Dodaj do ulubionych

UWAGA przy placeniu karta kredytowa w Norvegian !!

25.09.07, 22:15
Ludzie ! Szlak mnie trafil !!! Za jeden bilet zaplacony za pomoca
karty kredytowej zaplacilam W nORVEGIAN DWA RAZY !!! Bilet kupilam
14 wrzesnia, a naleznosc za TEN SAM BILET sciagnieto mi z kata 19 i
ponownie 21 wrzesnia.Podano mi na call center numer reklamacji do
ktorego probowalam sie "dobic " przez pol dnia. Wreszcie udalo sie,
ale pan z norvegian najpier oczywiscie probowal wmowic mi, ze moze:
po pierwsze : kupilam dwa bilety :), pozniej, ze moze zle odczytalam
wyciag bankowy, na co mu odpowiedzialam, ze juz bylam w banku i sam
bankowiec zadziwiony byl owa tranzakcja, ze sciagnieto mi dwa razy
pieniadze za to samo! Kazal mi wiec owy pan z norvegian przeslac na
adres mailowy wyciag z banku!!! Czyli okradziony musi zlodziejowi
udowodnic wine!!! Czy nie powinni to oni sprawdzic w swoim systemie
tej sprawy? Malo tego! Bezskutecznie juz trzykrotnie wysylam mailem
reklamacje wraz z zalacznikem w postaci wyciagu bankowego i co? Mail
wraca!!!! Oczywiscie nie ma pomylki w adresie mailowym ! Nie wiem
jak sprawa potoczy sie dalej, ale uwazajcie z placeniem karta w
liniach Norvegian !
Obserwuj wątek
        • frequentflyer Re: UWAGA przy placeniu karta kredytowa w Norvegi 26.09.07, 11:24
          oczywiście pisząc z kawiarenki na Andamanach nie będę im grzebał w Windowsach,
          ale co usprawiedliwia Polaków z USA czy za inną granicą piszących z własnego
          komputera? jeżeli mają windows, czy to w Finlandii czy w Patagonii mogą mieć
          polskie znaki, wybranie odpowiedniego układu klawiatury trwa ok. 15 sekund. co
          za problem mieć w Stanach polską klawiaturę jako jedyną wybraną z setek
          dostępnych? w niczym nie psuje to funkcjonalności pisania po angielsku. chyba że
          mieszkasz w kraju gdzie znaki diakrytyczne są też potrzebne, wtedy wybierasz
          klawiaturę miejscową, np duńską, i polską. nie wymaga to dekompilacji plików
          ani żadnej czarnej magii.
          • Gość: Greta Re: UWAGA przy placeniu karta kredytowa w Norvegi IP: *.debica140.tnp.pl 24.01.08, 13:40
            Ty chyba jestes nienormalny z lekka...kogos krew zalewa z powodu
            czyjejs niekompetencji wypada mu z konta sporo kasy a Ty czepiasz
            sie literek w dwóch wyrazach?Cóz jesli masz komentowac cokowliek
            zastanów sie czy masz cos do pwoiedzenia.Co do Norwegian podpisuje
            sie pod tym zdecydoanie ze mna było tak najpierw zapłaciłam za bilet
            z tym ze jeden był z 2007 a powrotny z 2008 i system zeswirował i
            pobrał 4 razy wiecej kasy z karty jak sie zorientowałam oczywiscie
            ja powieadomiłam linie a te zbierały nazwiska pokrzywdzonych .Po
            kilku tygodniach od zdarzenia na konto wróciły pieniadze jednak suma
            uszczuplona ze wzgledu an operacje bankowe.Po paru tygodniach
            musiałam jednak przebukwoac bilet powrotny i zapłaciłam jzu gotówka
            zeby nei ryzykowac pomyłki linii jednak te uznały ze pobiora raz
            jeszcze kase za przebukwoanie i co sie okazało nie pobrały tylko za
            przebukwoanie a za caly bilet.Teraz kiedy dzwonie do pana dosc
            zniecierpliwonego i znudzonego moim problemem ten kwestionuje
            wszytsko co móie i mimo ze jzu 3 krotnie dzowniłam ciagle nei wie o
            co chodzi.Mało tego tweierdzi ze absolutnie zadnej pomyłki w
            ksiegowosci nei stweirdzono i ze ja musze przesłac im wyciagi
            bankowe zeby mzona było cokowliek w tej sprawie zrobic.Jesli sa
            osoby oszukane przez te linie lotnicze to moze udałoby sie skrzyknac
            w przypadku gdyby uchylały sie od naprawienia swej pomyłki w razie
            czego podaje maila : bajorekg1@o2.pl
    • Gość: Jarek Re: UWAGA przy placeniu karta kredytowa w Norvegi IP: *.chello.pl 05.02.08, 11:07
      Ja na szczęście nie miałem takich problemów.Natomiast gdy zmieniłem
      datę wylotu i powrotu (zaznaczam, że bez dodatkowych opłat) to na
      wyciągu z karty kredytowej , którą płaciłem za bilety, miałem zwrot
      za bilety "pierwotne" i obciążenie za bilety przebookowane. Łączna
      kwota bez zmian.
      W księgowości nic nie może być bez podkładki i dlatego te transakcje
      na kartach.

      Natomiast co do twoich doświadczeć z podwójnym obciązeniem karty, to
      uważam że powinnaś reklamować poprzez wystawce twojej karty, a nie z
      liniami lotniczymi. Tak naprawdę to masz słabe udokumentowanie
      rozmów telefoniczych czy też maili , które nie doszły. Reklamacje
      wysyłaj zawsze listem poleconym.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka