Dodaj do ulubionych

Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tour

04.01.10, 20:07
Przestrzegam przed Marecki Tour- najpierw w przeddzień potwierdzają wyjazd (o
14.40) a potem wieczorem (19.30) odwołują wyjazd z powodu rzekomo małej ilości
klientów- klient zostaje skazany na szereg nieprzyjemności-począwszy od
pracodawcy przez rodzinę o skończywszy na kłopotach z organizacją szybkiego
przewozu zastępczego-Marecki tour ma to po prostu gdzieś- jeszcze wodzą
klienta tym że obiecują, iż sie zameldują a w zamian nie dość, że się już
więcej nie odezwali to na dodatek nie odbierają telefonu a nawet bezczelnie
wyłączają telefon kom.
karolus22
Obserwuj wątek
    • Gość: Wojtek Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: 77.60.161.* 12.03.10, 20:41
      nie zgadzam sie z twoim zdaniem, jezdze z ta firma przewozowa juz rok czasu
      (Polska-Holandia i Holandia-Polska)i nigdy nie mialem zadnych problemow czy
      nieprzyjemnosci, nawet jak byl potrzebny transport na nastepny dzien zawsze bylo
      wolne miejsce. P.S.i nie jest to zadna reklama, tylko moja wlasna opinia
      wywnioskowana z wlasnego doswiadczenia
      • Gość: pisiak Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.raciborz.vectranet.pl 15.09.10, 12:09
        wszystko co piszecie moze jest prawda ale nik nie patrzy na to ze kierowca z tej firmy jako sam jedzie do Holandi zaczynajac np.z RZESZOWA pytanie jak dlugo bendzie tak jechal.przyklad.ostatnie zdarzenie kierowcy firmy ARNOLD
        • Gość: cacper02 Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.tktelekom.pl 26.10.10, 20:08
          niestety kolega jest w błędzie na Rzeszów zawsze jedzie wypoczęty kierowca.wiem bo nieraz z nimi jechałem i widziałem jak to wygląda.
          • Gość: nn Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.biznes.mm.pl 30.05.12, 20:13
            Niestety Marecki Tour ma świerzych kierowców z Podkarpacia,a nowi są na przesiadce,za to Lucas Tour ma kierowców ,którzy jadą z Podkarpacia i bez spania na Holandii wracają.
            • Gość: michal Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.09.15, 18:59
              LucasTour Fatalna obsługa klienta sprzedają klientów do innych firm nie informując klienta , kierowcy wulgarni i nieuprzejmi. Na trasy jeżdzą zmęczeni i proszą PASAŻERÓW o podmianę . Zostałem oszukany oraz wprowadzony w błąd NIE POLECAM !
              • Gość: aska Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.biznes.mm.pl 11.09.15, 23:21
                Popieram strach z nimi jechac.Kierowca zmęczony 😩,spal może z godzinę ,całą drogę z Holandii siedziałam jak na szpilkach bo przysypial za kierownicą.Zgroza.Powinni zamykać takie firmy.
              • Gość: Aga Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.146.0.239.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 04.05.16, 23:01
                Jeżeli zostałeś oddany do innej firmy to powinieneś się cieszyć że ci nie odmówili dzień przed wyjazdem bo każda firma ma do tego prawo! tak jak i klient który potrafi odmówić nawet w dniu wyjazdu!! a dlaczego piszesz że kierowcy wulgarni i zmęczeni jeżeli jechałeś z inną firmą bo zostałeś oddany??? pomyśl co piszesz Michale bo to stek kłamstw...jeżeli z nimi nie jechałeś.
      • Gość: Jadwiga Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.06.13, 17:11
        Witam. Niezgadzam się z nagannymi opiniami o tej firmie i jej kierowcach ponieważ 5 lat jezdziłam stokłosą i nie sa tak profesjonalni jak firma MareckiTour i jej kierowcy, w szczególności pozdrawiam świetnego kierowce Pana Leszka smile Pełen profesjonalizm- szkoda że mój maż niema takiego poczucia humoru ! nie wyobrażam sobie już jazdy z inną firmą ! Pozdrawiam Jadwiga.
      • Gość: vishnu Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: 104.236.55.* 15.08.19, 07:20
        Tanie bilety autokarowe - pl.omio.com
    • Gość: Jeep57 Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: 86.89.198.* 07.11.10, 18:42
      Mnie akurat tak nie potraktowano, ale za to jedna z walizek ( moich ) "wysiadła" sobie pod Hannowerem, podczas gdy ja dojechałem do Houten w Holandii z walizką... klientki z Hannoweru. I jakoś firma się tym nie przejęła. Jestem bez butów roboczych, bez ubrań roboczych i jeszcze paru innych, ważnych dla mnie, rzeczy.
      • cacper02 Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou 10.11.10, 20:09
        ja wracałem z firmą Marecki tour 08.11.10 i kierowcy zawozili jakąś "walizke"z Holandii pod Hanover i tam zabrali inną "walizke"prawdopodobni twoją i w Polsce przekazali ją kierowcy który jechał na Holandie.Według mnie zachowali się OK.a następnym razem pilnować torby































        • Gość: miroslaw super przewoznicy IP: *.31.70.137.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 24.06.13, 11:43
          firma marecki jezdze juz od roku sa punktualni odpowiadaja na kazdy tel sa bardzo uprzejmni szczegulne podziekowania dla kierowcow nr 48,73,25
        • Gość: szu Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.12.13, 20:39
          piekna historia napisz jeszcze kolor walizki
      • Gość: jeep57 [...] IP: 86.89.198.* 25.11.10, 17:26
        Treść postu jest niedostępna.
        • Gość: wojak221 Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.12.10, 19:42
          Ludzie zastanówcie się o czym piszecie, krytykujecie tą firmę a dlaczego nie wspomnicie o zaletach??? np takie fakty jak ubezpieczenie licencja i inne myślę, że niektórzy zrozumieją to dopiero jak się przekonają na własnej skórze jadąc z przewoźnikiem za 40eu który oferuje tylko przewóz i zapomina o ubezpieczeniu!!! ja jeżdżę z firmą MARECKI-TOUR regularnie od dwóch lat i nie mam zastrzeżeń kierowcy jeżdżą bez wariacji busy standardowe takie jak mają wszyscy, cena na oferowany zakres niska, UBEZPIECZENIE!!!
          • Gość: Maciek Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.pools.arcor-ip.net 02.05.13, 16:45
            Witam wszystkich czytajac wasze opinie to troche sie przerazilem , bo dzis jade z ta firma mysle ze bedzie dobrze i dam potem znac jak jest na prawde big_grin
            • Gość: popejaw Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.mtk-tv.pl 02.05.13, 17:12
              nie bój,nie bój - firma pewna, samochody coraz lepsze - jeżdżę z nimi trzy lata i jest ok. Powodzenia!.......
        • Gość: 21 Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.11.12, 14:03
          to ze nie potrafisz pilnowac swoich rzeczy to niczyja wina a oni tez przeciez na powietrze nie jezdza wiec mysle ze 25 euro to wcale nie tragedia
          za bledy trzeba placic
      • Gość: 21 Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.11.12, 13:57
        to ze twoja walizka wysiadla w innym miejscu niz ty to nie wina firmy tylko twoja bo powinno sie pilnowac swoich rzeczy w kazdym busie jest naklejka ze firma nie odpowiada za rzeczy pozostawione w busie sam takie widziałem wiec to TYLKO I WYŁACZNIE WINA KLIJENTA bo zamiast pilnowac swoich rzeczy to wola papierosa palic a potem trzeba zwalic na kogos wiec albo na kierowce albo na firme
      • Gość: kazik Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.gdynia.mm.pl 20.10.13, 14:04
        jak czytam Wasze opinie to ciesze się, że mam szczęście i przewozy do holandii i z holandii zamawiam w firmie komfort-line. Nigdy nie miałem żadnych problemów.
        • fester87 Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou 07.10.15, 15:39
          ja od dłuższego czasu jeżdżę z firmą www.busydoholandii.org i jestem zadowolony kierowcy w porządku, wytrzymali i kulturalni, duże czyste samochody . Generalnie wszystko super
      • Gość: kierowca Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.11.13, 02:59
        witam wszystkich co tu wypisują (chyba z nudów) takie bzdury.
        po krótce po odpowiadam na kilka postów chociaż czytam je pierwszy raz bo właśnie się nudzę.
        po pierwsze jeżeli chodzi o posty o nie przyjemnych ludziach w biurze to pamiętajcie to tez ludzie nie zawsze maja dobry humoru odbierają setki telefonów dziennie a co kilka osób nie potrafi podać poprawnego adresu albo podaje polski stacjonarny nr tel. a chcą jechać z nl.do.pl i nie przetłumaczysz ze musi być komórka lub dokładny adres.
        co do samochodów firma marecki tour naprawdę dba o samochody co 20tys km jest robiony serwis chociaż producent przewiduje co 40tys km. marecki tour tygodniowo naprawdę dużo wywozi i przywozi ludzi i awaryjność aut jest praktycznie zerowa. nie wiem 2 awarie na 300 wyjazdów samochodów, szefostwo pilnuje czystości wręcz wymaga by był czyste ale przy takiej flocie jest ciężko wszędzie zajrzeć tak wiec wiele zależy tez od kierowcy w myśl powiedzenia "pokaż mi swą łazienkę a powiem ci jaki jesteś człowiekiem"
        jeżeli chodzi o bagaże to my ludzie naprawdę nie możemy odpowiadać za wasz bagaż torby są podobne opisujcie a problem zniknie widźcie z auta jak ktoś wychodzi pilnujcie swoich skarbów. a co do wagi bagaży to świniak waży około 120 kg to jest ok ale nie wypychajcie go na podróż jabłkami smile naprawdę waga auta to tez wasze bezpieczeństwo..
        co do nie wyspanych kierowców to bzdura firma marecki tour wyjeżdża z pl. zazwyczaj rano gdzie kierowca wieczorem jest w nl. i najprędzej rusza do pl. następnego dnia o 17 tej czyli kierowca ma na odpoczynek około 20h ale jak on je sobie zagospodaruje to już nikt na to wpływu nie ma . mało tego jak czuje się zmęczony wystarczy ze zadzwoni do biura i nie jedzie pojedzie ktoś inny nikt go nie zmusi i pisze to z doświadczenia. my tez chcemy żyć.
        jeżeli chodzi o czas dojazdu na miejsce ludzie nie zapominajcie że w busie jest was ośmiu i za każdym razem osiem innych tras raz będziesz wcześniej raz później chyba że zapłacisz za cały bus to sam cię zawiozę w 10h . i chyba lepiej dojechać 2h później na siedząco niż za tydzień na leżąco marecki tour przez ostatnie lata niema na koncie poważnych wypadków a drobne kolizje to rzadkość.
        co do kolegów kierowców co tu pracowali czy pracują a wypisują głupoty to wam powiem nie pisze tego by się komuś przypodobać bo na szczęście jak mnie tworzyli to nie zapomnieli o mózgu i rozumie a na Opolszczyźnie jest około 1700 firm transportowych różnego typu i jak mi się nie spodoba to się zwolnię ale na pewno nie będę pisał miedzy innymi na siebie bo jak tu pracowałeś to robiłeś co napisałeś to kto tu jest nie w porządku jak się godziłeś na to.
        • Gość: Flow Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.adsl-surfen.hetnet.nl 19.03.14, 13:25
          Zgadzam sie z toba w wiekszosci przypadkow. Niestety co chodzi o bagaz to troszke chyba cie ponioslo. U kazdego przewoznika ladowego czy powietrznego odpowiedzialnosc za pasazera i bagaz ponosi przewoznik. Przy przewozie 8 osob pomylka z bagazem to troche nie profesjonalne. Co by bylo jak bys jechal autobusem z 50 osobami??? Skoro natura obdarzyla cie taka duza iloscia rozumu to uzyj go. Wystarczy moze wprowadzic oznakowanie bagazu, np. naklejke z nazwiskiem lub adresem docelowym. Pozdrawiam i szerokosci!!!!
    • kierowca00 powrót świąteczny 24.12.10, 17:00
      znam tą firme bardzo dobrze i wiem że cały zespół kierowców oczekiwał na przyjazd autokaru który miał awarie w niemczech. został wysłany z polski zastepczy ale przez panujące warunki atmosferyczne miał problemy z dojazdem. znając zycie, kierowcy firmy Marecki-tour do póznych godzin rozwozili ludzi a teraz zamiast przygotowywac kolacje wigilijna wraz z najblizszymi nie maja nawet sił ruszyc palcem.Wszysko po to aby kazdy pasazer dotarł do domu.Jezeli ktos tego nie rozumie to chodz raz spróbuje zasiąsc za kierownicą na takiej trasie.POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH PRACOWNIKOW FIRMY MARECKI-TOUR.SZEROKOSCI
      • Gość: mariusz 2123 Re: powrót świąteczny IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.12.10, 21:10
        hehe to co działo sie przed świętami, (incydent z autobusem) to jedna parodia, ludzie sieją niepotrzebną propagande warunki były fatalne, autobus to tylko maszyna i niestety nie jest bezawaryjna firma marecki-tour wywiązała sie ze swoich obowiązków jak mogła zwiozła ludzi na święta do domu, takie rzeczy sie zdarzają po przesiadkach do busów poszło jak spłatka pasażerowie podzieleni na okoóło 10 busów szybko dotarli do domu... wiem bo byłem jednym z nich! dzięki panie marecki że mogłem święta spędzic z rodzinąsmile
    • Gość: Krzysztof Rz. Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.ostnet.pl 30.12.10, 14:08
      PROSZĘ sprawdzać czy biuro podrózy jest wpisane do rejestru organizatorów i ma zezwolenie na działalność.
      www.turystyka.gov.pl/
      • Gość: kali Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.02.12, 19:30
        nie jest wpisana i co z tego?
    • Gość: rene Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.05.11, 18:21
      umówiony wyjazd sobota 2 w nocy przesunięto na 11,20 na niedzielę 100 %, o 11,20 brak kontaktu po wielu próbach stwierdzono że juz dojeżdża, po40 minutach czekania brak kontaktu nie odbierają telefonu, W końcu zadzwonił kierowca że będzie o 13oo. Przesiadka do innego busa i czekanie na pozostałych klientów.Cały dzień w plecy spóżnienie do pracy o jeden dzień na 100%. Czy będzie jeszcze do czego wracać, bo pracodawca jest bardzo restrykcyjny.CZEMU TAK ROBICIE!!
    • Gość: arro Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.play-internet.pl 06.06.11, 13:19
      wczoraj wyslalem wiadomosc potwierdzajaca moj wyjazd,otrzymalem potwiertdzenie wyjazdu wraz z godzina startu podrozy,pol dnia spedzilem na czekanie i bezsensowne proby nawiazania telefonicznego kontaktu z kims kompetentnym,efektem jest to,ze dowiedzialem sie,ze zabraklo miejsca,gratuluje profesjonalizmu i podejscia do klienta,dziekuje za problemy ktore przez moj idiotyczny pomysl skorzystania z uslog waszej firmy spadly na mnie za brak wstawienia sie na czas w pracy w holandii,komuna w Polsce jak widac ma sie swietnie......
    • Gość: kierowca Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.dynamic.chello.pl 01.07.11, 13:23
      Gościu jesteś gamoniem ,a nie znawcą.Po pierwsze to papiery na spedytora posiadaj a ci co planuja trasy i odprawiają spedycję ,a to jest firma przewozowa.Po drugie każda firma posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w razie jakiegokolwiek wypadku.A po trzecie każdy kierowca ma badania psychotechniczne i kurs na przewóz osób.W każdej firmie są kierowcy którzy wożą fajki z polski i sprzedają,więc nie pierdziel że tylko o tym myślą.Zorientuj się w temacie ,a pużniej biadol baranie.Pozdrawiam wszystkich kierowców.
    • Gość: mirek Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tour IP: *.play-internet.pl 07.12.11, 14:26
      polecam firme KRISROM,z adresu pod adres kierowcy trzezwi ,wypoczeci (w holandii maja mieszkanie i wracaja na drugi dzien) mili,kliient jest dla nich najwazniejszy,nie zdzrza sie aby bus przyjechal pozniej niz umówiona godzina a nawet sa wczesniej i jeszcze za to przepraszaja....do tego maja jeszcze nowe busy ,czyste az chce sie podrozowac.......POLECAM.
    • Gość: flaps21 Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.centertel.pl 05.01.12, 12:44
      Polecam firme VIRIDIS www.viridis-przewozy.pl co prawda mloda firma ale doswiadczeni i kierowcy i personel. NOWE BUSY czyste i zawsze sprawne a co do MARECKIEGO to szkoda slow.
    • Gość: jj Re: firmą przewozową Marecki Tou IP: *.adsl.inetia.pl 12.01.12, 12:27
      Ciekawe i śmieszne są te opisy. Ja z Mareckim jade już 5 rok. Narazie nie moge narzekac kierowca prawie zawsze miły, zabierze torby do auta i zawozi mnie do celu czy tam tak samo spowrotem. A ze komus nie pasuje ze pic w aucie nie moze to jego problem i brak szacunku do reszty pasażerów.
    • Gość: gość Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.adsl.inetia.pl 19.01.12, 20:55
      Znam tę historię.Tobie Aniu potrzebny jest psychiatra!!!Firma Marecki w krakowie tylko na galerii przy ul.Pawiej zabiera i wysadza pasażerów. A co do pieniędzy to zamawiając busa miej świadomość że za przejazd trzeba zapłacić a Ty jak widać próbowałaś wykiwać kierowcę na 30euro.Mogę na twój temat napisać coś więcej bardziej pikantnego chcesz???
    • Gość: gość Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.adsl.inetia.pl 19.01.12, 21:02
      Szkoda tylko że ciebie nie znają Ci którzy to czytają.Z takim jak ty ta młoda firma VIRDIS daleko nie zajedzie.Piszesz teraz o Marku bzdury bo cię wywalił dlaczego nie napiszesz za co i dlaczego?A może mam zrobić to za ciebie i ujawnić tu prawdę?
      • Gość: sttmmm Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.08.15, 06:50
        s,team Mareckich jest wporzo , durzo nowych kierowców , ja jechałam akurat 1 raz z nimi i naprawde od wyjazdu z domu do końca a wychodziłam ostatnia upłynęło 14 godzin więc rekordów uzyskali maximum i bezpiecznie , co do kierowcy to miał na ime Marek , fajny chłopak ale zajęty ów więc rozmawiał ze mną całą droge - trochę gagatek ale w porzo , miła atmosfera i klimat który wywiera Marek na pasażerach to już duży + a chwalił równierz szefów firmy więc tam widać też jest ok. Pozdrawiam pana Jacka który też zapewniał miły transport po przesiadzce na lotosie , jedne mam ale ze WIFI nie działało w niemczech , pl i nl ok ..... pozdrawiam kiss
    • Gość: młody Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.02.12, 19:27
      Nie wiem o co wam chodzi, firma rzetelna, nienaganne zachowanie kierowów, szybki transport aczkolwiek trzeba uważac podczas zmian pasażerów na busach najczęściej przed Berlinem bo mozna stracić bagaż albo pieniądze. Ostatnio okradli dziewczyne która jechała do Krakowa...szczerze jej wspólczuje. Nie dość że straciła pieniądze to jeszcze dokumenty a jak wiadomo bez dokumentów nie możesz nigdzie się ruszyć. Poza tym drobnym incydentem Marecki Tour jest OK.
      • Gość: gosc Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.02.12, 21:38
        słucgaj kolego każdy powinien pilnowac swojego bagazu, bylem swiadkiem jak kierowca prosił wszyskich o to aby wskazali swoje bagaze a niektórym nie chciało sie tylka ruszyc tylko dyrygowali kolorami bagażu... a co do kradzierzy od lat są incydenty ze złodziejami oni działaja grupą także przestroga dla wszystkich pieniążki i dokumenty głęboko w kieszeni wyciągac tylko w razie wyższej potrzeby. a marecki tour firma ok korzystam z ich usług i nie narzekam kierowcy tez bardzo ok, naprawde polecam.
        • Gość: gość Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.dynamic.chello.pl 16.02.12, 10:40
          firma jak najbardziej ok,jest paru kierowców którzy mają mniemanie o sobie,ale nie można wrzucać wszystkich do jednego wora.jeżdżę z nimi i naprawdę nie można narzekać.każdy chce jechać z adresu na adres i tak jest,a że niekiedy trzeba jezdzić(tak planują trase ci co siedzą w biurze)jedynie współczuję kierowcą,że spią w busach(Panie Marecki to nie Mozambik)Pozdro dla Lewego
    • Gość: mała Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.02.12, 19:32
      nie wszystkie busy maja kagańce....ostatnio jechałam z nimi to na granicy PL byli po 9 godz w sumie cała droga do KRK 13 godzin. Pozdrawiam
    • Gość: tomi Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.xdsl.centertel.pl 17.07.12, 15:45
      Raz jechałem z tą firmą i prosiłem o dowóz na lotnisko i dowieżli mnie owszem ale nie na te lotnisko a stwierdzili ze to te wysiedlem zorintowałem sie zę to nie te lotnisko ale bylo za pozno odjechalem i kierowcy niekompetetni.............
      • Gość: tnt Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.dynamic.chello.pl 04.09.12, 21:02
        Po pierwsze to naucz się pisać poprawnie po polsku,a po drugie to jak się podaje adres to trzeba wiedzieć gdzie się jedzie,a nie pieprzyc bzdury parówo
    • balbina19831 Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou 21.01.13, 20:08
      firma ok (troszkę wolno jeżdżą) a największym plusem jest to,że mają przystojnych kierowców,a zwłaszcza pana Marka,który swoim urokiem osobistym i dobrym bajerem podbija serca wielu pań pozdrawia DZIUBEK smile
      • Gość: Gość Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.play-internet.pl 23.01.13, 10:34
        Balbina mnie osobiście "TULIPAN"za kierownicą nie interesuje.Na wielki szacunek zasługuje kierowca Achim i Jacek.Ich nie interesuje płeć i wiek pasażera.I bajerowanie dziewczyn.Miałam przyjemność wracać do Pl z P.Jackiem i Achimem,warunki na drogach były fatalne śnieg i ślizgawica.Oni nie dali nam tego odczuć, jazda była płynna a ja i reszta pasażerów czuliśmy się naprawdę bezpiecznie.A co najważniejsze to kultura osobista.Przy wysiadaniu pasażera potrafili podziękować za wspólna podróż co jest bardzo miłe.Pozdrawiam firmę Marecki-Tour i wszystkich kierowców.
        • balbina19831 Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou 23.01.13, 20:18
          Broń boże ,że ja twierdzę,żę Pan Marek nie ma kultury osobistej,wręcz przeciwnie,ma jej aż zanadto.Miałam przyjemnośc kilka razy z nim jechać i zawsze był bardzo uprzejmy i miły a najważniejsze,że jeździ bezpiecznie.
          • Gość: zadowolona Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.hotspotsvankpn.com 01.02.13, 06:44
            a ja osobiście polecam firmę, jeżdżę od lat z tą firmą rzetelnie wywiązują się z zobowiązań. A co do wypowiedzi że wolno jeżdżą nie będę się wypowiadała, jadą tak żeby w całości dowieźć ludzi. Ja osobiście polecam podróż z Panem Przemkiem, który naprawdę bardzo bezpiecznie jedzie busem, potrafi normalnie porozmawiać a także kiedy trzeba i pożartować. Bardzo spodobały mi się jego słowa że najważniejsze dla niego jest by bezpiecznie dowieść ludzi do rodzin które czekają na nas. Jak wspomniałam, długo jeżdżę z tą firmą i po raz pierwszy jadąc właśnie z Panem Przemkiem zasnęłam w drodze, co mi się zwykle nie zdarzało z uwagi na fakt iż nie raz można było słyszeć że bus jakieś tam firmy miał wypadek. Naprawdę polecam a także pozdrawiam całą firmę....
            • Gość: gosc Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.02.13, 12:46
              witam ja rownierz polecam firme i wcale nie uwazam ze jezdza wolno to raczej kwestia organizacjii i komunikacjii miedzy kierowcami jezdze z ta firma 3 lata ale zdazalo mi sie jezdzic innymi firmami i nie jechalam taka ktora mozna by polecic. ostatnio jechalam z mareckim z nl okolice harderwijku na slask 11 godzin 3 krotkie przerwy i sniadanie w domu wraz z rodzinawink nie bede promowala kierowcow bo wszyscy sa ok. DVD FAJNA SPRAWA I UMILENIE PODROZY, pozdrowienia dla firmy.
              • Gość: Gość Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.play-internet.pl 16.02.13, 14:13
                Panie Marecki jak widać lata pracy duża rotacja kierowców nie poszły na marne.Teraz z czystym sumieniem mogę polecać Waszą firmę znajomym i nie tylko!Jestem mile zaskoczona,kierowcy uprzejmi i kompetentni można powiedzieć profesjonaliści.
                • przemyslawandrzejak Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou 03.04.13, 15:59
                  Widać, że z dowiedzeniem się prawdy jest tu ciężko.
                  Krótko mówiąc trzeba samemu sprawdzić i korzystać tylko z tych, które nam odpowiadają.
                  Pozdrawiam Przemysław Andrzejak.
                • Gość: no !!!! Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.08.13, 06:56
                  Zmiany i to wielkie !!!!!! Buziaczki dla Achimcia
    • Gość: gosc Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.hotspotsvankpn.com 15.05.13, 14:17
      Jezeli sie zamawia transport,to trzeba odbierac telefon od kierowcy.By
      lem osobiscie swiadkiem jak kierowca probowal sie kontaktowac z Pania i nic.Obsmarowac jest latwo nie majac racji!
    • Gość: Karolina Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.citymedia.pl 25.06.13, 07:46
      Ja z nimi jezdze juz 5 lat i super firma. Przedewszystkim bez warjacji na drodze. Bezpieczenstwo przedewszystkim. W okolicach gdzie pracuje duzo osob jezdzi z Mareckim.
      • Gość: Heniek Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.citymedia.pl 25.06.13, 19:20
        Podrowienia dla kierowcy Andrzeja. Najlepsza firma z jaka wozi do Holandi. Z adresu na adres. I dobrze ze pijaków nie wożą - zakaz picia w busach alkoholu. Polecam!!!!!
    • Gość: Mariusz Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou! IP: *.play-internet.pl 05.07.13, 15:13
      Wszystkie negatywy to prawda!!!!!!!!!! Uwaga przed ta firma nie przyjezdzaja rezerwowalem busa na 06-07-2013 do Holandi dzis wlasnie w przed dzien wyjazdu pomyslalem sobie ze zadzwonie i sam potwierdze rezerwacje gdy sie dodzwonilem okazalo sie ze nie ma takiej rezerwacji!!!!!!!!!!! musialem szukac sobie na szybko przewozu do Nl a gdybym nie znalazl stracilbym prace poprostu ich to nie obchodzi w rozmowie przez telefon uslyszalem ze najwyrzej zrobia rezerwacjie na poniedzialek jakiej zarty To sa cenia sie ale o klijenta nie dbaja!!!!!!!!!!!! naprawde radze sie zastanowic nad nimi
      • Gość: Marian Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.adsl.inetia.pl 09.07.13, 11:34
        Jeżdżę z nimi 4 lata jeszcze nigdy mnie nie zostawili. Ciekawe czy w ogóle zamówiłeś tego busa!!!!!!!!!! Hehehe
        • Gość: Nati Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.ip.netia.com.pl 18.07.13, 17:35
          Pozdrowienia dla super kierowcy Kamilkasmile
          A tak w ogóle to Mi się fajnie z nimi jeździ.
          • Gość: mała Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.08.13, 13:50
            Witam smile jezdze z nimi z ponad dwa lata i są zaje.... bisci.. Kierowcy uśmiechnięci , wiedzą jak rozmawiać , są i żarty i rozmowy smile Miła podróż jak wracałam z Markiem smile ale i z innymi kierowcami jest fajnie...POLECAM firmę przewozową !!!!!!
            • Gość: Ava Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.08.13, 08:10
              Te oszczercze komentarze to pewnie od konkurencji, jeszcze nigdy ta firma mnie nie zawiodła, nawet post mówiący o pyskatych kobietach w informacji świadczy o tym, bo tam kobiety nie pracują, wypisujecie takie oszczerstwa ale co z nimi jeżdżą to wiedzą jak jest.

              • Gość: popejaw Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.mtk-tv.pl 14.08.13, 10:28
                zgadza się - nie mam nic do Mareckiego. Jeżdżę z nimi od czterech lat, wcześniej z Venusem - jedynie w tym roku jakiś gość z biura przy zamawianiu przeze mnie busa z NL powiedział że nie ma miejsc po czym przy moim naleganiu na termin wyjazdu zapisał moje dane i powiedział żebym się nie obawiał... Podniósł mi tylko niepotrzebnie ciśnienie suma sumarum wszystko poszło dobrze i bezpiecznie wylądowałem w domu. A co do kierowców to myślę że jest nieźle ostatnio mój musiał targać babie w Munster cały majdan do samochodu i nawet nie zaklął - podziwiam! Pozdrawiam Wszystkich od Mareckiego.......
                • Gość: kierowca Sinn..... Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.08.13, 06:36
                  kierowca Sinn..... Witaj !!! i tu mamy wątek ładny !!!! Kierowca to miły uprzejmy i fajny pan - pani !!!! Koniec !!!! ale nie - TAKSÓWKARZ by czekał z licznikiem na kogoś 20 - 45 min... , by - proszę pana mógłby pan WEJŚĆ na 18 piętro po moje bagarze bo nie dam rady znieść !!!!!! ABSURD !!!!!!!!!!!!!! i taka pani wchodzi jako 4 - 6 i kierowca wali potem!!!!!! nie!!!!!!!!!!!!!! albo czekassz jak to pan Leszek określa pod adresem albo zamów sobie TAXI ......
                  • Gość: ksara Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.08.13, 06:43
                    oj tak .... kierowca z którym jechałam musiał w niemczech wejść do domu i znieść starszej pani bagaż --
                    • Gość: tnt Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.dynamic.chello.pl 19.08.13, 12:39
                      To jest szczera prawda.Ludzie ładują co popadnie do bagażu,i coś co ważyć ma 25kg,waży 60!!!Tylko dlaczego ludzie nie myślą nad tym,że to nie bagażówka,a auto do przewozu osób,i co za tym idzie wrazie zagrożenia droga hamowania wydłuża się masakrycznie,ale co kogo to obchodzi,ani ludzi,ani zacnego biura,które się na to zgadza!!!!A,co do kierowcy Marka,jak komuś jest żal,że tak robi to niech mu o tym powie,a nie piszę tutaj postów!!Kierowcy są jak najbardziej ok.,ale to nie my decydujemy o tym,że wy ludzie musicie tyle jezdzić,tylko zacni dyspozytorzy,my mamy dymać,a jak coś się nie podoba to........Resztę dopowiedzcie sobie sami.Pozdrowionka dla kierowców,którzy wiedzą co to CIĘZKA PRACA
    • Gość: żabka :) Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.speed.planet.nl 14.08.13, 23:34
      witaj,ankoo jAK WIDAĆ chcesz oszczerstwa stawiać kierowcą którzy są świetni w swoim fachu a morze sama jesteś kochanką któregoś ze tak piszesz,albo zazdrość że siedzialas z tyłu cięz żera ? jechałam z mareckimi nie jeden raz i znam kierowców sa wporządku i Nie wszyscy palą w autach a jeśli nawet to jedną góra dwie fajki na trasie co nikomu nie przeszkadza tym bardziej jak spią w nocy pasażerowie.a to nawet lepiej bo kierowcy nie zasypiają jak sobie dymka szczelą....Firma jak najbardziej ok !!!! pozdrawiam kierowców a w szczegulności Achima smile
    • Gość: miła pani hannover Re: Przestroga przed firmą przewozową Marecki Tou IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.08.13, 06:28
      baaaaaa!!!!! Mieć żone i kochanke ???? i ty o tym wiesz ????? hahahahahaha to ty tą kochanką jesteś ????? hahahahahahahahahaha a może jechałaś AANNEECCZZKKOO z nimi z tyłu i tutaj ciebie sumienie zżera ??? co do MARECKI - TOUR nie mam nic z to kierowcy jezdzą i czasami nie potrzebnie stresóją się pytaniami zbędnymi typu o której będe..... po co to ???? byle w całości dojechaliśmy słyszałam od miłego kierowcy od Marekich .....i nie siedziałam z przodu !!! jak małolata u SEGETA smile))))))))
    • Gość: Aneta Sowa zjodzieje torby od dzieci IP: *.pool.mediaWays.net 23.08.13, 14:26
      Witam jechalam ostatnio Firma mareckitour dokladnie busem 103 jechalismy do niemiec Monheim przez przypadek zapomnialam torby od dziecisad pewna osoba ja ukradla bo inaczej tego nie idzie nazwac jak by nie bylo kazdy wie jaka torbe wiezie ze soba.Jestem strasznie zla byly tam wszystkie ciuszki od dzieci jak to nadal slynie ze Polacy to zlodzieje dalej robimy sobie taka opiniesadbede szczesliwa jesli wroci w moje rece moj emali
      aneta.sowa@gmx.de
      • Gość: aneta sowa Re: zlodzieje torby od dzieci IP: *.pool.mediaWays.net 23.08.13, 14:27
        Witam jechalam ostatnio Firma mareckitour dokladnie busem 103 jechalismy do niemiec Monheim przez przypadek zapomnialam torby od dziecisad pewna osoba ja ukradla bo inaczej tego nie idzie nazwac jak by nie bylo kazdy wie jaka torbe wiezie ze soba.Jestem strasznie zla byly tam wszystkie ciuszki od dzieci jak to nadal slynie ze Polacy to zlodzieje dalej robimy sobie taka opiniesadbede szczesliwa jesli wroci w moje rece moj emali
        aneta.sowa@gmx.de
        • Gość: pasazer Re: zlodzieje torby od dzieci IP: 195.205.33.* 05.09.13, 14:10
          kochana pani aneto to wlasnie trzeba pamietac ile toreb sie ma a nie potem wszystkich nazywac zlodziejami a najlepiej to kierowca winny ktory widzi torbe 3 sekundy i ma zapamietac co jest czyje
        • Gość: zbysiu Re: zlodzieje torby od dzieci IP: 195.205.33.* 05.09.13, 14:15
          tak to racja kierowca ma obowiazek dowiesc pasazerow na adres a nie pilnowac kto ma ile toreb i czy wszystkie zabral na pani miejscu bym przeprosil tych niewinnych ludzi i miec pretesje tylko do siebie
    • Gość: byly kierowca Re: z innej bekiii IP: 195.205.33.* 05.09.13, 14:17
      ludzie wy tego nierozumiecie kierowca jak zapali zaraz mu lepiej wy spicie a on musi was dowiesc
    • Gość: kierowca Re: poczytaj zanim wypiszesz bzdury IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 22.11.13, 03:04
      witam wszystkich co tu wypisują (chyba z nudów) takie bzdury.
      po krótce po odpowiadam na kilka postów chociaż czytam je pierwszy raz bo właśnie się nudzę.
      po pierwsze jeżeli chodzi o posty o nie przyjemnych ludziach w biurze to pamiętajcie to tez ludzie nie zawsze maja dobry humoru odbierają setki telefonów dziennie a co kilka osób nie potrafi podać poprawnego adresu albo podaje polski stacjonarny nr tel. a chcą jechać z nl.do.pl i nie przetłumaczysz ze musi być komórka lub dokładny adres.
      co do samochodów firma marecki tour naprawdę dba o samochody co 20 tys km jest robiony serwis chociaż producent przewiduje co 40 tys km. marecki tour tygodniowo naprawdę dużo wywozi i przywozi ludzi i awaryjność aut jest praktycznie zerowa. nie wiem 2 awarie na 300 wyjazdów samochodów, szefostwo pilnuje czystości wręcz wymaga by był czyste ale przy takiej flocie jest ciężko wszędzie zajrzeć tak wiec wiele zależy tez od kierowcy w myśl powiedzenia "pokaż mi swą łazienkę a powiem ci jaki jesteś człowiekiem"
      jeżeli chodzi o bagaże to my ludzie naprawdę nie możemy odpowiadać za wasz bagaż torby są podobne opisujcie a problem zniknie widźcie z auta jak ktoś wychodzi pilnujcie swoich skarbów. a co do wagi bagaży to świniak waży około 120 kg to jest ok ale nie wypychajcie go na podróż jabłkami smile naprawdę waga auta to tez wasze bezpieczeństwo..
      co do nie wyspanych kierowców to bzdura firma marecki tour wyjeżdża z pl. zazwyczaj rano gdzie kierowca wieczorem jest w nl. i najprędzej rusza do pl. następnego dnia o 17 tej czyli kierowca ma na odpoczynek około 20h ale jak on je sobie zagospodaruje to już nikt na to wpływu nie ma . mało tego jak czuje się zmęczony wystarczy ze zadzwoni do biura i nie jedzie pojedzie ktoś inny nikt go nie zmusi i pisze to z doświadczenia. my tez chcemy żyć.
      jeżeli chodzi o czas dojazdu na miejsce ludzie nie zapominajcie że w busie jest was ośmiu i za każdym razem osiem innych tras raz będziesz wcześniej raz później chyba że zapłacisz za cały bus to sam cię zawiozę w 10h . i chyba lepiej dojechać 2h później na siedząco niż za tydzień na leżąco marecki tour przez ostatnie lata niema na koncie poważnych wypadków a drobne kolizje to rzadkość.
      co do kolegów kierowców co tu pracowali czy pracują a wypisują głupoty to wam powiem nie pisze tego by się komuś przypodobać bo na szczęście jak mnie tworzyli to nie zapomnieli o mózgu i rozumie a na Opolszczyźnie jest około 1700 firm transportowych różnego typu i jak mi się nie spodoba to się zwolnię ale na pewno nie będę pisał miedzy innymi na siebie bo jak tu pracowałeś to robiłeś co napisałeś to kto tu jest nie w porządku jak się godziłeś na to.
      • Gość: renia Re: poczytaj zanim wypiszesz bzdury IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.03.15, 22:51
        A,ja jestem bardzo zadowolona z tej firmy.I na pewno będę z tego transportu korzystac.
        • anna84l Re: poczytaj zanim wypiszesz bzdury 25.09.15, 16:48
          No cóż, chyba każda firma zalicza wpadki w obsłudze klienta. Szkoda, że spotkały Cię nieprzyjemnosci.
          • Gość: Jorg Re: poczytaj zanim wypiszesz bzdury IP: *.centertel.pl 16.04.16, 06:22
            Co tu duźo gadać trase którą robie w 7-8 h jedzie sie 10 h predkość przewoźnika to 120-130 km/h a tani nie jest.ogólnie jak ktoś ma moźliwość niech sie poszuka coś innego
            • Gość: Marco Re: poczytaj zanim wypiszesz bzdury IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.04.16, 14:55
              Jorg - SOBIE a nie SIE smile . po 1 jeden z najtańszych , po 2 to jest przewóz osób a nie taxi z pod domu prosto do celu , po 3 jak chcesz i taniej cie wyjdzie i szybciej to jezdzij swoim autem smile hahaha to mnie normalnie rozsmiesza - głupota ludzi i pasażerów smile)))))
      • masakra111masakra Re: poczytaj zanim wypiszesz bzdury 04.05.17, 18:35
        A wali mnie to że w biurze mają setki telefonów jak sobie nie dają rady to niech zmienią pracę, mają szanować klientów i pracowników, przede wszystkim właściciel Marek nie ceni kierowców, opłacając im najniższą krajową a do łapki za kurs, spanie w busach, jazda non stop i po 20 godzin za urlop nic nie płaci dajcie spokój z takim pracodawcą, jako stała klientka podziwiam kierowców za cierpliwość i zawsze dobre słowo, dowóz na czas, czystość w busach. Ale szef tylko wymaga i nie ceni sobie pracowników, Pazerność nie popłaca!!!! Panie Marecki
        • Gość: Kasia Re: poczytaj zanim wypiszesz bzdury IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.05.17, 02:27
          i tu masz rację bo kierowcy traktuje Marek jak szmatki i nie ma na uwadze dobra firmy , ale i tak koordynator stawia warunki jak i trasy o których Marek nic nie wie , chłopaki jezdzą po 40 godzin za kierownicą i śpią w busach jak bezdomne psy od wyjazdu z domu do powrotu mija 72 godziny więc niech ktoś się tym zajmie w końcu za nim dojdzie do tragedii i usłyszymy że bus przykleił się do czegoś z 8-mioma pasażerami sad(((((
          • Gość: Tadekkkkk Re: poczytaj zanim wypiszesz bzdury IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.05.17, 02:32
            Racja , jechałem z nimi i kierowca mówił że takie warunki tam są , wracałem z nimi 12,04 i pożal się Boże tyle godzin od zabrania mnie !!!! pytam kierowcy dla czego tak szybko - i słyszę odp. bo musimy się zjechać na czas z innymi , a pan z Belgii to i tak minimum 24h pan pojedzie więc co za różnica czy 22 czy 24 h ?????
            • Gość: Balbina Re: poczytaj zanim wypiszesz bzdury IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.05.17, 02:35
              wolę już jechać z Lukas Tour , są na czas i w miare szybko bo max 12h jestem na miejscu smile POZDRAWIAM smile
        • Gość: AMGARTU Re: poczytaj zanim wypiszesz bzdury IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.05.17, 00:22
          Witam , jechałem ostatnio do pl busem firmy TRANSIT z Zdzieszowic i jestem pod wrażeniem jazdy oraz kierowcy tej firmy (który nawet od nie dawna tam jezdzi ) Zabierał nas i znajomych z Budel z hol. ale najlepsze jest to że to on dostosował się do nas a nie my jako pasażery do nie go , dzwoniąc pytał o której będziemy gotowi jechać - SZOK !!! My że ok 16 bd już gotowi , więc był o 16:15 do tego czekał 10 min na dziewczynę która wyskoczyła z nie nacka że chce jechać a że było 1 miejsce to zabrał ją i poczekał , (Drugi SZOK !!! ) do tego jechaliśmy aż do pl do zjazdu na opole gdzie była przesiadka i tam już bus czekał na nas nie my na inne busy ,,, w domu pod adresem byliśmy o 5:30 rano po przesiadce i stojąc prawie stojąc w korku na Roermond w hol ale kierowca widząc korek ominął go tracąc jak mówił 20 min a nie stojąc w nim 40 min , tak że widać było nie pierwszą kromkę zjadł za kierownicą smile .. Po podwiezieniu nas pod adres sam podstawił nam bagaż pod drzwi (i tu 3 SZOK!!!) wiec reasumując może firma mała ale ja z nią na pewno bd jezdził bo czas ok, pauzy co 2,5h srednio , busy duże i wygodne muzyka u tego kierowcy mega smile a sam on widać że nie zaczyna od teraz w tej branży , do tego na pytanie jak tam z zarobkami to nie chciał powiedzeić ale chwalił szefa to chyba wystarczy by jezdzić tą firmą smile Pozdrawiam AMGARTU
      • Gość: Marcinkowek2134 Re: poczytaj zanim wypiszesz bzdury IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 27.06.17, 04:40
        jak to w Mareckim ..... ale w busach od TRANZIT ze Zdzieszowic ten problem znika bo są duże i miejsca sporo do tego kierowcy fajni i z tego co wiem to po niektórzy od MARECKIEGO smile))))) Bez problemów 3 torby do tego kuferek podręczny i smigamy do pl ... A ceny 55E to już rewolucja , Busy czyste i pełne komfortu - bez reklamy Free WiiFii jak u Marecki Tour , Ale za to z dvd dużym ekranem gdzie film to film a nie oglądanie z niedziałających dvd / polecam tą firme a nie tego przestarzałego Mareckiego smile
        • Gość: Pasażer Re: poczytaj zanim wypiszesz bzdury IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.09.17, 15:51
          Nie reklamuj firmy, macie tak mało pasażerów że musisz tu wypisywać non stop te głupoty? szkoda mi cię taka żenada, jak nie masz klientów to nie oskarżaj innej firmy bo nie masz do tego podstaw, najpierw wypracuj sobie renomę ale uczciwa drogą!!!
          • Gość: Xarvier z 96 Re: poczytaj zanim wypiszesz bzdury IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 12.12.17, 02:33
            Witaj kierowco u Mc . Zastanów sie dobrze nad tym co napisałes bo wiesz sam jaka jest prawda czego nie musze podkreślać. Tak serio sam sobie zadaj pytanie . . . Warto? Ja powiem ci ze nie. Ale są inne firmy jak dobrze znany MR.S czy LX czy Ard jesli jesteś w temacie to wiesz. Pozdrawiam XD
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka