Dodaj do ulubionych

Nie byłem nigdy fanatykiem (anty)klerykalnym

25.05.21, 10:46
Nie byłem nigdy fanatykiem (anty)klerykalnym.
..
Nigdy nie byłem fanatykiem w ogóle.
..
Jestem za to:
1. rozdłubywaczem pytań i
2. adwokatem diabła.
(zawsze biorę w obronę, nawet zdarza się - i nazistów).
..
Jestem z zawodu mechanikiem, ale niepraktykującym od lat - nie ma dla nas w Polsce pracy ( w rozumieniu - godnej).
Stąd zajmuję się ... czym innym.
..
Bez wchodzenia w szczegóły - tutaj - zajmuję się jedną z rzeczy, co mnie pasjonuje, właść. od zawsze:
CZEMU WIERZĄ/ NIE WIERZĄ?
..
I po co ten wątek?
Zawsze można porozmawiać
["... A porozmawiać?" - Stuhr jr. skecz "Sprzedawca pralki automatycznej"]
Obserwuj wątek
      • feelek Re: Nie byłem nigdy fanatykiem (anty)klerykalnym 25.05.21, 15:44
        Wawrzanka napisała:
        " ... ja poszukiwaczką eleganckich odpowiedzi. Co z tego, kiedy każdą z nich nieelegancko rozdłubują kruki, wrony. Chyba nie mam tu czego szukać...."
        ..
        Wawrzanka, miej ...!
        (... tu czego szukać).
        Jak Ty, Nooco, YMożliwość, ŚwierkGrójecki ... odejdziecie, zostaną tu tylko franico, publicus, wg4hhjj ...

PS. Kruki, wrony rozdziubywały, nie rozdłubywały
        • mim1656awo Re: Nie byłem nigdy fanatykiem (anty)klerykalnym 25.05.21, 22:18

feelek 25.05.21, 10:46Nie byłem nigdy fanatykiem (anty)klerykalnym.
          Nigdy nie byłem fanatykiem w ogóle.Jestem za to:
          1. rozdłubywaczem pytań i
          2. adwokatem diabła.
          (zawsze biorę w obronę, nawet zdarza się - i nazistów).