Dodaj do ulubionych

Plastry antykoncepcyjne moze?

25.08.07, 12:06
Witam normlanie mialam taka ladna cere a tu znowu..........boshe juz czasami
mam dosc :| myslalam nad plastrami anty- stosowal to moze ktos? Kto najlepsze?
Obserwuj wątek
    • yaasminka Raczej nie, a może nasilić problem. 12.09.07, 23:52
      Plastry antykoncepcyjne są tylko jednego rodzaju, z jednym zastawem hormonów.
      Niestety nie są to hormony polecane dla osób z trądzikiem :(
      Wśród tabletek są pigułki o różnym składzie i dawce, zarówno takie rozwiązujące
      problem trądziku i łojotoku, jak i nasilające ten problem. Dlatego można dobrać
      danej kobiecie odpowiednie tabletki.

      Poza tym plastry też obciążają wątrobę, ponieważ hormony dostają się do
      krwiobiegu (muszą, by zostać rozniesione po organizmie, w tym do narządów
      rozrodczych) i są metabolizowane w wątrobie.
      Łyknięcie pigułki nie obciąża żołądka bardziej niż zjedzenie czegokolwiek.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka