Dodaj do ulubionych

TPSA - nieczynny telefon i neostrada

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 10.11.06, 12:21
Mam pytanie w związku z nieczynnym od ponad dwóch tygodni telefonem, a od
ponad tygodnia - brak dostępu internetowego (neostrady).
POwiedziano mi, ze oczywiście mogę się zwracać o zwrot abonamentu itd, ale ja
bym także chciała, aby tę usterkę mi po prostu naprawili:)
Uprzejmie odpowiadaja za każdym razem, że naprawa jest w realizacji, że jak
najszybciej się tym zajmą i... na tym się kończy. Nic się nie dzieje. Czy
mogę coś więcej zrobić? Próbowałam się dodzwonić do UOKiK-u, ale na ogólną
infolinię jest trudno i nie wiem, czy na taką sprawę coś mogą poradzić.
Obserwuj wątek
    • prawnik-skp Re: TPSA - nieczynny telefon i neostrada 16.11.06, 12:17
      w sprawie można żądać nie tylko zwrotu abonamentu, ale również naprawy rzeczy
      (telefonu) albo jego wymiany na nowy, a to na podstawie art. 8 ust. 1 ustawy z
      dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o
      zmianie kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw Nr 141, poz. 1176). Z tymi żadaniemi
      (jedno z dwojga) należy zwracać się do sprzedawcy telefonu i to na piśmie.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka