krosa1
08.09.15, 15:33
Nie chcę aby się ktoś z Was dał namówić na zakupy walizek w firmie Puccini.
Zareklamowałam walizkę, dostałam odmowę i nawet nikt sie nie odezwał do mnie w tej sprawie:
W tym roku kupiłam Państwa produkt w Złotych Tarasach. Piękną walizkę. Dotąd użyłam ją 2 razy: 1 raz do samolotu i teraz dziecko spakowałam na obóz. Walizka bez uszkodzeń wróciła z wyjazdu samolotem, natomiast po obozie, czyli podróży w autokarze, wróciła pęknięta!!!
Otrzymałam odmowę wymiany na gwarancji i nadal nie mogę w to uwierzyć. Jak można powiedzieć, że to uszkodzenie mechaniczne i dlatego nie można jej wymienić. Chyba podróż w autokarze to normalne użytkowanie! Nikt jej nie rzucał jak to ma miejsce na lotniskach, najpewniej leżała pod innymi walizkami.
Jestem oburzona na takie traktowanie klienta, a jak czytam na Państwa stronie o jakości produktów, to chce mi się szczerze mówiąc śmiać. Bo jak po dwóch użyciach może pęknąć walizka wysokiej jakości?Dodam, że moja praca ciągle zmusza mnie do podróży. Mam różne walizki, które wiele przeszły, ale nie pękły przez kilka lat długiego użytkowania.
Ku przestrodze. Bubel! Wyrzucone pieniądze.