Dodaj do ulubionych

łuszczyca:( i co dalej?

23.07.09, 12:17
czesc, jakis tydzien temu lekarz zdiagnozowal u mnie luszczycę,
jestem zalamana :( co robic, co brac, czym się smarowac? bo nie chce
brac sterydow:(
Obserwuj wątek
    • rubia28 Re: łuszczyca:( i co dalej? 11.08.09, 13:15
      lekarz powinien Ci przepisac jakas masc specjalna na to.Powiem Ci ze ja
      tez mam ten sam problem i ostatnio zamiast uzywac masci to smaruje sie
      olejkiem z johnsos baby i lepiej mi pomaga jak ta cala masc.Sprobuj
      moze Ci tez pomoze,tylko sie smaruj codziennie.Tez bardzo dobre na to
      jest slonce:)Pozdrawiam
    • ejakubowski Re: łuszczyca:( i co dalej? 17.08.09, 00:38
      Witam,
      nie jestem lekarzem, sam miałem łuszczycę kilka ładnych lat.
      Potrafię pomóc jeżeli będę mógł choćby jeden dzień w tygodniu obserwować postępy kuracji. Jestem z Poznania, mam doświadczenie
      w usuwaniu łuszczycy. W czasie czterech miesięcy usunę ją z całego ciała bez śladu. Nie gwarantuję jednak że nie powróci ale nauka jaką otrzyma cierpiący, pozwoli zlikwidować ją w zarodku.
      Pozdrawiam Eugeniusz Jakubowski.
      ejakubowski@tlen.pl
      • uczula Re: łuszczyca:( i co dalej? 14.10.09, 19:14
        Pan EJ powinien juz przestac sie reklamowac na forum - to robi sie
        nudne...cokolwiek.
        a co do luszczycy...ech - czasem wystarczy ja olac by przybrala
        lagodniejsza forme - stres tez dziala pobudzajaco...
      • dzikistaw Re: łuszczyca:( i co dalej? 27.02.13, 20:10
        ejakubowski napisał:

> Witam,
        > nie jestem lekarzem, sam miałem łuszczycę kilka ładnych lat.
        > Potrafię pomóc jeżeli będę mógł choćby jeden dzień w tygodniu obserwować postęp
        > y kuracji. Jestem z Poznania, mam doświadczenie
        > w usuwaniu łuszczycy. W czasie czterech miesięcy usunę ją z całego ciała bez śl
        > adu. Nie gwarantuję jednak że nie powróci ale nauka jaką otrzyma cierpiący, poz
        > woli zlikwidować ją w zarodku.

BAJU BAJ:)