Dodaj do ulubionych

W Moskwie kolejka się nie sprawdziła. A w Rzesz...

IP: *.19.165.99.osk.enformatic.pl 10.02.10, 20:08
Jak czytam te wypociny to ręce opadają. Ale wystąpienie W.Tworka bardzo dobrze
charakteryzuje i podsumowuje rozwój miasta pod rządami tej Populistycznej
Miernoty
. ZACOFANIE I REGRES !!!!!
1/ najpierw zlikwidował strefę płatnego parkowania aby podlizać się burakom
którzy teraz stawiają fury-manki gdzie się da, bez żadnego oporu a o
konsekwencjach nie mówiąc jeżdżą fury-mankami po ulicach starówki. Każdy nieco
rozgarnięty wie, że strefa płatnego parkowania służy nie tylko zarabianiu, ale
ma też głównie zrotować ruch w centrum, aby umożliwić wielu ludziom
załatwienie spraw w centrum.
2/ bez opamiętania przyłącza się wszystko co się przyda lub nie do miasta,
bzdury obiecuje, poszerza strefę miejską dla komunikacji (autobusy, taxi)
generując tym samym kilometrażu i kosztach niższy zysk - imbecylizm
ekonomiczny
(a potem się dziwują w ratuszu, że mpk generuje długi)
3/ wpuścił na rynek jakiegoś krawężnika, który wypełzł spod jakiegoś kamienia
i dzięki niemu mamy piękną dziurę, niedokończoną budowę, za chwilę brak
jakiegokolwiek parkingu w centrum (nie wspominając o tym, że nasi ratuszowi
rozgarnięci przyjaciele nie widzieli na oczy czegoś takiego jak parking
podziemny lub wielopoziomowy - za t widzieli kładkę a'la rondo nad przejściem,
kolejkę miejską, wysokie nieprzejrzyste ekrany itp.)
4/ teraz zafundują nam złom wzdłuż i poprzek miasta, bo kolejka jest
pięknaaa!! - tyle tylko, że miasto to nie alejki Nowego Miasta, mimo, że nawet
im udowadniają, że to jest kretyński pomysł
5/ a i nie mogę pominąć faktu, że już niedługo za raptem kilka mln złotych
miasto zmieni się w Rzeszów - Zdrój, w szpitalu miejskim powstanie
podpiwniczone uzdrowisko, w parku na przeciw stanie muszla zdrojowa a w dworku
będzie pijalnia wód.
I jest pięknie a będzie jeszcze piękniej!!!!!!
Obserwuj wątek
    • Gość: Prześmiewca Re: W Moskwie kolejka się nie sprawdziła. A w Rze IP: *.adsl.inetia.pl 10.02.10, 21:02
      A miała się sprawdzić ? chyba na trasie wokół Kremla.Ten kto imputuje takie
      relacje nie był nigdy w Moskwie.To dziewięć milionów ludzi,gdzie pojazd
      poruszający się z prędkością 30km/godz. Nie wiem jaka jest cena biletu, ale jest
      to miasto o dużych dysproporcjach zamożności mieszkańców.Czy każdy chętnie
      zapłaci.Co do płatnego parkowania w centrum Rzeszowa o ile sobie przypominam
      najlepiej zarabiała firma nadzorująca to parkowanie , miasto nie miało z tego
      tytułu żadnych zysków.Kiedy w Rzeszowie u schyłku XX wieku stawiano parkometry
      na żetony w Warszawie nikt o takich rozwiązaniach nie słyszał.
    • dr_psychol W Moskwie kolejka się nie sprawdziła. A w Rzesz... 10.02.10, 22:27
      www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=451249
      Podobna rezcz miała już w Poznaniu być.

      Sydney ? OK tylko że Sydney stać na taką atrakcję turystyczną, a
      nas nie. A poza tym, u nas turystów przecież nie ma :)

      Pojedyncza kolejka w Sydney zabiera jeszcze mniej osób niż to nasze
      przyszłe cudo, tylko tamto ładniejsze chyba trochę :)

      "The Metro Monorail (formerly Sydney Monorail, and originally TNT
      Harbourlink) runs in a loop through the city of Sydney, Darling
      Harbour and Chinatown. There are eight stations on 3.6 km of track,
      with four trains operating simultaneously out of a total of six. It
      was initially known as the Darling Harbour Monorail and opened on 21
      July 1988. It is now operated for Metro Transport Sydney by Veolia,
      who also operates the Sydney Metro Light Rail. Each train consists
      of seven carriages with seating for 48 passengers and they run at 33
      km/h. A complete circuit takes 12 minutes. "

      Myślę że realny wpływ tej zabawki na poprawę jakości transportu
      miejskiego, jest niewielki.
      Ale jesli już mamy 400 baniek do wyjęcia i nie wiemy na co te 80
      wydać i miałyby przepaść, budujta kolejkę :D
      • Gość: olek Re: W Moskwie kolejka się nie sprawdziła. A w Rze IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 10.02.10, 22:44
        Jeśli pomimo przedstawionych argumentów urzędnicy miejscy nadal będzie upierał
        się z budowa kolejki, to jest uzasadnione podejrzenie że ktoś obiecał,że będzie
        prowizja za przeforsowanie projektu.A może prowizja już została wypłacona i coś
        teraz zrobić, trzeba to wdrożyć na siłę.To, że nie rozwiąże problemów
        komunikacyjnych miasta co to obchodzi kogoś,który jeżdzi samochodem lub go
        wożą.Nie ważne co mówią ,ważne że mówią a to jest najważniejsze przed wyborami
        samorządowymi.Ale może wybory samorządowe będą totalną klapą i co gdy wybiorą
        mieszkańcy innych radnych i włodarzy miasta.W wyborach radny z SLD nie pomoże
        nawet,żeby mu fiołek na ręce wyrósł.
    • tkr1953 W Moskwie kolejka się nie sprawdziła. A w Rzesz... 10.02.10, 22:39
      Intencje organizatorów w wczorajszego spotkania znamy mam nadzieję że sprawa kolejki szynowej nie była najważniejsza.
      Moim zdaniem są małe szanse na złagodzenie problemów transportowych miasta bez zmian świadomości i zachowań nie tylko mieszkańców ale i dojeżdżających do pracy
      To nie mieszkańcy są powodem korków widać to w godzinach szczytów komunikacyjnych i na drogach wylotowych z miasta, nie rozładuje się korków w godz. szczytów komunikacyjnych można starać się aby nie były tak duże jak na nasze warunki.

      Idąc dalej nie poszerzanie dróg bo tu są ograniczone możliwości, a uprzywilejowanie transportu zbiorowego w głowach ludzi i decydentów a dążyć można do tego poprzez
      - poprawę komfortu przejazdu
      -zachęcanie do pozostawiania samochodów poza centrum miasta
      - konkurencję wśród przewoźników
      - wspólne przejazdy do pracy
      Będzie to możliwe pod warunkiem że:
      - będzie łatwy i dogodny dostęp do komunikacji miejskiej
      - właściwy czasokres działania ( np. aktualnie o 22 kończą się kursy podmiejskie co jest dla wielu naprawdę uciążliwe )
      -uzyskamy dobra częstotliwość jazdy i bezpośredniości połączeń
      - będzie punktualnie i niezawodnie ( jest to do osiągnięcia chociażby w Warszawie)
      - dzięki dobrej prędkości podróży
      -dobrym warunkom oczekiwania na przystankach i dla niepełnosprawnych
      - będzie prawidłowe zachowanie personelu( zachowanie kierowców dalej budzi wiele zastrzeżeń)
      -będzie bezpieczeństwo jazdy i osobiste

      Tego nie da się załatwić w ciągu roku jest to program na lata ale na razie nie widać za bardzo zmian w tym zakresie po wprowadzeniu zmian w zarządzie komunikacji miejskiej.
      Trzeba by już także mieć już na uwadze problemy związane ze zwiększaniem ilości pasażerów na lotnisku w Jasionce i problemach z komunikowaniem się pasażerów z miastem. Dalej chyba niewiele robi się, ale i chyba niewiele możemy zrobić w rozbudowie komunikacji kolejowej na trasach Kolbuszowa- Głogów , Rzeszów, Czudec –Strzyżów czy też Łańcut – Rzeszów ale tu jest problem z dworcem w Łańcucie odległym od miasta.
      Kłania się nam tez problem integracji taryfowej międzymiastowej oraz miedzy poszczególnymi środkami transportu miejskiego.
      Bilet elektroniczny sprawdzający się w dużych i małych miastach ( Warszawa, Kalisz, Poznań, Wejherowo, Radomsko) też na nas czeka MAM NADZIEJĘ ŻE SIĘ GO NIE BOIMY.

      Uważam, że jeśli będą środki unijne to trzeba je brać i wykorzystywać do rozbudowy alternatywnych środków transportu, do dokupywania autobusów, do poprawiania dróg tam gdzie jeszcze można oraz szerszego myślenia bez politykierstwa o tym problemie istotnym dla każdego z nas.
      Dróg w nieskończoność nie da się rozbudowywać podobnie jak jednego transportu, bo to się nie uda.
      Jeśli będą środki na jakiś alternatywny środek transportu to moim zdaniem i nie tylko trzeba z niego korzystać i to robić i nie bać się chociażby kolejki szynowej

      Problemem Wojtka z Politechniki na spotkaniu było to że przedstawił to co mu odpowiadało a nie wiedzę o przyszłości tego typu rozwiązań.

      Komu i dlaczego ta inicjatywa szkodzi tego chyba nie można do końca zrozumieć , drogi nie, miejsca parkingowe nie, zieleń nie , fontanny są be itd.

      Kolejka moim zdaniem sprawdzi się w tym zakresie nie tylko jako zastępczy środek transportu ale i jako atrakcja turystyczna co nam na pewno nie zaszkodzi. Argumenty że to ,,bajkowe myślenie’’ chyba trzeba by jednak między bajki włożyć.

      Fajnie było gdy krytykowano brak miejsc parkingowych i dróg ale jak Ratusz to robi to źle bo tylko asfalt i nic więcej, Podobnie z kolejką kolejka nie bo nie, ale co w zamian jaki alternatywny środek transportu tego już z reguły nikt nie proponuje.

      Moim zdaniem jedyną chyba nieprzemyślaną decyzja drogową była przebudowa Sikorskiego zamiast Podkarpackiej ale cóż stało się można to tłumaczyć budowa łącznika z Przemysłowej ale to takie trochę na siłę uzasadnienie tej decyzji.

      Wydaje mi się ze cierpimy na zaściankowość, a kolejka to krok w dobra stronę. Nie jesteśmy taką aglomeracja, która będzie rozwijać system transportu tramwajowego czy tez szybkiej kolejki ( jak np. RER w Paryżu) bo nas na to nie stać. Ktoś tam kiedyś na forum pisał o metrze a to już zupełna abstrakcja.

      Nie wiem czy to co pisze kogoś zastanowi, bo jak czytam o trzeciej przebudowie skrzyżowania Dąbrowskiego z Podkarpacką w ciągu chyba sześciu lat to nie wiem co o tym sądzić , podobnie jak o tym dlaczego ze znanego mi kierunku Boguchwały w zasadzie wszystkie miejskie autobusy w tym i prywatne jadą przez środek miasta ( czyli Dąbrowskiego itd.) do dworca PKP i PKS gdy tymczasem większość sklepów i zakładów pracy zlokalizowanych jest na Nowym Mieście, Baranówkach i okolicach, czyżby koła były przyspawane na ostro tylko do jazdy na wprost . Postulat nie do załatwienia. Utworzą nową linię, którą niewielu jeździ, ale autobusów na Powstańców Warszawy i Batalionów Chłopskich nie skierują.
      Życzę wszystkim trochę uśmiechu i mniej zacietrzewienia przy prezentacji swych argumentów
      • Gość: Pan Tofel Re: W Moskwie kolejka się nie sprawdziła. A w Rze IP: *.multimo.pl 11.02.10, 12:11
        W kilku kwestiach które poruszasz bym się zgodził, natomiast w sprawie tych
        kluczowych to już nie bardzo. Otóż wg mnie z poszerzeniem miasta nie idzie w
        parze rozrost komunikacji miejskiej. Na nowe osiedla nie kursują ani nowe linie,
        ani częstotliwość starych nie wzrosła skutek - wzrost transportu
        samochodowego

        Nie powstają też nowe drogi tylko stare są modernizowane w mniej lub bardziej
        przemyślany sposób skutek - wzrost transportu samochodowego
        Na forum i nie tylko krytykuje się większość projektów ratusza nie dla zasady
        tylko dla tego, że są one nieprzemyślane, niespójne, nie trafiają w oczekiwania
        mieszkańców i nikomu nie będą służyć np. wisząca turbokładka, piętrowy parking w
        miejscu gdzie go nikt nie chce - na podpromiu, ratusz na szkolnym boisku w stylu
        hotelu rzeszów bez odpowiedniej liczby parkingów, ale za to skutecznie
        zwiększający ruch w obrębi zatłoczonego ronda.
        Pieniądze z unii skoro są to trzeba mądrze wydać, a nie zmarnować bo drugiej
        takiej szansy nie dostaniemy

        Kolejka nie rozwiąże żadnego problemu, ani nie stanie się alternatywą z prostej
        przyczyny: Na trasie na której jest zaprojektowana jeździ najwięcej autobusów, a
        powstanie kolejnej linii dubla to absurd. Trzeba w pierwszej kolejności budować
        połączenia tych części miasta które są ze sobą najsłabiej, a nie najmocniej
        skomunikowane.

        Co do Twojego ostatniego akapitu to ja bym szerzej omówił bo to jest sedno
        sprawy. Polepszenie jakości i wydajności transportu miejskiego. Ten temat w
        Rzeszowie leży i kwiczy. Nie trzeba wymyślać spektakularnych i drogich projektów
        komunikacji alternatywnej tylko w pierwszej kolejności usprawnić ten co
        istnieje, a którego działanie pozostawia wiele do życzenia:
        1. Dublujące się linie na 75% długości trasy
        2. Do tego jeżdżące jeden za drugim, a nie w odstępach czasowych.
        3. Brak wystarczającej liczby połączeń z nowymi osiedlami
        4. Zupełny lub prawie zupełny brak komunikacji z Tyczynem, Boguchwałą, Łańcutem,
        Głogowem itp
        5. Złe - niefunkcjonalne bądź zbyt rzadkie rozmieszczenie przystanków.
        6. Niedostosowanie rozkładu jazdy do potrzeb mieszkańców - prawie zupełny brak
        komunikacji w godzinach wieczornych i nocnych.
        7. Brak synchronizacji z innymi rodzajami transportu zbiorowego - PKP, PKS,
        lotnisko.
        Rozwiązanie tych kwestii przełoży się na zwiększenie zainteresowania ludzi
        komunikacją zbiorową i doprowadzi do zmniejszenia ruchu samochodowego.
      • Gość: pniok Re: W Moskwie kolejka się nie sprawdziła. A w Rze IP: 89.230.90.* 10.02.10, 23:46
        Czytalem niejednokrotnie wypowiedzi dzisiejszego prelegenta "voya"
        na forach... W większości wypadków atakuje Prezydenta (zresztą kto
        zorganizował tą debatę), a propozycje Jego nigdy nie są poparte
        przeprowadzonymi badaniami. Dlatego taka teoretyczna prezentacja
        pokazana publicznie, posiłkowana pobranymi zdjęciami z internetu bez
        posiadanych praw autorskich niczego nowego do sprawy nie wnosi.
        • Gość: komar Re: W Moskwie kolejka się nie sprawdziła. A w Rze IP: 188.33.3.* 11.02.10, 00:17
          Powiedzmy, że masz rację. Ale to nie jakiś student ma przeprowadzać
          badania i udzielać merytorycznych wypowiedzi, tylko urzędnicy którzy
          biorą za to pieniądze. Tymczasem nic takiego nie miało miejsca. Nikt
          nie przedstawił (popartych przeprowadzonymi badaniami) korzyści
          jakie ma przynieść kolejka. Pan Ustrobiński nie podał żadnych
          argumentów. A liczby które przytaczają miejscy urzędnicy, są po
          prostu wytrzepane z rękawa, co wykazalem tutaj:
          forum.gazeta.pl/forum/w,69,107088648,107088961,W_Moskwie_kolej
          ka_sie_nie_sprawdzila_A_w_Rzesz_.html
    • Gość: (gość portalu) tramwaje produkcji wrocławskiej są duuzo tansze IP: *.217.146.194.generacja.pl 11.02.10, 00:38
      tramwaje produkcji wrocławskiej są duuzo tansze
      ok 2mln zł (fabrycznie nowy) np taki protram 205As:
      www.protram.com.pl/Zdjecia/PICT5913.JPG
      www.protram.com.pl/zdjecia_aktualnosciB.htm
      Liczba miejsc siedzących 37
      Liczba miejsc stojących 135

      Kupcie sobie 10 takich tramwajów i zostanie jeszcze 60mln
      na budowe torów -za tą samą cene pojemnosc pasażerską rzędu 2000 osób
      jednoczesnie.
      Jako pasażer tego wynalazku co powyzej moge powiedziec:
      zryw, cisza, komfort, obszerne wnetrze.
      W przeciwienstwie do takiego za 8mln czeskiego złomu:
      bi.gazeta.pl/im/2/6241/z6241482X.jpg
      który ma bardzo mało miejsca w srodku i jest za ciężki
      na swoje silniczki.
      • Gość: xttt dokładnie tylko i wyłącznie tramwaj !!!!!!!!!!!!!! IP: 81.219.182.* 11.02.10, 02:07
        sprawa się zapętliła bo na początku kolejka miała być takim novum atrakcją
        turystyczną (trasa wzdłuż rzeki) OK , ale tyla milionów więc pasowało by żeby
        też ludzi woziła więc trasa koła , ale na tej trasie to się nie sprawdzi i nie
        poprawi komunikacji bo cóż to jest 4 wagoniki :(, na tej trasie tylko i
        wyłącznie tramwaj ... a kolejka to może by linowa wzdłuż Wisłoka nad zalew :)
    • mal49 Moskwa a Rzeszów! 11.02.10, 07:08
      W Moskwie nie mogła się sprawdzić, bo tam ulice mają szerokość połowy
      rzeszowskiego centrum. Poza tym jest metro.
      To porównanie jest śmieszne.
      Tramwaje, nawet te nowoczesne i 'ciche' są już przeżytkiem.
      Najlepiej zburzyć to miasto i budować wszystko od nowa, bo nikomu tu nie można
      dogodzić. Co człowiek - to inne zdanie.
      Prawda jest taka, że w zatłoczone do granic absurdu miasto nie można już
      niczego wepchnąć. Można tylko wymienić: dymiący i hałasujący autobus - na
      trolejbus. A kolejka? No cóż - jeśli się zmieści, niech już będzie.
      --
      --------------
      ;-)
    • Gość: inwestycje.rzeszow W Moskwie kolejka się nie sprawdziła. A w Rzesz... IP: *.rzeszow.vectranet.pl 11.02.10, 08:55
      popatrzcie na liczby;
      autobus - pojemność 100 osób
      tramwaj - pojemność 200 osób
      kolejka - pojemność 56 osób

      na ulice Rzeszowa wyjeżdża codziennie 160 autobusów, więc jednorazowo może
      przemieszczać się nimi 16000 ludzi. Kolejka będzie miała 4 składy więc
      jednorazowo na całej linii pomieści 200 osób. Czy to ma uleczyć transport
      zbiorowy w Rzeszowie?

      Pamiętajmy, że tramwaje miały zostać wprowadzone w Rzeszowie w latach 70 ale
      nie wypaliło to. Pozostałością są szerokie pasy zieleni które spokojnie można
      zagospodarować pod tramwaj i autom nie zabierzemy miejsca. Tram można puścić
      spokojnie po trasie jaką planują puscic kolejkę. A jak komuś szpeci trakcja to
      niech wezmie pod uwagę, że 10 metrowe slupy kolejki beda szpecic jeszcze bardziej
      • mariten Re: W Moskwie kolejka się nie sprawdziła. A w Rze 11.02.10, 09:57
        Na początek, zanim te tramwaje będą, to należałoby wymienić
        przynajmniej częśc autobusów w MPK. Średni wiek taboru wynosi 14
        lat! Dyskusja się toczy o kolejkach, tramwajach, buspasach itp.
        rzeczach, a po ulicach jeżdżą wraki. Sam wiceprezydent przyznał, że
        ta kolejka ma być tylko uzupełnieniem systemu komunikacji miejskiej.
        Ale cała uwaga koncentruje się na tym uzupełnieniu, a to co ma być
        podstawą, już mało kogo obchodzi. Od strony wydatków wygląda to
        podobnie, miasto chce wydać 80 mln na uzupełnienie, czyli kolejkę.
        Natomiast cisza panuje, co do wydatktów na podstawę komunikacji
        miejskiej, czyli autobusy.
        --
        Rzeszów - fotografie, historia, architektura, ciekawostki
    • Gość: ARCHITEKT szybki tranwaj IP: *.wist.com.pl 11.02.10, 10:25
      Polecam Panom z RATUSZA BUDOWE SZYBKIEGO TRANWAJU BIENACEGO
      PO PASIE ROZDZIELAJACYM TRANWAJ RUSZA Z DWORCA PKP..ZACHACZA O NOWE
      TARGOWISKO POTEM REJTANA ..SKRECA W PRAWO I ZNOW PASEM ROZDZIELJACYM
      PRZE ZAPOTE I POLITECHNIKE WPINA SIE W LINIE KOLEJOWA RZESZOW
      OSIEDLE I WRACA NIA DO DWORCA GLOWNEGO.. NO I BUDOWA PARKINGOW
      BUFIROWYCH NA OBZEZACH Z KTORYCH ZA DARMO MOZNA DOJECHAC KOMUNIKACJA
      DO CENTUM..

      POZDRWAIEM ARCHITEKT Z WIELOLETNIM KOPEENHASKIM STAZEM

      PSI NIE ZAPOMNIJCIE O DROGACH ROWEROWYCH
    • Gość: www W Moskwie kolejka się nie sprawdziła. A w Rzesz... IP: 79.139.92.* 11.02.10, 11:05
      Osobiscie uwazam,ze tramwaj jest tu najlepszy.Mozna go puscic po
      pasach rozdzielajacych jezdnie na ktorych teraz rosnie trawa.Zabiera
      duzo wiecej ludzi,jest tez ekologiczny.Zamiast zwiekszac tabor MPK
      ktory tez korkuje miasto bo stoi na ulicach razem z
      samochodami,tramwaj jezdzilby swoja trasa.Mozna by puscic jakas
      linie przez centrum,np. w Krakowie jezdza tramwaje starymi
      zabytkowymi ulicami,ale to wszystko trzeba zrobic z glowa.Szkoda
      tych pieniedzy na ta kolejke bo to jest nieporozumienie i tez nie
      rozwiaze problemow komunikacji w miescie.Kolejka jest malo wydajna a
      slupy na 10 metrow tez beda szpecic miasto.Za chwile zostana
      pomaziane i popisane i poobklejane ogloszeniami.Nowoczesny tramwaj
      ma sens.Gdyby to bylo takie dobre to inne miasta tez by takie
      kolejki budowaly.A pamietacie gondole???ktore mialy byc budowane w
      Rzeszowie,cale szczescie,ze to nie wypalilo.
      • Gość: komar Re: W Moskwie kolejka się nie sprawdziła. A w Rze IP: 109.243.245.* 11.02.10, 11:43
        Pamiętamy gondole, podobnie jak pamiętamy:
        - obwodnicę północną
        - most skośny
        - skrzyżowanie bezkolizyjne pod UW
        - teatr muzyczny
        - odmulenie zalewu
        - rowery miejskie
        - parkingi wielopoziomowe
        - centrum targowe
        - resmana na całym obszarze
        - nowoczesny stadion miejski
        - baseny z wodą geotermalną
        - Europejską Stolicaę Kultury
        - połączenie Podkarpackiej z Przemysłową
        - offset
        - fontannę multimedialną
        - storczykarnie
        - całoroczne lodowisko
        - bella dolinę i kilka innych rzeczy. Szkoda, że "gospodorz" już
        zapomnioł.
    • Gość: xyz W Moskwie kolejka się nie sprawdziła. A w Rzesz... IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.02.10, 11:59
      Głównym problemem Rzeszowa jest brak logicznego i przejrzystego
      układu funkcjonalnego. Strefy "city" (hłe,hłe), handlu
      wielkopowierzchniowego oraz osiedli mieszkalnych przenikają się
      całkowicie. To jest jeden kocioł grochówki z bigosem. Winę za ten
      stan ponoszą włodarze miasta którzy myśląc z perspektywy kierownika
      osiedla lub co najwyżej miasteczka powiatowego, przekroczyli swój
      próg kompetencji.
      Przechodząc do rzeczy:
      Nic nie jest w stanie, po zabudowaniu ważnych węzłów komunikacyjnych
      centrami handlowymi w centrum miasta, przy braku pomysłu na dojazd i
      pakowanie samochodów petentów urzędów miejskich, uratować systemu
      komunikacji. Pogódźcie się z tym że korki będą rosły ( dojdą jeszcze
      Towersy i centrum po Hotelu Rzeszów ) i zainwestujcie w dobry sprzęt
      audio w samochodach żeby się uspokajać kiedy wspomnicie za kilka lat
      obecnego Prezia.
      • Gość: DD Re: W Moskwie kolejka się nie sprawdziła. A w Rze IP: *.rzeszow.mm.pl 11.02.10, 14:18
        Dobra Panie prezdencie koniec z kolorowanie miasta, czas wziąść się za poważne problemy a więc:
        1 Parkingi : Kolo ratusza dwu poziomowy parking, wydzierzawienie parkingu od Rysia pod galeria Rzeszow, parking dwupoziomowy kolo 3 liceum, no i ojczulkowie zapominaja o jakims durnym pomysle ogrodów w centrum miasta tylko sie buduje kolejny dwupoziomowy parking.
        2 Kolejka, ale nie 3-4 składy i nie w jedną strone tylko w dwie i tak zeby nie czekało się nie dłuzej niż 10 minut na kolejny skład skoro to tylko 50 osob wozi.
        3 Zeby kolejki miały co wozić potrzeba miejsc pracy zeby ludzi całkowicie nie wysiedlili się z tych "kresów wschodnich"

        Rowery to głupi pomysł bo i tak nie ma tras rowerowych
        Lodowisko jak tanie i będzie rentowne to można wybudować
        skatepark jak zostanie troche pieniedzy to taki "luksus"
        No i obowiązkowo trzeba łaczyc sie z Warszawa S9 i kolej MUSI BYĆ
    • Gość: mieszkaniec W Moskwie kolejka się nie sprawdziła. A w Rzesz... IP: *.171.195.130.static.crowley.pl 11.02.10, 14:07
      Powtarzam jescze raz, w mieście 80% to samochody z okolicy bliższej
      czy dalszej. Zrobić przystanki pośrednie, po istniejących torach w
      obu kierunkach puścić szynobusy co ok. 15,20 minut. Na stacjach
      pośrednich wybudować darmowe parkingi dla korzystajacych z kolejki,
      niech jeden bilet będzie wazny na kolejkę i wszystkie autobusy przez
      np. 1,5 godziny ( w zalezności od strefy). Przy przystankach zrobić
      pętle autobusów PKS, które rozwiozłyby ludzi po terenie. Zlikwidować
      dworzec podmiejski PKS, z dworca PKS zrobić dużą pętlę dla autobusów
      MPK, zlikwidować kursy PKS od Przeworska po Dębicę. Wprowadzić
      strefę płatnego parkowania dla samochodów z nierzeszowska
      rejstarcją. Ubędzie samochodów a kolejka zarobi na siebie.
      Oczywiście trzeba dopracować szczegóły. Lepiej i taniej.
    • Gość: asdfsdfg W Moskwie kolejka się nie sprawdziła. A w Rzesz... IP: 84.38.160.* 11.02.10, 15:41
      hHEHEHEH - oto cały tadek :-) hehehehehe -to należy rozpropagowac :-)

      Pamiętamy gondole, podobnie jak pamiętamy:
      - obwodnicę północną
      - most skośny
      - skrzyżowanie bezkolizyjne pod UW
      - teatr muzyczny
      - odmulenie zalewu
      - rowery miejskie
      - parkingi wielopoziomowe
      - centrum targowe
      - resmana na całym obszarze
      - nowoczesny stadion miejski
      - baseny z wodą geotermalną
      - Europejską Stolicaę Kultury
      - połączenie Podkarpackiej z Przemysłową
      - offset
      - fontannę multimedialną
      - storczykarnie
      - całoroczne lodowisko
      - bella dolinę i kilka innych rzeczy. Szkoda, że "gospodorz" już
      zapomnioł.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka