Dodaj do ulubionych

pomysł na wspólny wyjazd do pracy w anglii.

06.02.07, 19:48
chcemy wyjechać z mężem do pracy w anglii.szukamy chętnych bo zawsze więcej
osób to jest rażniej.być może jest ktoś kto się obawia jechać sam.pracy
jeszcze nie mamy.natomiast mamy trochę namiarów i będziemy już szukać na miejscu.
Obserwuj wątek
    • sylka_stajenka Re: pomysł na wspólny wyjazd do pracy w anglii. 19.02.07, 18:08
      mam na imie Jacek i tez chcialbym wyjechac do Angli za praca, faktycznie w
      kilka osob to zawsze razniej i podzielam ten pomysł. Mieszkam koło Poznania i
      chcialbym wyjechac jak najszybciej byloby to mozliwe, z zawodu jestem krawcem
      ale mysle ze nie tylko w tym zawodzie moglbym tam pracowac. Jezeli panska
      oferta jest nadal aktualna prosze podac jakis kontakt.
      prosze sie nie sugerowac nazwa konta, poniewaz pisze z poczty corki, gdyz nie
      posiadam swojej, a ona pomaga mi szukac pracy chociazby w internecie pozdrawiam
      Jacek Smolarek
    • roman986 Re: pomysł na wspólny wyjazd do pracy w anglii. 26.02.07, 13:13
      Jestem tez zainteresowany wyjazdem do pracy w Anglii,popieram ta inicjatywe
      wspolnego wyjazdu i obawiam sie sam jechac, w grupie zawsze jest lepiej,
      namiaru na prace nie mam i trzeba byloby szukac na miejscu, ja nie znam jeszcze
      jezyka, w grupie moze bym sobie jakos radzil i uczyl sie na miejscu praktycznie.
      Interesuje mnie praca jaka mozna bedzie otrzymac i dobrze platna co jest
      najwazniejsze, i sprawy zakwaterowania, prosze o kontakt, moj e-mail: roman
      _zasadny@poczta.onet.pl, podam jeszcze raz:roman_zasadny@poczta.onet.pl
      pozdrawiam i zycze powodzenia
      • wlodawiak435 Re: pomysł na wspólny wyjazd do pracy w anglii. 14.10.07, 16:03