Dodaj do ulubionych

Czerwony Narożnik - jakie zasłony i dywan???

15.09.08, 18:39
Witam,
Bardzo prosze Was kochani o poradę, a mianowicie: Chodzi mi o kolor
zasłon i dywanu do czerwonego skórzanego narożnika.
Meble są czarne, sufit jest w brązowo czarnym drewnie, ściany są
białe z z ozdobnym czarno brązowym drewnem.
Myślałam o zasłonach czerwono kakaowych i dywanie rudo beżowym.
Proszę pomóżcie mi.
Jeśli ktos mi podpowie jak mogłabym wkleic zdjecia to byłoby super.


Obserwuj wątek
    • pompon3000 Re: Czerwony Narożnik - jakie zasłony i dywan??? 19.09.08, 12:16
      btw, a co na podlodze? zastanawia mnie to ciemne drewno na
      suficie.....macie wysoki sufit, czy co? ciemne sufity obnizaja
      optycznie wyskosc pomieszczenia, w niskich pomieszczeniach sie
      takich cudow nie robi bo zwyczajnie przytalacza sufit. poza tym,
      biale sciany, czarne meble, czerwone kanapy...to juz bardzo mocna
      kombinacja (i ryzykowna) , ostre, czyste, zdecydowane i kontrastowe
      kolory. z cala pewnoscia nie dla kazdego takie stylizacje. obobiscie
      bym sie starala zlagodzic nieco klimat stosujac stonowane kolory na
      podlodze i na zaslonkach. co by nie powodowac oczoplasu sama bym
      powiesila zaslony w kolorze plotna, dywan to samo. czerwona kanapa
      jako "eye catcher" to juz w zupelnosci wystarczy...wedlug
      zasady :jeden "eye catcher", jeden przedmiot wokol ktorego sie uwaga
      ma koncentrowac, jesli jest wiecej to zakloca to harmonie, nie
      wiadomo gdzie sie gapic, wiec jedna czerwona plama w pomieszczeniu
      to juz wystarczajaco. na przyszlosc polecam jeden zdecydowany kolor
      na pokoj, a reszta stonowana. stonowane kolory to tlo, zdecydowany
      kolor to akcent, nadaje charakter pomieszczeniu, ktore inaczej
      byloby nudne, nieciekawe. mozna wiecej kolorow stosowac jako akcent
      jesli sie te kolory w jakis wzor ukladaja i wtedy wzor (np na
      materiale) mozna stosowac w polaczeniu z czystym kolorem
      (powtarzajacym sie na wzorze)..
      wklej zdjecia, moze latwiej bedzie cos doradzic.........
      • asiak287 Re: Czerwony Narożnik - jakie zasłony i dywan??? 07.11.08, 14:03
        Serdecznie dziękuję za odpowiedź.
        Trochę to trwało, narożnik już mam, ale do wymiany jeszcze cała reszta.
        Na zdjęciach są stare meble, zasłony, dywan....wszystko będzie doi wymiany. Zostaje sufit i ściany.
        W rogu gdzie stoi wersalka będzie stał czerwony narożnik.
        Zrobiłam zdjęcie samego fotela, ponieważ narożnik jest zapakowany i stoi w garażu.
        A to link do zdjęć.

        fotoforum.gazeta.pl/u/asiak287.html
        Proszę o poradę odnośnie dywanu, zasłonek, dodatków....

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka