Dodaj do ulubionych

Fru.pl- kupował ktoś, bo dla mnie to ściema?

18.05.12, 22:03
Cześć. Prubuję kupić bilet i znalazłem fru.pl. Mieli najlepsze ceny spośród innych wyszukiwarek. Nawet na stronie przewoźnikow nie ma takich cen. Ale okazuje sie , że przy rezerwacji już nie jest tak różowo. po pierwsze nie można płacić kartą, a po drugie przy każdej innej próbie kupna pokazuje sie informacja:
"Najmocniej przepraszamy ale niestety w trakcie rezerwacji pojawił się problem z potwierdzeniem dostępności tego lotu. Po kliknięciu "Odśwież" załadują się odświeżone wyniki wyszukiwania umożliwiając ponowną próbę rezerwacji.

Aby zarezerwować bilet już teraz, zachęcamy do kontaktu z naszym Centrum Rezerwacji przez email: rezerwacje@fru.pl lub telefonicznie: i tu numer tel

Zadzwonilem z ciekawości okazuje sie, że Pani konsultantka ma i owszem loty na interesujący mnie kierunek, ale o wiele droższe. Na moje pytanie jak to jest możliwe, że ich strona pokazuje inne ceny niż ona ma w komputerze odpowiedziano mi, że ona pracuje na innym systemie?!
Więc ja sie pytam Was, jak to jest możliwe?
Sprawdzilem z ciekawości inne połączenia i żadnego z nich nie mozna kupic przez internet, zawsze odsyłają do konsultanta.
Jak dla mnie to jakas ściema, ale moge sie mylić, może komuś udało się u nich kupić bilet przez neta. Chętnie wysłucham opini.
Obserwuj wątek
    • Gość: edyta Re: Fru.pl- kupował ktoś, bo dla mnie to ściema? IP: *.bielsko.comarch.pl 01.10.12, 14:03
      Udało mi sie i kupiłam przez net, ale na tym koniec pozytywnych wrażeń. Cena u przewoźnika taka sama, co sprawdziłam z 10 minutowym opóźnieniem po tym jak już zapłaciłam fru za bilet plus opłatę transakcyjną za zarezerwowanie dla mnie tego biletu u przewoźnika, co jak sprawdziłam potem zupełnie za darmo mogłam zrobić sobie sama. Po fakcie jestem taka mądra i do fru po bilety na pewno już nie wrócę.
      • zestiaa Re: Fru.pl- kupował ktoś, bo dla mnie to ściema? 04.07.17, 11:17
        Ja zawsze rezerwuje tanie bilety na stronie www.jetradar.pl/?marker=15048 U nich zawsze znajdę loty wszystkich regularnych linii i tanich linii lotniczych, przez co nie muszę sprawdzać wielu stron.
    • Gość: pablo Re: Fru.pl- kupował ktoś, bo dla mnie to ściema? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.07.14, 10:49
      Kolego. Kto normalny korzysta z takich stron ?? Jak ci ponizej napisali na stronach przewoznika masz ta sama cene albo i taniej. Fru doliczy ci prawie stowke oplaty transakcyjnej. Czysta glupota. Lecisz lotem wchodzisz na strone lotu...lecisz wizzerem kupuj na wizzair com. Nie wiesz czym poleciec wejdz na fru...zobacz kto tam lata i pakuj sie na strone przewoznika i kupuj...Takie portale jak fru i tym podobne omija sie szerokim lukiem
      • jorn Re: Fru.pl- kupował ktoś, bo dla mnie to ściema? 31.07.14, 10:26
        Po pierwsze: wykopałeś prawie dwuletni wątek.
        Po drugie: ceny u pośredników (akurat z usług Fru nigdy nie korzystałem, więc nie wiem, jak jest u nich) potrafią być nawet o 2/3 niższe niż bezpośrednio. Oczywiście nie zawsze, bywa, że są takie sam lub wyższe.
        • Gość: Podróżnik Re: Fru.pl- kupował ktoś, bo dla mnie to ściema? IP: *.static.ip.netia.com.pl 13.08.14, 14:24
          Mi osobiście nigdy nie udało się na FRU znaleźć nic ciekawego porównując np. do portali społecznościowych, czy ofert zagranicznych pośredników a i cenę za wystawienie biletu - OPŁATA TRANSAKCYJNA - FRU ma jedną z najwyższych na rynku bo przeszło 100 ZŁOTYCH bez jednej złotówki. Jak dla mnie nie ma sensu korzystać z usług tej strony, a jak ktoś woli proste kupowanie biletu ma dużo pośredników do wyboru w Polsce, gdzie opłaty są o wiele niższe.
      • viaje2021 Re: Fru.pl- kupował ktoś, bo dla mnie to ściema? 30.07.21, 10:27
        Masz rację! Nie dość, że pobierają sobie sporą prowizję, to na dodatek w przypadku anulowania lotu nie zwracają pieniedzy. Ja mialam leciec w kwietniu z Alicante do Krakowa i do dzisiaj nie dostałam zwrotu za wykupiony bilet z rezerwacji 02KDO. Mało tego, nikt nie raczy nawet odpisać na moje maile. BANDA ZŁODZIEI I OSZUSTÓW!!!!! Omijać ich szerokim łukiem!!!!!!!
    • rekris Re: Fru.pl- kupował ktoś, bo dla mnie to ściema? 14.08.14, 15:11
      Z usług pośredniczących agencji sprzedających bilety, warto korzystać tylko w niektórych przypadkach, mianowicie jeśli mamy jakiś kod rabatowy, w innym przypadku, niższa cena w wynikach wyszukiwania, skompensowana będzie opłatą za wystawienie.
      Dobrze np. skorzystać z serwisu Kayak.pl - który nam wyświetli ceny lotów w różnych serwisach.
      • jolantaa11 Re: Fru.pl- kupował ktoś, bo dla mnie to ściema? 14.09.14, 21:04
        Ja bym polecała również flight scanner i bravofly.
      • jorn Re: Fru.pl- kupował ktoś, bo dla mnie to ściema? 11.11.14, 15:40
        Leciałem kiedyś z Brukseli do Johannesburga przez Kair i z powrotem. W Egyptair bilet kosztował ok. 3000 €, w Budgetair.be poniżej 600 €. Bez żadnych kodów rabatowych.
    • jakanu Re: Fru.pl- kupował ktoś, bo dla mnie to ściema? 19.09.14, 14:24
      Polecam też dobrą wyszukiwarkę biletów, przeszukującą kilkadziesiąt tanich linii lotniczych: www.azair.cz/?lang=pl
    • tripnese Re: Fru.pl- kupował ktoś, bo dla mnie to ściema? 10.11.14, 21:28
      Witajcie ! Czy ktoś mi moze napisac, czy serwis fru.pl pobiera jakies dodatkowe oplaty ? Bądź coś jest ukryte dla niepoznaki ?? Znalazłam tu ciekawe opinie o FRU ake nie ma o tym wzmianki. A wy co sadzicie o tych komentarzach ? Są wiarygodne?
      • tosia-7 Re: Fru.pl- kupował ktoś, bo dla mnie to ściema? 19.11.14, 15:50
        Nie pobierają żadnych opłat. Bardzo rzetelna firma. Dbają o klienta informując go sms np.o odprawie online
    • w-ercia Re: Fru.pl- kupował ktoś, bo dla mnie to ściema? 17.12.15, 14:11
      Hej, ja kupowałam lot z przesiadką przez internet, jestem bardzo zadowolona z tego. 1. kupiłam najtańsze z możliwych połączeń (nie zależało mi na konkretnej dacie wylotu, tylko na mieisącu wylotu, więc podejrzałąm u nich w kalendarzu najtańsze z możliwych połączeń w wybranym miechu i już), po 2ie załatwili za mnie kwetsie związane z odprwą online itd, więc tak naprawdę nie musiałam się o niczym martwić. Nie rozumiem komentarzy w stylu że to ściema / oszustwo - najpierw spróbujcie kupić lot u nich i na własnej skórze upewnić się, że fru.pl jest bardzo uczciwym i tanim portalem, apotem piszcie takie komentarze. Ja osobiście jestem bardzo zadowolona i szczerze polecam fru :)
      • zmr900 Re: Fru.pl- kupował ktoś, bo dla mnie to ściema? 18.12.15, 15:04
        Ja mam podobne doświadczenia z fru.pl. Znalazłam lot, co prawda z przesiadką, ale dzięki temu zapłaciłam ponad połowę mniej, nawet z opłatą za obsługę, bo to prawda, że pobierają taką. Tak samo jak inne tego typu strony, ale tu przynajmniej miałam bardzo fajną obsługę.
    • kasiabw Re: Fru.pl- kupował ktoś, bo dla mnie to ściema? 04.06.16, 10:51
      Dzięki opieszałości i nieudolności obsługi zapłaciłam za bilety 1000PLN więcej i straciłam dzień dzwoniąc, wisząc na infolinii proszona o 'chwilę cierpliwości', czekając na bilety których w końcu nie dostałam.. Ani konsultant ani jego przełożony nie biorą żadnej odpowiedzialności za błędy. Korzystałam z usług przez 3 lata ale po tej historii wrócę do robienia rezerwacji bezpośrednio u przewoźników.
    • jaa25 Re: Fru.pl- kupował ktoś, bo dla mnie to ściema? 19.10.17, 09:00
      Kupowałam raz rzez fru i chyba wszystko było ok... Bilet dostałam po chyba godzinie, wyszło taniej (nawet z prowizją) niż w jakimkolwiek innym miejscu. Ale to nie jest reguła, trzeba porównywać ceny, bo jak bez przesiadek to bardziej opłaca się kupić zwykle bezpośrednio od przewoźnika. Jeszcze nie leciałam, więc nie wiem, czy bilet jest ok, póki co siedzi sobie na mailu i czeka na swój dzień ;)
      • ardt Re: Fru.pl- kupował ktoś, bo dla mnie to ściema? 19.11.17, 23:51
        Ja zawsze korzystam z biletylotnicze-24.pl/ i jeszcze nie miałem okazji się zawieść. Wszystko wygląda dobrze. Ceny, przeloty, informacje na bieżąco. Jeśli szukacie tanich lotów, to tam na pewno znajdziecie.
    • adam535 Re: Fru.pl- kupował ktoś, bo dla mnie to ściema? 24.11.18, 15:06
      Ja zawsze rezerwuje tanie bilety na stronie jеtrаdаr.pl U nich zawsze znajdę loty wszystkich regularnych linii i tanich linii lotniczych, przez co nie muszę sprawdzać wiеlu stron.
    • uffe Re: Fru.pl- kupował ktoś, bo dla mnie to ściema? 04.07.22, 13:34
      To tylko pośrednik, w razie problemów odsyła do linii lotniczych. Brak biletów powrotnych, wiadomość bilety będą na 24 godz. przed odlotem - nie były. Następna wiadomość po moim emailu co z biletami, dostaję emaila, że nie ma możliwości wydrukowania biletów i trzeba sprawę załatwić na lotnisku u przewoźnika na 3 godziny przed odlotem - był to bezsens, bo byliśmy o godzinę z wcześnie, wystarczyły 2 godziny przed odlotem, wcześniej nie była otwarta odprawa (???!!!). Po kilku godzinach dostaję następnego emaila, że bilety będą przesłane na 6 godz. przed odlotem - nie były. Sytuacja nie komfortowa, wręcz nerwowa Firma Fru pracuje do 17.00, a lot jest o 20.45 i do kogo zwrócić się z problemami? Fru wzięła prowizję i na tym skończył się serwis i odpowiedzialność pośrednika Fru. WNIOSEK - NALEŻY BILETY LOTNICZE KUPOWAĆ ZAWSZE BEZPOŚREDIO U ŹRÓDŁA.
      • uffe Re: Fru.pl- kupował ktoś, bo dla mnie to ściema? 06.07.22, 12:11
        Ciąg dalszy korespondencji z firmą FRU.pl
        Szanowny Panie,
        Dziękujemy za przesłaną opinię na temat FRU.PL.
        Ponieważ bardzo zależy nam na jakości oferowanych usług i zadowoleniu klientów pragniemy wyjaśnić zaistniałą sytuację.
        FRU.PL w ramach odpłatnej usługi (którą Pan zakupił) oferuje możliwość odprawy online - dzięki niej Pasażerowie otrzymują gotowe do wydruku dokumenty pokładowe, dzięki czemu zaoszczędzają czas i nerwy związane z poprawnym wygenerowaniem kart. Tak też wydarzyło się w przypadku Państwa wylotu, niestety w drodze powrotnej przewoźnik Smartwings uniemożliwił wykonanie takiej odprawy wcześniej. Czasami zdarza się, że dane lotnisko danego dnia nie obsługuje odprawy online bądź też przewoźnik wymaga osobistego stawienia się przy stanowisku do odprawy. FRU.PL na wspomniane powyżej sytuacje jako pośrednik w sprzedaży biletów niestety nie ma wpływu. Dlatego tuż po próbie wygenerowania dokumentów, wysyłamy do klientów informacje - dokładnie takie jakie Pan otrzymał.
        Bardzo nam przykro, że nie sprostaliśmy Pana wymaganiom, niemniej nie mieliśmy technicznie możliwości wykonania odprawy.
        Tym samym na Pana rachunek, z którego dokonano wpłaty za bilety zostanie zwrócona opłata za odprawę w wysokości 47.98 PLN.
        Mamy nadzieję, że powyższe rozwiązanie jest dla Pana satysfakcjonujące, dodatkowo będziemy zobowiązani za usunięcie bądź modyfikację opinii o FRU.PL.
        W razie jakichkolwiek pytań pozostaję do dyspozycji.
        Pozdrawiam.

        Szanowni Państwo, dziękuję za odpowiedź. Gdybym miał tą wiedzę jaką Państwo opisują w tej wiadomości, spokojnie czekałbym na odprawę. W przyszłości z pewnością dokładne opisanie ewentualnych problemów z przesłaniem kart pokładowych pomoże podróżującym w takiej sytuacji. Ja takiej wiedzy nie miałem i nikt mnie o tym nie informował, wręcz przeciwnie dostawałem sprzeczne wiadomości email. Kwotę zwróconą przez Państwa w wysokości 47,98 PLN za odprawę z drobnym dodatkiem w wysokości 50,00 PLN przekazałem na rzecz Ukrainy, dowód wpłaty w załączniku. Moje stanowisko pozostaje bez zmian, ale może sposób kontaktowania się przez Państwa pracowników będzie bardziej zrozumiały dla przyszłych klientów.
        Z poważaniem
        Tytuł operacji: POMOC DLA UKRAINY Rodzaj operacji: PRZELEW WEWNĘTRZNY WYCHODZĄCY Nr referencyjny operacji: 76788266-000002823 Data operacji: 2022-07-06 Data księgowania: 2022-07-06 Kwota przelewu: 50,00 PLN Data wystawienia dokumentu: 2022-07-06 Wygenerowane elektronicznie potwierdzenie wykonania przelewu.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka