Dodaj do ulubionych

nieuznana reklamacja

31.01.12, 08:40
Witam ostatnio w sieci z jednego z marketów budowlanych pt.majster
zakupiłem wątłej jakości młot udarowy za 209 zł oczywiscie w promocji.
Użytkowałem go w dniu następnym około 4 godziny, po czym sprzęt odmówił posłuszeństwa czyli przestał kuć,silnik działał ale nie kuł.
Zaniosłem go do sklepu,ale był jeden problem brak z mojej strony dowodu zakupu czyli paragonu,który poprostu zapodział się gdzieś na budowie.
Pani przyjeła bo znalazła z dnia wczesniejszego w komputerze transakcje i w protokole ,gwarancyjnym wysyłanym do firmy,która ten młot w ich sieci dystrybułowała wpisała,że sprzęt został u nich kupiony i poszło.
Miął tydzień i pani dzwoni że dystrybutor nie uzał gwarancji bo jest brak z mojej stony dowodu zakupu.
czyjest jakaś szansa na pomyślne załatwienie sprawy.
Obserwuj wątek
    • bimota Re: nieuznana reklamacja 31.01.12, 21:02
      Popros by pani wydrukowala ten dowod z komputera, zrob sobie kopie i zalacz do reklamacji tym pacanom, a na reklamacje powinien odpowiadac sklep, nie producent, chyba ze zaznaczyles, ze chcesz korzystac z gwarancji.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka