Dodaj do ulubionych

Zamówienie leków z Indii

23.08.16, 23:49
Witam, chciałbym uzyskać informacje na temat leczenia lekami z Indii, czy ktoś forumowiczów zamawiał leki od Viveka lub Gandhiego? i zakończył kurację tymi lekami generycznymi z jakim rezultatem, chętnie zapoznam się z każdymi informacjami na ten temat.
Chciałbym zamówić leki na genotyp 1b lecz się trochę obawiam że nie dostanę przesyłki lub zostanę oszukany.
Obserwuj wątek
      • synio123 Re: Zamówienie leków z Indii 30.08.16, 15:22
        Dzięki za odpowiedz. Ja dziś jestem po konsultacji z lekarzem, mam zamówić zamiennik Harvoni na 12 tygodni. Jaki lek zamawiałaś? Nie miałaś problemu ze zgodą od prezesa i odbiorem z urzędu celnego?
        • Gość: Naterapii Re: Zamówienie leków z Indii IP: 194.60.227.* 30.08.16, 23:38
          Również mam zamiennik Havroni czyli Ledifos na 12 tyg. Urzad celny nie chciał mi wydać leku bez pozwolenia, ale zgode dostałam w 5 dni. Oczywiscie w urzedzie naliczyli mi vat :( W przychodni spotkalam chlopaka, ktory rowniez zamowil sobie ledifos i nie czekal na wezwanie z urzedu, tylko rowno z zamowieniem leku postaral sie o zgode. Takze to dobry pomysl by troszke przyspieszyc przesylke. W sumie czekalam ok 3 tyg od zamówienia. Powodzenia :)
        • kiepski476 Re: Zamówienie leków z Indii 31.08.16, 10:39
          Ja polecam zwykle produkty firmy Natco Pharma. Zob. noweleki.hepatitisc.pl/p/leki-z-indii.html#8
          Czytałem o wypadku, gdy w opakowaniu Ledifosu znalazły się tabletki sofosbuviru zamiast ledipasviru/sofosbuviru. Natomiast nie słyszałem o podobnym skandalu w wypadku firmy Natco.
    • visnu_1 Re: Zamówienie leków z Indii 31.08.16, 18:05