Dodaj do ulubionych

Problem z reklamacja drzwi.

09.12.07, 15:34
We wrześniu wymieniliśmy drzwi wejściowe do domu i wszystko było
z nimi dobrze do momentu pierwszych mrozów. Kiedy temperatura na
zewnątrz spada poniżej zera na futrynie i drzwiach od strony zamków
skrapla się woda. Wewnętrzna ściana jest wilgotna i czernieje.
Według nas panowie monterzy źle oprawili drzwi (drzwi są
nieszczelne, tak jakby futryna była zbyt szeroka w stosunku do
skrzydła drzwi).Zgłosiliśmy problem w sklepie, w którym kupiliśmy
drzwi, przyjechał pan i stwierdził, że to wina drzwi i trzeba je
reklamować u producenta (są to drzwi Gerda za prawie 2 tys.). Na
razie jest cisza ze strony sklepu. Jakie mam prawa w tym wypadku,
jaki jest czas reklamacji (zgłosiliśmy problem 4 tygodnie temu, ale
nie mamy na to pisemnego potwierdzenia)? Czego mogę się domagać i
jak to wyegzekwować?
Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
Obserwuj wątek
    • prawnik-skp Re: Problem z reklamacja drzwi. 12.12.07, 10:54
      Sprzedawca stwierdzając, że drzwi trzeba reklamować u producenta,
      albo nie wie co mówi, bo nie jest świadomy swojej odpowiedzialności,
      albo świadomie wprowadza Państwa w błąd.
      Reklamację należy złożyć do sprzedawcy na podstawie ustawy z dnia 27
      lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Na
      podstawie jej art. 8 ust. 1 można żądać od sprzedawcy bezpłatnej
      wymiany drzwi na nowe. Jak to wyegzekwować? Najpierw trzeba złożyć
      reklamację na piśmie za potwierdzeniem odbioru, a później to zależy
      od rozwoju sprawy.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka