GoĹÄ: Wojciech Zalasa
IP: 212.191.170.*
14.02.07, 23:27
Zamówiłem zestaw mebli kuchennnych pod wymiar i do zabudowy sprzetu agd w
salonie sprzedaży reprezentującym producenta mebli kuchennych.Przyszedł do
mojego mieszkania na pomiar kuchni właściciel owego salonu sprzedaży,dokonał
tegoż pomiaru i na jego podstawie zostało sporządzone zamówienie mebli i
podpisana stosowna umowa . W dniu dostarczenia mebli do mojego mieszkania
musiałem zapłacić za meble (zapis z umowy) i dopiero po tym fakcie
przystąpiono do ich montażu. Montaż mebli zakończył się ich uszkodzeniem a
wygląd końcowy estetyczny i jakościowy odbiega zdecydowanie od złożonego
przez nas zamówienia.Zgodnie z warunkami gwarancji złożyłem reklamacje w
salonie sprzedaży, która została rozpatrzona pozytywnie zgodnie z terminem
zawartym w gwarancji.W umówionym terminie pojawił się u nas w mieszkaniu
właściciel salonu z monterem celem usunięcia stwierdzonych wad i usterek.
Niestety meble zostały jeszcze bardziej zniszczone i w dalszym ciągu nie
spełniają naszych oczekiwań i w znacznym stopniu odbiegają od chiciażby
zestawu ekspozycyjnego we wspomnianym wcześniej salonie. Zwróciliśmy sią z
małżonką o pomoc w tej sprawie bezpośrednio do producenta mebli. Tam
odrzucono nasze roszczenia gdyż to nie ich ekipa montowała meble tylko ekipa
salonu sprzedaży za co oni nie ponoszą żadnej odpowiedzialności.Oczywiście w
cenie mebli(ceny nażucone przez producenta) jest wliczona usługa ich montażu
a za cały zestaw zapłacoliśmy bagatela 9,5 tyś zł. Proszę o informację czy, w
jaki sposób i od kogo(salonu sprzedaży czy producenta) możemy dochodzić
swoich praw.