Dodaj do ulubionych

Trafiłam do Was dzięki forum o moderacji

03.09.08, 19:24
Kto by pomyślał?:-)

Ja mam depresję kilka razy do roku i w związku z tym wyrobiłam w sobie
instynkt lekomański, więc nie będę was nachodzić, bo po co wam ktoś kto idzie
na skróty?:-)

Ale serdecznie wszystkich pozdrawiam. Szczególnie lucynę, nienil, dolora i
agresiwa.. Niestety nie udało mi się poznac Euforyka- z wiadomych względów:-)

Jeszcze raz serdecznie pozdrawiam. Wcale nie jest z wami tak źle, skoro tak
dzielnie walczycie o swoje. Myślę, że takich, którzy trzymają za was kciuki
jest dużo więcej.

Kłaniam się.

Agata
Obserwuj wątek
      • of.woman.born Re: Trafiłam do Was dzięki forum o moderacji 03.09.08, 19:34
        dolor napisał:

        > Dzięki, było nas dużo, walczą lepiej się czujące, niezabanowane niedobitki.
        > Lekomanów ci u nas dostatek, ale i tego chętnie przyjmiemy:)
        > Pozdrawiam.

        Wyglądałoby to tak, że połączyła nas niechęć do cenzury w sieci (nie moderacji
        tylko zwykłej chamskiej cenzury)..nie możemy dać im tej satysfakcji..oni takie
        linki mają podawane codziennie na talerzu..zamiast jajecznicy i soku z pomarańczy:-)

        Wiedz tylko, że potrafią zamknąć forum, które im nie leży..nawet prywatne..więc
        musisz oswoić się z tą myślą, że i to stanie się atakiem cenzorskich trolli.
          • of.woman.born Re: Trafiłam do Was dzięki forum o moderacji 03.09.08, 20:05
            dolor napisał:

            > Zawsze można się przenieść na forum dziennik.pl

            Kilka razy o tym debatowałam. Na forum agory mają najbardziej czytelny układ
            drzewek. Onet, Dziennik, TVN24 to masakra dla kogoś kto się tu wychował i
            niestety się przyzwyczaił do czytelnego zamieszczania postów. i oni o tym
            wiedzą, na tym bazują. Wiedzą, że przenosiny dla kogoś, kto poznał tu setki osób
            to trudna sprawa...
        • vicky17 Re: Trafiłam do Was dzięki forum o moderacji 03.09.08, 20:02
          of.woman.born napisała:


          > Wiedz tylko, że potrafią zamknąć forum, które im nie leży..nawet prywatne..więc
          > musisz oswoić się z tą myślą, że i to stanie się atakiem cenzorskich trolli.

          potrafia zamknac forum i to na skutek zawisci,zazdrosci,chorych i nienawistkich
          troli,ale w koncu wiesz o czym mowie:)
          na boku zycze kazdemu z was pomyslnosci w tym by i wasze forum i wasze zdrowie
          psychiczne bylo OK. przykro mi woman,ze cierpisz na depresje bo w koncu to
          powazna choroba,nekajaca sporo ludzi na swiecie,ale moim zdaniem najlepiej ja
          leczyc w realu a nie wirtualnie.nie wiem jak daleko od siebie mieszkacie,ale
          spotkanie i wspolne rozmowy sa 1000 razy bardziej skuteczne od swiata
          wirtualnego,gdzie trwa tylko wojna,ponizanie i rugowanie tych "innych".
          no coz ja na pewno nie chce wam nic sugerowac czego sami nie wiecie,ale brawa za
          to,ze odwazyliscie sie bezduszna i wredna cenzure,jaka panuje na wielu forach
          agory, wyniesc na swiatlo dzienne i podkreslic jej malosc. moim skromnym
          zdaniem ktos kto podejmuje sie spolecznie tego typu pracy ma sam albo powazne
          problemy mentalne,albo cierpi na inne kalectwa,ktore ukrywa tym,ze ma jakas
          wladze nad innymi.
          to w moich oczach jest nie tylko prymitywne ale i niskie.
          zycze wam wszystkim powodzenia i oby wasze forum nie bylo najezdzane przez
          trole,ludzi zlosliwych i ich macki..a te sa niestety wszedzie w agorze.
          • of.woman.born Re: Trafiłam do Was dzięki forum o moderacji 03.09.08, 20:06
            vicky17 napisała:

            > of.woman.born napisała:
            >
            >
            > > Wiedz tylko, że potrafią zamknąć forum, które im nie leży..nawet prywatne
            > ..więc
            > > musisz oswoić się z tą myślą, że i to stanie się atakiem cenzorskich trol
            > li.
            >
            > potrafia zamknac forum i to na skutek zawisci,zazdrosci,chorych i nienawistkich
            > troli,ale w koncu wiesz o czym mowie:)

            Wiem, Ty byłaś właścicielką jawnie antysemickiego forum dlatego sama byłam za
            zamknięciem.

            A poza tym to jest forum o depresji jakbyś nie zauważyła.
            > na boku zycze kazdemu z was pomyslnosci w tym by i wasze forum i wasze zdrowie
            > psychiczne bylo OK. przykro mi woman,ze cierpisz na depresje bo w koncu to
            > powazna choroba,nekajaca sporo ludzi na swiecie,ale moim zdaniem najlepiej ja
            > leczyc w realu a nie wirtualnie.nie wiem jak daleko od siebie mieszkacie,ale
            > spotkanie i wspolne rozmowy sa 1000 razy bardziej skuteczne od swiata
            > wirtualnego,gdzie trwa tylko wojna,ponizanie i rugowanie tych "innych".
            > no coz ja na pewno nie chce wam nic sugerowac czego sami nie wiecie,ale brawa z
            > a
            > to,ze odwazyliscie sie bezduszna i wredna cenzure,jaka panuje na wielu forach
            > agory, wyniesc na swiatlo dzienne i podkreslic jej malosc. moim skromnym
            > zdaniem ktos kto podejmuje sie spolecznie tego typu pracy ma sam albo powazne
            > problemy mentalne,albo cierpi na inne kalectwa,ktore ukrywa tym,ze ma jakas
            > wladze nad innymi.
            > to w moich oczach jest nie tylko prymitywne ale i niskie.
            > zycze wam wszystkim powodzenia i oby wasze forum nie bylo najezdzane przez
            > trole,ludzi zlosliwych i ich macki..a te sa niestety wszedzie w agorze.
            • vicky17 Re: Trafiłam do Was dzięki forum o moderacji 03.09.08, 20:10
              of.woman.born napisała:


              > Wiem, Ty byłaś właścicielką jawnie antysemickiego forum dlatego sama byłam za
              > zamknięciem.


              odwrotnie..bylam wlascielka fgorum,gdzie rozmawiano o wszystkim w tym rowniez na
              tematy,ktore ty widzisz inaczej a to jest forum depresja i dlatego pozyczylam
              tobie i innym byscie tak czy inaczej sobie pomagali.
              nie bede tu wchodzic,ale jedna z odznak depresji jest straszliwa agresja i brak
              checi porozumienia z inaczej myslacymi..mysle,ze ty wlasnie na to cierpisz i
              zycze ci poprawy samopoczucia.
              >

              >
              • of.woman.born Re: Trafiłam do Was dzięki forum o moderacji 03.09.08, 20:17
                vicky17 napisała:

                > of.woman.born napisała:
                >
                >
                > > Wiem, Ty byłaś właścicielką jawnie antysemickiego forum dlatego sama była
                > m za
                > > zamknięciem.
                >
                >
                > odwrotnie..bylam wlascielka fgorum,gdzie rozmawiano o wszystkim w tym rowniez n
                > a
                > tematy,ktore ty widzisz inaczej a to jest forum depresja i dlatego pozyczylam
                > tobie i innym byscie tak czy inaczej sobie pomagali.
                > nie bede tu wchodzic,ale jedna z odznak depresji jest straszliwa agresja i brak
                > checi porozumienia z inaczej myslacymi..mysle,ze ty wlasnie na to cierpisz i
                > zycze ci poprawy samopoczucia.
                > >

                Dodałaś, "myślę, że".. Widzę postępy. Ale lepiej brzmi- formuła "moim zdaniem".
                To tak na przyszłość.
                • vicky17 Re: Trafiłam do Was dzięki forum o moderacji 03.09.08, 22:22
                  of.woman.born napisała:


                  > >
                  > > > Wiem, Ty byłaś właścicielką jawnie antysemickiego forum dlatego sam
                  > a była
                  > > m za
                  > > > zamknięciem.


                  dziwie sie,ze wlaczylas sie ochoczo w te grupe,ktora jawnie nie chce
                  moderatorow,nie chce cenzury podczas gdy ty postulujesz zamykanie cudzych for
                  tylko dlatego,ze przyklejasz glupie etykietki ludziom inaczej myslacym niz ty.
                  jeszcze raz moje forum bylo najbardziej popularnym forumem politycznym,gdzie
                  ludzie tak jak ludzie na forum depresja,chcieli wymienic swoje opinie na tematy
                  polityczne,a fakt ze ty sie z tym nie zgadzalas i rozdalas nam glupie nalepki
                  szpiclujac i donoszac na nas do moderacji jest takim samyms swinstwem jak twoj
                  ton do mnie.

                  pozyczylam ci wszystkiego dobrego a ty mi plujesz w twarz i chamsko sie
                  zachowujesz dalej. jeszcze raz uwazam,ze jestes niestabilna i chora osoba,ale
                  fakt,ze piszesz glupoty i pomowienia na temat moj i mojego bylego forum tego nie
                  usprawiedliwia.
                  pare osob tu ma racje,ze sprzeciwia sie zboczonej moderacji,nepotyzmowi adminow
                  bo nie kto inny tylko wlasnie oni i osoby,ktore zachowuja sie tak jak oni (ty
                  niestety bardzo czesto jestes taka) prowadza do zamykania ludziom geby,do
                  blokowania tzw.niepoprawnych w imie swoich wyimaginowanych pogladow i racji.
                  przypomne ci rowniez,ze nie raz zachowywalas sie bardzo chamsko w stosunku do
                  wielu osob,wiec nie to,ze zmieniam zdanie o tobie..tylko widzac,ze masz problemy
                  psychiczne rozumiem twoja agresje i zycze ci powrotu do zdrowia.
                  postepy to dobrze bys ty zrobila,bo szkoda zycia na to by robic jedno ,mowic co
                  innego i udawac,ze kazdy tylko nie ty jest temu winny.
                  i jeszce jedno moze masz i depresje,ale to cie nie upowaznia do tego by
                  odpowiadac chamstwem na czyjes grzeczne zyczenia..git..jak mowi twa przyjaciolka
                  dana,ktora nota bene jest wielbicielka snajpera. dziwne masz to towarzystwo
                  twych znajomych trzeba przynac.
                  > >
                  > >
                  • of.woman.born Nawet tego nie przeczytałam 03.09.08, 22:29
                    vicky17 napisała:

                    nie gniewaj się, ale w ogóle mnie nie interesuje co o mnie myślisz ani piszesz.
                    Więc skumuluj swoją energię na tym na czym się znasz najlepiej- na kłótniach na
                    aquanecie i moderacji. Mnie ta zabawa nie pociąga.
                    • vicky17 boisz sie czegos 03.09.08, 22:38
                      a moze boisz sie,ze popierasz inna grupe,ktora jawnie popiera snajpera i
                      zachowujesz sie sama jak snajper w wielu wypadkach? troche odwagi i
                      przyzwoitosci trzeba miec. ktos kto przykleja sie do grupy mieniac sie ich
                      sympatykiem i jawnie krytykujac cenzure,nie moze drugiemu zamykac geby tylko
                      dlatego,ze inaczej niz ty mysli. to zwykle tchorzostwo lub brak
                      konsekwencji.chcesz sympatii dla twej sprawy lecz drugiemu to juz chetnie jawnie
                      i otwarcie szkodzisz..a to samo wlasnie ma miejsce na forum depresja moderowanym
                      przez snajpera. albo albo womanko..nie ma tu nic po srodku,oprocz twego falszu.
                      a teraz pozostawiam cie z gronem twych nowych sympatykow,tylko wybacz,zle twe
                      lzy sa krokodylowe,jak dla mnie ..podobnie do twego zachowania.
                      • of.woman.born Tak. Rozgryzłąś mnie 03.09.08, 22:42
                        vicky17 napisała:

                        Boję się, że mnie nie przytulisz jak będę w potrzebie. Boję się, że nie
                        przyjmiesz mnie do swojego kółka różańcowego. Zadowolona? Bądź łaskawa zejść ze
                        mnie i wsiąść na kogoś innego (wybór mieni się kolorami tęczy). Z góry dziękuję.
    • of.woman.born Widzę, że mój wątek się rozrósł ... 04.09.08, 17:41
      ..pod moją nieobecność. Jakoś dziwnie się z tym czuję (nieswojo?), nie mam
      takich aspiracji. Chciałam tylko wyrazić swoje uznanie dla waszej wobec
      moderacji twardej postawy i powiedzieć, ze trzymam za was kciuki. A chyba
      sprowadziłam na was siedem plag egipskich:-)


      Vicky, pozarski..załóżcie sobie nowy wątek, to tu nie jest zabronione. Jakoś mi
      głupio firmować wasze awantury...

      z góry dziękuję

Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka