Dodaj do ulubionych

ISTczy chory sen pijanego idioty?

09.10.13, 09:15
Najpierw miałem nadzieję, że wprowadzili jakiś system sterujący sygnalizacją świetlną ale jeszcze trzeba go usprawnić. Z wpisów dotyczących ulicy Hallera widać, że jeszcze nie działa. Po przeczytaniu wywiadu z panią Nowak - wiem jedno - nie tylko nie będzie dział poprawnie lecz będzie blokował miasto aby spełnić chory sen o przekonaniu mieszkańców o wyższości KZ nad samochodem. Rozumowanie błędne bo dostajemy tylko kij bez marchewki czyli utrudniamy ruch w mieście a komu się to nie podoba niech jedzie tramwajem. Oczywiście tramwajem jeżdżącym w takim samy standardzie jak dzisiaj. Czyli zabawa w boga za nasze pieniądze.
Na koniec ostatnie przeżycie - miejsce skrzyżowanie Ślężnej z Wyścigową. Kierowcy mają zielone światło i chcą jechać. Nie mogą bo nie zjechały samochody ze skrzyżowania Wyścigowa/Wojszycka. Wtedy ruszają te stojące na Sudeckiej w stronę Wyścigowej. Skrzyżowanie zablokowane. Korek na Ślężnej do samego cmentarza żydowskiego. W czym więc problem? Otóż aby skręcić z Wyścigowej w Wojszycką trzeba czekać 91 sekund, a sam zjazd trwa 22 sekundy. Oczywiści najpierw ruszają samochody na wprost. Ale jest duża liczba skręcających w Wojszycką, a że pas jest za krótki to blokują przy okazji dwa pasy. Gdyby zamiast czekać puszczono oba pasy miejsce by się zwolniło i było by ok. Ale po co? Pani Elwira tamtędy nie jeździ.
Obserwuj wątek
    • greges58 Re: ISTczy chory sen pijanego idioty? 09.10.13, 10:51
      tramwaj - często naprawdę pustawy - jedzie co dziesięć minut ! a w weekend co 20 !
      to jest conajmniej 600 sekund...
      w tym czasie dwupasmową ulicą przejedzie obok 1200 samochodów !!!
      naprawdę !
      więc kto tutaj powinien mieć preferencje i pierwszeństwo ???
      • Gość: miszcz Re: ISTczy chory sen pijanego idioty? IP: *.adsl.inetia.pl 09.10.13, 11:37
        Cały ten ITS od samego początku jak widać nie służył niczemu innemu jak przepie...niu publicznych ponad 100 milionów, daniu posadek komu trzeba i zarobić komu treba. Efekty póki co - Żadne, zerowe lub wręcz minusowe

        Dziwne, że za takie wały i niegospodarnosci jak ITS czy choćby cyrk z Mennicą i przedłużaniem im umowy jeszcze Dupkiewicz i kumple nie chodzą po spacerniaku w Sztumie...
      • prawdziwy-ghostdog Re: ISTczy chory sen pijanego idioty? 09.10.13, 16:07
        greges58 napisał:

        > tramwaj - często naprawdę pustawy - jedzie co dziesięć minut ! a w weekend co
        > 20 !
        > to jest conajmniej 600 sekund...
        > w tym czasie dwupasmową ulicą przejedzie obok 1200 samochodów !!!
        > naprawdę !
        > więc kto tutaj powinien mieć preferencje i pierwszeństwo ???pustawe tramwaje to wyjeżdzają z pętli, albo jadą do pętli, wychyl głowke ze swojej puszki. poza tym zawsze jedzie w tramwaju więcej osób niż w Twoim aucie.
        • Gość: driver Re: ISTczy chory sen pijanego idioty? IP: *.adsl.inetia.pl 09.10.13, 16:38
          ghostdog pie...sz jak potłuczony. Weź pod uwagę zablokowanie wszystkich kierunków w miejscu gdzie jedzie taki standardowy muchowóz PLUS,który nawet w szczycie ma na pokładzie 20osób. Zablokowane wszystkie kierunki plus autobusy i busy na pasach da nam prawie zawsze znacznie większą ilośc osób niż na pokładzie muchowozu. Poza tym wyżywanie się na kierowcy jednej puszki jakoby miał na względzie czubek własnego nosa jest niepoważne - liczy się suma wszystkich kierowców i ich pasazerów. To tak jakby się czepiac i traktować każde krzesełko w tramwaju jako osobny byt a każdą usadzoną na nim dupę tak jak ty traktujesz "kierowcę puszki"
          • prawdziwy-ghostdog Re: ISTczy chory sen pijanego idioty? 09.10.13, 22:12
            Gość portalu: driver napisał(a):

            > ghostdog pie...sz jak potłuczony. Weź pod uwagę zablokowanie wszystkich kierunk
            > ów w miejscu gdzie jedzie taki standardowy muchowóz PLUS,który nawet w szczycie
            > ma na pokładzie 20osób. Zablokowane wszystkie kierunki plus autobusy i busy na
            > pasach da nam prawie zawsze znacznie większą ilośc osób niż na pokładzie mucho
            > wozu. Poza tym wyżywanie się na kierowcy jednej puszki jakoby miał na względzie
            > czubek własnego nosa jest niepoważne - liczy się suma wszystkich kierowców i i
            > ch pasazerów. To tak jakby się czepiac i traktować każde krzesełko w tramwaju j
            > ako osobny byt a każdą usadzoną na nim dupę tak jak ty traktujesz "kierowcę pus
            > zki"
            ale ja się nie czepiam, poweidz mi w którym plusie Ty masz 20 osób w godzinach szczytu? bo jeżdżę codziennie i zawsze jest sporo więcej niż 20. co do autobusów masz racje. dlatego powinny byc buspasy, a najlepiej PATy, wtedy można łatwiej ustawić światła pod KM.
    • pleple.pl Grabiszyńska-Zaporoska... witamy w piekle :-) 09.10.13, 13:58
      Auta chcące skręcić w lewo, w Zaporoską, mając dość krótki pas do skrętu, blokują lewy na wprost... Wczoraj późnym popołudniem korek zaczynał się parę metrów za kładką nad Grabiszyńską...

      A stoją, bo ITS puszczając Grabiszyńską tramy, pomija później lewoskręt- puszcza samochody Grabiszyńska na wprost i Zaporoska.
    • nazimno Nazwe ITS nadano temu czemus "na wyrost". 09.10.13, 14:14
      ITS kojarzy sie z czyms wiecej, niz tylko z tym, co usiluje sie nieskutecznie zaimplementowac we Wroclawiu.

      www.etsi.org/technologies-clusters/technologies/intelligent-transport
      Tak wiec nazywanie tego systemu ITSem jest mniej wiecej tym samym, co nazywanie
      pewnych polskich napojow alkoholowych, przeznaczonych do picia dla polpijanych sylwestrowiczow - "szampanem".


    • truten.zenobi Re: ISTczy chory sen pijanego idioty? 22.10.13, 20:16
      na legnickiej też kicha.

      1. stoję 3 cykle i cały czas czerwone jebitny korek... po 3 zmianie kierowcy dochodzą do wniosku ze sygnalizacja się zjebała i zaczynają wjeżdżać na skrzyżowanie pomimo czerwonego... poprawa bezpieczeństwa jak cholera.

      2. ponoć system ma służyć KZ. a jak to wygląda w praktyce? ano tak że włącza pieszym czerwone i pomimo iż mogą przejść przez jezdnię to przez tory już nie - czyli i owszem system służy by tramwaje jeździły bezproblemowo ale już niekoniecznie z pasażerami.

      a miasto ma plany na budowę kolejnych linii tramwajowych... normalnie strach się bać

      zamiast budować szersze ulice i pasy wydzielone dla busów (którymi mogły by w razie potrzeby jechać pojazdy uprzywilejowane, może taksówki, może coś tam jeszcze (np pojazdy wiozące więcej niż 2 osoby) to buduje i wydziela się torowiska dzięki czemu blokuje się pozostały ruch. co ciekawienie nie przeszkadza miejskim wizjonerom że co chwila jak nie awaria to wypadek - i problem tramwaje się nie ominą czyli wyłączne są z ruchu całe gałęzie KZ

      tak więc nie wiem co palą ci miejscy wizjonerzy ale ja na trzeźwo nie chcę uczestniczyć w ich odlotach!
    • Gość: wania Oj głuptaski IP: *.internetia.net.pl 27.10.13, 23:48
      Oj głuptaski. Niby żyjecie ale nic nie rozumiecie. Był artykuł gdzie podano gdzie tramwaj ma priorytet na światłach w ustawieniach ITS. Co z tego wynikało? A wynikało to że praktycznie nie ma nigdzie priorytetu. Wszędzie pojawił się argument ,że to by autka zakorkowały i tramwaj jest przy okazji otwarcie ruchu DLA AUTEK NA WPROST.

      A co WY tytany umysłu obserwujecie? Stoicie na podporządkowanej w swych wspaniałych pojazdach. Widzicie tramwaj! A to przez to cholerstwo stoicie. Zły, duży widoczny tramwaj. Zło wcielone. , macie czerwone A wy myślicie, że to tramwaj ma priorytet. Chichot losu. Zupełnie nie widzicie samochodów jadących na wprost, które mają priorytet. No niestety, walka o przepustowość ulic tylko i wyłącznie dla aut zjada pomału swoje święte krowy - autka. Likwidacja lewoskrętów, aby było więcej czasu dla jadących główną. Jak najmniej czasu dla tych z podporządkowanych. Jak najdłuższe cykle świetlne, bo wolno ruszają. Robienie ulic jednokierunkowych, likwidacja miejsc parkingowych na ulicy. Urzędnicy zrobili ITS pod przykrywką tramwajów, z budżetu tramwajowego, aby zrobić dobrze autkom. A dokładniej wymyślili sobie, że ITS nie będzie dawał pustego cyklu świetlnego dla tramwajów, gdy nie jedzie tramwaj. Tym samym będzie więcej czasu dla autek. Bonusem jest możliwość sterowania potokami autek gdy robi się korek lub jedne wlot skrzyżowania jest pustawy. Można też urwać pieszym, bo to obywatel 2 kategorii, a i rowerzystom. A niech stoją.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka