Dodaj do ulubionych

Przewoźnik dba o pasażera.....

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.12.06, 20:32
W dniu dzisiejszym na oczach 47 pasażerów na ul. Długiej MPK przedstawilo
sposób w jaki dbaja o pasazera!!! O godzinie 14.39 od strony Kozanowa zbliża
sie autobus linii C brygada 6 wóz 9530. Zniecierpliwieni pasazerowie
oczekujacy od 15 minut (nie bylo autobusu 128) na autobus podnosza sie
uradowani z ławeczek na przystanku i podchodza do kraweznika. Wóz 9530
powolutku podjezdza i nie wjezdza do zatoki autobusowej wiec czesc pasazerów
wychodzi z chodnika myslac, ze autobus zatrzyma sie na pasie ruchu. Nagle ku
zdziwieniu pasazerów autobus po prostu jedzie dalej nie zatrzymujac sie na
przystanku. Osłupieni pasazerowie zdzwili sie bardzo a przeciez MPK tak stara
sie dbac o swoich pasazerów i cóz im pozostalo znów czekac 20 minut na
autobus na kolejne C-zatem wyszlo 35 minut oczekiwania. Niektórzy tracac
cierpliwosc udali sie pieszo. TO PIEKNY PRZYKŁAD JAK PRZEWOZNIK TRAKTUJE
PASAZEROW !!! Sa jeszcze inne przypadki zmiany tras, odjazdów przed czasem...
Ma ktos z Was podobne doswiadczenia z ukochanym MPK, który tak jak dzisiaj o
nas - pasazerów dba???
Obserwuj wątek

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka