Gość: marek11
IP: *.aster.pl
07.05.07, 00:17
W salonie dominującego operatora GSM kupiłem telefon. Po 4 tygodniach telefon
przestał działać. W tym samym salonie oddałem go do naprawy. Mija już 7
tydzień naprawy. Na pytania o statut mojego zgłoszenia pracownicy Biura
Obsługi Klienta odpowiadali, że: były święta i serwis miał mało czasu ( 3
tydzień), serwis czeka na części (5 tydzień) oraz że najlepiej zrobię
kontaktując się osobiście z serwisem na wskazany nr.telefonu. Telefon ten
może kiedyś był aktualny ale nie w kwietniu br.! Dodatkowo pracownicy BOK
twierdzą, że przecież operator dostarcza swoje usługi bo karta SIM działa
poprawnie. Kto jest moim gwarantem sklep (salon) czy producent telefonu.
Chcę szybko odzyskać mój sprawny telefon lub wypowiedzieć umowę kontynuacji
współpracy z danym operatorem i otrzymać zwrot pieniędzy za telefon. Proszę o
pomoc w/w temacie.