Dodaj do ulubionych

Wyrok dla księdza.

02.06.22, 14:20
echodnia.eu/swietokrzyskie/skrzywdzil-14letnia-dziewczynke-byly-ksiadz-z-kielc-skazany-w-prawomocnym-wyroku/ar/c1-16410961 //
Obserwuj wątek
      • feelek Re: Wyrok dla księdza. 02.06.22, 23:05
        Ten wątek zawiera nieprawdę i jako taki powinien być skasowany, o co tu postuluję.
        [Ale: na Óślą Ławkę, nie : w niebyt!]
        ..
        ; skazany nie jest księdzem co jest w tytule wątku...
        ... od 11 lat ... nie jest .... skargę do sądu złożył .... miejscowy biskup...
        ..
        ps. ...znalazłem gdzieś taki fragment książki:
        " Mam 26 lat, skończyłem studia, jestem nauczycielem.
        Dostałem pracę w miejscowym gimnazjum.
        W jednej z klas niesłychanie podoba mi się dziewczyna.
        Co ja mówię: kobieta!
        Kobiecość wypływa z jej szkolnego mundurka wszystkimi szczelinami ...
        Gdy na nią patrzę, a musi mieć nie więcej niż 14 lat, wydaje mi się, że jest zupełnie naga ..."
        ...
        .ups ..... to ... "Łolita" Nabokova!
        ..
        fascynuje nas ww. czy odraża?
        to samo fascynuje co i odraża?
        zależy czy ze słusznych czy niesłusznych podstaw
        " cztery noooogi doooobreeee
        dwieeee złeeeee" [George Orwell: " Folwark zwierzęcy"]
        • wariant_b Re: Wyrok dla księdza. 03.06.22, 09:43
          feelek napisał:

> Ten wątek zawiera nieprawdę i jako taki powinien być skasowany, o co tu postuluję.
          > skazany nie jest księdzem co jest w tytule wątku...
          > ... od 11 lat ... nie jest .... skargę do sądu złożył .... miejscowy biskup...

Jeśli ktoś czyta treść postów nie zaglądając do załączonych artykułów sam sobie winien.
          Nie ma żadnych wątpliwości, że temat dotyczy byłego księdza oskarżonego o czyny,
          których dokonał będąc księdzem. Tłumaczenie, że zgłoszenia dokonał biskup
          (a faktycznie delegat biskupa kieleckiego ds. ochrony dzieci i młodzieży ks. Skrzypek)