkowicie po nowym śladzie z ominięciem wszystkich miejscowości
      zlokalizowanych na tym odcinku wzdłuż istniejącej trasy. Na odcinku
      istniejącej obwodnicy Szydłowca i dalej do granicy województwa droga
      prowadzona będzie wzdłuż istniejącego przebiegu.
      Dla zminimalizowania uciążliwości drogi na obwodnicy Szydłowca
      wprowadzono na długości ok. 2 km, trasę ekspresową w wykop o
      głębokości ok. 6m. Wykop dodatkowo zabezpieczony jest ekranami
      akustycznymi oraz nasadzeniami zieleni. Zaprojektowano przełożenie
      na długości ok. 1,5 km drogi wojewódzkiej nr 727 po nowym śladzie,
      co spowoduje, że istniejący dzisiaj fragment tej drogi zmieni swój
      charakter a ruch ciężarowy wyprowadzony będzie z centrum Szydłowca.
      Skrzyżowanie tej drogi z trasą ekspresową będzie w poziomie,
      przekrój uwzględni budowę ciągów pieszo-rowerowych.

      Aktualnie GDDKiA Oddział w Warszawie przystępuje do prac związanych
      z przeprowadzeniem procedury przetargowej na wybór wykonawcy, który
      opracuje materiały do decyzji lokalizacyjnej oraz projekt wykonawczy
      i budowlany.
      Uwzględniając aktualne prace legislacyjne związane z uproszczeniem
      oraz skróceniem procedur uzyskiwania decyzji administracyjnych
      (zmiana specustawy – zastąpienie decyzji lokalizacyjnej oraz
      pozwolenia na budowę jedną decyzją o realizacji inwestycji),
      wstępny harmonogram prac przygotowawczych i realizacji przewiduje
      uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w
      terminie do 06.2009r., co umożliwi rozpoczęcie robót w IV kwartale
      2009r., z terminem zakończenia w II kwartale 2012r."


      GDDKiA O/Wawa
    • Gość: but Ekspresowa siódemka po obwodnicy Szydłowca IP: 80.54.108.* 28.05.08, 23:14
      Skończcie z tym średniowieczem w Szydłowcu. W 1992 r. oddano
      obwodnicę Szydłowca, wcześniej jeździło się przez centrum.I co, po
      16 latach już wam obwodnica przeszkadza. Szydłowiec nie moze być
      zaściankiem z największym bezrobociem w Polsce. Ta droga to jedna z
      niewielu szans na skok cywilizacyjny dla Szydłowca i uniknięcie
      śmierci 20 osób corocznie na obecnej drodze nr 7 w rej. Szydłowca.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka