Dodaj do ulubionych

Fru.pl- kupował ktoś, bo dla mnie to ściema?

18.05.12, 22:03
Cześć. Prubuję kupić bilet i znalazłem fru.pl. Mieli najlepsze ceny spośród innych wyszukiwarek. Nawet na stronie przewoźnikow nie ma takich cen. Ale okazuje sie , że przy rezerwacji już nie jest tak różowo. po pierwsze nie można płacić kartą, a po drugie przy każdej innej próbie kupna pokazuje sie informacja:
"Najmocniej przepraszamy ale niestety w trakcie rezerwacji pojawił się problem z potwierdzeniem dostępności tego lotu. Po kliknięciu "Odśwież" załadują się odświeżone wyniki wyszukiwania umożliwiając ponowną próbę rezerwacji.

Aby zarezerwować bilet już teraz, zachęcamy do kontaktu z naszym Centrum Rezerwacji przez email: rezerwacje@fru.pl lub telefonicznie: i tu numer tel

Zadzwonilem z ciekawości okazuje sie, że Pani konsultantka ma i owszem loty na interesujący mnie kierunek, ale o wiele droższe. Na moje pytanie jak to jest możliwe, że ich strona pokazuje inne ceny niż ona ma w komputerze odpowiedziano mi, że ona pracuje na innym systemie?!
Więc ja sie pytam Was, jak to jest możliwe?
Sprawdzilem z ciekawości inne połączenia i żadnego z nich nie mozna kupic przez internet, zawsze odsyłają do konsultanta.
Jak dla mnie to jakas ściema, ale moge sie mylić, może komuś udało się u nich kupić bilet przez neta. Chętnie wysłucham opini.
Obserwuj wątek

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka