Dodaj do ulubionych

Brak drugiego imienia na e-bilecie Alitalia

09.05.11, 12:50
Zarezerwowałam przez alitalia.com 4 bilety (rodzina 2+2), kiedy dotarły do mnie e-mailem okazało się, że nie ma na nich naszych drugich imion (w paszporcie widnieją). Dokładnie pamiętam, że wpisywałam te imiona, bo sprawdzałam każdy paszport, czy na pewno mamy wpisane podwójne imiona.
Zadzwoniłam na infolinie i mi powiedziano, że mogę zaryzykować i pojechać na lotnisko, albo mnie wpuszczą na samolot, albo nie. O nanoszeniu poprawek na e-bilety nie mowy. Co gorsza, twierdzą, że to ja nie wpisałam imion przy rezerwacji.
Druga opcja, zrezygnować z tych biletów i kupić od nowa i mieć pewność, że będą poprawne dane. Pieniędzy mi za bilety nie zwrócą.

Mam pytanie, czy jest duża szansa, ze nas na samolot nie wpuszczą? Mam jeszcze przesiadkę w Paryżu, wiec dwa razy stres przy odprawie (no i droga powrotna).
Macie może jakieś doświadczenia w tej kwestii?

Obserwuj wątek

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka