Dodaj do ulubionych

prawo jazdy szczecin

IP: *.arkonskie.v.pl 28.06.05, 14:20
zapraszam na www.l-panda.szczecin.pl
Obserwuj wątek
    • annaanianusia Re: prawo jazdy szczecin 15.07.20, 09:32
      W szczecinie dobrze szkolą w Alien Nauka Jazdy. Robiłam tam kurs i jestem mega zadowolona. Egzamin zdałam bez problemu. Teraz jeżdżę po całym kraju i nie mam z tym większych problemów.
    • cordoba78 Re: prawo jazdy szczecin 07.03.21, 15:37
      Dla mnie najlepszą szkołą jest MOBIL auto. Robiłam u nich kurs na prawo jazdy i bardzo ceniłam sobie wiedzę i praktyczne podejście instruktorów. Uczą nie tylko tego, jak prowadzić samochód, ale też tego, jak zachowywać się na drodze, wypracowywać sobie odpowiednie reakcje, nie wpadać w panikę. Dzięki ich doświadczeniu można dowiedzieć się wielu ważnych, potrzebnych rzeczy, które pomagają na egzaminie, a także po nim. Ja naprawdę polecam, zdałam za pierwszym razem i uważam, że dzięki nim jestem dobrym kierowcą. Polecam poczytać o ich pełnej ofercie na stronie: Tekst linku
    • asiakmasiak Re: prawo jazdy szczecin 30.04.21, 11:01
      Alien jest ok. Z koleżanką robiłyśmy u nich kurs. Miła i bezstresowa atmosfera. Pomocna obsługa w biurze. Instruktorzy na poziomie spokojnie tłumacza i mają dużo cierpliwości. Potrafią nauczać i są wymagający.
    • iwkoiw Re: prawo jazdy szczecin 31.07.21, 20:50
      Również robiłam kurs w szkole Alien. Nie mam najmniejszych zastrzeżeń> Wykłady solidnie prowadzone. Wiele się na nich nauczyłam i nie musiałam dużo ślęczeć nad kodeksem w domu. Jazdy w miłej atmosferze z instruktorem który potrafił nauczać miał cierpliwość i był wymagający. Egzamin przeszedł bez problemu.
      • franciszek.mon Re: prawo jazdy szczecin 07.09.22, 13:52
        Polecam z przyjemnością szkołę nauki jazdy XXL . Fantastyczna atmosfera i wiedza, która zostaje z człowiekiem na lata.
        • magda.lipiec86 Re: prawo jazdy szczecin 14.11.22, 11:01
          Tak bardzo fajni instruktorzy jazdy.