Dodaj do ulubionych

Bóle w klatce piersiowej.

07.03.09, 20:25
Jestem po 32 zastrzyku do tej pory wszystko przebiegało normalnie,a
teraz pojawiły się częste bóle w klatce piersiowej,lekarz narazie
ograniczył mi copegus do 2 tabletek na dobę.Jestem ciekawa czy ktoś
miał takie objawy i czy dotrwał do końca kuracji.Lekarz się
obawia,że będzie musiał przerwć mi kurację.

Obserwuj wątek
    • fast-usypiacz Re: Bóle w klatce piersiowej. 07.03.09, 22:00
      Przyczyn dolegliwości bólowych w klp może być bardzo wiele i niekoniecznie są
      związane z terapią HCV. Może to być zwykła neuralgia nerwów międzyżebrowych
      iwówczas zwykłe leki p-zapalne będą wystarczające. Ale interferon może być
      przyczyną nawracających zaburzeń rytmu serca( migotanie przedsionków,
      częstoskurcze nadkomorowe) które mogą dawać dolegliwości dławicowe o których
      piszesz, może to być także zwykła anemia, która powoduję że serce zwłaszcza w
      sytuacji zwiększonego wysiłku jest niedokrwione, bo brakuje mu tlenu, niesionego
      przez hemoglobinę lub zaburzenia elektrolitowe-niedobór potasu i magnezu, które
      predysponuja do zaburzeń rytmu. Ja zrobiłbym podstawowe badanie morfologia,
      elektrolity, ekg a potem dopiero szukał głębiej - oczywiście zgodnie z
      zaleceniami doktora - tak jak pisze Bananarama nawet innego bo może dostrzeże
      coś czego nie widzi lekarz który Cią prowadzi. Może niekoniecznie trzeba
      odstawiać leki...
    • zielik85 Re: Bóle w klatce piersiowej. 08.03.09, 09:58
      Witam! Jestem po 16 zastrzyku i na poczatku tez miewalem bole w
      klatce piersiowej nawet dosyc mocne ze musialem sie polozyc, ale to
      sie zdarzalo kilka razy w miesiacu z 5-10 min i ustawalo. Tez na
      poczatku sie tego wystraszylem, mialem ekg robione, ale z czasem to
      minelo i teraz nie pamietam kiedy mialem te bole. Tak naprawde nie
      wiem od czego to bylo, moze od lekow a moze na tle nerwowym.
      Poczekaj jeszcze troche i przedewszytskim konsutuj sie z lekarzem!
      Pozdrawiam!
      • krystynattt Re: Bóle w klatce piersiowej. 18.03.09, 19:05
        jestem po rozmowie z lekarzem,dostałam skierowanie do kardiologa
        zrobiłmi EKG i stwierdził niedotlenienie mięśnia sercowego
        spowodowane przyjmowaniem leków,proponuje przerwanie leczenia,jeśli
        bóle się nasilą.Ale ja teraz czuję się lepiej i lekarz prowadzący ma
        podjąć decyzję.Dodam jeszcz,że dostałam leki i być może dlatego czuję
        się lepiej.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka