Dodaj do ulubionych

FILM O ZABIJANIU..

01.02.04, 21:49
Witajcie,

mam wlasnie sklejona swietna kasete na tematy:
- produkcja jaj e EU
- raport z rzezni (krowy i swinie)
- tuczenie gesi
- gesi i ich piora
- ekspetymenty na zwierzetach (malpy, psy, kroliki, szczury)
- uboj kurczat

Same fakty, czesc po angielsku, czesc w wersji niemieckiej. Bardzo ostre,
naprawde poruszajace czlowieka materialy. Np oryginalne odglosy zabijanych
wolow, sekcja malpy, obcinanie dziobkow kurczetom, zagazowywanie
jednodniowych kurczat plci meskiej (zenskie ida do metalowych klatek do
produkcji jaj, w ktorej spedzaja ok 2 lata), rozcinanie strun glosowych u
psow, aby nie mogly podczas eksperymentow wydawac dzwieku bolu, itd..
Przyznam, ze choc dlugo juz siedze w tym temacie, te filmy, ktore ukazuja to
co dzieje sie codziennie za scianami rzezni i laboratoriow, sa mocniejsze niz
cale morze slow i nawet u mnie wciaz sprawiaja, ze mam mokre oczy i moge
zaspiewac "I hate the world today". Wiecie, nie wiem jak Wam opisac w jakim
stanie ja, zwykly obserwator, sie teraz czuje. Ok 2 godzin w sumie z 3 kaset
sklejalam jedna calosc i to byla trudna wedrowka w ten najciemniejszy zakatek
swiata. Ok, ale wlasciwie nie o tym chcialam..
Zrobie wiele kopii tego co skleilam, mam paru chetnych do obejrzenia. Ale
jesliby z Was chcial ktos calkiem za darmo i na moj koszt otrzymac te kasete
i ja obejrzec, podac innym do obejrzenia, to chetnie przesle.
Adres pocztowy i tel kontaktowy (zebym mogla krotko zadzwonic i potwierdzic,
ze to nie zart) prosze wiec na moj e-mail:
petita@gmx.de

A jako, ze jestem co miesiac w Szczecinie, moge podrzucic osobiscie.
Obserwuj wątek
      • albert_c Re: FILM O ZABIJANIU.. 02.02.04, 07:51
        czy Wy protestujecie przeciw przewozeniu koni w niedozwolonych warunkach?
        jezeli tak - to zaprotestujcie przeciw komunikacji miejskiej i przewozeniu
        mieszkancow - tak pisze bo dosc skuteczni jestescie.
        pozdrawiam,
        • dutchman Re: FILM O ZABIJANIU.. 02.02.04, 12:55
          albert_c napisał:

          > czy Wy protestujecie przeciw przewozeniu koni w niedozwolonych warunkach?
          > jezeli tak - to zaprotestujcie przeciw komunikacji miejskiej i przewozeniu
          > mieszkancow - tak pisze bo dosc skuteczni jestescie.
          > pozdrawiam,

          Gdybys poczytal troche to forum, to znalazlbys sporo protestow przeciw
          komunikacji miejskiej. Miedzy innymi Rrado porusza ten temat dosc regularnie.
          pozdrowienia
          dutchman
          • albert_c Re: FILM O ZABIJANIU.. 02.02.04, 13:14
            dutchman napisał:

            > albert_c napisał:
            >
            > > czy Wy protestujecie przeciw przewozeniu koni w niedozwolonych warunkach?
            > > jezeli tak - to zaprotestujcie przeciw komunikacji miejskiej i przewozeniu
            > > > mieszkancow - tak pisze bo dosc skuteczni jestescie.
            > > pozdrawiam,
            >
            > Gdybys poczytal troche to forum, to znalazlbys sporo protestow przeciw
            > komunikacji miejskiej. Miedzy innymi Rrado porusza ten temat dosc regularnie.
            > pozdrowienia
            > dutchman

            * no i ja tez nie omieszkuje poruszac bydlecych warunkow przewozu pasazerow.
            tyle, ze Rado, Phobos, i wielu innych nie robi tego tak skutecznie jak ci
            ekolodzy co przeciw przewozeniu koni protestuja i tak sie tylko smieje, ze sa
            ludzie ktozy przeciw przewozeniu koni protestuja, a jak ludzi woza jak bydlo
            to sie malo kto interesuje - lacznie z samymi zainteresowanymi. nie
            umiejszajac slusznosci protestow ekologow - pozdrawiam,
              • albert_c Re: FILM O ZABIJANIU.. 02.02.04, 13:34
                piotr33k2 napisał:

                > gratuluję dobrego smaku i humanizmu tym którzy stawiają znak równośći miedzy
                > tymi jagże różnymi sprawami.

                *humanizmu????? a co to ma do rzeczy?
                pozdrawiam,
                • piotr33k2 Re: FILM O ZABIJANIU.. 02.02.04, 14:26
                  jak to co??? mam ci tłumaczyć jak dziecku że nawet zwierzęta jadące na rzeż
                  powinny w humanitarnych warunkach skonczyć ostatnie chwile a nie w
                  cierpieniach i mękach? ,dlatego porównanie jazdę nawet zatłoczonym autobusem z
                  tym bestialstwem jest nie na miejscu !.
                  • balbinia Re: FILM O ZABIJANIU.. 02.02.04, 14:37
                    www.viva.org.pl/ - tutaj dla tych, ktorzy ani rozumem ani sumieniem nie
                    grzesza, wystarczy kliknac na "kampania" i zerknac..
                    Polecam tez filmiki video na mojej stronce. "Jem mieso wiec powinienem to
                    wiedziec" - wszak wiedza i swiadomosc to klucz do potegi..
                      • albert_c Re: FILM O ZABIJANIU.. 02.02.04, 15:07
                        piotr33k2 napisał:

                        > w życiu na to nie klikne ,bestialstwo wobec zwierząt to rzecz która łamie mi
                        > serce.

                        * to wyobraz sobie ze ludzie ktorzy za ty stoja sa bardzo szanowanymi
                        obywatelami Naszego Miasta, kraju, swiata. to bardzo dochodowa branza, wiesz
                        szkoda slow, ale niestety jest tak, ze wiekszosc tego miesa ktore kupujemy w
                        sklepach jest otrzymywana w takich bestaialskich warunkach.
                        moim "faworytem" jest amerykanska firma smithfielfoods - to dopiero bydlaki!
                        a jezeli dobrze kojarze kupili jakis czas temu firme morliny lub jakiegos
                        innego potentata miesnego w Polsce.
                        a teraz wszystkim zycze smacznego miesnego obiadu!
                        pozdrawiam,
                    • rrado Re: FILM O ZABIJANIU.. 02.02.04, 15:08
                      ja tez ne klikne. nie lubie takich obrazkow. rozumiem ze to jakas kampania
                      wegetarian. ja tam mieso lubie i je jem. jest b. smaczne. a zwierzatka powinny
                      byc zabijane w sposob powodujacy najmniej cierpien. pozdrawiam rado
                      • masaladosa Re: FILM O ZABIJANIU.. 02.02.04, 22:00
                        rrado napisał:
                        > co to jakis klub dewianta? milego ogladania. pozdrawiam rado
                        > ja tez ne klikne. nie lubie takich obrazkow. rozumiem ze to jakas kampania
                        > wegetarian. ja tam mieso lubie i je jem. jest b. smaczne.

                        spokojnie-miesko jesz wiec dewiantem nie jestes...to tylko akcja jakichs
                        jaroszy wiec nie ma co sobie zaprzatac delikatnej glowki-skad wiec taka
                        agresja? poczucie winy? jakis lek? jedz co chcesz ogladaj co chcesz-czego nie
                        lubisz nie jedz i nie ogladaj-nic mnie do tego ale dlaczego dewaluujesz cos co
                        dla kogos jest bardzo wazne a tobie zadnej krzywdy nie wyrzadza-nawet jezeli
                        uwazasz ze to dewiacja paru nawiedzonych zjadaczy warzyw...

                        > a zwierzatka powinny
                        > byc zabijane w sposob powodujacy najmniej cierpien. pozdrawiam rado

                        ale nie sa i oni po prostu probuja nam to uswiadomic-i to wszystko...
                        przy okazji-ja np uwazam ze dewiacja jest nie tyle ogladanie takiego filmu-choc
                        sam nie zaliczam sie do ich milosnikow-co zabijanie zwierzat w sposob tam
                        pokazany...
                        • rrado Re: FILM O ZABIJANIU.. 03.02.04, 10:02
                          masaladosa napisał:

                          > rrado napisał:
                          > > co to jakis klub dewianta? milego ogladania. pozdrawiam rado
                          > > ja tez ne klikne. nie lubie takich obrazkow. rozumiem ze to jakas kampania
                          >
                          > > wegetarian. ja tam mieso lubie i je jem. jest b. smaczne.
                          >
                          > spokojnie-miesko jesz wiec dewiantem nie jestes...to tylko akcja jakichs
                          > jaroszy wiec nie ma co sobie zaprzatac delikatnej glowki-skad wiec taka
                          > agresja? poczucie winy? jakis lek?

                          u mnie? no po tym jak dziewczyna pisze jakie ma fajne kasety.
                          pozdrawiam rado
                      • balbinia Re: FILM O ZABIJANIU.. 02.02.04, 23:37
                        rrado napisał:

                        > ja tez ne klikne. nie lubie takich obrazkow. rozumiem ze to jakas kampania
                        > wegetarian. ja tam mieso lubie i je jem. jest b. smaczne. a zwierzatka
                        powinny
                        > byc zabijane w sposob powodujacy najmniej cierpien. pozdrawiam rado
                        >

                        Strach, transport, sam chow zwierzat w niehumanitarnych warunkach (bez swiatla,
                        ruchu, kontaktu) jak i sama rzez NIE sa humanitarne i zawsze sa zwiazane z
                        cierpieniem. Sam akt zabijania jest zly, czyni czlowieka zlym. Tak dlugo jak
                        bedziemy zlecac zabijanie i napedzac koniukture, tak dlugo beda rzeznie i
                        cierpienie zwierzat. Poza tym mieso jest bardzo niezdrowe, po woli niszczy
                        czlowieka. A bardziej ezoterycznie: energia plynaca ze smierci i cierpienia,
                        sama przyciaga do nas cierpienie, nieszczescia, smierc..
                        Radze sprobowac alternatyw zywieniowych, bo jaka kuchnia taki kucharz. Ja
                        odzywiam sie od lat czysto roslinnie, a jeszcze nie moge sie nadziwic jak
                        bogata w smaki i aromaty jest kuchnia wegetarianska.
                        "Kto ratuje jedno zycie, ratuje caly swiat"
                        Pomyslcie: jestem bohaterem czy jestem morderca na zlecenie ?
                        • rrado Re: FILM O ZABIJANIU.. 03.02.04, 10:10
                          balbinia napisała:

                          > Strach, transport, sam chow zwierzat w niehumanitarnych warunkach (bez
                          swiatla,
                          >
                          > ruchu, kontaktu) jak i sama rzez NIE sa humanitarne i zawsze sa zwiazane z
                          > cierpieniem. Sam akt zabijania jest zly, czyni czlowieka zlym. Tak dlugo jak
                          > bedziemy zlecac zabijanie i napedzac koniukture, tak dlugo beda rzeznie i
                          > cierpienie zwierzat.

                          no to co mam jesc? rosliny tez cierpia. a ja nie lubie jest wazyw i owocow. nie
                          smakuja mi. powaznie mowie. kura i swinia na ten przyklad sa tylko po to zeby
                          je zjesc.

                          Poza tym mieso jest bardzo niezdrowe, po woli niszczy
                          > czlowieka.

                          no tak mieso niezdrowe. a kto ci to powiedzial. mieso ma takie skladniki
                          ktorych nie maja rosliny. widze jak wygladaja zdrowo wegetarianie: jak
                          bladziutkie patyczki ledwo chodza.


                          A bardziej ezoterycznie: energia plynaca ze smierci i cierpienia,
                          > sama przyciaga do nas cierpienie, nieszczescia, smierc..

                          jasne. ja na to wirze sobie na szyi kamien filozoficzny i zielone szkielko
                          wkladam pod poduszke. a mozna zabijac muchy robaki jakies czy tez ta energia na
                          mnien wtedy odzialywuje?


                          > Radze sprobowac alternatyw zywieniowych, bo jaka kuchnia taki kucharz. Ja
                          > odzywiam sie od lat czysto roslinnie, a jeszcze nie moge sie nadziwic jak
                          > bogata w smaki i aromaty jest kuchnia wegetarianska.

                          a ja nie lubie warzy mowie nie lubie zielonego. nie jestem jakis krulik. moz
                          enakrece ci film ja cierpia te rosliny co ty je bestialsko zjadasz. zastanowsie
                          dziewczyno nad soba po co tyle cierpienia. a skorzane przednioty urzywasz czy
                          tylko poliester?


                          > "Kto ratuje jedno zycie, ratuje caly swiat"

                          to bylo do ludzi a nie do swin.

                          > Pomyslcie: jestem bohaterem czy jestem morderca na zlecenie ?

                          chyba jestem normalny. lubie steka schabowego lubie. gulasz kabanosy, lasania
                          dzisiaj bedzie, pizza peperoni z boczkiem jajecznica na boczku, hotdog
                          hamburger, szyneczka w bulce i kakao. to wszystko to znaczy ze ja jestem
                          bohater. dobrze zrozumialem? pozdrawiam rado
                        • ace4 Re: FILM O ZABIJANIU.. 03.02.04, 10:14
                          balbinia napisała:
                          > Strach, transport, sam chow zwierzat w niehumanitarnych warunkach (bez swiatla, ruchu, kontaktu) jak i sama rzez NIE sa humanitarne i zawsze sa zwiazane z cierpieniem. Sam akt zabijania jest zly, czyni czlowieka zlym. Tak dlugo jak bedziemy zlecac zabijanie i napedzac koniukture, tak dlugo beda rzeznie i cierpienie zwierzat. Poza tym mieso jest bardzo niezdrowe, po woli niszczy czlowieka. A bardziej ezoterycznie: energia plynaca ze smierci i cierpienia, sama przyciaga do nas cierpienie, nieszczescia, smierc..
                          > Radze sprobowac alternatyw zywieniowych, bo jaka kuchnia taki kucharz. Ja odzywiam sie od lat czysto roslinnie, a jeszcze nie moge sie nadziwic jak bogata w smaki i aromaty jest kuchnia wegetarianska.
                          > "Kto ratuje jedno zycie, ratuje caly swiat"
                          > Pomyslcie: jestem bohaterem czy jestem morderca na zlecenie ?

                          Czy zastanawiasz się czasami o czym piszesz, bo ja myślę, że czasami nad klawiaturą mózg ci się wyłącza. Jak można pisac takie bzdury? OK, zwierzęta powinny być traktowane humanitarnie, z godnością, powinny mieć godne życie itd. Ale przestań wciskać innym te new age-owksie bzdury o ezoteryźmie, złej energii i tym podobnych banialukach. Człowiek ZAWSZE jadł mięso, dlatego mamy tak a nie inaczej zbudowane zęby i układ trawienny. Jesteśmy takimi samymi zwierzętami (w sensie biologicznym) jak np. psy. Czy psu także zabronisz jeść mięso w imię twoich poglądów? Gdyby ewolucja uczyniła z ludzi jaroszy, nikt nie wmuszałby w siebie mięsa i tyle. Ale jest odwrotnie, mięso jest ważnym składnikiem naszej diety i choćbyś chciała to tego nie zmienisz, tak jak nie zmusisz psa, żeby jadł trawę. I proszę, nie podnoś ciśnienia innym swoją głupią gadką o złej karmie.
                          pozdr.
                  • albert_c Re: FILM O ZABIJANIU.. 02.02.04, 14:54
                    piotr33k2 napisał:

                    > jak to co??? mam ci tłumaczyć jak dziecku że nawet zwierzęta jadące na rzeż
                    > powinny w humanitarnych warunkach skonczyć ostatnie chwile a nie w
                    > cierpieniach i mękach? ,dlatego porównanie jazdę nawet zatłoczonym autobusem
                    z > tym bestialstwem jest nie na miejscu !.

                    * no wiec teraz rozumiem - humanitarnych, a nie humanizm i wszytsko jasne.
                    bylem kiedys zaangazowany w akcje ekologiczne i dobrze wiem o co w tym chodzi,
                    naogladalem sie filmow o uboju swin i innych zwierzat, o przewozie koni etc.
                    to sa bardzo okrutne filmy, ale piotrze33k2 ja chcialem napisac o tym, ze to
                    jest niesamowiete ze ci sami ludzie potrafia sie bic w obronie zwierzat, a nie
                    potrafia w obronie innych ludzi (przyklad z zatloczonymi autobusami moze i
                    nie na miejscu, ale mysle ze oddaje ducha tego co chcialem przekazac). a
                    zreszta...
                    pozdrawiam,
                      • albert_c Re: FILM O ZABIJANIU..(do piotra33k2) 02.02.04, 15:14
                        ...wiem, wiem. dajmy juz spokoj, chyba oboje rozumiemy co w Tym jest wazne.
                        a slyszales o takiej starszej pani - czytalem o niej artykul w gazecie wyb. -
                        ktora wyciagnela z ruin kamienic przy boguslawa ponad setke kotow, w tym wiele
                        mlodych - ze wspomne - narazajac swoje zycie. ludzie zostawili swoje zwierzeta
                        kiedy sie wyprowadzali, czesto w zamknietych domach! wyobrazasz sobie to? ja
                        nie, a jednak takie rzeczy dzieja sie za parawanem...
                        pozdrawiam,
                    • balbinia Re: FILM O ZABIJANIU.. 02.02.04, 23:44
                      albert_c napisał:

                      >a nie potrafia w obronie innych ludzi (przyklad z zatloczonymi autobusami
                      moze i
                      > nie na miejscu, ale mysle ze oddaje ducha tego co chcialem przekazac). a
                      > zreszta...
                      > pozdrawiam,


                      Nie moge tu mowic za wszystkich wege, ale ja jak i chyba wiekszosc wegetarian
                      jest po stronie niewinnych i slabszych. Zawsze razilo mnie cierpienie np
                      dzieci. To, ze w Polsce tyle dzieci gloduje albo jest ofiara przemocy - nie
                      jest mi obojetne. Tyle tylko, ze tu uswiadamiac nikogo nie trzeba - kazdy wie
                      ze to zle. Inaczej ma sie rzecz jesli chodzi o przemoc i smierc zwierzat. A
                      propagowanie, pisanie, rozmowy, uswiadamianie - nie kosztuja. Zas dorazna pomoc
                      dzieciom tak. Gdybym miala pozycje i srodki finansowe, angazowalabym sie na
                      wszystkich mozliwych frontach w kazdej slusznej sprawie.
      • ja_aska Re: Ja też bym reflektował 04.02.04, 12:57
        Co mają ludzie w komunikacji miejskiej do zabijania zwierząt? Każdy może
        popyskować i dać komuś w ryja jak coś się dzieje np w autobusie. Albo może
        liczyć, że w zobojętniałym społeczeństwie ruszy kogoś sumienie. Niestety wpływ
        na sytuacje zwierząt mamy tylko i wyłącznie my. Czemu do cholery mało ludzi
        zareagowało na artykuł w Kurierze opisujący tragedię i umnieranie sarny na
        wyspie puckiej postrzelonej przez myśliwego? Jak umierała uciekając na oczach
        ludzi przed katem i oprawcą a ten nie chciał jej dobić zbyt szybko bo
        zaszkodziło by to mięsu?
        Jak ktos chce żreć mięso niech żre ale niech nie bagatelizuje i nie ośmiesza
        tematu tu podjętego Pomyślcie o dzieciach które teraz wrywają kotkom łapki a za
        parę lat przy tej znieczulicy może wam cos wyrwą oprócz torebek.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka