Dodaj do ulubionych

meble agata - stół - reklamacja

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.01.11, 17:15
[b]Mam problem z "Agata" kupiłam stół i niestety nie obejrzałam jak mi wydawali bo był zapakowany w kartony w domu okazało sie ze ma uszkodzony róg, zareklamowałam i niestety nie uznano mojej reklamacji tlumaczac sie tym ze rownie dobrze to ja rozwalilam rog przy 20 minutowym transporcie (włacznie z wniesieniem do mieszkania) a to ze oni ten stol importuja z TAJWANU przez kilka dni albo i miesiecy to oni sa "czysci" Dopisze ze jeszcze nawet nie mam podbitej gwarancji gdyz byla ona w podelku, nikt nie poinformowal mnie zebym zobaczyla czy wszystko jest wporzadku jestem strasznie zla bo kupilam wadliwy towar LUDZIE OGLADAJCIE RZECZY PRZY ODBIORZE BO WAM TEZ ODRZUCA REKLAMACJE. Niewiem nawet czy mam jakies szanse odwołac sie do Rzecznika, czy tez powie ze to moja wina ze nie obejrzalam towaru:( pomuszcie czy mam jakies szanse czy odpuscic[b]
Obserwuj wątek
    • Gość: BEBEJENY Re: meble agata - stół - reklamacja IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.02.11, 01:28
      no i sie udało wymienili na nowy jestem zadowolona pozdrawiam
      • zawsze.ktos Re: meble agata - stół - reklamacja 16.03.11, 15:01
        witam, czy odwołaywała się Pnai po tym jak pierwszy raz nie uznano Pani reklamacji? Jestem w identycznej sytuacji, własnie dostałam info że moja reklamacja została rozpatrzona negatywnie.
      • justyna0401 Re: meble agata - stół - reklamacja 20.11.17, 13:14
        Witam, proszę o kontakt, jestem w takiej samej sytuacji:(((
      • Gość: domisyl Re: meble agata - stół - reklamacja IP: *.dynamic.chello.pl 08.09.18, 15:00
        I ja również poproszę o kontakt....stolik made in china....karton poklejony różnymi taśmami....brak gwarancji nawet w środku...produkt połamany i oczywiście reklamacja odrzucona....traktowanie klienta fatalne...firma tragiczna...gdybym wiedziała to nigdy bym od nich nie kupiła nawet taboretu....
    • Gość: reklamacja Re: meble agata - stół - reklamacja IP: *.146.70.170.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 20.04.17, 12:23
      Pomoc Kierownik Reklamacji 515-117-367
      • Gość: Hehehe Re: meble agata - stół - reklamacja IP: *.dynamic.chello.pl 21.04.17, 07:29
        Po 6 latach to ten mebel już nie istnieje. Sparciał i nie ma co reklamować...Ludzie - patrzcie trochę na daty postów na które odpowiadacie...
    • justyna0401 Re: meble agata - stół - reklamacja 20.11.17, 13:05
      Witam proszę o pomoc jestem w tej samej sytuacji- reklamacja jest w toku, ale z meblem było dokładnie jak w Pani przypadku,
      proszę o kontakt .
      Justyna
    • uzytkownikbiurka Re: meble agata - stół - reklamacja 29.06.19, 14:28
      A ja kupiłam w Agacie biurko. Takie zwykłe, proste, tanie. Podczas składania kołek wybił w blacie dziurę na wylot. Zadzwoniłam na telefon reklamacji ale oczywiście nikt nie odbierał.Zadzwoniłam do sklepu, tam poradzono mi aby złożyć reklamację przez stronę sklepu, Zrobiłam co mi powiedziano. Wszystko opisałam, zrobiłam zdjęcie i wysłałam. Po 14 dniach zaczęłam się trochę niecierpliwić, a ponieważ była to środa pomyślałam dam im czas do poniedziałku a wtedy pojadę do salonu (Kraków) osobiście. Tymczasem w piątek NIESPODZIANKA !!! SMS w którym zawiadamiano mnie abym przywiozła uszkodzony element (blat biurka) i odebrała nowy. Bez jakichkolwiek problemów, bez pytań bez dowodzenia winy producenta. Sklep nawet nie sugerował że uszkodzenie powstało z mojej winy. Po prostu uznał reklamację i naprawił szkodę.
      • Gość: 1 Re: meble agata - stół - reklamacja IP: *.96.242.60.ipv4.supernova.orange.pl 12.11.19, 12:09
        Ja za to czekam na reklamację szafki kuchennej już miesiąc, dodzwonienie się do działu reklamacji graniczy z cudem. Wysyłałam też zapytanie na maila reklamacje.krakow@mebleagata.pl i również nie ma odzewu. dzwoniąc na infolinię gdzie nikt nie odbiera można zaznaczyć opcję aby ktoś z działu oddzwonił. Niestety do tej pory nikt si e nie pofatygował aby oddzwonić. STANOWCZO NIE POLECAM TEJ FIRMY
    • Gość: Tomek Re: meble agata - stół - reklamacja IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 20.04.21, 17:08
      Witam! Zakupiłem stół PAGED w Agata Meble -dąb naturalny. Po okresie gwarancji ( 2 lata) zaczął pękać a fornir odstawać.Dokładnie po upływie 2 lat i 3 miesięcy. Ogólnie stół bardzo mało używany - od święta. Użytkowany zgodnie z zaleceniami. NIE POLECAM!!!!!!!!!! Jak się dowiedziałem gwarancja jest na 2 lata i koniec!
      OGÓLNIE BADZIEW NIE RÓŻNIĄCY SIĘ NICZYM OD MEBLI z tzw rynku. Szkoda słów.
      • Gość: Maciej Re: meble agata - stół - reklamacja IP: *.30.20.113.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 17.01.22, 19:32
        Ja również kupiłem stół tej firmy w agacie - dąb naturalny. Po nie całym roku sporadycznego użytkowania wystąpiły przebarwienia naturalnej okleiny dębowej. Poddałem reklamacji i producent stwierdził że to normalne w tego typu meblach, ponieważ to naturalne zachowanie drewna. Mam inne meble drewniane meble innych producentów i nic się nie dzieje od dłuższego czasu niż tego stołu. NIE POLECAM!!!! Jakość kiepska w stosunku do ceny, to już chińskie są lepsze od tego. Pełna zgoda z Panem Tomkiem. Firma PAGED nie jest odpowiedzialnym producentem w stosunku do swojego towaru. Nikt nie informuje o takim zachowaniu mebla, ani o poprawnym użytkowaniu stołu. JESTEM tym zniesmaczony. Lepiej zastanowić się przed zakupem
    • Gość: fdfadfadf Re: meble agata - stół - reklamacja IP: 134.238.42.* 30.09.22, 12:55
      dlatego najlepiej meble ze sklejki kupowa w ikea - nigdy nie bylo problemu jak cos przysylali z uszkodzniem, albo obnizka ceny, zwrot, wysylka nowego towaru... te agaty/brw to dno

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka