Dodaj do ulubionych

Czy absolwenci zaocznych studiów to kretyni?

IP: 157.25.172.* 26.07.01, 10:25
Czy absolwenci zaocznych studiów to kretyni? Uogólniając wg mnie tak. Dlaczego?
Języki obce zero, uczelnie przyjmują ich za dużo (wiadomo szmal) i w takich
warunkach poziom nauczania jest tragicznie niski. Są oczywiście wyjątki ktorych
przepraszam. Ale wiekszość zdecydowana to banda kretynów z "wyższym
wykształceniem" W Polsce jeszcz papierek za dużo znaczy ale myślę, że to sie
powoli zmienia i zaczyna liczyć się wiedza i umiejetności. A co Wy na to?
Obserwuj wątek
    • Gość: %$@!*!!! Re: Czy absolwenci zaocznych studiów to kretyni? IP: *.bydgoski.pl 26.07.01, 16:01
      Posłuchaj durniu, jak już zapewne domyślasz po wstępie jestem studentem zaocznym.
      Jeśli masz ochotę porozmawiać po angielsku albo francusku, ewentualnie
      podyskutować na tematy z dziedziny politologii, na przykład o terroryzmie
      narodowowyzwoleńczym to możemy się kiedyś umówić.

Również jeżeli chcesz wskażę ci podobną ilość idiotów na apoteozowanych przez
      Ciebie studiach dziennych. Czyżbyś po pięciu latach wytężonej nauki nie odkrył
      tej prostej prawdy, że jeśli ktoś chce się uczyć to wyniesie tyle niezależnie
      od sposobu studiowania?

Jeśli ferujesz takie wyroki to niestety nie wystarczy przeprosić kilka
      wybijającyh się jednostek, bo przy okazji obrażasz gros innych, ciężko
      pracujących na swoje wykształcenie, którzy nie mogą Ci odpowiedzieć.

qrfa, siedzę na forum Gazety od początku ale chyba jeszcze nikt mnie tak nie
      zdenerwował.
      Następnym razem proszę o jakieś rzeczowe argumenty za i przeciw, do których można
      się ustosunkować a nie zbiór wyświechtanych frazesów i półprawd.

• Gość: qron Re: Czy absolwenci zaocznych studiów to kretyni? IP: *.torun.dialup.inetia.pl 26.07.01, 17:56
      Słuchaj kolego jeśli masz faktycznie taki tytuł jak się podpisałeś to już masz