Dodaj do ulubionych

Czy jest może ktos w tesco w Cheshunt???

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.09.06, 12:08
Mam prośbe do osób które tam są, albo byli kilka słów jak jest z w samym
tesco... i czy łatwo znaleść mieszkanie ewentualnie ich ceny bo 22 wrześna
zaproponowali nam wyjazd... jade tam razem z dziwczyną wybraliśmy opcje
hostel... za cene uwagi z góry dzieki :-)
Obserwuj wątek
    • 1spag Re: Czy jest może ktos w tesco w Cheshunt??? 05.09.06, 22:30
      Gość portalu: damian napisał(a):

      > Mam prośbe do osób które tam są, albo byli kilka słów jak jest z w samym
      > tesco... i czy łatwo znaleść mieszkanie ewentualnie ich ceny bo 22 wrześna
      > zaproponowali nam wyjazd... jade tam razem z dziwczyną wybraliśmy opcje
      > hostel... za cene uwagi z góry dzieki :-)
      chyba osoba o nicku nina_slay ale chyba jeszcze nie ma kompa w Anglii bo sie
      nie odzywa :(( a szkoda
      • nina_slay Re: Czy jest może ktos w tesco w Cheshunt??? 06.09.06, 14:43
        przepraszam przepraszam...

        wiem ze dluuugo mnie nie bylo :)

        ale rzeczywiscie kompa nie mam
        a proof of address dostalam dopiero tydzin temu
        i sobie karte moglam w bibliotece zalozyc ;)

        ale teraz luzik moge posiedziec

        bo jakims cudem po 6 tyg. dostalam urlop
        i jestem w polsce ;)

        na egzamin licencjacki przyjechalam sobie ;)


        1spag pozdrawiam cie serdecznie...

        i wszystkich ktorzy pomagali mi przed wyjazdem.



        damian...

        jesli chodzi o cheshunt...
        no wlasnie mowili nam ze ma byc kolejna grupa... i dlatego na forum pomknelam
        jak moglam najszybciej zeby was moc powitac w cheshunt

        kiedy bedziecie? hostel czy mieszkanei tesco?


        odezwijcie sie albo na forum albo najlepiej sms

        (mam tam polska komorke w plusie;)


        jest tutaj troche polakow... ok 30 chyba wiec sam nie bedziesz.

        daj znac kto przyjezdza i wogole...

        0-663-126-184 (iza mam na imie ;)


        pozdrawiam

        nina_slay :)

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka